Pereiti prie turinio

Nejungia aukščiau nei 1 bėgio (WJ 2.7)


Domaso

Rekomenduojami pranešimai

Baigiu prasikeikt su savo džipu... :angry:

 

Teko iš turbo serviso partemt, kadangi neperjungia aukščiau 1 bėgio... Buvau nuvaręs mašiną restauruot turbinos, viską padarė kaip priklauso, turbina restauruota. Tik pastebėjau kad dabar dega "Check Engine" (variklio kontūras), jie sakė kad po turbo nuėminėjimo/atjunginėjimo išmetė tą lemputę, bandė nugesint, bet jų kompas nepažysta šitos mašinos. Nu žodžiu išvažiavau ramiai, galvoju užsigesinsiu vėliau Chrysler'iniu kompu, bet kai išvažiavau į normalų kelią, žiūriu kad gazuok kiek nori, nesijungia bėgiai. Dar pagalvojau, greičiausiai bus akumo įtampa kritus kol pas juos savaitę stovėjo, tai dėžė bus pasigavus klaidą. Parsitempiau namo, atjungiau akumą nuo klemų, ir atjungtą kroviau apie 5val. Pajungiau atgal, užkūriau, bet "Check Engine" vis tiek dega, bėgiai nesijungia (atbulinis jungiasi). Bandžiau įvairiais internete rastais būdais "resetint" dėžę, bet jokių rezultatų...

Dar pastebėjau, kad įjungus "D", pradedant važiuot, lyg šiurkščiau trukteli iš vietos nei anksčiau..

Taip pat, man atrodo dabar neužsidega pakaitinimo žvakių lemputė... :huh:

 

Pažiūrėjau kokias meta klaidas, tai tik P 0700 kas nelabai ką sako:

 

P 0700 Check Transmission DTC's

This code indicates that the EATX (Transmission controller) has an active fault and has illuminated the MIL via a BUS message. The specific fault must be acquired from the EATX via a DRBIII tool. (Input or Output Speed Sensor failures often cause this code and are a common failure part on WJ Grand Cherokees).

 

Bet šita klaida pas mane buvo nuo anksčiau ir niekad nebuvo jokių problemų..

 

Kas gali būt atsitikę nuo turbinos keitimo? Kažkam "susikniso" smegenys ar pan.? Gal čia tas vadinamas "avarinis režimas"? Gal kam buvo panaši problema? Nežinau nei ką daryt - ar verta temp pas diagnostikus kad ištrintų klaidą, ar ištrynimas padėtų? :scratch:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 167
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Nu būtų žiairiai gerai jei klaidos ištrynimas padėtų... O kas gali ištrint klaidą, tik dealer'inis kompas ar ir paprastesni serviso kompai?

Bet žinok man atrodo pas mane iš 1 toliau nejungia, bent jau nesijaučia jokio perjungimo (daugiausia kiek bandžiau įsibėgėja iki kokių ~65 km/h)

 

P.S. ant "kelmo" visos lemputės dega (ir geltonos kvadratinės ir žalios raidės naktinio apšvietimo). Buvau dabar nuėjęs net nuimt centrinę apdailą, pažiūrėjau ar visos fiškės normaliai sujungtos (skaičiau kad keliems buvo atsijungę) - viskas irgi atrodo ok..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mane irgi buvo čekas kelis kartus užsidegęs. Tai pirmą kartą servise ištrynė klaidas ir viskas OK. Anrą ir trečią kart buvo nudusęs akumas, tai ilgiau ramiai pavažiavus, kol įšyla variklis iki darbinės temperatūros, vėl atsistatydavo bėgiai ir dingdavo čekas.

Akumo atjungimas nėra tas pat kas akumo nusodinimas. Kompas gauna nepilną maitinimą ir supranta kaip gedimą, todėl perjungia į avarinį režimą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mive, o kaip tu važinėjai tuo "avariniu režimu"? Man tai baisu važiuot juo, nes ant kokių 40 km/h apsukos būna apie ~3000 rpm, tai pastoviai taip gi nevažiuosi... Nežiūrėjai kokią klaidą tau išmesdavo, gal irgi P 0700?

Beje, iš serviso mane tempė kokias 15-20min (variklį buvau užkūręs ant laisvo), tai sušilt tikrai spėjo, o gyvenvietėj atkabinom nuo buksyro, tai iki namų davažiavau sava eiga – vistiek čekas neužgeso, ir bėgiai neatsistatė...

 

Apskritai - ar nekenkia varikliui pastovus važiavimas 3000-4000 apsukom? (nes man kokius mažiausiai 10km reikia pavažiuot iki artimiausio serviso, tai kažkaip nejauku...)

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mane buvo XJ tas pats, bet offroade kai panirau i vandeny iki spidometro .. Apseme kulisa gal ten stovi kazkokie dacikai nezinau , liko vienas serviso begis, po pakatuskes ant traliuko prie garazo pastovejo keleta dienu pradziuvo ir vualia!!! Vel jokiu bedu. Tas pats pasikartojo po metu kai variau per upe Fazendoij vel biski gavo vandenies, uzsidege check enginas liko vienas begis, davariau iki namu, pastovejo pries saulute pusdieny ,viskas ok..

Tai sakau gal kazka primakalavo tau ten servise ziopliai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai sakau gal kazka primakalavo tau ten servise ziopliai.

