Pereiti prie turinio

Opel Frontera B 2,2DTI lėtai kyla tepalo slėgis kai užkuriu šaltą


Rekomenduojami pranešimai

Beje o kur tas apsauginis vožtuvas nuleidžia tepalą, kai atsidaro nuo per didelio slėgio?

O jei jis yra ne visiškai sandarus?

Ar tada užkuriant šaltą variklį, kai tepalas yra sutekėjęs į karterį, tas nesandarumas gali šiek tiek sulėtinti slėgio kilimą?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 61
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Tiesa išskaičiau, kad tepalo siurblys užgesinus variklį turi užlaikyti dalį tepalo ir nenuleisti jo į karterį. Tokiu būdu variklį užkūrus tepalas greičiau pasiekia tepimo taškus.

Gal tas tepalas kažkokiu tai būdu mano automobilyje išteka iš siurblio?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vožtuvas saugo nuo per didelio spaudimo esant dideliem apsisukimam.Kai buvai nuėmęs karterį reikėjo pažiūrėt ir tą vožtuvą.O su manometru tikrinai spaudimą?

 

Beje apsauginio vožtuvo nuėmus karterį nesimato. Jis yra aukščiau variklio dešinėje pusėje.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gerai nepamenu ar yra šitam varikly atgalinis vožtuvas už tepalo pompos , bet lyg tai ne. Visai galimas dalykas kad padilus tepalo pompa ir praradus sandarumą. Vistik reiktų dėl bendro vaizdo pasimatuot tepalo slėgį sistemoj šaltam ir karšam varikliui. Jei slėgis kritęs tai gal vertėtų pakeist tepalą į klampesnį - kartais tai labai padeda. Šiaip tai toks visiems žinomas tepalų gamintojas kaip "Mobill" varikliams su nemažu pravažiuotų km skaičium rekomenduoja naudot aukštos kokybės pusiau sintetinius tepalus o ne pilną sintetiką.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gerai nepamenu ar yra šitam varikly atgalinis vožtuvas už tepalo pompos , bet lyg tai ne. Visai galimas dalykas kad padilus tepalo pompa ir praradus sandarumą. Vistik reiktų dėl bendro vaizdo pasimatuot tepalo slėgį sistemoj šaltam ir karšam varikliui. Jei slėgis kritęs tai gal vertėtų pakeist tepalą į klampesnį - kartais tai labai padeda. Šiaip tai toks visiems žinomas tepalų gamintojas kaip "Mobill" varikliams su nemažu pravažiuotų km skaičium rekomenduoja naudot aukštos kokybės pusiau sintetinius tepalus o ne pilną sintetiką.

 

Turbūt serviso neišvengsiu :(

O dėl galimo tepalo siurblio padilimo, tai logiškai mastant užėjus šalčiams tepalai pasidarys tirštesni ir problema turėtų dingti visai arba bent jau tepalo slėgis žymiai greičiau turėtų pakilti?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nors aš nelabai tikiu, kad čia siurblio problema. Pas mane dabar supilti 5W-30 tepalai, kurie darbinėje temperatūroje yra tikrai pakankamai skysti. Jei siurblys būtų padilęs, tai slėgio lemputė manau markstytusi kiekvieną kartą įjungus laisvą pavarą ir atleidus gazą. O to nėra, ji gana ilgai šviečia tik užkūrus šaltą variklį. Po to visą dieną galiu važinėti, gesinti ir vėl kurti variklį su nedideliais intervalais, slėgio lemputė visada užgęsta momentaliai.

Tiesa pastebėjau, kad užkūrus šaltą variklį kartais slėgio lemputė užgęsta po 1-2 sekundžių, o kartais po 3 ir t.t. iki ~5 sekundžių, t.y. tas laikas nevienodas kiekvieną kartą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nors aš nelabai tikiu, kad čia siurblio problema. Pas mane dabar supilti 5W-30 tepalai, kurie darbinėje temperatūroje yra tikrai pakankamai skysti. Jei siurblys būtų padilęs, tai slėgio lemputė manau markstytusi kiekvieną kartą įjungus laisvą pavarą ir atleidus gazą. O to nėra, ji gana ilgai šviečia tik užkūrus šaltą variklį. Po to visą dieną galiu važinėti, gesinti ir vėl kurti variklį su nedideliais intervalais, slėgio lemputė visada užgęsta momentaliai.

Tiesa pastebėjau, kad užkūrus šaltą variklį kartais slėgio lemputė užgęsta po 1-2 sekundžių, o kartais po 3 ir t.t. iki ~5 sekundžių, t.y. tas laikas nevienodas kiekvieną kartą.

