Domaso Atrašyta Rugpjūčio 27, 2014 Autorius Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 27, 2014 Nu nežinau, bet kad ir kaip stengčiausi, man visada bent kažkiek sukibirkščiuoja kai dedu klemą ant akumo, praktiškai neišvengiama... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
jeepcherokee Atrašyta Rugpjūčio 28, 2014 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 28, 2014 Nu nežinau, bet kad ir kaip stengčiausi, man visada bent kažkiek sukibirkščiuoja kai dedu klemą ant akumo, praktiškai neišvengiama...Blogai kad rankoos dreba Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
katis Atrašyta Rugpjūčio 28, 2014 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 28, 2014 kiek turbos restauravimas kainavo? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rytisss Atrašyta Rugpjūčio 28, 2014 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 28, 2014 (redaguota) o kaip pati masina elgiasi jungiant i D pavara? Gal pavara jungiasi su smugiu kaip ir ijugus razdatke i Lo rezima? Kaip pavaru deze elgiasi perjungus razdatke i lo rezima? As kai aiskinausi saviskaim gedima, padariau isvada, kad akumo problema tai siaudas, uz kurio dazniausiai griebiasi kai nezino kas darosi, bet problemos ne tame. Klaidu istrynimas irgi netikiu, kad pagelbes, nes kad viskas veiktu normaliai, uztenka pasalinti gedima, klaidu trinti net nereikia. Kitas dalykas, P0700 yra bendras klaidos kodas, jis nieko nesako, konkretu klaidos koda galima pamatyti tik su DRBIII, tai siulau nuo to ir pradeti. Kiek zinau chrysleriam klaidas turi su kuo nuskaityti chiptuning, kur isikure uz savanoriu MCdonaldo, dar firmele partizanu gatvej kitoj pusej zerucio esanciuose garazuose (nepamenu pavadinimo), dar sake elektrenu gatvej turi kazkas. Redagavo Rugpjūčio 28, 2014 Rytisss Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rytisss Atrašyta Rugpjūčio 28, 2014 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 28, 2014 (redaguota) dar prisiminiau. An situ pavaru virs 250 k km ridos atsiranda problemu su solenoidu plokste, kuria netgi rekomenduoja pakeisti profilaktiskai, ji atrodo taip http://www.ebay.com/itm/200958655006?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649 . Dar tuo paciu rekomenduoja keisti ir fiske, nes per ja pradeda begti tepalas ir deze pradeda grybauti, cia yra visas komplektas http://www.ebay.com/itm/251203466574?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649 . Kazkur buvau rades straipsni, kad sitose dezese 90% problemu buna susije butent su siais elementais. Tai pasitikrink klaidas ir ziurek ka ten meta. Jei problemos su solenoidu grandinem, tai garantuotai bus sutrukinejus ta plokste. p.s. ir tepalo lygi dezej nepamirsk pasimatuoti. Redagavo Rugpjūčio 28, 2014 Rytisss Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rytisss Atrašyta Rugpjūčio 28, 2014 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 28, 2014 Nu nežinau, bet kad ir kaip stengčiausi, man visada bent kažkiek sukibirkščiuoja kai dedu klemą ant akumo, praktiškai neišvengiama...pas mane irgi pastoviai kibirksciuoja, nes ten ryskiai ijungimo metu nemaza srove kazkas naudoja. Ir itariu kad tai CD changeris, nes vos tik ijungus jis persiskaiciuoja CD. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
sulas Atrašyta Rugpjūčio 28, 2014 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 28, 2014 Baikit blevyzgot. AT avariniam rezime, nuvarai tegu nutrina klaidas ir pamirsi. Akuma reik turet teisinga kad nesikartotu. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Rugpjūčio 28, 2014 Autorius Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 28, 2014 kiek turbos restauravimas kainavo?800Lt. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Rugpjūčio 28, 2014 Autorius Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 28, 2014 Baikit blevyzgot. AT avariniam rezime, nuvarai tegu nutrina klaidas ir pamirsi. Akuma reik turet teisinga kad nesikartotu.Niekas neblevyzgoja, juk daug kas gali įtakot. O trint klaidas jų neišsiaiškinus tai irgi nelabai protinga, gal reikėtų konkrečiai pažiūrėt ką ten dėžės kompas pasigavo.. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Rugpjūčio 28, 2014 Autorius Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 28, 2014 (redaguota) o kaip pati masina elgiasi jungiant i D pavara? Gal pavara jungiasi su smugiu kaip ir ijugus razdatke i Lo rezima? Kaip pavaru deze elgiasi perjungus razdatke i lo rezima? As kai aiskinausi saviskaim gedima, padariau isvada, kad akumo problema tai siaudas, uz kurio dazniausiai griebiasi kai nezino kas darosi, bet problemos ne tame. Klaidu istrynimas irgi netikiu, kad pagelbes, nes kad viskas veiktu normaliai, uztenka pasalinti gedima, klaidu trinti net nereikia. Kitas dalykas, P0700 yra bendras klaidos kodas, jis nieko nesako, konkretu klaidos koda galima pamatyti tik su DRBIII, tai siulau nuo to ir pradeti. Kiek zinau chrysleriam klaidas turi su kuo nuskaityti chiptuning, kur isikure uz savanoriu MCdonaldo, dar firmele partizanu gatvej kitoj pusej zerucio esanciuose garazuose (nepamenu pavadinimo), dar sake elektrenu gatvej turi kazkas.Taip, Ryti, būtent taip ir elgiasi - su tokiu šiurkščiu truktelėjimu, taip anksčiau nebūdavo. O tu ką nors apie tai žinai/įtari? LO režimas įsijungia ir veikia, pirmyn ir atgal (bet nebandžiau greit juo važiuot, tai nežinau ar ant LO bėgius junginėja, bet turbūt kad ne).Į diagnostiką reikės varyt, žinau, kad Statybininkų 9 (prie McDonaldo) turi dealerinį kompą ir daro daug pigiau, bėda tame, kad man iki ten važiuot apie 30km, tai nebent tralą samdytis (o paskui neaišku ar nereikės tralo atgal). Prie manęs už kokių 15km yra Autobrava, bet pas juos blin diagnostika 180Lt sakė nesvarbu ar pilna diagnostika ar ištrint vieną žinoma klaidą, vistiek tiek pat.. Ko gero vistiek reiks tempt ten. O dėl tos plokštės (beje ten "kontaktinė plokštė", "solenoidų blokas" atrodo visai kitaip), tai skaičiau ir aš apie šitą problemą. Gerai kad ne taip brangiai kainuoja, gal reikės pasikeist kai paaiškės kame reikalas po diagnostikos. O negirdėjai dar tokio dalyko kaip dėžės "greičio davikliai"? Kiek domėjausi jie būna du ir dėl jų irgi būna panašios problemos. Redagavo Rugpjūčio 28, 2014 Domaso Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Rugpjūčio 28, 2014 Autorius Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 28, 2014 Pabandyk gražiuoju. Jei ne tai ne, kitąkart žinosi.Skambinausi į tą turbinų servisą nuo kurio bėdos prasidėjo. Sakė kad jie visada prieš dirbdami atjungia akumą, taip pat darė ir mano mašinai, tą "Check Engine" jiems išmetė kai jau ant galo pajungė akumą. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rytisss Atrašyta Rugpjūčio 28, 2014 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 28, 2014 Uskures varikli pabandyk pajudinti laid pyne, kuri eina is ECM link variklio po akumo padeklu. Ten kiek pasieksi su ranka pajudink ir ziurek, gal netycia klaida dings. Jei tai pavyks, parasysiu ka toliau daryti. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Rugpjūčio 28, 2014 Autorius Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 28, 2014 Uskures varikli pabandyk pajudinti laid pyne, kuri eina is ECM link variklio po akumo padeklu. Ten kiek pasieksi su ranka pajudink ir ziurek, gal netycia klaida dings. Jei tai pavyks, parasysiu ka toliau daryti.Einu bandyt.. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Rugpjūčio 28, 2014 Autorius Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 28, 2014 Uskures varikli pabandyk pajudinti laid pyne, kuri eina is ECM link variklio po akumo padeklu. Ten kiek pasieksi su ranka pajudink ir ziurek, gal netycia klaida dings. Jei tai pavyks, parasysiu ka toliau daryti.Nepadėjo.. Dar vieną dalyką pažiūrėjau - prieš kuriant buvau prie akumo prijungęs multimetrą (rodė ~12.6 V), kūrimo metu įtampa trumpam buvo kritus iki ~10.7 V, užkūrus aišku atsistatė. Kiek žinau dėžei turi būt mažiaisiai 11.5 V, kitaip prisigaudo klaidų – gal tas trumpas įtampos kritimas kaltas.. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
