SUBARU Atrašyta Birželio 2, 2013 Autorius Dalintis Atrašyta Birželio 2, 2013 Cia jis apie darba dujomis kalba.dujininkai ir man rekomendavo jgc pasveist galva.Pakelt suspaudimo laipsni,kad dirbtu efektyviau ant duju.Sako padidetu suspaudimas,isaugtu galia tuo paciu ir ekonomoja.P.S: o subaru nudrozus galvas nesigaus kad bus sunku uzdeti kolektorius(isiurbimo,ismetimo).Nes neatitiks skyles varztu...Del skiliu gali but Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
SUBARU Atrašyta Birželio 2, 2013 Autorius Dalintis Atrašyta Birželio 2, 2013 Galvos nieks tiek daug nedrozia, reikia bloka tada jau slifuoti.. O siaip cia vejus darai, kiek esame bande tai niekada nieko ypatingo is to neisejo. Pigiausis galios padidinimas turbo + purkstukai + programuojamas kompas + stumokliai + veleneliai. Yra pirkti upgrade kit for turbocharger :)/> Arba vaziuoji i juodupenus ir ten tau padaro stumoklius su veleneliais. Sudedi visas detales ir ant tralo varai i kauna ant stendo pas efka, kad mapa i kompa irasytu.Subarikuj 2,2 uzmauni turbina, puti apie 0,8. vazineji dujom ar etanoliu, ir turi apie 140 tikru Kw. Yra kas bandes reikalas tame, ka didinant suspaudima, dideja naudingumo koficijantas, ko pasekoj maziau srebia ir geriua traukia. Beto, tai masinai nera kur det turbinos, perdaug perdarynejimu. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mortal Atrašyta Birželio 3, 2013 Dalintis Atrašyta Birželio 3, 2013 Plati tema, bet raštu neišnagrinėsi. Suspaudimo laipsnio nepadidinsi nei vien stumoklių keitimu, nei galvos drožimu. Tik alkūninis velenas su ilgesniais švaistikliniais kakliukais didina suspaudimo laipsnį. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
laudrius Atrašyta Birželio 3, 2013 Dalintis Atrašyta Birželio 3, 2013 Plati tema, bet raštu neišnagrinėsi. Suspaudimo laipsnio nepadidinsi nei vien stumoklių keitimu, nei galvos drožimu. Tik alkūninis velenas su ilgesniais švaistikliniais kakliukais didina suspaudimo laipsnį. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
SUBARU Atrašyta Birželio 3, 2013 Autorius Dalintis Atrašyta Birželio 3, 2013 Plati tema, bet raštu neišnagrinėsi. Suspaudimo laipsnio nepadidinsi nei vien stumoklių keitimu, nei galvos drožimu. Tik alkūninis velenas su ilgesniais švaistikliniais kakliukais didina suspaudimo laipsnį.Nu ne, 3mm nuskutus subarikuj galva bus apie 15:1 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
SUBARU Atrašyta Birželio 3, 2013 Autorius Dalintis Atrašyta Birželio 3, 2013 Galvos nieks tiek daug nedrozia, reikia bloka tada jau slifuoti.. O siaip cia vejus darai, kiek esame bande tai niekada nieko ypatingo is to neisejo. Pigiausis galios padidinimas turbo + purkstukai + programuojamas kompas + stumokliai + veleneliai. Yra pirkti upgrade kit for turbocharger :)/> Arba vaziuoji i juodupenus ir ten tau padaro stumoklius su veleneliais. Sudedi visas detales ir ant tralo varai i kauna ant stendo pas efka, kad mapa i kompa irasytu.Gal kas susidures su tuo? Teko girdet ka dabar lievai daro ir nifiga ten nelaiko niekas. Ir gal zinot kiek kainuotu ten padaryt stumuoklius su didesniu suspaudimu? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mortal Atrašyta Birželio 3, 2013 Dalintis Atrašyta Birželio 3, 2013 Gal kas susidures su tuo? Teko girdet ka dabar lievai daro ir nifiga ten nelaiko niekas. Ir gal zinot kiek kainuotu ten padaryt stumuoklius su didesniu suspaudimu? Skaityk, ka parašiau aukščiau - ne stumokliais daromas suspaudimo laipsnis. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
laudrius Atrašyta Birželio 3, 2013 Dalintis Atrašyta Birželio 3, 2013 Skaityk, ka parašiau aukščiau - ne stumokliais daromas suspaudimo laipsnis.nebuk tuom tikras siaip yra intike ivairiu suspaudimo laipsnio kalkuliatoriubutinai reikia viska tiksliai suvesti degimo kameros turi, stumoklio auksi ar duobe, tarpines stori ir diametramano megstamiausias http://www.summitracing.com/expertadviceandnews/calcsandtools/compression-calculator Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
SUBARU Atrašyta Birželio 3, 2013 Autorius Dalintis Atrašyta Birželio 3, 2013 Skaityk, ka parašiau aukščiau - ne stumokliais daromas suspaudimo laipsnis.Tai kad stumuokliais, ir slifavimu galima, ir tarpines storio keitimu Galima ir stumuoklio eigos keitimu, bet tada ir kubatura keiciasi. Bet reikalas tame, ka subarikuj nera ka idet kad eiga didint. Beto, tiek turbininiai tiek paprasti turi tapacia eiga, o tai suspaudimo laipsnis skirias. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mortal Atrašyta Birželio 3, 2013 Dalintis Atrašyta Birželio 3, 2013 Stumokliais gali tik sumažinti (turbinimo atveju lieji stumus su duobėm) didinti nebus kur, nes pasivys vožtuvus, tarpinemis ir galvos šlifavimu pokytis bus mizernai neapsimokančiai juokingas. Vienintelis įmanomas kelias susirasti alkuninį su didesne eiga ir dėti atitinkamą tarpinę kad vėlgi stumai nepagautu vožtuvų. Jei netikit pažiūrėkit benzų suspaudimo laipsnį ir stumoklio eigą (stroke) ir dyzelių, pamatysit, kad tų pačių kubatūrų motorų skiriasi cilindro diametras (dyzelio mažesnis) ir stumoklio eiga (dyzelio didesnė). Atmink, kad persistengus su suspaudimo laipsniu ant benzo nevažiuosi ilgai - detonuos, liks tik dujos ir spiritas. Abiem atvejais žiemą užvedimas problematiškas, nors gal tai neaktualu... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
SUBARU Atrašyta Birželio 3, 2013 Autorius Dalintis Atrašyta Birželio 3, 2013 (redaguota) Nu Su paprastom dujom kures ziema, tik negalima gazuot. Isbandes ne su viena masina Del stumuokliu, reik daryt va kaska panasaus, ir padidinsi ta suspaudima Subarikuj butu galima det lygu stumuokli (su duobem vostuvam) nes orginalus gerokai idube (kaip turbo), nes galvos turi gan maza degimo kamera. Butu galima idet naujesnio 2,2 variklio stumuoklius, jie lygus, tik su duobem vostuvam, bet tie varikliai LT ant pirstu suskaiciuojami, o kur dar dalim ardoma rast. Sitas tik su 2,0 suveiktu, nes tiek senu varikliu. tiek nauju pilna. Redagavo Birželio 3, 2013 SubaruLT Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Fregis Atrašyta Birželio 3, 2013 Dalintis Atrašyta Birželio 3, 2013 (redaguota) jeep-v8 Kazka tu jau cia per giliai kasi, is didelio rasto isejai is krasto... su stumuokliais netik galima pamazinti suspaudimo laipsni, bet taip pat padidinti. Aisku tinka ir tavo aprasyti variantas su alkunio keitumu bet tu jau per giliai lendi, perdaug keiciamu detaliu- idejus alkuni velena didesne eiga reik trumpesniu svaistikliu, su tarpinem nieko nesuzaisi, o rasti tinkamus svaistiklius nevisada pavyskta.Nevisu dyzeliu tos pacios kubaturos stumuokliu eiga didesne nei benzininiu, kad tu tokius ziurejai nereiskia kad visu ;)/>/>/>/> SubaruLT atsargiai, kad atrodo 2.2 lygus stumuoklis bet gali but jis zemesnis.gali bandyt ziureti galvas nuo kokio 1.8, gali but mazesne degimo kamera galvoje, bet gali but kanalu dydziai mazesni...o isitikines kad kompresimetras tavo geras?jei nori pamatuoti suspaudimo laipsni, tai tam yra skysciai, gali pasimatuoti bendra cilindro turi ir degimo kameros turi. Redagavo Birželio 4, 2013 Fregis Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Birželio 3, 2013 Dalintis Atrašyta Birželio 3, 2013 Jei netikit pažiūrėkit benzų suspaudimo laipsnį ir stumoklio eigą (stroke) ir dyzelių, pamatysit, kad tų pačių kubatūrų motorų skiriasi cilindro diametras (dyzelio mažesnis) ir stumoklio eiga (dyzelio didesnė).Šiaip tai dyzeliams didesnė eiga daroma ne dėl to kad padidint suspaudimo laipsnį, paprasčiausiai dyz. kuro degimo laikas yra ilgesnis nei kad bendzino ir tiek tos teorijos.Beje, yra dyz. variklių kurių cilindro skersmuo ir jo eiga yra vienodi. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
SUBARU Atrašyta Birželio 4, 2013 Autorius Dalintis Atrašyta Birželio 4, 2013 (redaguota) jeep-v8 Kazka tu jau cia per giliai kasi, is didelio rasto isejai is krasto... su stumuokliais netik galima pamazinti suspaudimo laipsni, bet taip pat padidinti. Aisku tinka ir tavo aprasyti variantas su alkunio keitumu bet tu jau per giliai lendi, perdaug keiciamu detaliu- idejus alkuni velena didesne eiga reik trumpesniu svaistikliu, su tarpinem nieko nesuzaisi, o rasti tinkamus svaistiklius nevisada pavyskta.Nevisu dyzeliu tos pacios kubaturos stumuokliu eiga didesne nei benzininiu, kad tu tokius ziurejai nereiskia kad visu ;)/>/>/>/>/>/> SubaruLT atsargiai, kad atrodo 2.2 lygus stumuoklis bet gali but jis zemesnis.gali bandyt ziureti galvas nuo kokio 1.8, gali but mazesne degimo kamera galvoje, bet gali but kanalu dydziai mazesni...o isitikines kad kompresimetras tavo geras?jei nori pamatuoti suspaudimo laipsni, tai tam yra skysciai, gali pasimatuoti bendra cilindro turi ir degimo kameros turi.Subaru 1,8 2,0 2,2 galvos skirias tik nuo 98 metu, kai jos kardinaliai pasikeite, Senuju degimo kameros vienodos tiek 1,8 tiek 2,2. Skirias stumuokliu idubimas, 1,8 idube maziau nei 2,2. O naujos galvos jau turi dar didesne degimo kamera, todel ir stumuokliai nebeturi tu idubimu, ir tarpine plona apie 0,5mm.O tarpines irgi keicia suspaudima, tik ju storis jau turi gerokai skirtis. Pvz legacy iki 1999 2,5 tarpine 1,37mm. Idek i ji naujesne tarpine kuri tik 0,58mm ir jau suspaudimas is 9,6 bus 10,5. arba i 2,5 naujesni idejus senesne tarpine suspaudimas liks tik 9,3 is 9,9. Kaiptik esu taip padares is nezinojimo, ko pasekoj man kompresija nepilnai 10. Redagavo Birželio 4, 2013 SubaruLT Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mortal Atrašyta Birželio 4, 2013 Dalintis Atrašyta Birželio 4, 2013 jeep-v8 Kazka tu jau cia per giliai kasi, is didelio rasto isejai is krasto... su stumuokliais netik galima pamazinti suspaudimo laipsni, bet taip pat padidinti. Aisku tinka ir tavo aprasyti variantas su alkunio keitumu bet tu jau per giliai lendi, perdaug keiciamu detaliu- idejus alkuni velena didesne eiga reik trumpesniu svaistikliu, su tarpinem nieko nesuzaisi, o rasti tinkamus svaistiklius nevisada pavyskta.Nevisu dyzeliu tos pacios kubaturos stumuokliu eiga didesne nei benzininiu, kad tu tokius ziurejai nereiskia kad visu ;)src="http://www.4x4forum.lt/public/style_emoticons/default/wink.gif">/>/>/>/> SubaruLT atsargiai, kad atrodo 2.2 lygus stumuoklis bet gali but jis zemesnis.gali bandyt ziureti galvas nuo kokio 1.8, gali but mazesne degimo kamera galvoje, bet gali but kanalu dydziai mazesni...o isitikines kad kompresimetras tavo geras?jei nori pamatuoti suspaudimo laipsni, tai tam yra skysciai, gali pasimatuoti bendra cilindro turi ir degimo kameros turi. Kaip lengviau perdaryti priklauso nuo mašinos, yra mašinų, kuriose būtent pats lengviausias būdas pakeisti alkūninį nekeičiant daugiau nieko. Nežinau kodėl paminėjai kompresometrą, kai kalba eina apie suspaudimo laipsnį Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
SUBARU Atrašyta Birželio 4, 2013 Autorius Dalintis Atrašyta Birželio 4, 2013 Nežinau kodėl paminėjai kompresometrą, kai kalba eina apie suspaudimo laipsnį :)/>Speju todel kad rasiau jog rodo apie 14,7bar. Bet seip viskas su juo ok, matavau saviske nepilnai 10 rodo, kiek ir turetu. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
laudrius Atrašyta Birželio 4, 2013 Dalintis Atrašyta Birželio 4, 2013 Kaip lengviau perdaryti priklauso nuo mašinos, yra mašinų, kuriose būtent pats lengviausias būdas pakeisti alkūninį nekeičiant daugiau nieko. Nežinau kodėl paminėjai kompresometrą, kai kalba eina apie suspaudimo laipsnį :)/>kodel tau istrigo butent alkuninis?taip, tai vienas is budu pakeist suspaudimo laipsni, bet jis nera pats greiciausias ir pigiausias, mazai masinu, kuriu varikliai gali tureti skirtingus velenus su skirtinga eiga, keiciamos tarpines i plonesne, variklio galvos mazesnemis degimo kameromis, stumokliai su mazesne degimo kamera (dyzelai), stumokliai su padidinto suspaudimo virsum, ilgesni svaistikliai, ir kiti budai Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Birželio 4, 2013 Dalintis Atrašyta Birželio 4, 2013 Kaip lengviau perdaryti priklauso nuo mašinos, yra mašinų, kuriose būtent pats lengviausias būdas pakeisti alkūninį nekeičiant daugiau nieko.Atsiprašau bet čia kvepia absoliučiu techniniu nihilizmu - leisk paklaust ką darysi su išlindusiais iš bloko stūmuokliais kai įdėsi didesnės eigos veleną ir daugiau nieko nekeisi Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mortal Atrašyta Birželio 5, 2013 Dalintis Atrašyta Birželio 5, 2013 kodel tau istrigo butent alkuninis?taip, tai vienas is budu pakeist suspaudimo laipsni, bet jis nera pats greiciausias ir pigiausias, mazai masinu, kuriu varikliai gali tureti skirtingus velenus su skirtinga eiga, keiciamos tarpines i plonesne, variklio galvos mazesnemis degimo kameromis, stumokliai su mazesne degimo kamera (dyzelai), stumokliai su padidinto suspaudimo virsum, ilgesni svaistikliai, ir kiti budai Reikšmingas pokytis gaunamas tik žaidžiant su velenu. Aišku mūsų kolegai tokio reikšmingo pokyčio nereikia, bet vis tiek. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mortal Atrašyta Birželio 5, 2013 Dalintis Atrašyta Birželio 5, 2013 (redaguota) Atsiprašau bet čia kvepia absoliučiu techniniu nihilizmu - leisk paklaust ką darysi su išlindusiais iš bloko stūmuokliais kai įdėsi didesnės eigos veleną ir daugiau nieko nekeisi :Dsrc="http://www.4x4forum.lt/public/style_emoticons/default/biggrin.gif"> Yra pavyzdžių, kur to paties variklio, tik skirtingų kubatūrų, veleno kakliukų ilgis skiriasi mm, todėl niekas niekur neišlenda (pvz. Chrysler/Dodge 3,3/3,8). Kitais atvejais tobulinami stomokliai, gaminami pagal užsakymą švaistikliai. Redagavo Birželio 5, 2013 Jeep-V8 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mastino Atrašyta Birželio 5, 2013 Dalintis Atrašyta Birželio 5, 2013 Manau tau reiketu toki padaryti O mes cia visi geri komentatoriai tai patarsim kaip ir ka daryti Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Svečias lomis Atrašyta Birželio 5, 2013 Dalintis Atrašyta Birželio 5, 2013 Geras servisas :lol:/> siaip neblogas, po idejimo ir reguliavimo teko tik pries TA lankytis atvazinejau su dujom 80000 po to kai idejau i masina ir pardaviau kitam, kuris irgi nieko su dujine nedare Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gynte Atrašyta Birželio 5, 2013 Dalintis Atrašyta Birželio 5, 2013 Reikšmingas pokytis gaunamas tik žaidžiant su velenu. Aišku mūsų kolegai tokio reikšmingo pokyčio nereikia, bet vis tiek.o pakeitus velena su didesne svaistikliu eiga ar ne sukimo momentas dideja? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Fregis Atrašyta Birželio 5, 2013 Dalintis Atrašyta Birželio 5, 2013 (redaguota) Yra pavyzdžių, kur to paties variklio, tik skirtingų kubatūrų, veleno kakliukų ilgis skiriasi mm, todėl niekas niekur neišlenda (pvz. Chrysler/Dodge 3,3/3,8). Kitais atvejais tobulinami stomokliai, gaminami pagal užsakymą švaistikliai. kaip veleno kakliuko ilgis itakoja stumuoklio vaiksciojima?jei turi galvoje eiga, tai kad chrysler 3.3 ir 3.8 stumuokliu eiga skiriasi 6 mm, tai stumuoklis lenda daugiau is buvusios vietos 3 mm. 3.3 stumuokliui iki bloko virsaus 1.5mm o nesuslegtos tarpines aukstis 1.95mm(susispaudzia ~1.4mm? nes "popierine tarpine?)? lyg vieni gamintojai duoda metaline tarpine tarpine susispaudzia lyg ~1.8mm ir likus stumuokliui tarp galvos 0.3 mm jam pasilus ir pasipletus gali siekti ir dar iskyla didele detonacijos tikimybe esant tokiam mazam tarpuibe to padidejus eigai o nepailginus svaistiklio (pasikeicia kampai) vyksta didesni lauzimai -ko pasekoje kazkas neatlaikobe to cia gaunasi ne suspaudimo laipsniu didinimas o kubaturos (o suspaudimo laipsnis tik i "komplekta")be to su stumuokliais zymiai galima reiksmingesni pokyti pasiekti nei keiciant velenasiaip klausimas, o kur gamina svaistiklius? Redagavo Birželio 5, 2013 Fregis Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Birželio 5, 2013 Dalintis Atrašyta Birželio 5, 2013 Yra pavyzdžių, kur to paties variklio, tik skirtingų kubatūrų, veleno kakliukų ilgis skiriasi mm, todėl niekas niekur neišlenda (pvz. Chrysler/Dodge 3,3/3,8). Kitais atvejais tobulinami stomokliai, gaminami pagal užsakymą švaistikliai.Atsiprašau bet tamstelė dar kartą parodei savo techninį neraštingumą - pasimatuok tų "vienodų" variklių atstumus nuo veleno centro iki bloko viršaus ir pamatysi kad to variklio kuriam veleno alkūnė didesnė bus ir blokas aukštesnis (čia su ta sąlyga kad stūmuokliai ir švaistikliai vienodi).Tai kad tas tamstelės pvz. labiau panašus į vėją pievoj nei kad į rimtą argumentą. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar