Pereiti prie turinio

Nejungia aukščiau nei 1 bėgio (WJ 2.7)


Domaso

Rekomenduojami pranešimai

Kas atsakingas uz greiciu dezes avarini rezima parasyta serviso instrukcijoje, diagnostika tik parodys kokios konkreciai klaidos siuo metu aktyvios, nes ant spidometro ne viska matai. O su tais begejimaisis iki 80 tai baik tu bajerius, sulauzysi ka nors. Gedimo reikia ieskoti, o ne burtais uzsiemineti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 167
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

P.S. dar paskaičiau yra būdas kuris labai daug kam suveikė: įsibėgėt iki 80 km/h ir tada atsiranda bėgiai, užgęsta lemputė. Reiks gal pabandyt jei nieks nepadės, bet labai jau nemalonu - tokiu greičiu variklis ant to antro bėgio kriokia ant kokių 7000rpm..

Nu jau iki tiek tikrai negalima, nesąmonę kažkas parašė. Apsūkos ne daugiau 4000. Ir tai keletą sekundžių.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Buvau užvaręs iki kokių 6500 trumpam, bet lyg vis tiek nespėjau įsibėgėt iki 80 km/h, abejoju ar iš vis įmanoma, nebent gal nuo kokio kalniuko. Šiaip ar taip, čia tas metodas tikrai negali būt sveikas, net jeigu kitiems ir suveikia... (gal tada dėžės kompas pagalvoja, kad geriau jau duot perjungt bėgį, negu drožt tokiom apsukom..)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nutempiau ir parsitempiau atgal... Autobrava "šaunuoliai"... pasirodo jie nepriima mašinų senesnių nei 2007m (nors kai registravausi į servisą viskas tiko), jų diagnostinis kompas tik nuo tų metų susišneka. Va taip va, "oficialus Jeep atstovas"..

 

Tai kaip suprantu Kaune tik Statybininkų g. 9 gali normaliai prisijungt, ar dar kur nors yra?

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man tiesą sakant irgi stalčius atsidarė, kai nuvažiuoju pas oficialų atstovą, kur plėvesuoja Jeep vėliavos, ir sako, "neturim tokios įrangos"... :blink: Sako Vilniuj gal ir turi tokį kompą, o gal ir ne... :D Suprantu kad senas trantas, bet juk oficialus atstovas...

Sako, galim bandyt jungtis, bet labai mažai šansų kad prisijungs, tai sakau, jei neprisijungs tai nieko ir nedarysim - sako net jeigu diagnostikos fiškę įkišim ir ištrauksim, vistiek turėsi mokėt 150 Lt... Tai galvoju eikit jūs $#@*% su tokiais pasiūlymais :D Nu bent žinosiu kad pas juos su savo gelda geriau niekad nevažiuot..

 

Kaune turbūt yra kelios vietos, bet aš žinau kol kas tik vieną (prie McDonaldo), tai jei kitur nerasiu, tai teks tada iki ten vilktis... (man apie 30km). Tai kauniečiai Jeep'istai - jei žinot dar kur turi tokį kompą, tai būčiau dėkingas už nuorodas (man patogiausia būtų kur nors Aleksote ar aplink).

 

Dabar prisiminiau kad prie manęs visai netoli už kokių 5km yra automatinių dėžių servisas, tokia "Daivanta", tai jie irgi rašo kad diagnostiką daro, klausimas ar jie turi tą specialų Chrysler kompą... Pirmadienį iš ryto skambinsiuosi. Gal kas ten buvot?

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Silberauto dar gal turi kompa, nes anksčiau jie jeepais užsiiminėjo. Dar tiksliai turi už žėručio iš partizanų gatvės esančiuose garažuose, pavadinimo dabar nepamenu, paskui Renas sakė, kad kažkur lyg elektrėnų gatvėje turi kompa. Žodžių, daug kas turi, tik reikia žinoti :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Reiktų autobravai parašyt kur nors antireklamą už tokį priėmimą. Gal tada susimąstytų apie savo autoritetą :angry:/> .

