Pereiti prie turinio

Bioetanolis


Teodoras

Rekomenduojami pranešimai

ne variklio dydyje esme, o purkstukuose, siurblyje ir kompe. E85 reikia daugiau purksti, tai savaime reikia laidesniu purkstuku ir nasesnio siurblio. Jei tavo purkstukai dirba beveik ant galimybiu ribos su benzinu, tai jis daugiau purksti E85 vis tiek negales (tas pats ir su siurbliu). Ir aisku, reikia reguliuoti kompa, kad jis daugiau kuro padavinetu, pagal ta pati oro srauta.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nepagauni kampo. jei etanolio sudegina tarkim koki 30% daugiau nei benzo, tai reikia, kad purkstuko resursai ta paveztu. Imkim atsitiktinius skaicius: Tarkim tavo masinos purkstuko laidumas 400 cc/min. masinai, kad vaziuotu ant benzino reikia tarkim 350 cc/min. jei etanolio valgys 30% daugiau, tai reiskia, kad masinai vaziuoti reiks 350+30%=455cc/min. Tai jau standartinis purkstukas nepaves. ir dzin, kokia variklio kubatura. tarkim super duper galingas variklis valgys koki 800cc/min, purkstukai bus kokie 1000cc/min, tai etanoliui reikes 800+30%=1040 minimumo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na tai tu nepagauni kad amerikonu purkstukai purskia tikrai su dideliu rezervu, galo nepasieksi tikrai.. :lol: zodziu ne tame esme, klausiu ar yra bandziusiu realiai o ne pasakomis.. Noreciau isgirsti naudotoju nuomones. :D;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nepagauni kampo. jei etanolio sudegina tarkim koki 30% daugiau nei benzo, tai reikia, kad purkstuko resursai ta paveztu. Imkim atsitiktinius skaicius: Tarkim tavo masinos purkstuko laidumas 400 cc/min. masinai, kad vaziuotu ant benzino reikia tarkim 350 cc/min. jei etanolio valgys 30% daugiau, tai reiskia, kad masinai vaziuoti reiks 350+30%=455cc/min. Tai jau standartinis purkstukas nepaves. ir dzin, kokia variklio kubatura. tarkim super duper galingas variklis valgys koki 800cc/min, purkstukai bus kokie 1000cc/min, tai etanoliui reikes 800+30%=1040 minimumo.

O tai bieda rado - paprasčiausiai pakeli slėgį magistralėj ir jau turi daugiau išpurkšto kuro per tą patį laiką.

Pagal tavo skaičiavimus čia turėtų pakakt 0,15-0,2 baro , ir tai dar gali būt per daug.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

cia ne skaiciavimai, parasiau, kad cia atsitiktiniai skaiciai, kad parodyciau pvz. siaip siulau pasiskaitineti per4m.lt foruma. beveik visi driftiorai, kurie kelia galia vazineja ant etanolio ir niekas standartiniu purkstuku, siurbliu ir ECU nenaudoja.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kad normaliai vaziuotu ant e85 reik ir didesnio suspaudimo laipsnio.

Vaziuot vaziuoja, bet jei ecu nesupranta buna bedu saltais orais ar kai variklis saltas. Paduoda per mazai kuro, sunkiai kuriasi ir pan.

Pursktukai nesvarbu amerikino ar afrikiecio, jie i varikli dedami su labai nedeliu rezervu, dazniausia 10% didesni nei reik

Kiek pamenu paleidus varikli ant e85 jokios ten ekonomijos nesigauna, jis pigesnis, bet tapati ~30% daugiau suvartoji ir tas pats gaunasi. Aisku jei pili nieko nedares ecu nesupranta to tai jo gali valgyt ir maziau, bet vazineji ant lieso misinio

Redagavo Fregis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nu tarkim. tiesiog klausimas, o del ko tu nori to etanolio?

