Pereiti prie turinio

LPG variklio suspaudimo laipsnis.


SUBARU

Rekomenduojami pranešimai

Cia jis apie darba dujomis kalba.dujininkai ir man rekomendavo jgc pasveist galva.Pakelt suspaudimo laipsni,kad dirbtu efektyviau ant duju.Sako padidetu suspaudimas,isaugtu galia tuo paciu ir ekonomoja.

P.S: o subaru nudrozus galvas nesigaus kad bus sunku uzdeti kolektorius(isiurbimo,ismetimo).Nes neatitiks skyles varztu...

Del skiliu gali but :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 75
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Galvos nieks tiek daug nedrozia, reikia bloka tada jau slifuoti.. O siaip cia vejus darai, kiek esame bande tai niekada nieko ypatingo is to neisejo. Pigiausis galios padidinimas turbo + purkstukai + programuojamas kompas + stumokliai + veleneliai. Yra pirkti upgrade kit for turbocharger :)/> Arba vaziuoji i juodupenus ir ten tau padaro stumoklius su veleneliais. Sudedi visas detales ir ant tralo varai i kauna ant stendo pas efka, kad mapa i kompa irasytu.

Subarikuj 2,2 uzmauni turbina, puti apie 0,8. vazineji dujom ar etanoliu, ir turi apie 140 tikru Kw. Yra kas bandes ;) reikalas tame, ka didinant suspaudima, dideja naudingumo koficijantas, ko pasekoj maziau srebia ir geriua traukia. Beto, tai masinai nera kur det turbinos, perdaug perdarynejimu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Plati tema, bet raštu neišnagrinėsi. Suspaudimo laipsnio nepadidinsi nei vien stumoklių keitimu, nei galvos drožimu. Tik alkūninis velenas su ilgesniais švaistikliniais kakliukais didina suspaudimo laipsnį.

Nu ne, 3mm nuskutus subarikuj galva bus apie 15:1 ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Galvos nieks tiek daug nedrozia, reikia bloka tada jau slifuoti.. O siaip cia vejus darai, kiek esame bande tai niekada nieko ypatingo is to neisejo. Pigiausis galios padidinimas turbo + purkstukai + programuojamas kompas + stumokliai + veleneliai. Yra pirkti upgrade kit for turbocharger :)/> Arba vaziuoji i juodupenus ir ten tau padaro stumoklius su veleneliais. Sudedi visas detales ir ant tralo varai i kauna ant stendo pas efka, kad mapa i kompa irasytu.

Gal kas susidures su tuo? Teko girdet ka dabar lievai daro ir nifiga ten nelaiko niekas. Ir gal zinot kiek kainuotu ten padaryt stumuoklius su didesniu suspaudimu?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Skaityk, ka parašiau aukščiau - ne stumokliais daromas suspaudimo laipsnis.

nebuk tuom tikras

siaip yra intike ivairiu suspaudimo laipsnio kalkuliatoriu

butinai reikia viska tiksliai suvesti degimo kameros turi, stumoklio auksi ar duobe, tarpines stori ir diametra

mano megstamiausias

http://www.summitracing.com/expertadviceandnews/calcsandtools/compression-calculator

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Skaityk, ka parašiau aukščiau - ne stumokliais daromas suspaudimo laipsnis.

Tai kad stumuokliais, ir slifavimu galima, ir tarpines storio keitimu ;) Galima ir stumuoklio eigos keitimu, bet tada ir kubatura keiciasi. Bet reikalas tame, ka subarikuj nera ka idet kad eiga didint. Beto, tiek turbininiai tiek paprasti turi tapacia eiga, o tai suspaudimo laipsnis skirias.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Stumokliais gali tik sumažinti (turbinimo atveju lieji stumus su duobėm) didinti nebus kur, nes pasivys vožtuvus, tarpinemis ir galvos šlifavimu pokytis bus mizernai neapsimokančiai juokingas. Vienintelis įmanomas kelias susirasti alkuninį su didesne eiga ir dėti atitinkamą tarpinę kad vėlgi stumai nepagautu vožtuvų.

