Pereiti prie turinio

JGC WJ 2.7 vs 4.7


6x6

Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 90
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Is Deutche liko China... laugh.gif

Atsimerk zmogau ir pasiziurek ka dabar perka is salonu, KIA, Daewoo, ssang yong, ir tt

 

Pažiūrėk pasaulinius, kokybiškų, auto pardavimus, ir suprasi kas pirmauja, pasaulis jau atsikando - būdamas "bandomu triušiu", pirkdamas amerikosų, kitajozų, korejiečių ir t.t auto. Visi sugrįžta prie kokybės, kurią gali pasiūlyti tik "Deutschland", visi kiti, tik eina iš paskos, kas liečia kokybę.tongue.gif

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Palyginai "Deutche" kokybę su sušikta jankių kokybe, tai jiems dar tobulėt iki Vokiečių, turbūt dar 100 metų. O, kad Lietuvoj žmonės atsirenka patikimus auto gamintojus, dar kartą įrodo, kad Lietuviai, mąstantys, o ne tokie debilai kaip amerikonai ar anglai biggrin.gif

 

pazvelkim is kitos puse, sakai 100 metu? kai visa europa vazinejo su vabalais ir visokiais kitokiais kibirais, Usa jau vazinejo auto su pilnu farshu..automatai, elektra ,kondiskes ,automatiniai stogai (kabrikai) ir tt.. aisku galingais varikliais (aukso amzius buvo) o patikimumo niekur nebera!! paziurek praktiskai visi gamintojai daugiau ar maziau yra atsauke kazkokius gaminius del broko... tai kur cia tas 100 metu?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei ne paslaptis, kokios apsukų lubos jūsų V8?

~6000 RPM.

 

Laumkelis -> dėl pasaulinio atsikandimo: http://focus2move.com/top-50-best-selling-cars-in-the-world-toyota-corolla-hit-the-new-all-time-record-volume/

 

Bet gana offtopic'o, žmogus apie Jeep WJ klausia, o ne kokia geriausia auto pasaulyje... Tai ir patarkit tie kas yra normaliai vairavę vieną ar kitą nagrinėjamą modelį. O tai dabar paskaičius gaunasi, kad geriau pirkt bmw arba kokia kitą vokišką lengvūškę. :rolleyes:

 

Šito automobilio prioritetas ir buvo komfortas, todėl jis ir yra minkštas. O tai natūralu, nes tikslinė rinka šiam automobiliui buvo JAV, kur komfortas yra vertinamas. Iš ten ir tas pakabos minkštumas, kuris taip pat suteikia tam tikro žavesio su galingu varikliu. Savotiškas nepažabotas galios pojūtis, prie kurio reikia įprast ir išmokti elgtis, kaip ir su dauguma Amerikos rinkai skirtų įdomesnių modelių... Jei nori kad važiuotų kiečiau, geriau stovėtų ant kelio offroad'e: Imi dedi kitus amortizatorius ir spyruokles. Nori sumažint lingavimą - dedi kitus stabilizatorius, trūksta artikuliacijos - dedi kitas traukes ir t.t. Asmeniškai, emocijų prasme šį visureigi vairuoti malonu ir įdomu ir kol jis mane džiugina atsisėdus už vairo - tol vairuosiu. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man asmeniskai WJ per minkstas, nors vaziuoja puikiai, turejau ir 3.1dyzelini, ir sita4.7 ir senesni ZJ lareda. Nuo Jeep neatsizaboju tikrai, teko turet Toyota landcruiser prado, surf/hilux, daihatsu fourtrack ir sportrack, Nissan Patrol ,terrano I-II, mavericka, mitsubishi shogun.

Pasilikau prie senojo gero Jeep XJ iki 97 m. Puiki masina! Paprasta patikima, kantri iki negaliu.. Grazus kvadratas :P/>

Kiekvienam savo aisku.

Redagavo Teodoras
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

~6000 RPM.

 

Laumkelis -> dėl pasaulinio atsikandimo: http://focus2move.co...-record-volume/

 

Bet gana offtopic'o, žmogus apie Jeep WJ klausia, o ne kokia geriausia auto pasaulyje... Tai ir patarkit tie kas yra normaliai vairavę vieną ar kitą nagrinėjamą modelį. O tai dabar paskaičius gaunasi, kad geriau pirkt bmw arba kokia kitą vokišką lengvūškę. rolleyes.gif

 

Šito automobilio prioritetas ir buvo komfortas, todėl jis ir yra minkštas. O tai natūralu, nes tikslinė rinka šiam automobiliui buvo JAV, kur komfortas yra vertinamas. Iš ten ir tas pakabos minkštumas, kuris taip pat suteikia tam tikro žavesio su galingu varikliu. Savotiškas nepažabotas galios pojūtis, prie kurio reikia įprast ir išmokti elgtis, kaip ir su dauguma Amerikos rinkai skirtų įdomesnių modelių... Jei nori kad važiuotų kiečiau, geriau stovėtų ant kelio offroad'e: Imi dedi kitus amortizatorius ir spyruokles. Nori sumažint lingavimą - dedi kitus stabilizatorius, trūksta artikuliacijos - dedi kitas traukes ir t.t. Asmeniškai, emocijų prasme šį visureigi vairuoti malonu ir įdomu ir kol jis mane džiugina atsisėdus už vairo - tol vairuosiu. smile.gif

 

Kažkada turėjau Ford "Explorer" 92m., bet jis buvo palyginti labai stabilus ir valdomas, lyginant su JEEP WJ. Kame šaknys ? Negi viskas kuriama, kad būtų tik blogiau ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man asmeniskai WJ per minkstas, nors vaziuoja puikiai, turejau ir 3.1dyzelini, ir sita4.7 ir senesni ZJ lareda. Nuo Jeep neatsizaboju tikrai, teko turet Toyota landcruiser prado, surf/hilux, daihatsu fourtrack ir sportrack, Nissan Patrol ,terrano I-II, mavericka, mitsubishi shogun.

Pasilikau prie senojo gero Jeep XJ iki 97 m. Puiki masina! Paprasta patikima, kantri iki negaliu.. Grazus kvadratas tongue.gif/>

Kiekvienam savo aisku.

 

XJ - tai Jeep etalonas savo klasėje. Kodėl nutraukė jo gamybą iki šiol neaišku, nes galėjo tobulinti išmetimo sistemą iki euro IV/V ir pardavinėti toliau, nes šis modelis buvo jų įvaizdis ir "arkliukas", neskaitant Wrangler.biggrin.gif

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

~6000 RPM.

 

Laumkelis -> dėl pasaulinio atsikandimo: http://focus2move.co...-record-volume/

 

Bet gana offtopic'o, žmogus apie Jeep WJ klausia, o ne kokia geriausia auto pasaulyje... Tai ir patarkit tie kas yra normaliai vairavę vieną ar kitą nagrinėjamą modelį. O tai dabar paskaičius gaunasi, kad geriau pirkt bmw arba kokia kitą vokišką lengvūškę. rolleyes.gif

 

Šito automobilio prioritetas ir buvo komfortas, todėl jis ir yra minkštas. O tai natūralu, nes tikslinė rinka šiam automobiliui buvo JAV, kur komfortas yra vertinamas. Iš ten ir tas pakabos minkštumas, kuris taip pat suteikia tam tikro žavesio su galingu varikliu. Savotiškas nepažabotas galios pojūtis, prie kurio reikia įprast ir išmokti elgtis, kaip ir su dauguma Amerikos rinkai skirtų įdomesnių modelių... Jei nori kad važiuotų kiečiau, geriau stovėtų ant kelio offroad'e: Imi dedi kitus amortizatorius ir spyruokles. Nori sumažint lingavimą - dedi kitus stabilizatorius, trūksta artikuliacijos - dedi kitas traukes ir t.t. Asmeniškai, emocijų prasme šį visureigi vairuoti malonu ir įdomu ir kol jis mane džiugina atsisėdus už vairo - tol vairuosiu. smile.gif

 

Ravikai, na pasibaisėjau aš WJ valdymu kelyje, nes iš anksto turi ruožtis eiliniams manevrams, tokiems kaip posūkis ir tt.,bet taip yra, bekelėj to nebesijaučia. Nei su vienu visureigiu tokių extrimų, asfaltuotame sausame kelyje, neturėjau.Tavo pateiktoj lentelėj nesimato Jeep iš viso, o mano porą turimų auto stovi gana aukštose vietose, neskaitant "Samurai".smile.gif Toks jausmas, kad STD "Samurai" ženkliai geriau ima posūkius, nors pagal jo ilgį ir plotį jis turėtų būti "autsaideris", lyginant šiuos modelius.biggrin.gifGalbūt WJ išgelbėtų "Koni-Sport" amortizatoriai, bet ant kiečiausios padėties, nes kitaip stabilumo, jaučiu nepasieksi.

Redagavo Laumkelis2
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ravikai, na pasibaisėjau aš WJ valdymu kelyje, nes iš anksto turi ruožtis eiliniams manevrams, tokiems kaip posūkis ir tt.,bet taip yra, bekelėj to nebesijaučia. Nei su vienu visureigiu tokių extrimų, asfaltuotame sausame kelyje, neturėjau.Tavo pateiktoj lentelėj nesimato Jeep iš viso, o mano porą turimų auto stovi gana aukštose vietose, neskaitant "Samurai".smile.gif Toks jausmas, kad STD "Samurai" ženkliai geriau ima posūkius, nors pagal jo ilgį ir plotį jis turėtų būti "autsaideris", lyginant šiuos modelius.biggrin.gifGalbūt WJ išgelbėtų "Koni-Sport" amortizatoriai, bet ant kiečiausios padėties, nes kitaip stabilumo, jaučiu nepasieksi.

 

Ok. Išties tas wj niekam tikęs... Prie progos galėsi pabandyt pasivaikyt arba galiu pravežt :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kazkada buvau uzsideges pirkti WJ.. man jis patinka savo isvaizda (raumeningas grazuolis) :) bet ilgai delsiau ir skaitinejau kolegu nusiskundimus..kazkaip pilna pas juos kazkokiu smulkiu neaiskiu problemu (aisku perkam gi pavarytus arklius) tai vistik nusprendziau paimti dar viena, kaip Teodoras sako, senaji geraji XJ... isvaizda jis zymiai kuklesnis, bet kantrus iki niemogu :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

siandien ant bajerio susiradau internete varikliu charakteristikas. 2.7 CRD sukimo momentas didesnis net uz 4.7 :D/>. Aisku CRD AG turi maziau, nes jo maksimalios apsukos mazesnes, bet prie mazu sukiu jegos turi daugiau.

Tu realiai juos išbandyk tada pajusi skirtumą, kaip diena nuo nakties 4.7 pranašesnis, o kas liečia kitus kur 5.7 Hemi ar naujuosius 6.4 Hemi kuriuos stato į STR-8 tai čia tai raketos, prispaustu prie sėdynės ir nosis susiplotu kaip petačioko

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

siandien ant bajerio susiradau internete varikliu charakteristikas. 2.7 CRD sukimo momentas didesnis net uz 4.7 :D/>. Aisku CRD AG turi maziau, nes jo maksimalios apsukos mazesnes, bet prie mazu sukiu jegos turi daugiau.

 

Teko kada bandyti, kaip vienas ir kitas realybeje vaziuoja? Man teko bandyti 2.7CRD, 4.0 I6, ir 4.7 V8. Nera analogo astunkei, neziurint ka skaiciai rodo ir t.t.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Teko kada bandyti, kaip vienas ir kitas realybeje vaziuoja? Man teko bandyti 2.7CRD, 4.0 I6, ir 4.7 V8. Nera analogo astunkei, neziurint ka skaiciai rodo ir t.t.

Irgi bandęs visus - pritariu 100%. :) Ir kaip ir kolega vienas jau rašė skirtumas tarp 4,7 ir 4,7 H.O irgi jaučiasi. :girtas:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 10 mėnesių...

su keturlitriu i 20 netelpi ,tai su 4.7 tuo labiau sansu ner .nebent gal but labai superinis pensininko rezimas.

Deja 4 litrų tikrai valgo daugiau už 4,7

http://automobilio.info/lt/Jeep/Grand-Cherokee/Grand-Cherokee-II-WJ/4.0-i-190-AG/159

http://automobilio.info/lt/Jeep/Grand-Cherokee/Grand-Cherokee-II-WJ/4.7-i-V8-220-AG/160

Per silpnas motoras, ir greičio dėžės nelaiko

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.