Mortal Atrašyta Birželio 6, 2013 Dalintis Atrašyta Birželio 6, 2013 Atsiprašau bet tamstelė dar kartą parodei savo techninį neraštingumą - pasimatuok tų "vienodų" variklių atstumus nuo veleno centro iki bloko viršaus ir pamatysi kad to variklio kuriam veleno alkūnė didesnė bus ir blokas aukštesnis (čia su ta sąlyga kad stūmuokliai ir švaistikliai vienodi).Tai kad tas tamstelės pvz. labiau panašus į vėją pievoj nei kad į rimtą argumentą. :rolleyes:src="http://www.4x4forum.lt/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif"> Dėl aiškumo: suspaudimo laipsnis yra santykis tarp kubatūros stumokliui esant VMT ir stumokliui esant AMT. Padidinus stumoklio eigą, santykis gaunamas didesnis, tai yra gaunamas didesnis suspaudimo laipsnis, teisingai? Klevai, nenoriu plėstis, bet jamamas 3,8 velenas ir 3,3 blokas. 3,8 variklio kubatūra ne tik veleno eigos sąskaita gauta, bet ir stumoklio diametro. Ikisus tą veleną į 3,3 variklį, nekeičiant stumoklių diametro, kubatūra variklio kažkiek padidėja, bet labai padidėja suspaudimo laipsnis. kalbat apie konkretų atvejį 3,8/3,3 - blokas yra tas pats, skiriasi bore/stroke. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Fregis Atrašyta Birželio 6, 2013 Dalintis Atrašyta Birželio 6, 2013 (redaguota) taip tai kubaturos santykis tarp VMT ir AMT. aha nedaug padideja kubatura is 3.3 i 3.55, o suspaudimo laipsnis palyla nuo 9.35 iki 10, tai ar tiek daug islosi? o dedant "geresnius" stumuoklius (auktis +~3mm ir su iskilimu viduryje) suspaudimo laipsni gali pakilti ~11 ar daugiauedit:patikslinta, metaline 3.3 galvos tarpine 1 mm. tai 1.5mm (stumuokliui iki virsaus) ir 1 mm (galvos tarpine) gaunas maziau nei padidejusi stumuoklio eiga - vien alkunini pakeisti neuztenka Redagavo Birželio 6, 2013 Fregis Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
SUBARU Atrašyta Birželio 6, 2013 Autorius Dalintis Atrašyta Birželio 6, 2013 (redaguota) Dar klausimas, kaip suspaudimo didinimas ytakoja variklio parametrus, sukimo momenta, Kw. Kaskur buvau radau lentele, ka didinant suspaudima, mazeja Nm prie mazu apsuku. Tai paaiskintu kodel turbininiai motorai turi didesni sukimo momenta prie mazu apsuku, bet tai dyzeliai... per alkunini velena? Redagavo Birželio 6, 2013 SubaruLT Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Fregis Atrašyta Birželio 6, 2013 Dalintis Atrašyta Birželio 6, 2013 (redaguota) daug niuansu, vienas is ju turbininiai varikliai turi siauresniu faziu paskirstymo velenelius, del to zemuose nm daugiau.p.s. dujom cr lyg 14 optimalus, yra gamykliniu auto su dujom, paziurek kokie ten. pvz vw caddy Redagavo Birželio 6, 2013 Fregis Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Birželio 6, 2013 Dalintis Atrašyta Birželio 6, 2013 Dėl aiškumo: suspaudimo laipsnis yra santykis tarp kubatūros stumokliui esant VMT ir stumokliui esant AMT. Padidinus stumoklio eigą, santykis gaunamas didesnis, tai yra gaunamas didesnis suspaudimo laipsnis, teisingai? Klevai, nenoriu plėstis, bet jamamas 3,8 velenas ir 3,3 blokas. 3,8 variklio kubatūra ne tik veleno eigos sąskaita gauta, bet ir stumoklio diametro. Ikisus tą veleną į 3,3 variklį, nekeičiant stumoklių diametro, kubatūra variklio kažkiek padidėja, bet labai padidėja suspaudimo laipsnis. kalbat apie konkretų atvejį 3,8/3,3 - blokas yra tas pats, skiriasi bore/stroke. Na su teorija čia pas tave viskas gerai, o va su technine puse kaip ir nelabai. Dedant didesnės alkūnės veleną padidėja eiga . kad į apačią nueina giliau tai nieko tokio , bet kad ir į viršų stūmoklis (čia vėl su tačia sąlyga kad stumai ir švaistikliai tie patys lieka) išlenda lygiai tiek pat daugiau kiek didesnė alkūnė. Viskas būtų gražu ir net tobula jei ne galva į kurią tokiu atveju atsiremia stūmuoklis velenui nepasiekus VMT. Gerai jei stumai su duobe (nušlifavai tą perteklinį aukštį ir valio, o jei pasisekė su stumo forma tai dar ir degimo kamera pamažėjo), bet ką daryt jei stumai lygūs (ilgai tokie stumai nušlifuoti nevažiuoja) arba net su kupra - čia jau šlifavimai nepadeda; tenka keist arba švaistiklius į trrumpesnius, arba dėt mažesnio kompresinio aukščio stumus. Tai kad vien veleno keitimu nelabai kas gausis , ir čia ne teorija o praktika. P.s. Šiaip tai kas tai yra suspaudimo laipsnis žinau gerai , ir kaip skaičiuojasi variklio kubatūra irgi žinau Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mortal Atrašyta Birželio 7, 2013 Dalintis Atrašyta Birželio 7, 2013 Nu kaip tau čia dabar tave mandagiai pasiūsti... Guli prieš akis abu varikliai - 3,3 ir 3,8. Stumokliai identiško aukščio, blokai identiškų matmenų, stumoklių chodas skiriasi ir diametras. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
SUBARU Atrašyta Birželio 7, 2013 Autorius Dalintis Atrašyta Birželio 7, 2013 Su alkuniniu ir svaistikliai i komplekta, ir viskas ten ok. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mortal Atrašyta Birželio 7, 2013 Dalintis Atrašyta Birželio 7, 2013 (redaguota) SubaruLt - gal nori Chrysler 3.3 ir 3.8 motorus chaliavai? Nuardyti, bet visos dalys yra, nesunkiai surenkami.http://www.allpar.com/mopar/33.html Redagavo Birželio 7, 2013 Jeep-V8 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
laudrius Atrašyta Birželio 7, 2013 Dalintis Atrašyta Birželio 7, 2013 na chaliavu i uksus sladkij Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Fregis Atrašyta Birželio 7, 2013 Dalintis Atrašyta Birželio 7, 2013 Nu kaip tau čia dabar tave mandagiai pasiūsti...:D/> Guli prieš akis abu varikliai - 3,3 ir 3,8. Stumokliai identiško aukščio, blokai identiškų matmenų, stumoklių chodas skiriasi ir diametras.o tai pats bandei ji ideti ten? ar tik tiek kad atrodo kad susirenka? o tu pasimatuok svaistikliu ilgius, 3.8 trumpesnis nei 3.3, kiek tiksliai nepasakysiu... anu nematavau Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
buldozeris Atrašyta Birželio 8, 2013 Dalintis Atrašyta Birželio 8, 2013 Na perskaiciau sia diskusija ir klausimas iskilo o ekonomine nauda sito projekto kokia viskas kaip ir gerai daug darbo laiko it kas isto kiek isleidi kiek sutaupai as sakyciau gal paprasciau det dujas ir nesukt galvos nori galios kiti varijantai yra Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Fregis Atrašyta Birželio 8, 2013 Dalintis Atrašyta Birželio 8, 2013 grubiai pasakius, kuras optimaliai dirba/sudega esant tam tikram suspaudimo laipsniui. benzinui vienas, dujom kitas. jei nori kad dujom gerai/ekonosmiskai vaziuotu tai ir suspaudimo laipsnis turi but jom skirtas. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Birželio 10, 2013 Dalintis Atrašyta Birželio 10, 2013 Nu kaip tau čia dabar tave mandagiai pasiūsti...:D/> Guli prieš akis abu varikliai - 3,3 ir 3,8. Stumokliai identiško aukščio, blokai identiškų matmenų, stumoklių chodas skiriasi ir diametras.O aš tave mandagiai pasiūsiu .... pasiimt slankmatį ir pasimatuot visas detales kad mandagiai nustuotum ginčytis ir siuntinėt žmogų kuris nevieną variklį yra pažėręs iki šriubiuko ir sutvėręs atgal Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mortal Atrašyta Birželio 11, 2013 Dalintis Atrašyta Birželio 11, 2013 Ok, permatuosiu viską, bet temą išdarkėme.... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
SUBARU Atrašyta Birželio 12, 2013 Autorius Dalintis Atrašyta Birželio 12, 2013 Dar klausimas, ka link duju vel gryzt po biski Esu girgejas ka prie lemda zonto pajungus voltmetra galima daugmaz susireguliuot dujas, tik reik zinot kiek tas voltmetras turi rodyt, kiek zinau, ligu apie 0,7 bus pariebintas, bet dar neriebus misinys. Gal kas susidures su tuo reikalu? Nes kai bandziau pajungt ta voltmetra, rode man labai labai maza stove, ir ji nekito nei saltam nei siltam, pajungus kita zonda taspats. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Fregis Atrašyta Birželio 12, 2013 Dalintis Atrašyta Birželio 12, 2013 (redaguota) voltmetras nevisai gerai, jis letiem siganalam skirtas, geriau butu jungti osiloscopa Redagavo Birželio 12, 2013 Fregis Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mortal Atrašyta Birželio 13, 2013 Dalintis Atrašyta Birželio 13, 2013 Dar klausimas, ka link duju vel gryzt po biski :Dsrc="http://www.4x4forum.lt/public/style_emoticons/default/biggrin.gif"> Esu girgejas ka prie lemda zonto pajungus voltmetra galima daugmaz susireguliuot dujas, tik reik zinot kiek tas voltmetras turi rodyt, kiek zinau, ligu apie 0,7 bus pariebintas, bet dar neriebus misinys. Gal kas susidures su tuo reikalu? Nes kai bandziau pajungt ta voltmetra, rode man labai labai maza stove, ir ji nekito nei saltam nei siltam, pajungus kita zonda taspats. Reikia imti rodyklinį voltmetrą su skale iki 10-12V (nes lambdos signalas iki 5V) ir matuoti įtampą, ne srovę. Galima maždaug matyti reikšmes zondo, bet nieko tikslaus neišgausi. Tokiu būdu galima tik zondą maždaug patikrinti ar veikia, kuro reguliavimui nelabai tiks. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mastino Atrašyta Birželio 13, 2013 Dalintis Atrašyta Birželio 13, 2013 Dar klausimas, ka link duju vel gryzt po biski :D/> Esu girgejas ka prie lemda zonto pajungus voltmetra galima daugmaz susireguliuot dujas, tik reik zinot kiek tas voltmetras turi rodyt, kiek zinau, ligu apie 0,7 bus pariebintas, bet dar neriebus misinys. Gal kas susidures su tuo reikalu? Nes kai bandziau pajungt ta voltmetra, rode man labai labai maza stove, ir ji nekito nei saltam nei siltam, pajungus kita zonda taspats.Jei labai reikes galesiu uzsukti ir pamatuoti.. turiu su kuom Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
SUBARU Atrašyta Birželio 13, 2013 Autorius Dalintis Atrašyta Birželio 13, 2013 Dekuj, turesiu omeny O del matavimo, matavau ne srove o ytamoa, netaip parasiau O seip man svarbu ka pasijungus i masina, ir vaziuojant, matyciau ar ne per liesas misinys. Nereik ten tikslios reiksmes. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mortal Atrašyta Birželio 20, 2013 Dalintis Atrašyta Birželio 20, 2013 Buvau kazkada toki fuel meteri sulitaves is led - http://www.vwgolf-mk2.com/eairfuelratiogaugeinstallation.html yra schemulku nete pilna. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Fregis Atrašyta Birželio 21, 2013 Dalintis Atrašyta Birželio 21, 2013 kad tokiu pilna pirkti ebejui... kazin ar verta ten lituoti Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mortal Atrašyta Birželio 23, 2013 Dalintis Atrašyta Birželio 23, 2013 kad tokiu pilna pirkti ebejui... kazin ar verta ten lituoti Pries 12 metu nelabai kas draugavo su e-bay, be to, ten kaina vis tiek ne 3.50Lt, o butent tokia detaliu savikaina O kai rankos nekreivos, tai dar ir smagu kazka paciam nusilpdyti. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
SUBARU Atrašyta Birželio 23, 2013 Autorius Dalintis Atrašyta Birželio 23, 2013 Pries 12 metu nelabai kas draugavo su e-bay, be to, ten kaina vis tiek ne 3.50Lt, o butent tokia detaliu savikaina :)/> O kai rankos nekreivos, tai dar ir smagu kazka paciam nusilpdyti.Visiskai teisingai. Tik reik gaut pilna gera chemute, Nes su elektra nedraugauju labai artimai, todel galiu tik surink kaip parodyta Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Birželio 23, 2013 Dalintis Atrašyta Birželio 23, 2013 Visiskai teisingai. Tik reik gaut pilna gera chemute, Nes su elektra nedraugauju labai artimai, todel galiu tik surink kaip parodyta :D/>Nu tai taip , bet iš pradžių gal reiktų dar ir iš principinės montažinę schemą pasidaryt, paskui montažinę plokštę pasigamint o jau tada surinkinėt Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Fregis Atrašyta Birželio 23, 2013 Dalintis Atrašyta Birželio 23, 2013 bet sis nera labai jau tikslus, matai bet istiesu nezinai ka matai... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar