Pereiti prie turinio

Vari-Lok


gienka

Rekomenduojami pranešimai

na ir vėl neduosiu žinovams ramybės. :D Išsiaiškinau, kad XJ modelyje stovi grand cherokee tiltai, kaip suprantu nuo ZJ modelio. Nelabai suprantu kokios naudos tikėtasi iš to, bet razdatkė dabar turi 4 padėtis 2wd, žemiau 4 varo, tada N ir 4 varo palėtinta pavara, originaliai xj'as turėjo 5 padėtis 2 wd, 4x4 part time, 4x4 full time, n ir 4x4 palėtinta pavara. Įdomiausia, kad pasodinus jeepą ant tiltų ir ant paprastos 4 varomų pozicijos sukosi tik 2 šoniniai ratai, bet perjungus ant 4 su palėtintoju, tada sukosi abu galiniai ir vienas priekinis. Ar tai yra kažkokia funkcija, kad palėtintoje pavaroje įsijungia koks LSD ar tiesiog taip sutapimas koks? :)

Redagavo -Eimas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 311
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

na ir vėl neduosiu žinovams ramybės. :D/> Išsiaiškinau, kad XJ modelyje stovi grand cherokee tiltai, kaip suprantu nuo ZJ modelio. Nelabai suprantu kokios naudos tikėtasi iš to, bet razdatkė dabar turi 4 padėtis 2wd, žemiau 4 varo, tada N ir 4 varo palėtinta pavara, originaliai xj'as turėjo 5 padėtis 2 wd, 4x4 part time, 4x4 full time, n ir 4x4 palėtinta pavara. Įdomiausia, kad pasodinus jeepą ant tiltų ir ant paprastos 4 varomų pozicijos sukosi tik 2 šoniniai ratai, bet perjungus ant 4 su palėtintoju, tada sukosi abu galiniai ir vienas priekinis. Ar tai yra kažkokia funkcija, kad palėtintoje pavaroje įsijungia koks LSD ar tiesiog taip sutapimas koks? :)/>

XJ ir ZJ priekiniai tiltai vienodi, galiniai skiriasi nes XJ su lingėm ir būgniniais stabdžiais o ZJ su spyruoklėm ir diskiniais stabdžiais, tai kas konkrečiai pas tave yra perdaryta? Gal nuo ZJ'to į XJ'ta įdėtas galinis? Jeigu dar dana 44 tai džiaukis, bet jei ji be blokiruotės LSD tai nekas iš to džiaugsmo

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nežinau ar tiksliai į šitą temą pataikiau, bet manau panašiai..

 

Mano JGC su QuadraDrive. Šiandien pastebėjau vieną dalyką – pas mane garažas po namu, taigi įvažiavimas yra apie 30 laipsnių betonuota nuokalnė. Įvaryt aišku įvariau (nusileidau/įriedėjau), bet kai bandžiau išvaryt (mašinos galas į įkalnę), galiniai ratai užsikasė (viršuj skalda), o priekiniai ratai praktiškai negavo jėgos – teko jungt 4lo, tada aišku kuo lengviausiai išvažiavau. Kaip suprantu čia kažkas nesusijungia?

 

Po to pasikėliau visą mašiną nuo žemės ant stovelių ir pabandžiau čia ankščiau aprašytu būdu patikrinti varilock'us – sukant vieną, pradeda suktis visi į tą pačia pusę – kaip suprantu viskas ok? (patikrinau visus ratus). Tik vienas pastebėjimas – kai suku sakykim priekinį vairuotojo ratą pirmyn, tai abu galiniai ratai iš karto sukasi pirmyn, o keleivio priekinis ratas iš pradžių sukasi atgal, o tik po kokio 1-2 apsisukimų pradeda suktis pirmyn. (ir kiek pamenu tas pats pasikartoja sukant kitus ratus). – Ar čia taip ir turi būt?

 

Pažiūrėjau diferencialų tepalų lygį – netrūksta. Ant priekinio diferencialo išleidimo varžto/magneto buvo viena nemaža metalo drožlė, ir nemažas sluoksnis mikroskopinių metalo dulkių (tokių kaip metallic dažuose) – mašinai 10 metų, ar reikia tuo stebėtis? Galiniame diferenciale nėra magneto (guminis kamštis) tai patikrint negalėjau...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na ir vėl neduosiu žinovams ramybės. :D/> Išsiaiškinau, kad XJ modelyje stovi grand cherokee tiltai, kaip suprantu nuo ZJ modelio. Nelabai suprantu kokios naudos tikėtasi iš to, bet razdatkė dabar turi 4 padėtis 2wd, žemiau 4 varo, tada N ir 4 varo palėtinta pavara, originaliai xj'as turėjo 5 padėtis 2 wd, 4x4 part time, 4x4 full time, n ir 4x4 palėtinta pavara. Įdomiausia, kad pasodinus jeepą ant tiltų ir ant paprastos 4 varomų pozicijos sukosi tik 2 šoniniai ratai, bet perjungus ant 4 su palėtintoju, tada sukosi abu galiniai ir vienas priekinis. Ar tai yra kažkokia funkcija, kad palėtintoje pavaroje įsijungia koks LSD ar tiesiog taip sutapimas koks? :)/>

