Pereiti prie turinio

Opel Frontera B 2,2DTI lėtai kyla tepalo slėgis kai užkuriu šaltą


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki visi.

Kiek ieškojau forume, nemačiau, kad kas būtų aprašęs panašią problemą.

Situacija tokia, kad užkurus šaltą variklį gana ilgai (+-5s) neužgesta tepalo slėgio lemputė.

Be to variklio garsas gana "aštrus". Kai lemputė užgesta, variklis iš karto pradeda dirbti gerokai švelniau ir tyliau.

Tokių problemų nėra, kai variklis šiltas.

Tepalai variklyje 5W-40 Midland berods.

Gal kas esate turėję panašių problemų, o gal nujaučiate kame bėda? Patarkit bent nuo ko pradėti.

Dėkingas iš anksto.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 61
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Ačiū.

Šiom dienom bandysiu pasikeisti tepalo filtrą. Tada matysis.

Tik dabar su tais filtrais problema. Anksčiau būdavo 2 geros firmos - Fram ir Mann, bet dabar jų mažiau veža, nes kainos didelės ir niekas neperka.

Nusipirkau Mahle, sakė kad gera kokybė, tikiuosi neapgavo :(

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Beje kiek suprantu (o gal klystu) ir tepalai netinkami gali turėti įtakos. Gal netinka 5W-40, gal visdėlto 5W-30 reikėtų, jie skystesni?

Gal kas parekomenduos kokius iš asmeninės patirties laiko patikrintus ir kokybiškus.

Na del tepalo paties atveju nereiktu tureti iliuziju,tinka su kaupu 5w40,kokia firma irgi nelabai svarbu,juk kokio pemco ar kamazinio is lytagros vis tiek nepili.As pilu elfa,bet tik todel,kad gaunu su nuolaida.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ačiū.

Šiom dienom bandysiu pasikeisti tepalo filtrą. Tada matysis.

Tik dabar su tais filtrais problema. Anksčiau būdavo 2 geros firmos - Fram ir Mann, bet dabar jų mažiau veža, nes kainos didelės ir niekas neperka.

Nusipirkau Mahle, sakė kad gera kokybė, tikiuosi neapgavo :(/>

Teisingi tie KNECHT'o (MAHLE) filtrai , be šitų dar yra verti dėmesio SOFIMA , UFI , PURFLUX , BOSCH , AC Delco .

 

Nepulk į paniką ir nepradėk ardyt variklio o vietoj lemputės daviklio įsisuk mechaninį monometrą ir pasimatuok slėgį pirmai pradžiai. Jei ir tas parodys tą patį tai nusiimk karterį ir išsivalyk tepalo paėmėją - labai dažnai tokius fintus krečia kai anas būna užkištas ir šaltas tepalas (šaltas žymiai tirštesnis už karštą) sukiau praeina per sėtelį.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Tepalas prieš kokius 800km keistas buvo, bet tada tada tepalo filtrą tokį neaiškų ir pigų įdėjau. Dabar aš jį pakeičiau į rimtesnį tikėdamasis, kad to užteks.

Beje ši problema buvo ir iki tepalų keitimo, t.y. aš automobilį tokį pirkau ir iš karto keičiau tepalus, nes nežinojau nei kas supilta nei kada.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar klausimas: ar aš labai kenksiu varikliui ir turbinai, jei taip dar kurį laiką pavažinėsiu?

Kokios gali būti pasekmės?

Zinoma,kad kenksi,ateis salciai slegio lempute degs ne 5 sek.,o 8 sek.,lupk zemen karteri,tik,kad ji nuimt reikes tilta zemyn paleist.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip ir reikės padaryti.

O dėl tilto tai čia jau įdomu. Mano duomenimis tai jis lyg ir neturėtų trukdyti, tik skersinį balkį reikės nuimti.

Gal kas nuiminėjo ir galėtų duoti naudingų patarimų? Beje ten kiek įsivaizduoju lyg ir tarpinė turėtų būti (o gal ir ne). Ar ją reikėtų keisti, ar palikti jei dar nesuplyšusi?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tarpinę geriau pasikeist į naują ( ne karvę kainuoja ) nors galima ir seną naudot bet prieš tai viską gerai nuvalius , nuriebinus ir švelniai sutepus hermetiku.

Hermetiką rekomenduočiau "Victor Reinz" - labai patikimas dalykas ir užuojauta tam kas paskui nuiminės :)/>

del hermetiko tai teisybe golfui kai uztepiau galvutes dangteli tai po manes kai nuiminejo be montiruotes nejo nuimt ir dangtelio reikejo kito :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tarpinę geriau pasikeist į naują ( ne karvę kainuoja ) nors galima ir seną naudot bet prieš tai viską gerai nuvalius , nuriebinus ir švelniai sutepus hermetiku.

Hermetiką rekomenduočiau "Victor Reinz" - labai patikimas dalykas ir užuojauta tam kas paskui nuiminės :)/>

 

Victor Reinz, cia reinzosil turi omeny? jeigu tas tai super hermetikas.. nereikia net nuriebalint, svarbiausia kad sausas pavirsius butu, limpa kaip zveris :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Victor Reinz, cia reinzosil turi omeny? jeigu tas tai super hermetikas.. nereikia net nuriebalint, svarbiausia kad sausas pavirsius butu, limpa kaip zveris :)/>

Tą patį (mėlynas tiūbikas) , jo analogai "AJUSA" ("Lirosta" prekiauja) , "Berner" (šitą irgi išbandęs) ir kažkuris iš "Loctite" produkcijios.

O šiaip tai išbandęs jų visokių , labiausiai pasiteisinęs iš pigių serijos rusiškas "Germetisil"as .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aha, o jei pačiam po to teks nuėminėti :)/>

Manau pilnai tiks paprastas karščiui ir tepalams atsparus hermetikas.

Nugi lygiai taip pat kaip kad japoniškus variklius ardom ; tik peilio-kirstuko ir plaktuko pagalba karteris nusiima ;)

Jei jau bijai rimto daikto tai rekomenduočiau ką nors iš "Permatex" produkcijos - kaip užpildai visai neblogi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na va pagaliau pavyko rasti laiko ir nusiimti karterio apatinę dalį.

Viskas ten paprasta, tereikia nuimti apsauginį dangtį (4 varžtai) ir skersinį balkį (dar 4 varžtai).

Tada atsuki visus karterio varžtus (12 berods) ir viskas gana lengvai nusiima (priekinis tiltas netrukdo visiškai).

Vienu žodžiu žinant ką daryti, karterio apatinę dalį galima nuimti per kokias 15-20 min.

 

Deja čia linksmoji dalis ir baigėsi, kadangi nuėmus pirmiausiai į akis krito visiška švara ...

tiek pats karteris tiek visi matomi mazgai ir tame tarpe tepalo įsiurbimo vamzdelis su plieniniu tinkleliu buvo praktiškai idealiai švarūs.

Aš aišku jus dar praploviau dėl viso pikto, bet kaip vėliau išaiškėjo, tai visiškai nieko nedavė.

Surinkau viską atgal, užpyliau tepalo ir dvi dienas važinėjau. Aišku problema išliko.

 

Kas dar kokių pasiūlymų turi?

Reziumuojant galima daryti išvadas:

1. Su tepalais viskas OK.

2. Tepalo filtras irgi ne prie ko.

3. Tepalo įsiurbimo kanalai irgi švarūs.

 

Tepalo siurblio ardymas tai kraštutinė ir brangiai kainuosianti priemonė, be to nemanau, kad ten bus bėda.

 

Pradedu įtarti kažkokią užslėpta, bet labai paprastai sprendžiamą bėdą, apie kuria nedaug žmonių žino:)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.