sulas Atrašyta Rugpjūčio 28, 2014 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 28, 2014 (redaguota) Nepadėjo.. Dar vieną dalyką pažiūrėjau - prieš kuriant buvau prie akumo prijungęs multimetrą (rodė ~12.6 V), kūrimo metu įtampa trumpam buvo kritus iki ~10.7 V, užkūrus aišku atsistatė. Kiek žinau dėžei turi būt mažiaisiai 11.5 V, kitaip prisigaudo klaidų – gal tas trumpas įtampos kritimas kaltas.. Gali zaist ir netiket. Kompas tau rodys greiciausiai solenoidu klaida, tas ivyko greiciausiai nuo pasedusio akumo ar dar ko kai tvarke turbina. Jei nori zaist, zaisk toliau su tikrinimais, jei nori vaziuot - nurltrink klaidas ir vaziuok. Jei yra kas sugede, nutrynus klaidas greit suzinosi.Jei kurimo metu seda zemiau 11.5, krauk akuma, jei kartosis pakrovus - keisk akuma. Redagavo Rugpjūčio 28, 2014 sulas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
sulas Atrašyta Rugpjūčio 28, 2014 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 28, 2014 Beje, visi dezes jungmo negrazumai yra del avarinio rezimo, ko pasekoj pradeda vaziuoti antra pavara, o ne pirma. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Rugpjūčio 28, 2014 Autorius Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 28, 2014 Užsirašiau į Autobravą šeštadienį diagnostikai, žiūrėsim ką ten rodo ta P0700 klaida.. Sulai - jei solenoidų klaida, tai ką reikia keisti, tą kontaktinę plokštę kur Rytis minėjo, ar patį solenoidų bloką?Taip, kuriant labai trumpai akimirkai krenta iki ~10.7V, dar pabandžiau lygiagrečiai pajungt antrą akumą (galvojau gal bus didesnis įtampos rezervas), tai kuriant krenta iki kažkur 11.1V. Bet čia vyksta sekundės dalį, vos įmanoma pastebėt (dar neaišku ar tuo momentu multimetras teisingai pagauna). Šiaip akumas buvo pakrautas per naktį, ir man niekad su tuo akumu nebuvo bėdų, puikiausiai užvesdavo net po savaitės stovėjimo.. Taip išeina, kad čia visi važinėja su "lediniais" akumais, nes kitaip tai daug kam tokios bėdos būtų.. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Rugpjūčio 28, 2014 Autorius Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 28, 2014 Beje, visi dezes jungmo negrazumai yra del avarinio rezimo, ko pasekoj pradeda vaziuoti antra pavara, o ne pirma.Dabar kai pasakei, tai logiška... Aš tai nepajutau kad čia antra pavara, bet jokio perjungimo iš 1-o į 2-ą tai tikrai nėra. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
sulas Atrašyta Rugpjūčio 28, 2014 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 28, 2014 Užsirašiau į Autobravą šeštadienį diagnostikai, žiūrėsim ką ten rodo ta P0700 klaida.. Sulai - jei solenoidų klaida, tai ką reikia keisti, tą kontaktinę plokštę kur Rytis minėjo, ar patį solenoidų bloką?Taip, kuriant labai trumpai akimirkai krenta iki ~10.7V, dar pabandžiau lygiagrečiai pajungt antrą akumą (galvojau gal bus didesnis įtampos rezervas), tai kuriant krenta iki kažkur 11.1V. Bet čia vyksta sekundės dalį, vos įmanoma pastebėt (dar neaišku ar tuo momentu multimetras teisingai pagauna). Šiaip akumas buvo pakrautas per naktį, ir man niekad su tuo akumu nebuvo bėdų, puikiausiai užvesdavo net po savaitės stovėjimo.. Taip išeina, kad čia visi važinėja su "lediniais" akumais, nes kitaip tai daug kam tokios bėdos būtų.. Zodziu, jei autobrava sakys reik keist solenoidus, o tu paklausysi - ismesi laaaabai daug litu i bala. As turejau pats