Teodoras Sukurta Kovo 2, 2014 Dalintis Sukurta Kovo 2, 2014 Sveiki, gal kas vazinejat su E85 bioetanoliu, skaiciau kad Jeep normaliai vaziuoja.. Ta prasme kuo didesnis variklis tuo geriau.. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Panda Atrašyta Kovo 2, 2014 Dalintis Atrašyta Kovo 2, 2014 nemanau, kad ant standartines sistemos eis normaliai. ir kiek zinau, variklio dydis visiskai ne prie ko del vaziavimo ant E85. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Teodoras Atrašyta Kovo 2, 2014 Autorius Dalintis Atrašyta Kovo 2, 2014 Na cia paskaicius taip iseina, komentaruose raso kad jeep vaziuoja gerai.. http://www.15min.lt/naujiena/gazas/patogu-kelyje/bioetanolis-ekologijos-ir-pigumo-derinys-736-346419?comments Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Panda Atrašyta Kovo 2, 2014 Dalintis Atrašyta Kovo 2, 2014 ne variklio dydyje esme, o purkstukuose, siurblyje ir kompe. E85 reikia daugiau purksti, tai savaime reikia laidesniu purkstuku ir nasesnio siurblio. Jei tavo purkstukai dirba beveik ant galimybiu ribos su benzinu, tai jis daugiau purksti E85 vis tiek negales (tas pats ir su siurbliu). Ir aisku, reikia reguliuoti kompa, kad jis daugiau kuro padavinetu, pagal ta pati oro srauta. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Teodoras Atrašyta Kovo 2, 2014 Autorius Dalintis Atrašyta Kovo 2, 2014 Nu tai purkstukai kur galingesni stovi?? Aisku kad didesnio litrazo motoruose. Taip pat kaip i cveka 1.4 ydejau acordo 2.0 purkstukus pyle kaip is kibiro.. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Panda Atrašyta Kovo 2, 2014 Dalintis Atrašyta Kovo 2, 2014 nepagauni kampo. jei etanolio sudegina tarkim koki 30% daugiau nei benzo, tai reikia, kad purkstuko resursai ta paveztu. Imkim atsitiktinius skaicius: Tarkim tavo masinos purkstuko laidumas 400 cc/min. masinai, kad vaziuotu ant benzino reikia tarkim 350 cc/min. jei etanolio valgys 30% daugiau, tai reiskia, kad masinai vaziuoti reiks 350+30%=455cc/min. Tai jau standartinis purkstukas nepaves. ir dzin, kokia variklio kubatura. tarkim super duper galingas variklis valgys koki 800cc/min, purkstukai bus kokie 1000cc/min, tai etanoliui reikes 800+30%=1040 minimumo. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Teodoras Atrašyta Kovo 2, 2014 Autorius Dalintis Atrašyta Kovo 2, 2014 Na tai tu nepagauni kad amerikonu purkstukai purskia tikrai su dideliu rezervu, galo nepasieksi tikrai.. zodziu ne tame esme, klausiu ar yra bandziusiu realiai o ne pasakomis.. Noreciau isgirsti naudotoju nuomones. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Panda Atrašyta Kovo 2, 2014 Dalintis Atrašyta Kovo 2, 2014 nu tarkim. tiesiog klausimas, o del ko tu nori to etanolio? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Kovo 2, 2014 Dalintis Atrašyta Kovo 2, 2014 nepagauni kampo. jei etanolio sudegina tarkim koki 30% daugiau nei benzo, tai reikia, kad purkstuko resursai ta paveztu. Imkim atsitiktinius skaicius: Tarkim tavo masinos purkstuko laidumas 400 cc/min. masinai, kad vaziuotu ant benzino reikia tarkim 350 cc/min. jei etanolio valgys 30% daugiau, tai reiskia, kad masinai vaziuoti reiks 350+30%=455cc/min. Tai jau standartinis purkstukas nepaves. ir dzin, kokia variklio kubatura. tarkim super duper galingas variklis valgys koki 800cc/min, purkstukai bus kokie 1000cc/min, tai etanoliui reikes 800+30%=1040 minimumo.O tai bieda rado - paprasčiausiai pakeli slėgį magistralėj ir jau turi daugiau išpurkšto kuro per tą patį laiką. Pagal tavo skaičiavimus čia turėtų pakakt 0,15-0,2 baro , ir tai dar gali būt per daug. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Panda Atrašyta Kovo 2, 2014 Dalintis Atrašyta Kovo 2, 2014 cia ne skaiciavimai, parasiau, kad cia atsitiktiniai skaiciai, kad parodyciau pvz. siaip siulau pasiskaitineti per4m.lt foruma. beveik visi driftiorai, kurie kelia galia vazineja ant etanolio ir niekas standartiniu purkstuku, siurbliu ir ECU nenaudoja. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RimasK Atrašyta Kovo 2, 2014 Dalintis Atrašyta Kovo 2, 2014 Ar ne paprasčiau įpilti ir pabandyti. Į MAZDA su 1,7 l varikliu buvau įpylęs, tai sunkiai kurdavosi ir visai netraukdavo. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Fregis Atrašyta Kovo 2, 2014 Dalintis Atrašyta Kovo 2, 2014 (redaguota) kad normaliai vaziuotu ant e85 reik ir didesnio suspaudimo laipsnio.Vaziuot vaziuoja, bet jei ecu nesupranta buna bedu saltais orais ar kai variklis saltas. Paduoda per mazai kuro, sunkiai kuriasi ir pan.Pursktukai nesvarbu amerikino ar afrikiecio, jie i varikli dedami su labai nedeliu rezervu, dazniausia 10% didesni nei reikKiek pamenu paleidus varikli ant e85 jokios ten ekonomijos nesigauna, jis pigesnis, bet tapati ~30% daugiau suvartoji ir tas pats gaunasi. Aisku jei pili nieko nedares ecu nesupranta to tai jo gali valgyt ir maziau, bet vazineji ant lieso misinio Redagavo Kovo 2, 2014 Fregis Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Teodoras Atrašyta Kovo 3, 2014 Autorius Dalintis Atrašyta Kovo 3, 2014 nu tarkim. tiesiog klausimas, o del ko tu nori to etanolio?Siaip pamaciau skelbime kad parasyta vaziuoja abiem kurais benzu ir bioetanoliu.. Prisiminiau kad senai senai vazinejau i Jugoslavija kaip ir dauguma bizniaut... Teko pilti i vaz2106 spiritus sanktum kai pritrukau benzo kalnuose, o spirituzo masina uzkrauta iki stogo,vezem tiesiai is fabriko parduotuves.Vaziavo liuksiskai,tik kai pylem is buteliu i baka kazkaip graudziai atrode vaizdas.. Beje dusles galas buvo baltas baltutelis.. tokie linksmi prisiminimai. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
owca Atrašyta Kovo 3, 2014 Dalintis Atrašyta Kovo 3, 2014 O tai bieda rado - paprasčiausiai pakeli slėgį magistralėj ir jau turi daugiau išpurkšto kuro per tą patį laiką. Pagal tavo skaičiavimus čia turėtų pakakt 0,15-0,2 baro , ir tai dar gali būt per daug. kuom tu ta slegi pakelsi jai dazniausiai viskas yra su labai maza atsarga palikta... teisingai ir rase kolega kad purkstukai dazniausiai 10-15% dirba iki maximumo (t.y. 85-90% pajegumu dirba) siurblio nasumas apie 90-94%, sistemoje gali pakelti slegi bet nevisose autuose jis mechaniskai kilnojasi... paprasciausias metodas sutinku - nauji purkstukai, siurblys didesnio nasumo + ECU perprogramavimas... (taciau tai tikrai nera pigiausias... ) klausimas kam to reikia... jai tai butu turbininis autas naudojamas sportui sutinku sumazinti detonacijos tikimybe bet atmosferikui... asmeniskai nevarkciau... ta darydavom kai turbindavom civicus... budavo smagu... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tuomis Atrašyta Kovo 3, 2014 Dalintis Atrašyta Kovo 3, 2014 Siaip pamaciau skelbime kad parasyta vaziuoja abiem kurais benzu ir bioetanoliu.. Prisiminiau kad senai senai vazinejau i Jugoslavija kaip ir dauguma bizniaut... Teko pilti i vaz2106 spiritus sanktum :lol:/> kai pritrukau benzo kalnuose, o spirituzo masina uzkrauta iki stogo,vezem tiesiai is fabriko parduotuves.Vaziavo liuksiskai,tik kai pylem is buteliu i baka kazkaip graudziai atrode vaizdas.. Beje dusles galas buvo baltas baltutelis.. ;)/> tokie linksmi prisiminimai. :D/>Tai matyt auto is Amerikos, is ten daug pasitaiko flexi-fuel variantu. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Coolmen Atrašyta Kovo 3, 2014 Dalintis Atrašyta Kovo 3, 2014 bioetanolis siek tiek kitaip veikia visokias tarpines ir gumas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mendis Atrašyta Kovo 3, 2014 Dalintis Atrašyta Kovo 3, 2014 Paprasciausia uzsilipti ir pasibandyti manau vw polo 93m gimimo, su 1l varikliu bioetanoliu vaziavo Tik visiskai nedirbo ant laisvu apsuku variklis...bet trauka buvo, vaziavo...ir valge jo apie 7-8l, kai benzo normalaus 6-7 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Darius77 Atrašyta Kovo 3, 2014 Dalintis Atrašyta Kovo 3, 2014 (redaguota) Amerikoniška flexi-fuel auto važiuoja su E-85. Kompas pažįsta kurą, tik reikia įpilti iškarto žymų kiekį (tiksliai kiek neprisimenu, bet lyg ir 2/3 bako). Skaičiau amerikonų ataskaitą apie palyginimą flexi-fuel gal Dodge Caravan ar tai Crysler Voyager su benzu ir su e-85. Tai viskas normaliai tik E-85 kuro suvartojimas +30%. Etanolis iš tikro ėda terpines ir šlangas (gumines).Iš patirties tai kuriasi sunkiau. Jei šalta, tai daug sunkiau. Pigiau nesigauna. Redagavo Kovo 3, 2014 Darius77 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Teodoras Atrašyta Kovo 3, 2014 Autorius Dalintis Atrašyta Kovo 3, 2014 Geriau snabe virti ir pardavinet ,veliau benzo nusipirkti uz tas saibas, geresnis pliusas butu turbut :lol: Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Kovo 3, 2014 Dalintis Atrašyta Kovo 3, 2014 kuom tu ta slegi pakelsi jai dazniausiai viskas yra su labai maza atsarga palikta... teisingai ir rase kolega kad purkstukai dazniausiai 10-15% dirba iki maximumo (t.y. 85-90% pajegumu dirba) siurblio nasumas apie 90-94%, sistemoje gali pakelti slegi bet nevisose autuose jis mechaniskai kilnojasi... Nu nevisai taip kaip sakai - atsarga yra palikta truputį didesnė nei tie keli procentukai . Čia gi nereikia beveik dvigubai sukelt kuro padavimą - gi ne į dragą kuriame viskas dirba pikiniais režimais susiruošėm su ta mašina .Kas dėl slėgio reguliatoriaus tai niekas netrukdo tą nereguliuojamą pakeist reguliuojamu arba paprasčiausiai pasikabinus monometrą "pakoreguot" nereguliuojamą (manau žinai kaip tai daroma) - čia gi reikia pakelt slėgį keliom dešimtosioms baro o ne keliais barais.Kuro siurblio našumo irgi pakanka tokiam reikalui jei anas nuo metų naštos nepavargęs. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mortal Atrašyta Kovo 4, 2014 Dalintis Atrašyta Kovo 4, 2014 Amerikoniška flexi-fuel auto važiuoja su E-85. Kompas pažįsta kurą, tik reikia įpilti iškarto žymų kiekį (tiksliai kiek neprisimenu, bet lyg ir 2/3 bako). Skaičiau amerikonų ataskaitą apie palyginimą flexi-fuel gal Dodge Caravan ar tai Crysler Voyager su benzu ir su e-85. Tai viskas normaliai tik E-85 kuro suvartojimas +30%. Etanolis iš tikro ėda terpines ir šlangas (gumines).Iš patirties tai kuriasi sunkiau. Jei šalta, tai daug sunkiau. Pigiau nesigauna. Patvirtinu - su bioetanoliu sunkiai vedasi masina ryte, zymiai silpniau traukia, bei, jei masina nepazymeta zenkliuku "FlexiFuel", ilgiau pavazinejus teks keisti visas kuro sistemos gumines dalis - spiritas gadina guma, ir gana greitai. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
raganauskis Atrašyta Kovo 4, 2014 Dalintis Atrašyta Kovo 4, 2014 i zaz 968m esu pyles ir eina gerai a 95 ar tas jokio jam skirtumo :-) Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
owca Atrašyta Kovo 4, 2014 Dalintis Atrašyta Kovo 4, 2014 (redaguota) Nu nevisai taip kaip sakai - atsarga yra palikta truputį didesnė nei tie keli procentukai . Čia gi nereikia beveik dvigubai sukelt kuro padavimą - gi ne į dragą kuriame viskas dirba pikiniais režimais susiruošėm su ta mašina .Kas dėl slėgio reguliatoriaus tai niekas netrukdo tą nereguliuojamą pakeist reguliuojamu arba paprasčiausiai pasikabinus monometrą "pakoreguot" nereguliuojamą (manau žinai kaip tai daroma) - čia gi reikia pakelt slėgį keliom dešimtosioms baro o ne keliais barais.Kuro siurblio našumo irgi pakanka tokiam reikalui jei anas nuo metų naštos nepavargęs. klevai as su tavim sutinku kad sau galbut taip daryciau... bet kiek is cia esanciu ta daryti zada ar bent jau zino kaip... cia liaudziai reikia isaiskinti ka daryti kad autas vaziuotu... kaip ir sakei cia gi ne dragas ;)/> jai autas nepritaikytas (kalba eina netik apie kuro magistrales ir kitas gumines detales kurios besalygiskai susijusios su kuro sistema) tam reikalui manau net neverta zaisti... tiesa teko krapstyti viena subarika 2008m kurio savininkas teige kad autas pritaikytas vazineti bioetanoliu... taciau kazkodel po nakties vis balos atsiranda kuro tiesa pastoviai degdavo check'as... finale keitem visas zarnas naujom nes originalios buvo suskeldejusios ir issiputusios. Subarikas grizo prie gimto kuro ... Redagavo Kovo 4, 2014 owca Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Plastic Atrašyta Kovo 4, 2014 Dalintis Atrašyta Kovo 4, 2014 Kažkiek laiko atvažinejau su vectra x18xev naudodamas e85. Nieko nekoregavau ecu pats matyt prisitaikydavo. Vazinejau ne žiemą, tai kaip būtų prie -15 nežinau. Vasarą ir rudenį tas pats kas su bendzu. Dar buvau pabandymui pasidaręs panašiai e70 mišinuka. Taip pat vaziavo, chekas nedege, traukos jau buvo mažiau. Laisvom prie užgesimo ribos, bet neužgesdavo. Paeksperimentavęs grįžau prie e85, poto pardaviau auto, bet dėl kitų priežasčių. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Teodoras Atrašyta Kovo 4, 2014 Autorius Dalintis Atrašyta Kovo 4, 2014 Na va kiek nuomoniu is naudotoju.. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar