Zilva 0 Posted March 28, 2014 (edited) Turiu problema su 2.8 kuro siurbliu (trukcioja prie 1500-18000 apsuku),reikia ar meistro kuris gali sutvarkyt,ar gero siurblio. Dar girdejau ,kad imanoma pastatyti siurbli nuo senesnio be jokiu elektroniku. Domina visokia info. Edited March 28, 2014 by Zilva Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tonis 0 Posted March 28, 2014 manau autorius nesupyks, bet gal kas dar prie to pacio girdejo apie siurbli i y61 2,8 nuo bmw tds, pazistamas bewistas sake kad jie vienodi, tik kad patrulinio plunzerine dalis stipresne, kiek cia tiesos, gal kas susidure? Quote Share this post Link to post Share on other sites
rytis777 4 Posted March 28, 2014 Turiu problema su 2.8 kuro siurbliu (trukcioja prie 1500-18000 apsuku),reikia ar meistro kuris gali sutvarkyt,ar gero siurblio. Dar girdejau ,kad imanoma pastatyti siurbli nuo senesnio be jokiu elektroniku. Domina visokia info. kiek teko girdeti, tai geriau statyt mechanini. su tais elektroniniais grynas hemorojus gaunas... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zilva 0 Posted March 28, 2014 (edited) ar kas realiai yra pastates mechanini? reikia turbut ir purkstukus keisti. Edited March 28, 2014 by Zilva Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zilva 0 Posted March 28, 2014 (edited) visa mano istorija tokia: pries pora men. buvo dinges gazas-dirbo siek tiek padidintais sukiais ir neregavo i gaza (pedala bandziau keist) o gesinant sukiai sokteldavo. Nieko nerado ir nissan servise,bet kai pastovejo pora dienu susitvarke pats. Teko gerai pamurgditi ir nardinti pakatuskese viskas buvo OK,betvakar istorija pasikartojo trumpam. Taigi buvo nuspresta paziuret drozles siurblio elektrineje dalyje. Drozliu nedaug buvo,jas isvalius pradejo smagiau traukti ,bet atsirado si beda(anksciau kartais suvibruodavo prie 1800 sukiu,bet labai nezymiai ir retai)Kuro dozavimo plokstes stumdimas keicia trauka,bet trukciojimas islieka tame paciame diapazone. P.S o taip i Rumunija norisi:( Edited March 28, 2014 by Zilva Quote Share this post Link to post Share on other sites
JUSTAS81 0 Posted March 30, 2014 Pas mane stovi mechaninis nuo y60 siurblys ir vaziuoja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zilva 0 Posted April 11, 2014 (edited) Vietj elekronikos atsirado gazo trosas! Bus rami galva. Siandien jau laksciau su mechaniniu siurbliu Tik va nezinau kaip padaryt dabar,kad tachometras rodytu. Edited April 11, 2014 by Zilva Quote Share this post Link to post Share on other sites
rytis777 4 Posted April 12, 2014 sakykit kaip ritasi Y61 su mechaniniu siurbliu. ar yra koks pastebimas skirtumas del traukos ir pan. kaip su interkuleriu, oro srauto matuokliu reikalai sprendziasi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
gynte 1 Posted April 12, 2014 kaip su interkuleriu, oro srauto matuokliu reikalai sprendziasi?kaip ir visom masinom, interkuleris lieka savo vietoj oro srauto matuokle meti lauk Quote Share this post Link to post Share on other sites
gynte 1 Posted April 12, 2014 Tik va nezinau kaip padaryt dabar,kad tachometras rodytu.kompa pagrindini palikai ar ismetei? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zilva 0 Posted April 13, 2014 Kompas,ir kiti galai liko. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gynte 1 Posted April 13, 2014 Kompas,ir kiti galai liko.tai tada turetu tachometras rodyti, nes jeigu neklystu tai tachometras impulsa gauna nuo alkuninio veleno daviklio, tikiuosi jo neismetei Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zilva 0 Posted April 14, 2014 Viskas liko,tik siurblio jungtys laisvos liko ir purkstukas elektroninis atjungtas. Pas kitus irgi nerodo kas toki siurbli pastate. Senas siurblys sukiu davikli turejo(nors vadinosi paskirstymo veleno daviklis-sukiai vienodi) alkuninio daviklis sukius vargei rodys,nes jei neklystu per apsisukima jis gauna keturis impulsus ir tai skirtingo ilgio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gynte 1 Posted April 14, 2014 Viskas liko,tik siurblio jungtys laisvos liko ir purkstukas elektroninis atjungtas. Pas kitus irgi nerodo kas toki siurbli pastate. Senas siurblys sukiu davikli turejo(nors vadinosi paskirstymo veleno daviklis-sukiai vienodi) alkuninio daviklis sukius vargei rodys,nes jei neklystu per apsisukima jis gauna keturis impulsus ir tai skirtingo ilgio.terane idejus paprasta siurbli tachometras rodo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dėdė Klevas 15 Posted April 14, 2014 tai tada turetu tachometras rodyti, nes jeigu neklystu tai tachometras impulsa gauna nuo alkuninio veleno daviklio, tikiuosi jo neismeteiNa nevisų taip , va kad ir MPII tehomtras impulsiukus skaito nuo siurblio.Šiaip galima būtų pasiskleidus tą elektrinį siurblį pasižiūrėt nuo kuriuos vietos ten tas nuskaitymas - žiū mažu ir ką nors suburt įmanoma būtų. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rimis 0 Posted April 15, 2014 Na nevisų taip , va kad ir MPII tehomtras impulsiukus skaito nuo siurblio.Šiaip galima būtų pasiskleidus tą elektrinį siurblį pasižiūrėt nuo kuriuos vietos ten tas nuskaitymas - žiū mažu ir ką nors suburt įmanoma būtų. Sveiki, radau rusų forume:Попробую начать с начала. Со старым тнвд машина просто не ехала, под горку тронутся тяжело, мудрил и с углом и с крышкой, ЕГР заглушил, дроссель убрал, стало немного лучше. Холостые обороты начали плавать, и как последняя капля перестал заводится на горячую(лето б. жаркое) без бутылки воды ни куда (лил на насос).В июле ездил в Литву за карабином, там купил бу насос за 200 дол. тросик газа за 30 новый+пару не родных для подсоса. Насос конечно меняется целиком, под тросик газа в кузове есть дырка с заглушкой. С педалью надо помудрить, снимается весь узел,выбрасывается уже ненужное, на пальцах не обясниш но ничего сложного(попробую фото).Тахометр и подсос пока не сделал. На форуме видел фото с Французского сайта вроде, или Австралийцы, там полностью схема переделки, может кто попробует найти,я не смог.Теперь двигатель работает ровно, тянет супер, заводится супер, расход+\-литр, хотя сильно изменился стиль езды, передачи переключаю не на 3х,4х,а на2х тыс. Кстати появился черный дымок.Зато регулировка теперь если что, отверточкой а не молоточком по крышке.Теперь моя машина, когда я нажимаю на газ, не думает сначало об экологии(уже нечем) а сразу делает что хочу я.Про тахометр - все просто. Надо было брать не только насос, но и лобовину/кронштейн насоса от RD28T. В ней установлен датчик тахометра. Думаю с проводкой Y61 должен срастись как родной.У меня поменян электронный на механический, тросик газа от Нивы, Тахометр подключил к датчику оборотов коленвала, который стоит на передней крышке двумя проводами, все работает.Тахометр подключал к датчику который стоит у крышки ремня ГРМ. К эл. ТНВД приходит 3 разъема, один трех контактный от тахометра. На нем один сигнальный и два общих, Надо соеденить два провода от этого разъема с датчиком оборотов . который стоит на передней крышке( у него 2 провода). Я подключил паралельно. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kests 0 Posted May 20, 2014 turiu kuro siurbli 2,8 varikliui nuo 98 metu patroolio Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zilva 0 Posted May 29, 2014 Pratesiu tema. Pastacius mech. siurbli pajutau toki dalyka (gal buvo ir anksciau,bet nepastebejau) labai blogai traukia nuo laisvu sukiu iki 1800-2000 sukiu. Uzputus turbai jau daugmaz vaziuoja. Labai problematiska bekeleje ar siaip i statesni kalna startuot. Turbo po apkrova uzpucia 0.85bar. Siurblio sukiojimas ryzkaus efekto nedave,tik dumu atsirado nemazai. Purkstukai nauji,isiurbimo traktas neuzauges suodziais. Turbinos numetimo voztuvas lig sandarus( uzkimsus turbo uzpucia1,3bar. ). Gal kas gali ka patart Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mastino 0 Posted May 29, 2014 Pratesiu tema. Pastacius mech. siurbli pajutau toki dalyka (gal buvo ir anksciau,bet nepastebejau) labai blogai traukia nuo laisvu sukiu iki 1800-2000 sukiu. Uzputus turbai jau daugmaz vaziuoja. Labai problematiska bekeleje ar siaip i statesni kalna startuot. Turbo po apkrova uzpucia 0.85bar. Siurblio sukiojimas ryzkaus efekto nedave,tik dumu atsirado nemazai. Purkstukai nauji,isiurbimo traktas neuzauges suodziais. Turbinos numetimo voztuvas lig sandarus( uzkimsus turbo uzpucia1,3bar. ). Gal kas gali ka patart :unsure:/>Man ant guolio 1.6td tas pats buvo, tai kompresijos nebuvo.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
JUSTAS81 0 Posted June 1, 2014 Zilva didink slegi su vesgeito kojos trumpinimu ir daroma reguliuojamu ir nuvaziuok kad gerai siurbli sureguliuotu Quote Share this post Link to post Share on other sites
spigis 0 Posted June 5, 2014 turiu kuro siurbli 2,8 varikliui nuo 98 metu patroolio Kaina? Quote Share this post Link to post Share on other sites
JUSTAS81 0 Posted June 5, 2014 kas siurblys 1000lt ???? nu cia jau kaina mano manymu perlenkta Quote Share this post Link to post Share on other sites