Nežinau, gal čia tik Kaune tokie reikalai su jais... Apskritai kažkokia painiava: Jie kaip ir reklamuojasi kad atstovauja Fiat, Alfa Romeo, Jeep, Chrysler ir Dodge. Jų svetainėj susiradau Jeep/Dodge/Chrysler serviso numerį, juo paskambinus pasirodo kad ten "Krasta Auto". Nueinį į saloną/servisą, ten pagrinde visur viskas BMW, tik vienas Jeep stovi ten tolėliau.. Matyt kažkaip bendrai su Krasta tą centrą Kaune dalinasi..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Silberauto dar gal turi kompa, nes anksčiau jie jeepais užsiiminėjo. Dar tiksliai turi už žėručio iš partizanų gatvės esančiuose garažuose, pavadinimo dabar nepamenu, paskui Renas sakė, kad kažkur lyg elektrėnų gatvėje turi kompa. Žodžių, daug kas turi, tik reikia žinoti :)/>

Gal galėtum partizanų g. garažų nuorodą mestelt pažymėta ant maps.lt? (ne "miestietis", tai nelabai žinau kur ten tiksliai :blush: )

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Matau,kad vel is nieko gavosi kruva reikalu.Arba paklausyk SULO patarimo arba pasuk man(tel.nr.turi) papasakosiu ka padaryti arba pas kokius elektrikus nevaziuoti. 99.9 proc. kad avarini rezima tau imete del remonto netu pasedusio akumo.O nutrinti klaidas kainuoja 30-50 lt. o ne 180lt.kaip autobravoj.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Matau,kad vel is nieko gavosi kruva reikalu.Arba paklausyk SULO patarimo arba pasuk man(tel.nr.turi) papasakosiu ka padaryti arba pas kokius elektrikus nevaziuoti. 99.9 proc. kad avarini rezima tau imete del remonto netu pasedusio akumo.O nutrinti klaidas kainuoja 30-50 lt. o ne 180lt.kaip autobravoj.

Pabandžiau tavo metodą, deja nepadėjo, net ir pravažiavus apie ~8km. Nu nieko, gal nutrynus klaidas atsiras pagaliau tie bėgiai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As 99 % esu isitikines ,kad ne akume cia bedos. Gal pasedes akumas ir gali isryskinki gedima, bet kad tai ne akumo problema as beveik isitikines. Maniskis irgi tap buvo sutvarkytas, tipo istrinant klaidas ir pakraunant akuma, buvo vos nupirktam ziema trumpai ismetes klaida, pakroviau akuma, lyg ir vel viskas buvo susitvarke, o viena diena prie darbo, kurs apie 50 km nuo namu tik pyst ir avarinis rezimas. Nelabai buvo smagu namo vaziuoti, tik gerai, kad taip atsitiko ne kur nors palangoj :) . Tada gerai prasiknisau internete ir dokumentacijoje ieskodamas informacijos. Is pat pradziu nelabai tikejau, kad tai gali buti del pasedusio akumo, veliau tuo ir isitikinau. Siuo arveju manau, kad bus problemos butent su tuom ,kas siose greiciu dezese yra silpna vieta - butent solenidu kontaktine plokste. Ir jei nuskaicius klaidas rodys, kad problemos butent su solenoidais, as duodu mazdaug 85%, kad tai kontaktine plokste, mazdaug 5% kad fiske leidzia tepala, o like procentai kas nors dar. Gali buti, kad pakrovus akuma, istrynus klaidas ir restartavus kompa viskas bus ok, bet duodu kokius 95%, kad puses metu begyje vel turesi panasiu problemu, usienio forumuose daugybe pavyzdziu, tipo susitvarko, pasidziaugia savaite,menesi ir vel tas pats

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Matai, Renas ir Sulas sako, kad 99% dėl akumo; Tu sakai, kad 99% ne dėl akumo, tai pats supranti :) Ir vieni ir kiti savaip įsitikinę :) O aš kukliai pasakysiu - nelabai įsivaizduoju kas gali būt., gal nei tas nei tas.. Pirmiausia aišku diagnostiką pasidarysiu (dabar jau tikrai važiuosiu ten kur žinau kad prisijungs, dėkui Renui už numerį). Žiūrėsiu aišku kas per klaidos.

Šiaip ar taip, kadangi plamuoju keist dėžės alyvą ir filtrą, vis tiek reikės nuiminėt karterį - manau nepagailėsiu papildomai tų 500Lt tai kontaktinei plokštei ir fiškei. Va jei ir tada šita bėda išliks, tai nežinau ko dar reikės griebtis..