Dėl to laiko skirtumo tai įtariu kad anas priklauso nuo to kokios temperatūros užgesinai variklį - jei karštą tai lemputė ilgiau negęsta .

Pompos padilimas netaip jau akyvaizdžiai juntamas ir tepalo slėgiui turi įtakos truputį mažiau nei kad atrodo - čia gali būt tik pirmi požymiai to kas laukia ateity.

 

Beje , net ir 5 sekundės nėra taip baisu varikliui kaip atrodo nors geriau kad jų nebūtų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiandien man pasisekė :)

Pabendravau su žmogum, kuris turi lygiai tokią pačią Frontera (tik spalva kitokia).

Tai pirmas mano klausimas ir buvo apie tepalo slėgį.

Jis tik patraukiojo pečiais ir pasakė, kad kaip ir nėra pas jį tokių problemų, o gal tiesiog dėmesio neatkreipė.

Tai kad neaušinti burnos nuėjom tiesiai prie automobilio ir pabandėme jį užkurti (sakė, kad važiavo prieš kokias 2-3 val.

Nieko nesitikėjau todėl buvau nustebęs, kad užkūrus pamačiau lygiai tą patį vaizdelį kaip pas save: variklis "paklapsėjo" kokias 2 sekundes ir slėgio lemputė tuo tarpu švietė, tada užgeso ir variklis šiek tiek pritilo :lol:

 

Sutapimas ???!!!

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tiems, kas draugauja su rusų kalba, prikabinu nuorodą, kurioje išvardintos iš esmės visos priežastys, dėl ko gali sumažėti tepalo slėgis. Kaip matyti 4 punkte, redukcinis (arba apsauginis) vožtuvas taip pat gali būti to priežastis.

 

http://avtopulsar.ru/pochemu-gorit-lampochka-datchika-davleniya-masla-prichiny-vozmozhnyx-neispravnostej/

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tiems, kas draugauja su rusų kalba, prikabinu nuorodą, kurioje išvardintos iš esmės visos priežastys, dėl ko gali sumažėti tepalo slėgis. Kaip matyti 4 punkte, redukcinis (arba apsauginis) vožtuvas taip pat gali būti to priežastis.

 

http://avtopulsar.ru/pochemu-gorit-lampochka-datchika-davleniya-masla-prichiny-vozmozhnyx-neispravnostej/

Nu ir kažkaip nieko naujo neradau - visą tai jau pačiam sakėm prieš atrandant tau tą tiesos šaltinį ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pabandysiu kuria diena pasiziuret pas save, kiek ilgai ta lempute sviecia po uzvedimo pas Frontera. Bet buvo bedu su ta lempute pas Vectra, uzvedus kokias 4-5 sekundes neuzgesdavo ir sustojus ant sankryzos uzsidegdavo. Servise visi jau varikli nurasinejo, nes virs 400k beges(2,0Di), bet pamatavus slegi del variklio gyvybingumo klausimu nebekilo niekam ir buvo ieskoma kitu priezasciu-beda buvo tepalo slegio daviklyje, pakeite ji ir bedos baigesi, tiek uzvedus gesta iskart, tiek ant sankryzu sustojus nebeuzsidega. Tas daviklis 30 ar 40 Lt tekainuoja. Aisku, simptomas cia ne visai toks, bet nepatikrinus sito, atmest, manau, nereiketu sito varijanto.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pabandysiu kuria diena pasiziuret pas save, kiek ilgai ta lempute sviecia po uzvedimo pas Frontera. Bet buvo bedu su ta lempute pas Vectra, uzvedus kokias 4-5 sekundes neuzgesdavo ir sustojus ant sankryzos uzsidegdavo. Servise visi jau varikli nurasinejo, nes virs 400k beges(2,0Di), bet pamatavus slegi del variklio gyvybingumo klausimu nebekilo niekam ir buvo ieskoma kitu priezasciu-beda buvo tepalo slegio daviklyje, pakeite ji ir bedos baigesi, tiek uzvedus gesta iskart, tiek ant sankryzu sustojus nebeuzsidega. Tas daviklis 30 ar 40 Lt tekainuoja. Aisku, simptomas cia ne visai toks, bet nepatikrinus sito, atmest, manau, nereiketu sito varijanto.

 

Aha labai gerai būtų, kad visi turintys dyzelinę Fronterą B įdomumo dėlei pažiūrėtų, kiek laiko šviečia tepalo slėgio lemputė užkūrus šaltą variklį ir parašytų čia savo pastebėjimus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aha labai gerai būtų, kad visi turintys dyzelinę Fronterą B įdomumo dėlei pažiūrėtų, kiek laiko šviečia tepalo slėgio lemputė užkūrus šaltą variklį ir parašytų čia savo pastebėjimus.

 

Pasiziurejau ka tik pas abi masinas, tai lempute uzgesta kazkur po sekundes. Abi stovejo nevestos ilgiau nei para, tepalai pas abi pilnai sintetiniai. pas Vectra keisti pries 20k, pas Frontera pries 10K. Lauko temperatura vedimo metu apie 8 laipsnius silumos. Manau, matuokis slegi ir bus matyt kur beda. Kaune 50Lt mokejau, kitur(isskyrus Vilniu), dar pigiau turetu but.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bet pats faktas vis dėlto yra tas, kad užgesta ne iš karto užkūrus, bet po kažkurio laiko, t.y. variklis kurį laiką veikia su šviečiančia tepalo slėgio lempute. Galbūt čia toks slėgio tikrinimo algoritmas: užkūrus tikrinama ar slėgis pasiekia nominalų ir po to jei viskas gerai, gesinama lemputė.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiandien besukant varžtus tokia mintis atėjo - ar keisdamas tepalo filtrą visas gumytes pakeitei naujom ir ar kartais neliko tokia viena mažytė gumelė nepanaudota ?

 

Deja, pakeičiau abi ir didelę ir tą mažą :)

O beje kam ta ta mažoji reikalinga?

 

Tiesa pastebėjau tokį dalyką: ta konstrukcija vidinėje filtro dangtelio pusėje ant kurios standžiai užsimauna filtras, pas mane šiek tiek juda aukštyn-žemyn, bet visai neišsiima. Nemanau, kad tai blogai, bet sakau dėl visa ko paklausiu ar tai normalu?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip tai mažoji ten uždaro tepalo nuleidimo iš filtro kanalą kai filtras įsistato į vietą. Čia gaunas toks " "navarotas" - atsukinėjant filtrą atidaromas nubėgimo kanalas kad iš korpuso tepalas išbėgtų. Dažnai būtent ta gumelė būna priežastis tepalo slėgio kritimui ba kanalas eina tiesiai karterin.

Kad pats elementas trupučiuką juda nieko blogo ba kai priveržinėji dangtelį prisipaudžia.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vakar vakare nemažai panaršiau po rusiškus forumus, kuriose aprašomos labai panašios bėdos. Pasirodo tai nėra labai retas reiškinys, kai užkūrus pastovėjusį kiek ilgiau automobilį, tepalo slėgis sukyla ne iš karto, o per kelias sekundes.

90 proc. tokių atvejų kaltas būdavo tepalo filtras, o tiksliau jame esantis atbulinis vožtuvas. Taip supratau, kad tuose korpusiniuose (metaliniu korpusu) filtruose yra atbulinis vožtuvas, kuris neleidžia ištekėti tepalui atgal į karterį, kai užgesinamas variklis. Todėl užkūrus tepalas žymiai greičiau užpildo sistemą ir slėgis sukyla beveik momentaliai.

Fronteros filtre aš vožtuvo nemačiau, pats filtravimo elementas tikrai jo neturi, bet kiek išskaičiau jis gali būti pačiame tepalo siurblyje ar šalia jo.

 

Gal kas pasakys tiksliai, kaip Fronteroje realizuojamas tepalo užlaikymas sistemoje t.y. kur sumontuotas tepalo atbulinis vožtuvas.

 

Pagal simptomus ir galybę perskaitytos informacijos aš sprendžiu, kad mano Frontės variklio tepimo sistemoje yra problemos su tepalo nutekėjimu į karterį (per tam tikrą laiką), po kurio užkūrus jo slėgiui sukelti ir sistemą užpildyti vėl reikia laiko.

 

Ir dar įdomus pastebėjimas, kad laikas, per kurį sukyla tepalo slėgis, yra ne visada vienodas ir nepriklauso nei nuo variklio temperatūros nei nuo aplinkos temperatūros. Padariau tokį eksperimentą: užkūriau šaltą variklį ryte, palaukiau tas kelias sekundes, kol užgeso lemputė, po to dar kokias 10s. ir tada užgesinau variklį. Po kokių 10 min vėl pabandžiau užkurti (variklis vis dar šaltas), tai tepalo lemputė užgeso iš karto tik užkūrus. Išvada - per 10 min. tepalas nespėjo nutekėti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.