Pereiti prie turinio

gelbetojam opeliai


arunas469

Rekomenduojami pranešimai

Kodėl tokie visi pikti, ar iš pavydo, ar mentalitetas toks?

 

Mašinas kokias duoda, tokias darom. Jų (gelbėtojų) niekas nefinansuoja, ir važinėja jie tikrais laužais, baisu žiūrėti. Pasiūlėm projektą - sutvarkom jiems mašinas, patiuninam minimaliai, mainais už reklamą ant tų pačių mašinų. Sutiko. Klausėm ar turi pageidavimų - atsakė tiek, kad nori grubių gražių padangų. Oro jose šiuo metu apie 1,3 ir važiuoja puikiai.

Mūsų taip pat niekas nefinansuoja, taigi pirkti dar ir gerves, sandtrakus ar kitą periferiją - o kam?

Kiek važiuos tas opelis, tiek, nors pagal sutartį jie turi tas mašinas laikyti realioje eksploatacijoje 3 metus

Kokia bebūtų mašina, smėlis ir sūrus vanduo ją suėda per 3-4 metus negyvai.

Patys žinot kiek kainuoja ratlankių platinimas, miltelinis dažymas, padangos, šarnyrai ir t.t, o kur dar spalvos keitimas plėvele - pasidomėkit.

 

O gal kuris narsesnis norit pafinansuot?

Toks jau tikro lietuvio budas, peikti ir kritikuoti viska ka ne pats padare ir kas ne jo kieme stovi... nors dažniausiai tai daro tie kurie patys aplamai nieko nedaro, cia ne tik siai temai tinka, cia tinka maždaug 90% visoms temomis kai padarai koki nauja projektą... tada prasideda viskas blogai padaryta, beveik kiekvienas tada padarytu geriau ir panasiai, tik idomu kodel patys nedaro, o tik komentuoja? Aisku yra ir tikrai nusimananciu, kurie pataria is patirties ir galima pasikonsultuoti bei pasitarti. Bet didzioji dauguma tai priskiriama BBS tarnybai... kas nezino ka reiskia BBS - boba bobai sake! :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 110
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Kodėl tokie visi pikti, ar iš pavydo, ar mentalitetas toks?

Prie ko čia pavydas , piktumas ir visa kita - jei apsiėmei daryt darbą tai daryk taip kad būtų gerai ir ilgam , juolab kai pats žinai kad žmonės sėdi tuščiom kišenėm.

 

Dabar pažiūrim kuom negerai tas tavo projektas :

Priekinis tiltas sukeltas tiek kiek leido ribotuvai ir amortikas ko pasiekoj granatos suverstos maksimaliai ir diba ties savo galimybių riba. Kiek laikys tokioj padietį granatų gumos - manau kad neilgai ko pasėkoj galas pačiom granatom ba smėliukas savo darbą padarys gan greit jeigu iki to laiko anuos pačios neišsitaškys.

Galinis tiltas sukeltas irgi su savo niuansais - labai abejoju ar kas ilgino kardaną, koregavo velenų kampus kad būtų lygiagrečiai .Rezultate kardanas dirba ant ant trečdalio šlicų (čia geriausiu atveju) - klausimas; kiek laikys kardanas pakol išsibaladuos šlicai arba išsiners ?

Manau kad sau taip nebūtum daręs.

 

O vas kas liečia mentalitetą tai kai kurie pristatantys savo konstrukcijas tikisi kad visi žiūrės į tai ir seilėsis . Dažnai seilėtis nebūna dėl ko ir neduok Die pasakysi kritinį žodį sužvaigždėjusiam konstruktoriui tai patapsi liaudies priešu NR1 - tipo kaip drįsti kritikuot tokį šaunų darbą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Toks jau tikro lietuvio budas, peikti ir kritikuoti viska ka ne pats padare ir kas ne jo kieme stovi... nors dažniausiai tai daro tie kurie patys aplamai nieko nedaro, cia ne tik siai temai tinka, cia tinka maždaug 90% visoms temomis kai padarai koki nauja projektą... tada prasideda viskas blogai padaryta, beveik kiekvienas tada padarytu geriau ir panasiai, tik idomu kodel patys nedaro, o tik komentuoja? Aisku yra ir tikrai nusimananciu, kurie pataria is patirties ir galima pasikonsultuoti bei pasitarti. Bet didzioji dauguma tai priskiriama BBS tarnybai... kas nezino ka reiskia BBS - boba bobai sake! :D/>

Pats lietuvis budamas parasei visiska nesamone. Mums vienintelio dalyko truksta - patriotizmo. Nemanau, kad teisybes ar nuomones issakymas yra pavydas. Yra ko pavydeti - seno Opelio.

Klevas viska teisingai sudeliojo, be komentaru. Patirtis daro savo :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tiltas paverstas tiek, kad ramybės būsenoje kryžmė stovėtų lygiai.

tepalo į galinį reduktorių įpilta pagal naują kampą

kardanas prailgintas tiek, kad ramybės būsenoje atitiktų standarto ilgį.

amortikų vietos permestos ten, kad ramybės būsenoje būtų amortikų centre.

ribotuvai perkelti tiek gale, tiek priekyje (viršutiniai)

priekinių granatų gumos naujos, OEM opelio, ne "eoltinės" - jos yra ilgesnės nei kinietiškos, ir ilgiau palaiko didesnį kampą.

Visi vairuojantys tą auto yra supažindinti su modifikacijomis, žino padidėjusios apkrovos mazgus ir turi juos prižiūrėti, o radus gedimą - remontuoti.

 

 

Betgi aš sutinku su kritika. Poną Klevą įleidžiam į garažą ir pirmyn - padaryk geriau. Dykai. Būsi patriotas, nereikės kitų vadinti sužvaigždėjusiais ar pan, nes anaiptol tikslas ne tas. Skaityti postą aukščiau.

Kas liečia patirtį - Lietuvoje jos nėra, ir nei vienas čia esančių neesam stebukladariai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Betgi aš sutinku su kritika. Poną Klevą įleidžiam į garažą ir pirmyn - padaryk geriau. Dykai. Būsi patriotas, nereikės kitų vadinti sužvaigždėjusiais ar pan, nes anaiptol tikslas ne tas. Skaityti postą aukščiau.

Kas liečia patirtį - Lietuvoje jos nėra, ir nei vienas čia esančių neesam stebukladariai.

Jokių problemų ponas Jonai - žiūrėk kad nereiktų vaikščiot nosį nuleidus ir karūną nusiėmus ba gali gautis ir geriau.

Pernai metų projektas: VW LT 4x4 Siulzer (čia būtent tas kurį taip norėjai daryt bet kažkodėl šeimininkas pasirinko mano garažą ir apie tai pasakė kai buvo įpusėti darbai) - pakeistas variklis iš paprasto į turbinininį, sudėti oro ir tepalo radijatoriai , perinkti tiltai, padaryti blokiruočių valdymai, sutvarkyta elektra, restauruoti stabdžių cilindriukai, perdaryti ratų diskai kad tiktų išnešimai ir neėstų guolių ir daug visokios smulkmės sutvarkyta . Pagal paskutines žinias tai šiai dienai auto plaukia pastoviam gyvenimui į USA.

Šių metų projektas: Jeep Wrangler paruoštas ekspedicinėm kelionėm - padarytas kapitalinis varikliui, pagaminta dėžės traversa, atstatytas galinis tiltas į vietą po karūnuotų tiuninguotųjų pakabos liftavimo taip per porą cm buvo pabėgęs į šoną, sudėtos apsaugos ant amortikų (irgi pastarųjų palikimas), perdarytos vairo traukės kad nevartytų skersinės traukės sukinėjant vairą, atsarginio rato kronšteinas,sudėti galinio tilto ir auskarų ribotuvai ba irgi meistrai apie tokias "smulkmenas" buvo "pamiršę" , sutvarkyta elektra ba po super elektrikų darbo buvo likęs vienas žingsnis iki gaisro. Projektas dar nevisai baigtas ba mašina reikalinga darbui tai dabaiginėsim žiemą (apsaugos, gervė).

Už dyką esu padaręs nevieną mašiną ir be jokios reklamos ar kitokios ąsmeninės naudos - paprasčiausiai reikėjo padėt žmonėm ba neviskas yra matuojama pinigais. Vienintelė mašina iš garažo išvažiavo su reklama tik dėl to kad taip norėjo jos šeimininkas - pats užsakė reklaminį lipduką, pats užsiklijavo ir pasakė kad nors taip atsidėkosiu už pagalbą.

Tai kad , ponuli, ne kandonus lopom ir toks įššūkis visai nebaugina. :salut:

 

P.s. Sakai dykai , šiaip tai įdomumo dėlei kažin kiek kainuotų reklama kad ir ant troliko šono taip trims metams - kažin ar ne brangiau nei tų kelių mašinų paruošimas :scratch:

 

P.p.s. 31 padangos frontei ir be tokio izdevono iš važiuoklės ten laisvai telpa - patikrinta ne ant vienos.

Redagavo Klevas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Klavai, na nesuprantu tavęs, nuoširdžiai. Tai kur problema? Dirbi savo darbą tai dirbk, daryk ekspedicines mašinas, daryk kapitalinius, permetinėk traukes - liuks, tai kuo čia kas tau kliūna? Nori dėk reklamą ant troliko, nori tuolete prisiklijuok, nori miegamajam virš lovos ant lubų šalia Marijos paveikslo. O nenori - išvis nedėk. Tai tavo ir tik tavo reikalas.

Aš norėjau ten - užsidėjau ten. Ir kiek man tai kainavo - daug ar mažai (realiai tai daug, per daug), bet tai mano ir tik mano reikalas. Vat sugalvojau - padariau ir užsidėjau. So what?

 

Apie jokį LT'tuką neesu net girdėjęs, wranglerio taip pat. Gal maišai mane su tuo kitu Jonu.

Ar lopot kandonus ar balionus - ne man spręsti, aš juk tavo darbų nekritikuoju ir į šuns dienas nededu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gerokai per brangi, nes tikrai nesitikėjau, kad tie džipai bus tokie lavonai.

jai geri meistrai aklai ir nesiima projekto is bet kokios auto ,ner cia ko siaustis ,karts kritika tik i nauda,bet ir nereik tokio projekto kelt per ziniasklaida i dangu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

baisiausias dalykas siems opeliams - kai prie vairo ses "vaikezai" ...visa kita..kaip bebuti bet su protu - vaziuotu.

pasodinti suprantancius ir atsakingus draiverius - vaziuotu ir 5 metus.

p.s. kaip pasiziuri kartais kaip vadelioja savo technika - vienas saugo supranta :liux: a kitam....dzin balalaika - duos kita :pig:

o is tikro - deti ant stoko padangas "balionus" ir pirmyn :cheer:

Redagavo Suomis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ponas Jonai , be piktumų ir kažkokių pavydų , leisk paklaust kaip tas tavo kūrinys praeis tech. apžiūrą su verstu galiniu tiltu - mašina tai darbinė :?:

Jei kretingoj mano monstriukas praejo, praeis ir sitas ;) Man isvis zmogus dirbantis klaipedoj TA centre pasake, Jei nemato pasaliniu virinimu ir panasiai, viskas ant varstu, tvarkingai, jokiu bedu. Visgi, gal netycia ejo toks modelis kokiai saliai skirtas, is kur jiem tai zinot.

Redagavo SubaruLT
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

taigi mes lietuviai... pas daugelį (tikriausiai kokie 90 proc.) mąstymas - kam saugot mašiną, gi ne mano,o valdiška :D/>

na prie ko Jurai, cia tas ,,mes lietuviai,,ir pan.na kam mes patys save nuvertinam,teisingai Arunas sako,ner musuose patriotizmo,prideciau nera ir savigarbos,ir sveiko isdidumo

na paziurekim kokios firmu,,das auto,,parvaziuoja pas mus is supertvarkingu ir reikliu pedantu vokieciu,o juk jos ten nuo konvejerio ne is devintu ranku,tai mes jas prikeliam ir dar tiek pat tarnauja,aisku darom tai is biednystos,bet cia jau kita tema...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nesuprantu ko cia maikes plesyt?

ziurint is technines puses galima vienaip,galima kitaip

bet cia itaka daro ir kitas faktorius,Jonas juk neslepia kad masina daryta ne kaip lapdara,o ir reklamos sumetimais,tai kodel gi jos nepadyt isvaizdesnes?Telpa tie 31 be tokiu perdarymu telpa,bet kodel gi nepakelt kad graziau butu?

masina ne varzyboms ,ir laikys viskas jei tik tycia nebus lauzoma,beje su tuo 2,3 mataru(kiek suprantu jis nekeistas)ne ka prisidraskysi

 

zodiu slove,kurejams,slove ir patarejams :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nesuprantu ko cia maikes plesyt?

ziurint is technines puses galima vienaip,galima kitaip

bet cia itaka daro ir kitas faktorius,Jonas juk neslepia kad masina daryta ne kaip lapdara,o ir reklamos sumetimais,tai kodel gi jos nepadyt isvaizdesnes?Telpa tie 31 be tokiu perdarymu telpa,bet kodel gi nepakelt kad graziau butu?

masina ne varzyboms ,ir laikys viskas jei tik tycia nebus lauzoma,beje su tuo 2,3 mataru(kiek suprantu jis nekeistas)ne ka prisidraskysi

 

zodiu slove,kurejams,slove ir patarejams :D/>

Normalus reklaminis ejimas :rolleyes: Ale jus visi ir pikti....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.