 

Jei netikit pažiūrėkit benzų suspaudimo laipsnį ir stumoklio eigą (stroke) ir dyzelių, pamatysit, kad tų pačių kubatūrų motorų skiriasi cilindro diametras (dyzelio mažesnis) ir stumoklio eiga (dyzelio didesnė).

 

Atmink, kad persistengus su suspaudimo laipsniu ant benzo nevažiuosi ilgai - detonuos, liks tik dujos ir spiritas. Abiem atvejais žiemą užvedimas problematiškas, nors gal tai neaktualu...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu Su paprastom dujom kures ziema, tik negalima gazuot. Isbandes ne su viena masina ;)

 

Del stumuokliu, reik daryt va kaska panasaus, ir padidinsi ta suspaudima

DSC01482.jpg

 

Subarikuj butu galima det lygu stumuokli (su duobem vostuvam) nes orginalus gerokai idube (kaip turbo), nes galvos turi gan maza degimo kamera. Butu galima idet naujesnio 2,2 variklio stumuoklius, jie lygus, tik su duobem vostuvam, bet tie varikliai LT ant pirstu suskaiciuojami, o kur dar dalim ardoma rast. Sitas tik su 2,0 suveiktu, nes tiek senu varikliu. tiek nauju pilna.

Redagavo SubaruLT
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jeep-v8

Kazka tu jau cia per giliai kasi, is didelio rasto isejai is krasto...

su stumuokliais netik galima pamazinti suspaudimo laipsni, bet taip pat padidinti. Aisku tinka ir tavo aprasyti variantas su alkunio keitumu bet tu jau per giliai lendi, perdaug keiciamu detaliu- idejus alkuni velena didesne eiga reik trumpesniu svaistikliu, su tarpinem nieko nesuzaisi, o rasti tinkamus svaistiklius nevisada pavyskta.

Nevisu dyzeliu tos pacios kubaturos stumuokliu eiga didesne nei benzininiu, kad tu tokius ziurejai nereiskia kad visu ;)/>/>/>/>

 

 

SubaruLT

atsargiai, kad atrodo 2.2 lygus stumuoklis bet gali but jis zemesnis.

gali bandyt ziureti galvas nuo kokio 1.8, gali but mazesne degimo kamera galvoje, bet gali but kanalu dydziai mazesni...

o isitikines kad kompresimetras tavo geras?

jei nori pamatuoti suspaudimo laipsni, tai tam yra skysciai, gali pasimatuoti bendra cilindro turi ir degimo kameros turi.

Redagavo Fregis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei netikit pažiūrėkit benzų suspaudimo laipsnį ir stumoklio eigą (stroke) ir dyzelių, pamatysit, kad tų pačių kubatūrų motorų skiriasi cilindro diametras (dyzelio mažesnis) ir stumoklio eiga (dyzelio didesnė).

Šiaip tai dyzeliams didesnė eiga daroma ne dėl to kad padidint suspaudimo laipsnį, paprasčiausiai dyz. kuro degimo laikas yra ilgesnis nei kad bendzino ir tiek tos teorijos.

Beje, yra dyz. variklių kurių cilindro skersmuo ir jo eiga yra vienodi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jeep-v8

Kazka tu jau cia per giliai kasi, is didelio rasto isejai is krasto...

su stumuokliais netik galima pamazinti suspaudimo laipsni, bet taip pat padidinti. Aisku tinka ir tavo aprasyti variantas su alkunio keitumu bet tu jau per giliai lendi, perdaug keiciamu detaliu- idejus alkuni velena didesne eiga reik trumpesniu svaistikliu, su tarpinem nieko nesuzaisi, o rasti tinkamus svaistiklius nevisada pavyskta.

Nevisu dyzeliu tos pacios kubaturos stumuokliu eiga didesne nei benzininiu, kad tu tokius ziurejai nereiskia kad visu ;)/>/>/>/>/>/>

 

 

SubaruLT

atsargiai, kad atrodo 2.2 lygus stumuoklis bet gali but jis zemesnis.

gali bandyt ziureti galvas nuo kokio 1.8, gali but mazesne degimo kamera galvoje, bet gali but kanalu dydziai mazesni...

o isitikines kad kompresimetras tavo geras?

jei nori pamatuoti suspaudimo laipsni, tai tam yra skysciai, gali pasimatuoti bendra cilindro turi ir degimo kameros turi.

Subaru 1,8 2,0 2,2 galvos skirias tik nuo 98 metu, kai jos kardinaliai pasikeite, Senuju degimo kameros vienodos tiek 1,8 tiek 2,2. Skirias stumuokliu idubimas, 1,8 idube maziau nei 2,2. O naujos galvos jau turi dar didesne degimo kamera, todel ir stumuokliai nebeturi tu idubimu, ir tarpine plona apie 0,5mm.

O tarpines irgi keicia suspaudima, tik ju storis jau turi gerokai skirtis. Pvz legacy iki 1999 2,5 tarpine 1,37mm. Idek i ji naujesne tarpine kuri tik 0,58mm ir jau suspaudimas is 9,6 bus 10,5. arba i 2,5 naujesni idejus senesne tarpine suspaudimas liks tik 9,3 is 9,9. Kaiptik esu taip padares is nezinojimo, ko pasekoj man kompresija nepilnai 10.

Redagavo SubaruLT
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jeep-v8

Kazka tu jau cia per giliai kasi, is didelio rasto isejai is krasto...

su stumuokliais netik galima pamazinti suspaudimo laipsni, bet taip pat padidinti. Aisku tinka ir tavo aprasyti variantas su alkunio keitumu bet tu jau per giliai lendi, perdaug keiciamu detaliu- idejus alkuni velena didesne eiga reik trumpesniu svaistikliu, su tarpinem nieko nesuzaisi, o rasti tinkamus svaistiklius nevisada pavyskta.

Nevisu dyzeliu tos pacios kubaturos stumuokliu eiga didesne nei benzininiu, kad tu tokius ziurejai nereiskia kad visu ;)src="http://www.4x4forum.lt/public/style_emoticons/default/wink.gif">/>/>/>/>

 

 

SubaruLT

atsargiai, kad atrodo 2.2 lygus stumuoklis bet gali but jis zemesnis.

gali bandyt ziureti galvas nuo kokio 1.8, gali but mazesne degimo kamera galvoje, bet gali but kanalu dydziai mazesni...

o isitikines kad kompresimetras tavo geras?

jei nori pamatuoti suspaudimo laipsni, tai tam yra skysciai, gali pasimatuoti bendra cilindro turi ir degimo kameros turi.

 

 

Kaip lengviau perdaryti priklauso nuo mašinos, yra mašinų, kuriose būtent pats lengviausias būdas pakeisti alkūninį nekeičiant daugiau nieko.

 

Nežinau kodėl paminėjai kompresometrą, kai kalba eina apie suspaudimo laipsnį :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip lengviau perdaryti priklauso nuo mašinos, yra mašinų, kuriose būtent pats lengviausias būdas pakeisti alkūninį nekeičiant daugiau nieko.

 

Nežinau kodėl paminėjai kompresometrą, kai kalba eina apie suspaudimo laipsnį :)/>

kodel tau istrigo butent alkuninis?

taip, tai vienas is budu pakeist suspaudimo laipsni, bet jis nera pats greiciausias ir pigiausias, mazai masinu, kuriu varikliai gali tureti skirtingus velenus su skirtinga eiga, keiciamos tarpines i plonesne, variklio galvos mazesnemis degimo kameromis, stumokliai su mazesne degimo kamera (dyzelai), stumokliai su padidinto suspaudimo virsum, ilgesni svaistikliai, ir kiti budai

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip lengviau perdaryti priklauso nuo mašinos, yra mašinų, kuriose būtent pats lengviausias būdas pakeisti alkūninį nekeičiant daugiau nieko.

Atsiprašau bet čia kvepia absoliučiu techniniu nihilizmu - leisk paklaust ką darysi su išlindusiais iš bloko stūmuokliais kai įdėsi didesnės eigos veleną ir daugiau nieko nekeisi :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kodel tau istrigo butent alkuninis?

taip, tai vienas is budu pakeist suspaudimo laipsni, bet jis nera pats greiciausias ir pigiausias, mazai masinu, kuriu varikliai gali tureti skirtingus velenus su skirtinga eiga, keiciamos tarpines i plonesne, variklio galvos mazesnemis degimo kameromis, stumokliai su mazesne degimo kamera (dyzelai), stumokliai su padidinto suspaudimo virsum, ilgesni svaistikliai, ir kiti budai

 

 

Reikšmingas pokytis gaunamas tik žaidžiant su velenu. Aišku mūsų kolegai tokio reikšmingo pokyčio nereikia, bet vis tiek.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Atsiprašau bet čia kvepia absoliučiu techniniu nihilizmu - leisk paklaust ką darysi su išlindusiais iš bloko stūmuokliais kai įdėsi didesnės eigos veleną ir daugiau nieko nekeisi :Dsrc="http://www.4x4forum.lt/public/style_emoticons/default/biggrin.gif">

 

 

Yra pavyzdžių, kur to paties variklio, tik skirtingų kubatūrų, veleno kakliukų ilgis skiriasi mm, todėl niekas niekur neišlenda (pvz. Chrysler/Dodge 3,3/3,8). Kitais atvejais tobulinami stomokliai, gaminami pagal užsakymą švaistikliai.

Redagavo Jeep-V8
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Geras servisas :lol:/>

 

siaip neblogas, po idejimo ir reguliavimo teko tik pries TA lankytis

 

atvazinejau su dujom 80000 po to kai idejau i masina ir pardaviau kitam, kuris irgi nieko su dujine nedare

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Yra pavyzdžių, kur to paties variklio, tik skirtingų kubatūrų, veleno kakliukų ilgis skiriasi mm, todėl niekas niekur neišlenda (pvz. Chrysler/Dodge 3,3/3,8). Kitais atvejais tobulinami stomokliai, gaminami pagal užsakymą švaistikliai.

 

kaip veleno kakliuko ilgis itakoja stumuoklio vaiksciojima?

jei turi galvoje eiga, tai kad chrysler 3.3 ir 3.8 stumuokliu eiga skiriasi 6 mm, tai stumuoklis lenda daugiau is buvusios vietos 3 mm. 3.3 stumuokliui iki bloko virsaus 1.5mm o nesuslegtos tarpines aukstis 1.95mm(susispaudzia ~1.4mm? nes "popierine tarpine?)? lyg vieni gamintojai duoda metaline tarpine tarpine susispaudzia lyg ~1.8mm ir likus stumuokliui tarp galvos 0.3 mm jam pasilus ir pasipletus gali siekti ir dar iskyla didele detonacijos tikimybe esant tokiam mazam tarpui

be to padidejus eigai o nepailginus svaistiklio (pasikeicia kampai) vyksta didesni lauzimai -ko pasekoje kazkas neatlaiko

be to cia gaunasi ne suspaudimo laipsniu didinimas o kubaturos (o suspaudimo laipsnis tik i "komplekta")

be to su stumuokliais zymiai galima reiksmingesni pokyti pasiekti nei keiciant velena

siaip klausimas, o kur gamina svaistiklius?

Redagavo Fregis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Yra pavyzdžių, kur to paties variklio, tik skirtingų kubatūrų, veleno kakliukų ilgis skiriasi mm, todėl niekas niekur neišlenda (pvz. Chrysler/Dodge 3,3/3,8). Kitais atvejais tobulinami stomokliai, gaminami pagal užsakymą švaistikliai.

Atsiprašau bet tamstelė dar kartą parodei savo techninį neraštingumą - pasimatuok tų "vienodų" variklių atstumus nuo veleno centro iki bloko viršaus ir pamatysi kad to variklio kuriam veleno alkūnė didesnė bus ir blokas aukštesnis (čia su ta sąlyga kad stūmuokliai ir švaistikliai vienodi).

Tai kad tas tamstelės pvz. labiau panašus į vėją pievoj nei kad į rimtą argumentą. :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.