Pereiti prie turinio

LPG variklio suspaudimo laipsnis.


SUBARU

Rekomenduojami pranešimai

Atsiprašau bet tamstelė dar kartą parodei savo techninį neraštingumą - pasimatuok tų "vienodų" variklių atstumus nuo veleno centro iki bloko viršaus ir pamatysi kad to variklio kuriam veleno alkūnė didesnė bus ir blokas aukštesnis (čia su ta sąlyga kad stūmuokliai ir švaistikliai vienodi).

Tai kad tas tamstelės pvz. labiau panašus į vėją pievoj nei kad į rimtą argumentą. :rolleyes:src="http://www.4x4forum.lt/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif">

 

 

Dėl aiškumo: suspaudimo laipsnis yra santykis tarp kubatūros stumokliui esant VMT ir stumokliui esant AMT. Padidinus stumoklio eigą, santykis gaunamas didesnis, tai yra gaunamas didesnis suspaudimo laipsnis, teisingai?

 

 

Klevai, nenoriu plėstis, bet jamamas 3,8 velenas ir 3,3 blokas. 3,8 variklio kubatūra ne tik veleno eigos sąskaita gauta, bet ir stumoklio diametro. Ikisus tą veleną į 3,3 variklį, nekeičiant stumoklių diametro, kubatūra variklio kažkiek padidėja, bet labai padidėja suspaudimo laipsnis. kalbat apie konkretų atvejį 3,8/3,3 - blokas yra tas pats, skiriasi bore/stroke.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 75
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

taip tai kubaturos santykis tarp VMT ir AMT.

aha nedaug padideja kubatura is 3.3 i 3.55, o suspaudimo laipsnis palyla nuo 9.35 iki 10, tai ar tiek daug islosi? o dedant "geresnius" stumuoklius (auktis +~3mm ir su iskilimu viduryje) suspaudimo laipsni gali pakilti ~11 ar daugiau

edit:

patikslinta, metaline 3.3 galvos tarpine 1 mm. tai 1.5mm (stumuokliui iki virsaus) ir 1 mm (galvos tarpine) gaunas maziau nei padidejusi stumuoklio eiga - vien alkunini pakeisti neuztenka

Redagavo Fregis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar klausimas, kaip suspaudimo didinimas ytakoja variklio parametrus, sukimo momenta, Kw. Kaskur buvau radau lentele, ka didinant suspaudima, mazeja Nm prie mazu apsuku. Tai paaiskintu kodel turbininiai motorai turi didesni sukimo momenta prie mazu apsuku, bet tai dyzeliai... per alkunini velena?

Redagavo SubaruLT
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

daug niuansu, vienas is ju turbininiai varikliai turi siauresniu faziu paskirstymo velenelius, del to zemuose nm daugiau.

p.s. dujom cr lyg 14 optimalus, yra gamykliniu auto su dujom, paziurek kokie ten. pvz vw caddy

Redagavo Fregis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėl aiškumo: suspaudimo laipsnis yra santykis tarp kubatūros stumokliui esant VMT ir stumokliui esant AMT. Padidinus stumoklio eigą, santykis gaunamas didesnis, tai yra gaunamas didesnis suspaudimo laipsnis, teisingai?

 

 

Klevai, nenoriu plėstis, bet jamamas 3,8 velenas ir 3,3 blokas. 3,8 variklio kubatūra ne tik veleno eigos sąskaita gauta, bet ir stumoklio diametro. Ikisus tą veleną į 3,3 variklį, nekeičiant stumoklių diametro, kubatūra variklio kažkiek padidėja, bet labai padidėja suspaudimo laipsnis. kalbat apie konkretų atvejį 3,8/3,3 - blokas yra tas pats, skiriasi bore/stroke.

 

Na su teorija čia pas tave viskas gerai, o va su technine puse kaip ir nelabai.

 

Dedant didesnės alkūnės veleną padidėja eiga . kad į apačią nueina giliau tai nieko tokio , bet kad ir į viršų stūmoklis (čia vėl su tačia sąlyga kad stumai ir švaistikliai tie patys lieka) išlenda lygiai tiek pat daugiau kiek didesnė alkūnė. Viskas būtų gražu ir net tobula jei ne galva į kurią tokiu atveju atsiremia stūmuoklis velenui nepasiekus VMT. Gerai jei stumai su duobe (nušlifavai tą perteklinį aukštį ir valio, o jei pasisekė su stumo forma tai dar ir degimo kamera pamažėjo), bet ką daryt jei stumai lygūs (ilgai tokie stumai nušlifuoti nevažiuoja) arba net su kupra - čia jau šlifavimai nepadeda; tenka keist arba švaistiklius į trrumpesnius, arba dėt mažesnio kompresinio aukščio stumus.

