Pereiti prie turinio

VIN NR


Rekomenduojami pranešimai

Patarkit protingieji kurmiai,kaip teisingai pasielgti...TLC 80 ant remo nebesimato kebulo nr,kertant sienas nesinori nemalonumu :unsure: nes keletui biciuliu tikrai tikrino.Auto neuzilgu bus reanimuojamas,remas smeliuojamas ir taip toliau...gal tiesiog nudazyt ir per naujo iskalti?Gal kas buvo panasioje situacijoje?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Patarkit protingieji kurmiai,kaip teisingai pasielgti...TLC 80 ant remo nebesimato kebulo nr,kertant sienas nesinori nemalonumu unsure.gif nes keletui biciuliu tikrai tikrino.Auto neuzilgu bus reanimuojamas,remas smeliuojamas ir taip toliau...gal tiesiog nudazyt ir per naujo iskalti?Gal kas buvo panasioje situacijoje?

 

Geriau nedaryk nieko, nes jei perkalsi tai jau - kriminalas !

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mane irgi siuo klausimu problema...

http://www.4x4forum.lt/index.php?/topic/28075-remo-smeliavimas-dazymas/

 

Dabar guli pas mane nusmeliuotas ir pradetas virinti samuraijokos remas. Kur buvo vin'as nesmeliuota. Sunkiai matosi, aprudyje. Rema veliau dar cinkuosiu karstu budu. Dar gal ir dazysiu po cinkavimo. Tai tas numeris isvis isnyks.

Skambinau i regitra kazkada tai sake, kad jei nera numerio - nera dokumentu. Numeriu perkalt negalima - kriminalas. Arciausiai vokietija ta daro, t.y. perkala numeri ir duoda popieriu (taip regitra sake).

 

Kazkas is forumo minejo, jog iraso "paveiktas korozijos". Jei to nr nebera. Nors pas ta zmogu dar buvo lentele ar kebulo. Pas mane tos lenteles nera...

Istatimiskai jei kyla itarimu del masinos identifikavimo tai regitra kviecia mentus ir masina i aikstele. Uz aikstele moki kol nustato tavo tos auto tapatuma. Man cia du klausimai. Kaip tada jie ja nustato jei nera islike jokiu numeriuku. Ar nenustatys poto, kad vogta... ??? Pas mus gi fokusu buna visokiausiu.

 

Zodziu as mastau dabar taip. Galbut remo necinkuoti, tik rugstyje ismirkyti ir tada dazyti. Aplink vin'a nedazyti. Gal isliks tada.

Antras variantas, kalti numerius ir tiketis geriausio.

Trecias variantas. Yra klientu kurie atvaziuoja pas mus prekiu is tolimos europos su savo autobusiukais. Zodziu prasyti mokamos paslaugos, kad uzsieni sutvarkytu viska. Daryciau igaliojimus ir t.t. Nesamone cia aisku, daug vargo, laiko, pinigu, igaliojimu rasymo ir notaru. Samuraikai tikrai neverta. Bet yra tokia mintis, kazkur labai giliai.

Ketvirtas variantas - nest dokumentus i regitra, sakyt kad parduota i uzsieni, grazinti jiem automobilio numerius ir registruoti auto kaip savadarbi. Ar kaip savadarbi traktoriu. Vistiek as ta samuaraika ant tralo zadu tampyti, man bile miske, ar tempiant ant tralo ir t.t. jie neprisikabintu. Ir siaip norisi tvarkingu dokumentu, kad maziau stresuoti. Bet cia irgi, vargu ar musu teisine sistema islipus is gilaus sh, kad galima butu zmoniskai priregistruoti savadarbi auto.

 

Kolkas realiausia dalyka matau, vaziuot gyvai sneketis pas "pazystamo, pazystamo pazystama" dirbanti tech apziuroj. Jam viska paaiskinti, kad cia viskas ok perkalata, niekas nekeista. Ir kad pravarytu tehnikine poto.