sita beda, viska praejau nuo a iki z. Reziumuojant, pirmas remontas yra akumo keitimas ir klaidu istrynimas, bet kaip sakiau, jei del akumo abejoji, pirma trini klaidas ir ziuri ar pasikartos. Jei nori neklausyk ka sakau, bet ir nenustebk jei pakeitus solenoidus vel ta pati beda sugrys Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rytisss Atrašyta Rugpjūčio 28, 2014 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 28, 2014 Užsirašiau į Autobravą šeštadienį diagnostikai, žiūrėsim ką ten rodo ta P0700 klaida.. Sulai - jei solenoidų klaida, tai ką reikia keisti, tą kontaktinę plokštę kur Rytis minėjo, ar patį solenoidų bloką?Taip, kuriant labai trumpai akimirkai krenta iki ~10.7V, dar pabandžiau lygiagrečiai pajungt antrą akumą (galvojau gal bus didesnis įtampos rezervas), tai kuriant krenta iki kažkur 11.1V. Bet čia vyksta sekundės dalį, vos įmanoma pastebėt (dar neaišku ar tuo momentu multimetras teisingai pagauna). Šiaip akumas buvo pakrautas per naktį, ir man niekad su tuo akumu nebuvo bėdų, puikiausiai užvesdavo net po savaitės stovėjimo.. Taip išeina, kad čia visi važinėja su "lediniais" akumais, nes kitaip tai daug kam tokios bėdos būtų..as tau galiu duoti kepure prisikti - ne akume cia bedos. Kai maniskis buvo pradejes grybauti, mete dar ir razdatkes daviklio klaida, nes jis jungiasi i variklio ECM, todel nesislepia po P0700 kodu. Internete prisiskaiciau, daug kas rekomenduoja akuma pasikrauti, bet kazkaip visi pasikrove akumus dziaugiasi labai trumpai. Paskui buvo dar variantu, kad softa kompe reikia perrasyti, kad razdatkes daviklio laidus keisti, dar ten visokiu burtu, bet kaip pastebejau, pas visus gedimas vis tiek laikas nuo laiko kartojasi. As radau, kad nebuvo kontakto laidu pyneje, kur eina is ECM i varikli. Ta vieta situose modeliuose aplamai yra problematiska, nes laidu pyne prasilenkia su vairo mechanizmo velenu, kuris yra keturkampo profilio, jei pynes tvirtinimo dirzelis nutruksta, ta pyne nukrenta ant vairo veleno ir prasitrina. O tada prasideda burtai. Todel ir sakau, kad reikia pabandyti ja pajudinti, jei kas nors pasikeis, tikrai zinosi kur slieku ieskoti. O pavaru dezes smugis nebutinai del avarinio rezimo gaunasi. Toks pat smugis buna ir tuo atveju, kai razdatke buna Lo rezime. Variklis ir pavaru deze dirba skirtingais rezimais prie skirtingu razdatkes padeciu (sita tiksliai zinau, nes radau info dokumentacijoje). Pas mane budavo klaidingas signalas is razdatkes padeties daviklio ir perjunginejat pavaras smugis budavo net tuo atveju kol kompas nefksuodavo jokios klaidos, klaida ismesdavo tik siek tiek pavaziavus. Padariau isvada, kad variklis ir pavaru deze persijungia i Lo rezima, del to taip ir gaunasi. Ir mano atveju sutvarkius viska, MIL lempute uzgeso ir nebemete klaidu net ju neistrynus. Skaiciau, kad, berods, po 40 sekmingu variklio startu senos klaidos aplamai issitrina ir veliau net su raktelio kombinacija (5 kartus skaigiai ijungus degima), ju nebemeta. Pas mane taip ir buvo, dabar nebemeta jokiu klaidu. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Rugpjūčio 28, 2014 Autorius Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 28, 2014 Zodziu, jei autobrava sakys reik keist solenoidus, o tu paklausysi - ismesi laaaabai daug litu i bala. As turejau pats sita beda, viska praejau nuo a iki z. Reziumuojant, pirmas remontas yra akumo keitimas ir klaidu istrynimas, bet kaip sakiau, jei del akumo abejoji, pirma trini klaidas ir ziuri ar pasikartos. Jei nori neklausyk ka sakau, bet ir nenustebk jei pakeitus solenoidus vel ta pati beda sugrys Baik tu, aš jau aš Autobravoj tai tikrai nieko neremontuosiu, važiuoju pas juos tik todėl kad man arčiausiai ir jie turi reikalingą kompą. Noriu sužinot kokia ten tiksliai klaida ir paprašysiu ją ištrint. Tai ko gero reikės akumą pirmiausia naują pirkt. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Rugpjūčio 28, 2014 Autorius Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 28, 2014 Jei nesunku, 2.7 CRD savininkai, gal galit pajungus multimetrą pažiūrėt kiek mažiausiai jums krenta įtampa (V) užvedimo metu? (tiems pas kuriuos viskas tvarkoj). Kaip sakiau akumas atrodo kad jėgos turi, be reikalo pirkt tai visai nesinori... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
