Pereiti prie turinio

patarkit del nivos?


Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 50
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Turejau niva dabar turiu patruli. Zinok nesulyginami dalykai. Niva isvaziuoji pasvazinet ir turi ka nors sulauzit ar isplest is kebulo kazka. Ir vaziuoji kaip traukiniu beveik. Patrulin kaip lengvojon atsisedi. Malonu ir vaziuot. Ir per ta laika kuri jau droziu ji tai suluzo tik habai :)/> isvada tokia. Jau geriau brangiau ir reciau keist dalis nei su miva daznai ir pigiai :)/>

 

 

Na jau tokio "briedo" seniai negirdėjau. Nebent JUSTYSS naujausią Patrulį nusipirko, tada gal, su tokiu nevažinėjau...

 

Apibendrinant kolegų pastabas, ir savo ilgametę patirtį su Niva, galiu pasakyti, kad:

1) Už Patrulį bekelėje didesnė "taburetė" yra tik Samurajus. Vitara bus komfortiškesnė. Jei nori švelniai (būtent ŠVELNIAI, o ne tyliai, negirgždant), lėkt per bet kokio nelygumo kelius tai tik NIVA, Pajero II, Terrano.

2) Jei nori erdvės salone keturiems keleiviams ir jų bagažui (SVARSTAU TIK TRIDURIUS visureigius), tada tik Niva ir Terrano.

3) Jei bijai po kiekvieno išvažiavimo remontuostis, pirk mašiną ne pigesnę kaip 15 000. T.y. kurios resursas dar nepasibaigęs.

Jei tavo biudžetas tik iki 3000-4000 Lt, tai tik Niva ir Vitara.

 

Na o toliau jau skonio reikalas dėl dizaino ir pasivažinėjimo su draugais: Vitarai nusiima stogas, ir per jį žiauriai pučia šaltas vėjas žiemą. Nivoj atsidaro tik du langai, bet žiemą iki -15 gali trumpom rankovėm važinėt.

Kaip minėjau, Vitara šaunus automobiliukas, bet TIK DVIEM. Jei mėgsti didesnias kompanijas ar imi daugiau "turto" - tai tik NIVA.

 

P.S. Niva dažnai lūžta tik todėl, kad ją visi remontuoja tik tada kai ji sulūžo. Jei netingėtume aptarnauti ir prižiūrėti kaip savo kasdieninę mašiną, tai laikytų neblogiau už bet kokią kitą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na maximalus biudzetas iki 6000lt, nes dar reik paslikti nenumatytam atvejui arba remonti

 

Na jau tokio "briedo" seniai negirdėjau. Nebent JUSTYSS naujausią Patrulį nusipirko, tada gal, su tokiu nevažinėjau...

 

Apibendrinant kolegų pastabas, ir savo ilgametę patirtį su Niva, galiu pasakyti, kad:

1) Už Patrulį bekelėje didesnė "taburetė" yra tik Samurajus. Vitara bus komfortiškesnė. Jei nori švelniai (būtent ŠVELNIAI, o ne tyliai, negirgždant), lėkt per bet kokio nelygumo kelius tai tik NIVA, Pajero II, Terrano.

2) Jei nori erdvės salone keturiems keleiviams ir jų bagažui (SVARSTAU TIK TRIDURIUS visureigius), tada tik Niva ir Terrano.

3) Jei bijai po kiekvieno išvažiavimo remontuostis, pirk mašiną ne pigesnę kaip 15 000. T.y. kurios resursas dar nepasibaigęs.

Jei tavo biudžetas tik iki 3000-4000 Lt, tai tik Niva ir Vitara.

 

Na o toliau jau skonio reikalas dėl dizaino ir pasivažinėjimo su draugais: Vitarai nusiima stogas, ir per jį žiauriai pučia šaltas vėjas žiemą. Nivoj atsidaro tik du langai, bet žiemą iki -15 gali trumpom rankovėm važinėt.

Kaip minėjau, Vitara šaunus automobiliukas, bet TIK DVIEM. Jei mėgsti didesnias kompanijas ar imi daugiau "turto" - tai tik NIVA.

 

P.S. Niva dažnai lūžta tik todėl, kad ją visi remontuoja tik tada kai ji sulūžo. Jei netingėtume aptarnauti ir prižiūrėti kaip savo kasdieninę mašiną, tai laikytų neblogiau už bet kokią kitą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na jau tokio "briedo" seniai negirdėjau. Nebent JUSTYSS naujausią Patrulį nusipirko, tada gal, su tokiu nevažinėjau...

 

Apibendrinant kolegų pastabas, ir savo ilgametę patirtį su Niva, galiu pasakyti, kad:

1) Už Patrulį bekelėje didesnė "taburetė" yra tik Samurajus. Vitara bus komfortiškesnė. Jei nori švelniai (būtent ŠVELNIAI, o ne tyliai, negirgždant), lėkt per bet kokio nelygumo kelius tai tik NIVA, Pajero II, Terrano.

2) Jei nori erdvės salone keturiems keleiviams ir jų bagažui (SVARSTAU TIK TRIDURIUS visureigius), tada tik Niva ir Terrano.

3) Jei bijai po kiekvieno išvažiavimo remontuostis, pirk mašiną ne pigesnę kaip 15 000. T.y. kurios resursas dar nepasibaigęs.

Jei tavo biudžetas tik iki 3000-4000 Lt, tai tik Niva ir Vitara.

 

Na o toliau jau skonio reikalas dėl dizaino ir pasivažinėjimo su draugais: Vitarai nusiima stogas, ir per jį žiauriai pučia šaltas vėjas žiemą. Nivoj atsidaro tik du langai, bet žiemą iki -15 gali trumpom rankovėm važinėt.

Kaip minėjau, Vitara šaunus automobiliukas, bet TIK DVIEM. Jei mėgsti didesnias kompanijas ar imi daugiau "turto" - tai tik NIVA.

 

P.S. Niva dažnai lūžta tik todėl, kad ją visi remontuoja tik tada kai ji sulūžo. Jei netingėtume aptarnauti ir prižiūrėti kaip savo kasdieninę mašiną, tai laikytų neblogiau už bet kokią kitą.

 

Visiškai pritariu Justui dėl Nivų, po Nivos perėjus ant Pajero daugiau į jokių Nivų pusę nesinori žiūrėt. Pas mus buvo 4-ios Nivos taip kad žinom kas tai yra. :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Viskas gerai su tuom Nivom - kai atbulom rankom daroma tai ir nevažiuoja , ir laužas paskutinis patampa.

Šiaip tai kiekviena mašina turi savo paskirtį , o kai iš mašinos pradedama reikalaut daugiau nei ji gali tai retas kuris susimąsto apie tai kad jo reikalavimai per dideli o ne mašina čia kalta.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • 1 metų...

Man rodos, kad samurajaus ten ratlankiai, lyg ir nėjo tokie vitarai...

Čia kaip ir tie varomi, kur abiem pusėm dėt galima...

Aišku kaitaliot pirmyn atgal ne problema- skylės tos pačios...

 

Vat nivos centro tik nepamenu...

A nereik ten pratekint ar centravimo žiedų kokių naudot?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.