Tai kad vien veleno keitimu nelabai kas gausis , ir čia ne teorija o praktika.

 

P.s. Šiaip tai kas tai yra suspaudimo laipsnis žinau gerai , ir kaip skaičiuojasi variklio kubatūra irgi žinau ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu kaip tau čia dabar tave mandagiai pasiūsti...:D/> Guli prieš akis abu varikliai - 3,3 ir 3,8. Stumokliai identiško aukščio, blokai identiškų matmenų, stumoklių chodas skiriasi ir diametras.

o tai pats bandei ji ideti ten? ar tik tiek kad atrodo kad susirenka? :)

o tu pasimatuok svaistikliu ilgius, 3.8 trumpesnis nei 3.3, kiek tiksliai nepasakysiu... anu nematavau :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu kaip tau čia dabar tave mandagiai pasiūsti...:D/> Guli prieš akis abu varikliai - 3,3 ir 3,8. Stumokliai identiško aukščio, blokai identiškų matmenų, stumoklių chodas skiriasi ir diametras.

O aš tave mandagiai pasiūsiu .... pasiimt slankmatį ir pasimatuot visas detales kad mandagiai nustuotum ginčytis ir siuntinėt žmogų kuris nevieną variklį yra pažėręs iki šriubiuko ir sutvėręs atgal :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar klausimas, ka link duju vel gryzt po biski :D Esu girgejas ka prie lemda zonto pajungus voltmetra galima daugmaz susireguliuot dujas, tik reik zinot kiek tas voltmetras turi rodyt, kiek zinau, ligu apie 0,7 bus pariebintas, bet dar neriebus misinys. Gal kas susidures su tuo reikalu? Nes kai bandziau pajungt ta voltmetra, rode man labai labai maza stove, ir ji nekito nei saltam nei siltam, pajungus kita zonda taspats.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar klausimas, ka link duju vel gryzt po biski :Dsrc="http://www.4x4forum.lt/public/style_emoticons/default/biggrin.gif"> Esu girgejas ka prie lemda zonto pajungus voltmetra galima daugmaz susireguliuot dujas, tik reik zinot kiek tas voltmetras turi rodyt, kiek zinau, ligu apie 0,7 bus pariebintas, bet dar neriebus misinys. Gal kas susidures su tuo reikalu? Nes kai bandziau pajungt ta voltmetra, rode man labai labai maza stove, ir ji nekito nei saltam nei siltam, pajungus kita zonda taspats.

 

 

Reikia imti rodyklinį voltmetrą su skale iki 10-12V (nes lambdos signalas iki 5V) ir matuoti įtampą, ne srovę. Galima maždaug matyti reikšmes zondo, bet nieko tikslaus neišgausi. Tokiu būdu galima tik zondą maždaug patikrinti ar veikia, kuro reguliavimui nelabai tiks.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar klausimas, ka link duju vel gryzt po biski :D/> Esu girgejas ka prie lemda zonto pajungus voltmetra galima daugmaz susireguliuot dujas, tik reik zinot kiek tas voltmetras turi rodyt, kiek zinau, ligu apie 0,7 bus pariebintas, bet dar neriebus misinys. Gal kas susidures su tuo reikalu? Nes kai bandziau pajungt ta voltmetra, rode man labai labai maza stove, ir ji nekito nei saltam nei siltam, pajungus kita zonda taspats.

Jei labai reikes galesiu uzsukti ir pamatuoti.. turiu su kuom :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pries 12 metu nelabai kas draugavo su e-bay, be to, ten kaina vis tiek ne 3.50Lt, o butent tokia detaliu savikaina :)/> O kai rankos nekreivos, tai dar ir smagu kazka paciam nusilpdyti.

Visiskai teisingai. Tik reik gaut pilna gera chemute, Nes su elektra nedraugauju labai artimai, todel galiu tik surink kaip parodyta :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.