sulas Atrašyta Rugpjūčio 28, 2014 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 28, 2014 as tau galiu duoti kepure prisikti - ne akume cia bedos. Kai maniskis buvo pradejes grybauti, mete dar ir razdatkes daviklio klaida, nes jis jungiasi i variklio ECM, todel nesislepia po P0700 kodu. Internete prisiskaiciau, daug kas rekomenduoja akuma pasikrauti, bet kazkaip visi pasikrove akumus dziaugiasi labai trumpai. Paskui buvo dar variantu, kad softa kompe reikia perrasyti, kad razdatkes daviklio laidus keisti, dar ten visokiu burtu, bet kaip pastebejau, pas visus gedimas vis tiek laikas nuo laiko kartojasi. As radau, kad nebuvo kontakto laidu pyneje, kur eina is ECM i varikli. Ta vieta situose modeliuose aplamai yra problematiska, nes laidu pyne prasilenkia su vairo mechanizmo velenu, kuris yra keturkampo profilio, jei pynes tvirtinimo dirzelis nutruksta, ta pyne nukrenta ant vairo veleno ir prasitrina. O tada prasideda burtai. Todel ir sakau, kad reikia pabandyti ja pajudinti, jei kas nors pasikeis, tikrai zinosi kur slieku ieskoti. O pavaru dezes smugis nebutinai del avarinio rezimo gaunasi. Toks pat smugis buna ir tuo atveju, kai razdatke buna Lo rezime. Variklis ir pavaru deze dirba skirtingais rezimais prie skirtingu razdatkes padeciu (sita tiksliai zinau, nes radau info dokumentacijoje). Pas mane budavo klaidingas signalas is razdatkes padeties daviklio ir perjunginejat pavaras smugis budavo net tuo atveju kol kompas nefksuodavo jokios klaidos, klaida ismesdavo tik siek tiek pavaziavus. Padariau isvada, kad variklis ir pavaru deze persijungia i Lo rezima, del to taip ir gaunasi. Ir mano atveju sutvarkius viska, MIL lempute uzgeso ir nebemete klaidu net ju neistrynus. Skaiciau, kad, berods, po 40 sekmingu variklio startu senos klaidos aplamai issitrina ir veliau net su raktelio kombinacija (5 kartus skaigiai ijungus degima), ju nebemeta. Pas mane taip ir buvo, dabar nebemeta jokiu klaidu. Zmogau, tavo kepure butu jau seniai prisikta... Linkiu sekmes ir toliau patarinet pradet remonta nuo beleko keitimo. Yra forume zmoniu kurie paklause mano patarimu butent del sios problemos, kiek zinau toliau laimingai vazineja su naujais akumais. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Rugpjūčio 28, 2014 Autorius Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 28, 2014 (redaguota) Na, aš tai manau kad tiek Ryčio tiek Sulo diagnozės labai tikėtinos. Akumą aišku naują iš kart pirkt nelabai norisi, bet jei kitkas nepasitvirtins tai reiks bandyt. O dėl Ryčio pastebėjimų dėl tų laidų prasitrynimo, tai reiks dar man atidžiai pažiūrėt, aišku kad galimas daiktas kad kur nors kontakto nėra, o pažiūrėt tai nieko nekainuoja.. Ryti, bet kaip tu ten prieini nenuėmęs akumo laikiklio? Aš matau kur išeina iš salono vairo ašis, bet ji ten paskui palenda gilyn po akumo laikikliu ir ten nei rankos užkiši, nei pamatysi - kaip suprantu reikia lupt lauk akumą, saugiklių dėžę, akumo laikiklį (gal dar ką nors) kad padoriai prieitum? Redagavo Rugpjūčio 28, 2014 Domaso Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Rugpjūčio 28, 2014 Autorius Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 28, 2014 Beje, kokio akumo reiktų kad nebūtų per mažas, ar tiktų maždaug toks:http://e-shop.eoltas.lt/index.php?cl=details&anid=S5013 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar