Pereiti prie turinio

Nejungia aukščiau nei 1 bėgio (WJ 2.7)


Domaso

Rekomenduojami pranešimai

Tavo vietoj turbūt keičiau solenoidų kontaktinę plokštę (aišku pirmiausia įsitikinus kad akumas tikrai geras). Na dar gal gali bandyt važiuot pas kokį "šūstrą" diagnostiką, jei tokį žinai (aš tai ne), kuris gerai išmanytų šitas mašinas ir mokėtų pilnavertiškai naudotis DRB III kompu - gal tada, išanalizavus, būtų galima pasakyt kuris tiksliai komponentas iššaukė gedimą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 167
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

oi nelaukiu ir as vesesniu oru ypac didesniu salciu,nes su sitais modeliais prasides bajeriai,nors pernai akuma pries ziema pirkau nauja,ir krauna generatorius ir zvakes geros,bet pernai uzspaudus didiesiems salciams pora kartu vedant jgc buvo imete avarini rezima, pasilus viskas susitvrkydavo,uztekdavo tik ilgiau pasukt starteri ir meta avarini.gerai kad salciai neilgai buna :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

na va pakeitem akuma ir chekai dingo patys issijunge nereikejo nei trint. o akumas vedimo momentu sedo tik iki 9,9. tas akumas kitam dyzeliukui ne tokiam lepiam tarnautu dar ilgai. :)

Tikėkimės kad čia ir buvo problema...

(daug kam buvo kad pakeitus akumą lyg ir viskas susitvarko, bet po kurio laiko vėl tas pats, bet tikėkimės kad tau taip neatsitiks, tfu, tfu, tfu...)

 

Beje, kokį akumą dėjai? (startinė srovė, talpa)

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

su nauju akumu pakolkas viskas susitvarke deze klaidu nemeta daugiau , check engine nedega . bet yra klaida akumuliatoriaus davyklis gal kas zino kur ji ieskot??

Yra toks daviklis ant kurio pasistato akumuliatorius (jis yra akumuliatoriaus padėklo centre), ten kiek žinau yra "akumuliatoriaus temperatūros daviklis". Tiksliai nežinau kam jis reikalingas, bet lyg skaičiau, kad pagal temperatūrą reguliuoja įkrovimo srovę ar pan.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tiesiog pasakiau kur tas daviklis yra, net nežinau ar tau klaidą meta būtent dėl jo. Bet jei rodo -40°C tai nelabai teisingai turūt rodo... Kitiem būna kad to daviklio fiškės kontaktai būna apsioksidavę, gali pabandyt atjungt, pažiūrėt kontaktus, išvalyt - gal vien tas padės.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pries gera savaite pas amne vel buvo islindus pavaru dezes klaida. Tuo momentu neturejau laiko pabandyti, bet avarinis rezimas lyg ir buvo, perjunginejant pavaru selektoriu buvo jauciami smugiai. Ant spidometro rode tik P0700 klaida. Pastaciau masina, del viso pikto istraukiau akuma pakrauti, kelias valandas pakroves akuma pabandziau vel uzkurti varikli, MIL dege, bet pastebejau, kad pavaras jungia skalndziai, specialiai isvazavau pasivazineti - viskas kaip ir normoj, tik MIL dega. Pravaziaves kelis km, uzmyniau ant gazo, isibegejo iki kokiu 80 km/h, MIL uzgeso ir po to problemu nebebuvo. Po keliu dienu nuvaziavau i servisa, kad su kompu paziuretu kokia klaida buvo ismesta. Rado atminty tris klaidas - selektoriaus, zemos itampos ir razdatkes daviklio. Razdatkes daviklio klaida tai ryskiai buvo nuo anksciau likus, kai turejau bedu vasaros pradzioj. Serviso meistras buvo susidures su tokiais modeliais, zinojo pakankamai daug apie potencialias JGC problemas. Padarem isvada, kad si karta greiciausiai buvo akumo bedos. Dar tada kai kroviau akuma pastebejau, kad pajungus pakroveja jo itampa plaukioja - pakyla, nukrenta, vel pakyla nors pakrovejas tuo momentu tikrai nebuna atsijunges. Dar sake, kad pavaru dezes kontrolerio softo versija sena, buvo isleistas serviso biuletenis, su rekomendacijom atnaujinti softa. Sake naujam softe padaryta, kad del uzfiksuotu klaidu nestatytu greiciu dezes i pastovu "limp-in", tipo uzgesini varikli, jei uzvedus klaidos nebefiksuoja, pavaru deze veikia normaliai. Nezinau ar su visom taip klaidom, bet sake, kad sitoj vietoj pakeitimu tikrai yra. Softo atnaujinimas pas juos kainuoja 250 litu, reikia tik palikti masina porai valandu. Tiesa, akuma irgi pasikeiciau, nes tas kur buvo idetas, suko dar normaliai, bet uzvedimo metu itampa labai krisdavo. Paskutiniu klaidos ismetimo momentu as kaip tik skubejau, tik uzkures varikli jungiau pavara, kol itampa dar nespejo pakilti, gali buti kad cia ir buvo beda. Arba selektoriui po truputi ateina pypiec :D/>/>

Redagavo Rytisss
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Idomūs reikalai su tais 2.7... Ryti, gal gali pasidalint to meistro kontaktais? Kur jis randasi ir kokiais darbais užsiima? (ne taip lengva rast meistrų kurie žinotų niuansus šitų modelių...).

 

Pas mane tai ta klaida negrįžo (nei MIL, nei kodo nėra), bet po to laiko dėžė negražiau dirba, dabar prasidėjo toks bajeris kad kartais šiek tiek su smūgiu 2 pavarą jungia, to anksčiau nebuvo...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 savaičių...

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.