 

Dar reikia pasidometi del to perkalimo. Suderinus su policija, iskvietus koki notara, policijos atstova prie ju akiu viska padaryti, surinkti parasus ir t.t. Man skamba normaliausiai. Nes notaras pativrtina, oficialus policijos atstovas irgi paziuri ir pns. Cia vel pinigai. Aisku jauciu tam vistiek priestarauja istatymai. Ir nors pati Grybauskaite ziuretu kaip ten kas perkalta bus - nelegalu gausis. Nes jei geru pamenu, istatyme parasyta, i vienus vartus - draudziama, jokiu isimciu, variantu ir pns.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nemazai variantu...bet kaip teisingai pasielgti...nezinia :huh: idomi situacija butu jai nekreipciau i tai ir nusmeliuociau bei nudazyciau,o nr nei zeinklo kad jis ten buves,sakyciau nurudijo bet remas bus grazut grazutelis,ir paleidzia nuo kokios valstybes sienos pestute,arba dar uzdaro i kaliuze uz koki tai straipsniuka,net nezinau kaip pasielgti...ar persikalt po smeliavimo,ir nudazyt...ar kreiptis i regitra ir tiketis geriausio...kad irasys i dokus kad kebulo nr nuo lenteles,bet vel kaip kokie rusai reaguos i tai...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nemazai variantu...bet kaip teisingai pasielgti...nezinia :huh:/> idomi situacija butu jai nekreipciau i tai ir nusmeliuociau bei nudazyciau,o nr nei zeinklo kad jis ten buves,sakyciau nurudijo bet remas bus grazut grazutelis,ir paleidzia nuo kokios valstybes sienos pestute,arba dar uzdaro i kaliuze uz koki tai straipsniuka,net nezinau kaip pasielgti...ar persikalt po smeliavimo,ir nudazyt...ar kreiptis i regitra ir tiketis geriausio...kad irasys i dokus kad kebulo nr nuo lenteles,bet vel kaip kokie rusai reaguos i tai...

turejau as pries kokia 20 metu toki varianta kad buvo MP 1 nurudijas remo numeris ir as ta masina pirkau, tai buvei savininkas su geru fotiku nufotkino tai kas like is numerio, padare 3 nuotraukas, tai regitra dvi fotkes pasieme, ir ant tech. paso parase kad numeris paveiktas korozijos,gal ir dabar suveiktu toks variantas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nemazai variantu...bet kaip teisingai pasielgti...nezinia :huh:/> idomi situacija butu jai nekreipciau i tai ir nusmeliuociau bei nudazyciau,o nr nei zeinklo kad jis ten buves,sakyciau nurudijo bet remas bus grazut grazutelis,ir paleidzia nuo kokios valstybes sienos pestute,arba dar uzdaro i kaliuze uz koki tai straipsniuka,net nezinau kaip pasielgti...ar persikalt po smeliavimo,ir nudazyt...ar kreiptis i regitra ir tiketis geriausio...kad irasys i dokus kad kebulo nr nuo lenteles,bet vel kaip kokie rusai reaguos i tai...

kai kazko nezinai reikia klausti, o siuo atveju, manau, tik Regitra gali pagelbeti, o kad atsakymas nebutu tik "man kazkas sake", gi turbut nesunku rastu suformuluoti klausima ir nusiusti paklausima, kad atsakytu kaip yra tokie atvejai sprendziami. Asmeniskai man irgi yra tokia pat situaciaj, tai i tech. pasa yra irasyta "VIN paveiktas korozijos. VIN gamintojo identifikavimo ploksteleje".

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Regitra nieko nesprendžia, pasiūlė kreiptis čia http://www.vkti.gov.lt/go.php/lit/Regionu-departamentai/1285/1 , paskambinus pripasakojo vėjų ir viskas.Jų pasiūlymas buvo persikalti numeri, pasklausiau ar tai legalu , sako ne, bet juk visi taip daro. Štai toks jų atsakymas. Dar jie siūlė per juos atlikinėti ekzpertizę, pradėjus minėti kainas supratau kad man netinka :).

Redagavo Tuomis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nėra ko čia sukt sau galvos, tavo TLC gi ne metų senumo :D yra po kapotu indentifikacinė lentelė, yra kalnas įvairių lipdukų skirtingose automobilio vietose, kam bus įtartina - pasitikrins ;) anksčiau Regitra tokiais atvejais reg.liudijimo grafoje "žymos" parašydavo "VIN ant gamyklos indentifikavimo lentelės"

p.s. tik jokiais būdais nemėgink perkalti numerio pats B)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Apskambinejau lietuvele :) Zodziu cinkuojant padengia apie 50 mikronu. Kaip pasakojo tas storis kinta nuo 10 iki 100 mikronu, bet cia faktoriu begalybe. Tai remui mazdaug apie 50 mikronu, vieni 45 kiti 55 sako, kiti 40 ir pns. Jei metalas nusmeliuotas siuo atveju, pas mane nusmeliuotas ir nr matosi tai didesniu pasikeitimu nebus mirkant rugstyje ar kazkur ten, nes viskas pasalinta jau mechaniniu budu. Jie tik dar ismirko, gal isvalytu vamzdziu vidu, korozijos paveikta metala is vidaus ir pns. O va dazant jau gali ir nebesimatyti to vino. Tada paprasciausiai tos vietos galima nedazyti, arba deti plona sluoksni dazu. Nors siaip, tas dazymas cia efekto neduos. Tik spalva. Tie dazai nukirmys greiciau nei cinkas pasibaigs.

 

Maniskis nr korozijos paveiktas bet dar gan normaliai iskaitomas. Tai dabar tikrai manau, smeliuosiu ta numeri ir cinkuosiu. Blogiausiu atveju jei nepriims - perkalsiu. Bet nemanau, kad nereikes.

 

Is pradziu as labai bijojau, kad po visu tu smeliavimu, mirkimu rugstyje, cinkavimu ir t.t. ten marmotke tokia pasidarys, sluoksnis ant sluoksnio, vienas prideda kitas isgrauzia ir galu gale pasidaro lygu ir numeris dingsta. Dabar jau kazkaip nebebijau, placiau pasidomejas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Buvo laiskas parasytas regitrai...tylu neatrase...skambinau...sake reik atvaziuot ir apziuret...Tai jai Tuomis visus jau tuos kelius nuejes...tai ko man ten bevaziuot...Neaisku kaip cia pasielgt,suku galva!

neturi turbūt kitų problemų :D davaj nupirksiu tavo 80-ą už pusę kainos ir galėsi ramiai miegot ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kalant (gamykloje) numerį, toje vietoje metalas sutankėja, taigi jį turi mažiau graužti rūgštys. Tirpinom kažkada monetą rūgštyje, tai skaičiai ir ornamentai išliko ilgiausiai.

 

A.

 

Apskambinejau lietuvele :)/> Zodziu cinkuojant padengia apie 50 mikronu. Kaip pasakojo tas storis kinta nuo 10 iki 100 mikronu, bet cia faktoriu begalybe. Tai remui mazdaug apie 50 mikronu, vieni 45 kiti 55 sako, kiti 40 ir pns. Jei metalas nusmeliuotas siuo atveju, pas mane nusmeliuotas ir nr matosi tai didesniu pasikeitimu nebus mirkant rugstyje ar kazkur ten, nes viskas pasalinta jau mechaniniu budu. Jie tik dar ismirko, gal isvalytu vamzdziu vidu, korozijos paveikta metala is vidaus ir pns. O va dazant jau gali ir nebesimatyti to vino. Tada paprasciausiai tos vietos galima nedazyti, arba deti plona sluoksni dazu. Nors siaip, tas dazymas cia efekto neduos. Tik spalva. Tie dazai nukirmys greiciau nei cinkas pasibaigs.

 

Maniskis nr korozijos paveiktas bet dar gan normaliai iskaitomas. Tai dabar tikrai manau, smeliuosiu ta numeri ir cinkuosiu. Blogiausiu atveju jei nepriims - perkalsiu. Bet nemanau, kad nereikes.

 

Is pradziu as labai bijojau, kad po visu tu smeliavimu, mirkimu rugstyje, cinkavimu ir t.t. ten marmotke tokia pasidarys, sluoksnis ant sluoksnio, vienas prideda kitas isgrauzia ir galu gale pasidaro lygu ir numeris dingsta. Dabar jau kazkaip nebebijau, placiau pasidomejas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.