Siaip pamaciau skelbime kad parasyta vaziuoja abiem kurais benzu ir bioetanoliu.. Prisiminiau kad senai senai vazinejau i Jugoslavija kaip ir dauguma bizniaut... Teko pilti i vaz2106 spiritus sanktum :lol: kai pritrukau benzo kalnuose, o spirituzo masina uzkrauta iki stogo,vezem tiesiai is fabriko parduotuves.Vaziavo liuksiskai,tik kai pylem is buteliu i baka kazkaip graudziai atrode vaizdas.. Beje dusles galas buvo baltas baltutelis.. ;) tokie linksmi prisiminimai. :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O tai bieda rado - paprasčiausiai pakeli slėgį magistralėj ir jau turi daugiau išpurkšto kuro per tą patį laiką.

Pagal tavo skaičiavimus čia turėtų pakakt 0,15-0,2 baro , ir tai dar gali būt per daug.

 

kuom tu ta slegi pakelsi jai dazniausiai viskas yra su labai maza atsarga palikta... teisingai ir rase kolega kad purkstukai dazniausiai 10-15% dirba iki maximumo (t.y. 85-90% pajegumu dirba) siurblio nasumas apie 90-94%, sistemoje gali pakelti slegi bet nevisose autuose jis mechaniskai kilnojasi... paprasciausias metodas sutinku - nauji purkstukai, siurblys didesnio nasumo + ECU perprogramavimas... (taciau tai tikrai nera pigiausias... ) klausimas kam to reikia... jai tai butu turbininis autas naudojamas sportui sutinku sumazinti detonacijos tikimybe bet atmosferikui... asmeniskai nevarkciau... ta darydavom kai turbindavom civicus... budavo smagu...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Siaip pamaciau skelbime kad parasyta vaziuoja abiem kurais benzu ir bioetanoliu.. Prisiminiau kad senai senai vazinejau i Jugoslavija kaip ir dauguma bizniaut... Teko pilti i vaz2106 spiritus sanktum :lol:/> kai pritrukau benzo kalnuose, o spirituzo masina uzkrauta iki stogo,vezem tiesiai is fabriko parduotuves.Vaziavo liuksiskai,tik kai pylem is buteliu i baka kazkaip graudziai atrode vaizdas.. Beje dusles galas buvo baltas baltutelis.. ;)/> tokie linksmi prisiminimai. :D/>

Tai matyt auto is Amerikos, is ten daug pasitaiko flexi-fuel variantu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Paprasciausia uzsilipti ir pasibandyti manau :) vw polo 93m gimimo, su 1l varikliu bioetanoliu vaziavo :) Tik visiskai nedirbo ant laisvu apsuku variklis...bet trauka buvo, vaziavo...ir valge jo apie 7-8l, kai benzo normalaus 6-7 :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Amerikoniška flexi-fuel auto važiuoja su E-85. Kompas pažįsta kurą, tik reikia įpilti iškarto žymų kiekį (tiksliai kiek neprisimenu, bet lyg ir 2/3 bako). Skaičiau amerikonų ataskaitą apie palyginimą flexi-fuel gal Dodge Caravan ar tai Crysler Voyager su benzu ir su e-85. Tai viskas normaliai tik E-85 kuro suvartojimas +30%. Etanolis iš tikro ėda terpines ir šlangas (gumines).

Iš patirties tai kuriasi sunkiau. Jei šalta, tai daug sunkiau. Pigiau nesigauna.

Redagavo Darius77
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kuom tu ta slegi pakelsi jai dazniausiai viskas yra su labai maza atsarga palikta... teisingai ir rase kolega kad purkstukai dazniausiai 10-15% dirba iki maximumo (t.y. 85-90% pajegumu dirba) siurblio nasumas apie 90-94%, sistemoje gali pakelti slegi bet nevisose autuose jis mechaniskai kilnojasi...

Nu nevisai taip kaip sakai - atsarga yra palikta truputį didesnė nei tie keli procentukai . Čia gi nereikia beveik dvigubai sukelt kuro padavimą - gi ne į dragą kuriame viskas dirba pikiniais režimais susiruošėm su ta mašina .

Kas dėl slėgio reguliatoriaus tai niekas netrukdo tą nereguliuojamą pakeist reguliuojamu arba paprasčiausiai pasikabinus monometrą "pakoreguot" nereguliuojamą (manau žinai kaip tai daroma) - čia gi reikia pakelt slėgį keliom dešimtosioms baro o ne keliais barais.

Kuro siurblio našumo irgi pakanka tokiam reikalui jei anas nuo metų naštos nepavargęs.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Amerikoniška flexi-fuel auto važiuoja su E-85. Kompas pažįsta kurą, tik reikia įpilti iškarto žymų kiekį (tiksliai kiek neprisimenu, bet lyg ir 2/3 bako). Skaičiau amerikonų ataskaitą apie palyginimą flexi-fuel gal Dodge Caravan ar tai Crysler Voyager su benzu ir su e-85. Tai viskas normaliai tik E-85 kuro suvartojimas +30%. Etanolis iš tikro ėda terpines ir šlangas (gumines).

Iš patirties tai kuriasi sunkiau. Jei šalta, tai daug sunkiau. Pigiau nesigauna.

 

Patvirtinu - su bioetanoliu sunkiai vedasi masina ryte, zymiai silpniau traukia, bei, jei masina nepazymeta zenkliuku "FlexiFuel", ilgiau pavazinejus teks keisti visas kuro sistemos gumines dalis - spiritas gadina guma, ir gana greitai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu nevisai taip kaip sakai - atsarga yra palikta truputį didesnė nei tie keli procentukai . Čia gi nereikia beveik dvigubai sukelt kuro padavimą - gi ne į dragą kuriame viskas dirba pikiniais režimais susiruošėm su ta mašina .

Kas dėl slėgio reguliatoriaus tai niekas netrukdo tą nereguliuojamą pakeist reguliuojamu arba paprasčiausiai pasikabinus monometrą "pakoreguot" nereguliuojamą (manau žinai kaip tai daroma) - čia gi reikia pakelt slėgį keliom dešimtosioms baro o ne keliais barais.

Kuro siurblio našumo irgi pakanka tokiam reikalui jei anas nuo metų naštos nepavargęs.

 

klevai as su tavim sutinku kad sau galbut taip daryciau... bet kiek is cia esanciu ta daryti zada ar bent jau zino kaip... cia liaudziai reikia isaiskinti ka daryti kad autas vaziuotu... kaip ir sakei cia gi ne dragas ;)/> jai autas nepritaikytas (kalba eina netik apie kuro magistrales ir kitas gumines detales kurios besalygiskai susijusios su kuro sistema) tam reikalui manau net neverta zaisti...

 

tiesa teko krapstyti viena subarika 2008m kurio savininkas teige kad autas pritaikytas vazineti bioetanoliu... taciau kazkodel po nakties vis balos atsiranda kuro tiesa pastoviai degdavo check'as... finale keitem visas zarnas naujom nes originalios buvo suskeldejusios ir issiputusios. Subarikas grizo prie gimto kuro ...

Redagavo owca
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kažkiek laiko atvažinejau su vectra x18xev naudodamas e85. Nieko nekoregavau ecu pats matyt prisitaikydavo. Vazinejau ne žiemą, tai kaip būtų prie -15 nežinau.

Vasarą ir rudenį tas pats kas su bendzu.

 

Dar buvau pabandymui pasidaręs panašiai e70 mišinuka. Taip pat vaziavo, chekas nedege, traukos jau buvo mažiau. Laisvom prie užgesimo ribos, bet neužgesdavo. Paeksperimentavęs grįžau prie e85, poto pardaviau auto, bet dėl kitų priežasčių.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.