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Beje, gal kas žinot ar solenoidų kontaktinė plokštė identiška Merso dėžei? Pagal mano mašiną (pasitikrinau pagal Chrysler kodą 52108308AA) priklauso šitokia plokštė: Chrysler Transmission Conductor Plate Ji vizualiai šiek tiek skiriasi (yra balta) nuo Merso plokštės (1402701161) kuri yra visa juoda: Mercedes Benz Transmission Conductor Plate

Įdomu merso plokštė yra identiška ar yra kokie nors skirtumai be spalvos? (merso plokštę būtų galima gaut šiek tiek pigiau)

 

(nepanikuokit, dar neperku, pirksiu nebent po diagnostikos).

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pagal informacija surinkta cia http://www.ausjeepoffroad.com/forum/showthread.php?t=124873 , plokstes kodai pagal gamintoja yra sitie

Conductor Plate...........Jeep....52108308AA.............MB. ....140 270 11 61

 

Kiek tikrinau (pvz pirkau kuro slangutes is silberauto paga cia surinktus kodus) informacija teisinga. Kaip matai, abieju gamintoju kodai sutampa pagal tavo parasytus, reiskia cia tas pats daigtas. O del spalvos, tai gal tos plokstes kita puse visa juoda.

Redagavo Rytisss
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pagal informacija surinkta cia http://www.ausjeepoffroad.com/forum/showthread.php?t=124873 , plokstes kodai pagal gamintoja yra sitie

Conductor Plate...........Jeep....52108308AA.............MB. ....140 270 11 61

 

Kiek tikrinau (pvz pirkau kuro slangutes is silberauto paga cia surinktus kodus) informacija teisinga. Kaip matai, abieju gamintoju kodai sutampa pagal tavo parasytus, reiskia cia tas pats daigtas. O del spalvos, tai gal tos plokstes kita puse visa juoda.

Pirmiausia - labai naudinga nurododa, dėkui :liux:. Ko gero tada čia identiška detalė. Bet spalva jų kažkodėl skiriasi (visada pagal mb koda būna juoda, o pagal chrysler balta), tik dėl to ir kilo įtarimas :)

Beje ar savajam jeep'ui keitei dėžės tepalus? (Plokštės nesvarstei pasikeist "profilaktiškai"? :))

 

Radau labai nebrangiai MB/Mopar originalą (Mercedes Benz Chrysler Dodge Jeep Conductor Plate), bet ne 52108308AA, o 52108308AB. Įdomu ar tiktų, niekur nepavyko rast... Paprastai kai Mopar detalėse keičiasi paskutinė raidė, tai reiškia kad ta pati detalė, bet naujesnė versija (new stock). Kaina tai labai gera, tik įdomu ar tikrai tinkama.. :scratch:

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o, idomiu dalyku radau serviso instrukcijoje. Pasirodo kai kurios klaidos perjungia pavaru dezes kompa i pastovu avarini rezima. Jei per 3 uzvedimo ciklus is eiles pasikartoja ta pati klaida, kompas gali persijungti i pastovu avarini rezima, tokiu atveju pataisyti gedimo neuztenka, reikia ir klaidas istrinti, tik tada kompas grizta i normalu rezima.

 

Del itampos, tai irgi yra kontroliuojamas dydis ir jei ji nukrenta zemiau 8.5V , greiciu dezes kompas persijungia i laikina avarini rezima ("limp-in"), bet jei itampa atsistato iki 9 V, kompas grizta i normalu rezima. Kas idomiausia, raso, kad tai tik "temporary limp-in", t.y. bent pagal instrukcija belekuriuo atveju pakrovus akuma is sitos klaidos kompas pats turi grizti i normalu rezima, klaidu trinti nereikia. Taip pat yra kelios klaidos, kurios imeta neutralia pavara, t.y. Neteisingas perdavimo skaicius, iejimo veleno virs max apsukos, variklio virs max apsukos. Tai tavo kazkur skaitytuose burtuose, kad reikia iminti iki 80 km/h ir pavaru deze "pasitaiso", pagal instrukcija tokiu atveju pavaru zede aplamai turi issijungti ir pereiti i "Loss of Drive" rezima :D . Instrukcijoje yra sarasas, kurios klaidos pastato kompa i pastovu "limmp-in", i laikina, ar "Loss of Drive". Pastovu limp-in issaukia problemos su solenoidais ir dar poda sutrikimu.

 

Dabar man aisku pasidare kodel istrynus klaidas deze daznai pradeda veikti. Pvz solenoidu kontaktines plokstes gedimas neduoda pastovios klaidos. Kaip ir ivairiuose aprasymuose, bei tam video kur pats matei pasakoja, kad klaida nebuna pastovi - deze tai veikia, tai neveikia. Susidarius situacijai, kai kompas ieina i pastovu "limp-in", problemos gali laikinai dingti (kas yra budinga nesant kur nors kontakto, trumpinant ir pan), istrynus klaidas gali buti viskas ok, kas dazniausiai ir buna, bet kaip iprasta, problema kartojasi.

 

Tai va, butinai daryk diagnostika ir ziurek kas laiko kompa "limp-in" rezime. Kai istrins klaidas, as beveik isitikines, kad jis kazkuri laika vaziuos normaliai, bet jei nenori tureti fokusu ateityje, susitvarkyk ir gedima.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ryti - labai naudinga info, dėkui :salut:

 

Tai pas mane reiškiasi ir bus tas pastovus avarinis režimas. Akumą tikriausiai irgi galima atmest, nes pas mane krenta iki 10.5V, ne mažiau (o pakrovus ir Reno siūlytu būdu vistiek neatsistatė). Bet tai dabar galvoju, jei yra koks gedimas, ar ta klaida man iškart po klaidų ištrynimo vėl neatsiras?

 

Gal skaitei kas dar be solenoidų kontaktų iššaukia pastovų limp-in? O kodėl solenoidų kontaktinė plokštė negali duot pastovios klaidos? Jei ji kur nors ten užsitrumpino... Kad ir kaip ten būtų, pastovų limp-in man įkalė tikrai ne dėl kažkokios smulkmenos, kažkuris komponentas matyt parėjo.

 

Šiandien nepavyko nuvažiuot pasidaryt diagnostikos (rugsėjo 1 - šiandien jie nedirba), rytoj tikiuosi pagaliau pavyks... (beje "Daivanta" irgi tokio kompo neturi, nukreipė į tuos prie McDonaldo..)

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nezinau, ten reikia gilintis, skaityti. Kazkokio sensoriaus maitinimas yra, solenoidu maitinimas (kazkaip ten matuoja, jei solenoidu maitinimas mazesnis 3,6 voltais uz TCM maitinima). O jei kazkur kontakto nera, tai paprastai tokie gedimai nebuna pastovus. Pakaista, suvaiksto, pasikraipo ir nesukonaktuoja kas nors. Jei gedimas yra pastovus, tai klaidu istrynmas, aisku, nieko nepades

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš turiu vieną service manual'ą (gal tu tą patį turi), tai ten va kokios įmanomos klaidos po P0700 kodu (kurį man meta):

 

P0700-TRANS CONTROL 1-2/4-5 SOLENOID CIRCUIT

P0700-TRANS CONTROL 2-3 SOLENOID CIRCUIT

P0700-TRANS CONTROL 3-4 SOLENOID CIRCUIT

P0700-TRANS CONTROL INTERNAL CONTROLLER

P0700-TRANS CONTROL MOD. PRESS SOLENOID CIRCUIT

P0700-TRANS CONTROL SHIFT PRESSURE SOLENOID CIRCUIT

P0700-TRANS CONTROL SOLENOID SUPPLY VOLTAGE

P0700-TRANS CONTROL TCC SOLENOID CIRCUIT

 

Tai kaip matau visos klaidos susijusios su solenoidų kontaktais, išskyrus tą Internal Controller, nelabai žinau kas čia per daiktas. Logiškai mastant - tikrai turbū kontaktinė plokštė knisa protą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

cia man atrodo ne tos dezes aprasyme nukopijavai. Ant W5J400/W5A580 klaidu kodai kiti ir aplamai deze kitokia.

Čia iš "WG Diesel Powertrain" / "Diagnostic Information and Procedures" / "Driveability - Diesel". Manau kad čia pataikiau :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.