Pereiti prie turinio

Nivos tobulinimas


Rekomenduojami pranešimai

Va isvaziavimas pirmas ir jau bedos:-) nzn kaip paaiskinti termiskai bet bandysiu, zodziu ijungiau diferenciala,mazaja svirti, plius paletintoja, siek tiek po kalniuka lengvai pavazinejau lb nedaug, tik norejau isjunkti mazaja svirti,i laisva diferenciala ir nors tu ka...niekaip, yra buve ju keleta kartu bet pavazuoji metra i prieki ar atgal ir issijungdavo, o dabar nieekaip, iskungiy paletintoja, pavaziavau i prieki, tarska barska kazkas ziauriai, vos vazuojant ju taip, greiciu net nebandziau,baisu, pamynkiau koki 15min issijunge

Kas per problema,kur lyst,ka keist,tvarkyt, kaip sakiau nzn as terminu, daliu pavadinimu, razdatke ar dar tai kas, butu gerai kad paaiskintumete su nurodymu kur ta dalis randasi

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 638
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Pirmiausiai gal atsijunk kardana nuo g. dezes i razdatke. Uzvesk varikli, ijunk pavara ir atleisk sankaba. Jei jokiu garsu nera, reiskias g. deze gera. Toliau, atsijunk pr. ir galini kardanus. Prasuk ranka razdatke, priekini ir galini tilto reduktoriu. Tikiuosi, kad rasi kas barska. O toliau tik agregato skruodimas parodis kas subirejo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na kad greiciu deze abejoju nes prie ko cia ji kad neissijungia diferencialas, o gal ir klystu, teks lyst kazka ziuret nors nelabai ka susigaudau kur ten kas, razdatke tai ta dalismkur iseina tos dvi svirtys, paletintojas ir diferencialo, o begiu lyg eina i greiciu deze ar ne? Zodziu zopa:-):-)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei mazai susigaudu tai nereiskiasi,kad ir nenoriu susigaudyti, aisku paprasciausiai, nuvezi, adbasluoji kapeika ir baiktas galvos skusmas(dazniausiai) bet, pirgdamas niva ir galvojau,kad galesiu lengviau mokytis ja tvarkydamas pats nei koki MUNDRA:-)

 

tada bent parasyk suprantamai, lietuviskais rasmenim ir be klaidu :rolleyes: 2 kartus skaiciau ..nesupratau nieko :D

p.s. gali buti be ėįšųū ir t.t. :D

Redagavo Suomis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tada bent parasyk suprantamai, lietuviskais rasmenim ir be klaidu :rolleyes:/> 2 kartus skaiciau ..nesupratau nieko :D/>

p.s. gali buti be ėįšųū ir t.t. :D/>

Nevisai Lietuvis esu matai :D ir plius .planceteje net nemoku isijungti,kad vietoi skaiciu rodytu ėįšųū

:-D:-D:-D:-D cia gerai gavosi su tom raidem(nukopinau)

Nesityciokim:-D prie esmes

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nevisai Lietuvis esu matai :D/> ir plius .planceteje net nemoku isijungti,kad vietoi skaiciu rodytu ėįšųū

:-D:-D:-D:-D cia gerai gavosi su tom raidem(nukopinau)

Nesityciokim:-D prie esmes

nelazdavoju :D bet tikrai nelabai suprantu kas darosi :D

tau jau mremis labai aiskiai parase ka daryti ir net su eiliskumu

 

"Pirmiausiai gal atsijunk kardana nuo greiciu dezes i razdatke.

Uzvesk varikli, ijunk pavara ir atleisk sankaba. Jei jokiu garsu nera, reiskias greiciu deze gera.

Toliau, atsijunk priekiny ir galini kardanus.

Prasuk ranka razdatke, priekini ir galini tilto reduktoriu.

Tikiuosi, kad rasi kas barska.

O toliau tik agregato skruodimas parodis kas subirejo. "

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Na taip taip, stai ir dar viena problema, visa tai atsirado po pakelimo, lifto, pradedant vazuoti o ypac susikus vaira tarska barska kazkas priekyje, itariu kad granatis, pries lifta buvo viskas super, ir pastebejau,kad ir traukos tokios nebera, 5 begis praktiski nebereikalingas nors pries lifta 100kmh buvo vieni juokai, dabar labai sunkiai... tos granatos stovi skersai, gal suzeminti kazkiek.... o gal suses per laika, nes priekyje buvo idetos volgos naujos spiruokles pripjautos 1.5 vijos, ir suo metu ko ne auksciau priekis nei galas

post-10219-1380193868915_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nepamenu kaip ten viskas atrodo o jei reduktorių biški apačion paleist ?

 

Jei redukturių leisti žemyn tuomet reikalynga plokštė "Atrišti reduktorių" bet net ir turint atrištą reduktorių leidžiant žemyn karterio dangtis išsigaubes per 5 mm stumia redukturių link automobilio galo, iškart prarandama ratų geometrija. Nebent su plaktuku deformuoti karterio dangtelį ir tada redukturius gryžtu į jam būdingą vietą tik žemiau. Jam bet kokiu atveju reik pradėti nuo vidinių grantaų pakeitimo ir reduktoriaus atrišimo, tai bene pirmutiniai darbai po Nivos iškėlimo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.