Žinok dabar ką jie ten primakalavo... o skambint ir klaust, tai net nesinori nervų gadintis - prisipažins jie tau... Šiaip man nesuvokiama, ką jie ten galėjo padaryt, juk tik turbiną nuiminėjo, tai blogiausiu atveju atjungė kelis vakumo daviklius.. Realiausia priežastis - gal pasėdo akumas, nes pas juos mašina buvo 6 dienas (gal kokias duris atidarę laikė ar ką..). Bet apsėmimas kaip tavo atveju tai atkrenta - nusiėmiau centrinę apdailą - viskas sausa (bet šitą atvejį girdėjau, ten apsemia tokią žalią mikroschemos plokštę, po ta plastmase kur visos pavaros nupaišytos).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Važiuodavau iki serviso, kad atstatytų klaidą( beje pas mane irgi būdavo P 0700), bet bevažiuojant vienąsyk pajaučiau, kad įsijungė antras bėgis, po kiek laiko trečias, paskui ketvirtas, o kai įsijungė penktas užgeso čekas.

Taip žaist nerekomenduoju. gal pirma įsitikink ar tikrai dėl akumo užsidegė ček.. Aš rizikavau, bet kai įsitikinau, kad akumas kaltas, tada jau nebebijojau, kad ką nors sugadinsiu.

Bėgiai turi persijungti( įšilusiai mašinai) prie 2600-3000 apsukų atleidus ir vel paspaudus gazą. Jei taip nevyksta, geriau varyk pas specus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Žinok dabar ką jie ten primakalavo... o skambint ir klaust, tai net nesinori nervų gadintis - prisipažins jie tau... Šiaip man nesuvokiama, ką jie ten galėjo padaryt, juk tik turbiną nuiminėjo, tai blogiausiu atveju atjungė kelis vakumo daviklius.. Realiausia priežastis - gal pasėdo akumas, nes pas juos mašina buvo 6 dienas (gal kokias duris atidarę laikė ar ką..). Bet apsėmimas kaip tavo atveju tai atkrenta - nusiėmiau centrinę apdailą - viskas sausa (bet šitą atvejį girdėjau, ten apsemia tokią žalią mikroschemos plokštę, po ta plastmase kur visos pavaros nupaišytos).

Bet mašiną atvariai tvarkingą. Tavo vietoje būčiau neėmęs jos kol nebūtų sutvarkę.

Beje, toks bajeris buvo mano draugeliui. Tai jam volvo tvarkė kažkur Vilniuj ir pažeidė kompą. Jis užsispyrė, kad neims kol nebus sutvarkyta. Teko jiems keist už savus, naują kompą. Gal mėnesi bylinėjosi.

Redagavo Mive
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bet mašiną atvariai tvarkingą. Tavo vietoje būčiau neėmęs jos kol nebūtų sutvarkę.

Gal ir durnai padariau kad negrįžau atgal pas juos (pastebėjau tik išvažiavęs į kelią), bet kažkaip buvau įsitikinęs kad čia dėl nusėdusio akumo..

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal ir durnai padariau kad negrįžau atgal pas juos (pastebėjau tik išvažiavęs į kelią), bet kažkaip buvau įsitikinęs kad čia dėl nusėdusio akumo..

Jei tik šiandien parsivarei, skambink ryt į servisą ir sakyk, va taip ir taip... davai tvarkot. O bent dokumentą pasiėmei, kad pas juos tvarkei turbą?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip ir planuoju, gal bent pasakys ką darė - gal tikrai akumą išsodino, o gal bandė "prikūrinėt" ar pan... Bet jei čia nuo akumo nusėdimo, tai čia bet kam gali atsitikt, net ir pačiam. Mane tai pradeda nervint tie visi elektronikos "jautrumai" (kalbu apie daugumą šiuolaikinių mašinų), jau kiek kartų pats susidūręs, ir visi diagnostikos meistrai aiškina, kad tik kuo švelniau akumą atjunginėt, ne duok dieve sukibirkščiuos ir pan. Atrodo automobiliai tobulėja, bet tuo pačiu ir labai "lepėja"... Ko gero kitą kart kai ką nors varysiu tvarkyt į servisą, iš kart reikės pasakyt "atjunkit akumą, sutvarkykit, tada pajunkit", nu arba kol remontuosis, ant gyvybės palaikymo aparato pajungt... <_<

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip ir planuoju, gal bent pasakys ką darė - gal tikrai akumą išsodino, o gal bandė "prikūrinėt" ar pan... Bet jei čia nuo akumo nusėdimo, tai čia bet kam gali atsitikt, net ir pačiam. Mane tai pradeda nervint tie visi elektronikos "jautrumai" (kalbu apie daugumą šiuolaikinių mašinų), jau kiek kartų pats susidūręs, ir visi diagnostikos meistrai aiškina, kad tik kuo švelniau akumą atjunginėt, ne duok dieve sukibirkščiuos ir pan. Atrodo automobiliai tobulėja, bet tuo pačiu ir labai "lepėja"... Ko gero kitą kart kai ką nors varysiu tvarkyt į servisą, iš kart reikės pasakyt "atjunkit akumą, sutvarkykit, tada pajunkit", nu arba kol remontuosis, ant gyvybės palaikymo aparato pajungt... <_</>

Na, dėl kibirkščiavimo(įtampos šuolių), tai tas jau taip, reikia būt atsargiam. Jau šitą dalyką meistrai turi žinot. Kiek kartų buvau nuvaręs į servisą ir palikęs mašiną jame, tai visąlaik jie nakčiai atjungdavo akumus, net vien dėl priešgaisrinio saugumo, o raktelius palikdavo mašinos duryse. Tokie reikalavimai tam servise. Kol kas pas mus tai rimčiausias servisas. Bėdų dar su juo neturėjau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.