 

kodel nusprendei kad originaliai xj yra 5 padetys razdatkes? tik limited modeliai turejo 5 padetis ,o visi kiti laredai ir sportai 4 padetis

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

XJ ir ZJ priekiniai tiltai vienodi, galiniai skiriasi nes XJ su lingėm ir būgniniais stabdžiais o ZJ su spyruoklėm ir diskiniais stabdžiais, tai kas konkrečiai pas tave yra perdaryta? Gal nuo ZJ'to į XJ'ta įdėtas galinis? Jeigu dar dana 44 tai džiaukis, bet jei ji be blokiruotės LSD tai nekas iš to džiaugsmo

 

.. xj ir zj priekiniai tiltai nevienodi. xj yra HP tiltas, o zj LP..tik tvirtinimas toks pats.. ir zj ne visi diskiniai

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nežinau ar tiksliai į šitą temą pataikiau, bet manau panašiai..

 

Mano JGC su QuadraDrive. Šiandien pastebėjau vieną dalyką – pas mane garažas po namu, taigi įvažiavimas yra apie 30 laipsnių betonuota nuokalnė. Įvaryt aišku įvariau (nusileidau/įriedėjau), bet kai bandžiau išvaryt (mašinos galas į įkalnę), galiniai ratai užsikasė (viršuj skalda), o priekiniai ratai praktiškai negavo jėgos – teko jungt 4lo, tada aišku kuo lengviausiai išvažiavau. Kaip suprantu čia kažkas nesusijungia?

 

Po to pasikėliau visą mašiną nuo žemės ant stovelių ir pabandžiau čia ankščiau aprašytu būdu patikrinti varilock'us – sukant vieną, pradeda suktis visi į tą pačia pusę – kaip suprantu viskas ok? (patikrinau visus ratus). Tik vienas pastebėjimas – kai suku sakykim priekinį vairuotojo ratą pirmyn, tai abu galiniai ratai iš karto sukasi pirmyn, o keleivio priekinis ratas iš pradžių sukasi atgal, o tik po kokio 1-2 apsisukimų pradeda suktis pirmyn. (ir kiek pamenu tas pats pasikartoja sukant kitus ratus). – Ar čia taip ir turi būt?

 

Pažiūrėjau diferencialų tepalų lygį – netrūksta. Ant priekinio diferencialo išleidimo varžto/magneto buvo viena nemaža metalo drožlė, ir nemažas sluoksnis mikroskopinių metalo dulkių (tokių kaip metallic dažuose) – mašinai 10 metų, ar reikia tuo stebėtis? Galiniame diferenciale nėra magneto (guminis kamštis) tai patikrint negalėjau...

 

 

taip neturetu but kad uzsikastu galiniai ratai isvaziuojant atbulom ir nesuveiktu priekis..hmm.. toks vaizdas kad razdatkes gerotorius streikuoja..arba su tepalais kazkas ne taip

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nežinau ar tiksliai į šitą temą pataikiau, bet manau panašiai..

 

Mano JGC su QuadraDrive. Šiandien pastebėjau vieną dalyką – pas mane garažas po namu, taigi įvažiavimas yra apie 30 laipsnių betonuota nuokalnė. Įvaryt aišku įvariau (nusileidau/įriedėjau), bet kai bandžiau išvaryt (mašinos galas į įkalnę), galiniai ratai užsikasė (viršuj skalda), o priekiniai ratai praktiškai negavo jėgos – teko jungt 4lo, tada aišku kuo lengviausiai išvažiavau. Kaip suprantu čia kažkas nesusijungia?

 

Po to pasikėliau visą mašiną nuo žemės ant stovelių ir pabandžiau čia ankščiau aprašytu būdu patikrinti varilock'us – sukant vieną, pradeda suktis visi į tą pačia pusę – kaip suprantu viskas ok? (patikrinau visus ratus). Tik vienas pastebėjimas – kai suku sakykim priekinį vairuotojo ratą pirmyn, tai abu galiniai ratai iš karto sukasi pirmyn, o keleivio priekinis ratas iš pradžių sukasi atgal, o tik po kokio 1-2 apsisukimų pradeda suktis pirmyn. (ir kiek pamenu tas pats pasikartoja sukant kitus ratus). – Ar čia taip ir turi būt?

 

Pažiūrėjau diferencialų tepalų lygį – netrūksta. Ant priekinio diferencialo išleidimo varžto/magneto buvo viena nemaža metalo drožlė, ir nemažas sluoksnis mikroskopinių metalo dulkių (tokių kaip metallic dažuose) – mašinai 10 metų, ar reikia tuo stebėtis? Galiniame diferenciale nėra magneto (guminis kamštis) tai patikrint negalėjau...

Viskas pas tave gerai. Jei staigiai paspaudei, atleidai ir vėl paspaudei gazą, gerotorius nespėjo užpumpuot tepalo į priekinį tiltą, todėl ir prasikasė. Būna ir pas mane tas pat, kai žmona sėda už vairo ;)/>/>. Reik stabiliai vienodai spausti gazą, tada beveik neprabuksuoja.

 

Pagal tavo tikrinimą varilokai veikia gerai. Po 1-2 apsukimų turi pradėt suktis į tą pačią pusę abu ratai.

 

Galiniam tilte yra magnetas, tik jis randasi apatinėje dangtelio dalyje. Norint patikrinti ar nėra drožlių reik nusukti dangtelį.

 

Tap, kad neieškok bėdų kurių nėra. Ir sėkmingai važinėk, prie šitos mašinos reik priprast :)/>/> .

Redagavo Mive
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai aš ir nepanikuoju, dėl to ir klausinėju, nes man čia naujas dalykas ;) Reikės pabandyt kaip tu sakai – laikyt gazą ir žiūrėt ar susijungs, gal tikrai čia tiesiog nemokėjau išvažiuot...

Dėkui už info apie magnetą gale – nežinojau, reikės patikrint kai keisiu tepalą. O kaip dėl tų metalo dulkių, kaip suprantu +/- normalu, juk mašina sena? Pas mane tokios mikro dulkės kaip Šitoj Nuotraukoj, tik pas mane buvo dvigubai ar trigubai daugiau; Kai nuvalai į skudurą, tai tokios konsistencijos kaip pasta/"metallic" dažai. Buvo dar viena didesnė atplaišėlė prilipus...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai aš ir nepanikuoju, dėl to ir klausinėju, nes man čia naujas dalykas ;)/>/> Reikės pabandyt kaip tu sakai – laikyt gazą ir žiūrėt ar susijungs, gal tikrai čia tiesiog nemokėjau išvažiuot...

Dėkui už info apie magnetą gale – nežinojau, reikės patikrint kai keisiu tepalą. O kaip dėl tų metalo dulkių, kaip suprantu +/- normalu, juk mašina sena? Pas mane tokios mikro dulkės kaip Šitoj Nuotraukoj, tik pas mane buvo dvigubai ar trigubai daugiau; Kai nuvalai į skudurą, tai tokios konsistencijos kaip pasta/"metallic" dažai. Buvo dar viena didesnė atplaišėlė prilipus...

Geriau nedelsk ir pasikeisk visus tepalus, variklio paskirstymo dirželį ir prie to pačio atraminius guoliukus.

Va mano galinio tilto susirinkęs turinys :

post-10770-1403647681701_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kieno atraminius guoliukus?

 

Šiandien mašiną jau pastačiau ant stovų, nusiėmiau priekinį kardaną (reiks keist granatą iš reduktoriaus pusės), rytoj turėtų būt visi filtrai, tepalai (Eoltas nelabai skubėjo - beveik 2 savaitės...), tai turėčiau "servisą" atlikt iki savaitės galo :)

 

Na pas tave tai manau visai nedaug metalo ant magneto... Jei taip susumavus iš tų visų 4 kampų, tai pas mane ant priekinio varžto buvo daugmaž panašiai, gal net mažiau..

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 9 mėnesių...

tai kad neviskas ok, draugas sedi buksuoja as aplink einu ir ziuriu kurie ratai kasa su galu viskas gerai, priekis nei vienas tik truputeli sokineja ir jukiu garsu nei traska nei cypia

 

o 4-LOW įjungus irgi nesisuka?

Šiaip gali pabandyt pastatyt mašiną ant 4 stovelių (arba ant auto keltuvo) ir rankom sukt vieną ratą - po 1-2 apsisukimų turi pradėt suktis visi ratai (taip turi būt sukant bet kurį ratą).

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.