-Eimas Atrašyta Birželio 14, 2014 Dalintis Atrašyta Birželio 14, 2014 (redaguota) na ir vėl neduosiu žinovams ramybės. Išsiaiškinau, kad XJ modelyje stovi grand cherokee tiltai, kaip suprantu nuo ZJ modelio. Nelabai suprantu kokios naudos tikėtasi iš to, bet razdatkė dabar turi 4 padėtis 2wd, žemiau 4 varo, tada N ir 4 varo palėtinta pavara, originaliai xj'as turėjo 5 padėtis 2 wd, 4x4 part time, 4x4 full time, n ir 4x4 palėtinta pavara. Įdomiausia, kad pasodinus jeepą ant tiltų ir ant paprastos 4 varomų pozicijos sukosi tik 2 šoniniai ratai, bet perjungus ant 4 su palėtintoju, tada sukosi abu galiniai ir vienas priekinis. Ar tai yra kažkokia funkcija, kad palėtintoje pavaroje įsijungia koks LSD ar tiesiog taip sutapimas koks? Redagavo Birželio 14, 2014 -Eimas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
jeepcherokee Atrašyta Birželio 16, 2014 Dalintis Atrašyta Birželio 16, 2014 na ir vėl neduosiu žinovams ramybės. :D/> Išsiaiškinau, kad XJ modelyje stovi grand cherokee tiltai, kaip suprantu nuo ZJ modelio. Nelabai suprantu kokios naudos tikėtasi iš to, bet razdatkė dabar turi 4 padėtis 2wd, žemiau 4 varo, tada N ir 4 varo palėtinta pavara, originaliai xj'as turėjo 5 padėtis 2 wd, 4x4 part time, 4x4 full time, n ir 4x4 palėtinta pavara. Įdomiausia, kad pasodinus jeepą ant tiltų ir ant paprastos 4 varomų pozicijos sukosi tik 2 šoniniai ratai, bet perjungus ant 4 su palėtintoju, tada sukosi abu galiniai ir vienas priekinis. Ar tai yra kažkokia funkcija, kad palėtintoje pavaroje įsijungia koks LSD ar tiesiog taip sutapimas koks? :)/>XJ ir ZJ priekiniai tiltai vienodi, galiniai skiriasi nes XJ su lingėm ir būgniniais stabdžiais o ZJ su spyruoklėm ir diskiniais stabdžiais, tai kas konkrečiai pas tave yra perdaryta? Gal nuo ZJ'to į XJ'ta įdėtas galinis? Jeigu dar dana 44 tai džiaukis, bet jei ji be blokiruotės LSD tai nekas iš to džiaugsmo Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mortal Atrašyta Birželio 16, 2014 Dalintis Atrašyta Birželio 16, 2014 Kur matei, kad būtų parašyta, jog su priedu? Kad parašyta LS ? Mano manymu LS tai yra " Lubrikant Sintetik ". Siuo atveju, LS raides nurodo, kad alyva skirta LS (Limited slip) diferencialams, reiskia priedo joje jau yra, tik neaisku nei kiek, nei kokio. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
mdvinys Atrašyta Birželio 16, 2014 Dalintis Atrašyta Birželio 16, 2014 taigi, supylus prieda mopar i alyva su zymejimu ls, uzesiai tilte dingo. taip kad tikrai neaisku koks tas priedas jau yra ar nera alyvoje.. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Birželio 24, 2014 Dalintis Atrašyta Birželio 24, 2014 Nežinau ar tiksliai į šitą temą pataikiau, bet manau panašiai.. Mano JGC su QuadraDrive. Šiandien pastebėjau vieną dalyką – pas mane garažas po namu, taigi įvažiavimas yra apie 30 laipsnių betonuota nuokalnė. Įvaryt aišku įvariau (nusileidau/įriedėjau), bet kai bandžiau išvaryt (mašinos galas į įkalnę), galiniai ratai užsikasė (viršuj skalda), o priekiniai ratai praktiškai negavo jėgos – teko jungt 4lo, tada aišku kuo lengviausiai išvažiavau. Kaip suprantu čia kažkas nesusijungia? Po to pasikėliau visą mašiną nuo žemės ant stovelių ir pabandžiau čia ankščiau aprašytu būdu patikrinti varilock'us – sukant vieną, pradeda suktis visi į tą pačia pusę – kaip suprantu viskas ok? (patikrinau visus ratus). Tik vienas pastebėjimas – kai suku sakykim priekinį vairuotojo ratą pirmyn, tai abu galiniai ratai iš karto sukasi pirmyn, o keleivio priekinis ratas iš pradžių sukasi atgal, o tik po kokio 1-2 apsisukimų pradeda suktis pirmyn. (ir kiek pamenu tas pats pasikartoja sukant kitus ratus). – Ar čia taip ir turi būt? Pažiūrėjau diferencialų tepalų lygį – netrūksta. Ant priekinio diferencialo išleidimo varžto/magneto buvo viena nemaža metalo drožlė, ir nemažas sluoksnis mikroskopinių metalo dulkių (tokių kaip metallic dažuose) – mašinai 10 metų, ar reikia tuo stebėtis? Galiniame diferenciale nėra magneto (guminis kamštis) tai patikrint negalėjau... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
darriuss01 Atrašyta Birželio 24, 2014 Dalintis Atrašyta Birželio 24, 2014 na ir vėl neduosiu žinovams ramybės. :D/> Išsiaiškinau, kad XJ modelyje stovi grand cherokee tiltai, kaip suprantu nuo ZJ modelio. Nelabai suprantu kokios naudos tikėtasi iš to, bet razdatkė dabar turi 4 padėtis 2wd, žemiau 4 varo, tada N ir 4 varo palėtinta pavara, originaliai xj'as turėjo 5 padėtis 2 wd, 4x4 part time, 4x4 full time, n ir 4x4 palėtinta pavara. Įdomiausia, kad pasodinus jeepą ant tiltų ir ant paprastos 4 varomų pozicijos sukosi tik 2 šoniniai ratai, bet perjungus ant 4 su palėtintoju, tada sukosi abu galiniai ir vienas priekinis. Ar tai yra kažkokia funkcija, kad palėtintoje pavaroje įsijungia koks LSD ar tiesiog taip sutapimas koks? :)/> kodel nusprendei kad originaliai xj yra 5 padetys razdatkes? tik limited modeliai turejo 5 padetis ,o visi kiti laredai ir sportai 4 padetis Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
darriuss01 Atrašyta Birželio 24, 2014 Dalintis Atrašyta Birželio 24, 2014 XJ ir ZJ priekiniai tiltai vienodi, galiniai skiriasi nes XJ su lingėm ir būgniniais stabdžiais o ZJ su spyruoklėm ir diskiniais stabdžiais, tai kas konkrečiai pas tave yra perdaryta? Gal nuo ZJ'to į XJ'ta įdėtas galinis? Jeigu dar dana 44 tai džiaukis, bet jei ji be blokiruotės LSD tai nekas iš to džiaugsmo .. xj ir zj priekiniai tiltai nevienodi. xj yra HP tiltas, o zj LP..tik tvirtinimas toks pats.. ir zj ne visi diskiniai Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
darriuss01 Atrašyta Birželio 24, 2014 Dalintis Atrašyta Birželio 24, 2014 Nežinau ar tiksliai į šitą temą pataikiau, bet manau panašiai.. Mano JGC su QuadraDrive. Šiandien pastebėjau vieną dalyką – pas mane garažas po namu, taigi įvažiavimas yra apie 30 laipsnių betonuota nuokalnė. Įvaryt aišku įvariau (nusileidau/įriedėjau), bet kai bandžiau išvaryt (mašinos galas į įkalnę), galiniai ratai užsikasė (viršuj skalda), o priekiniai ratai praktiškai negavo jėgos – teko jungt 4lo, tada aišku kuo lengviausiai išvažiavau. Kaip suprantu čia kažkas nesusijungia? Po to pasikėliau visą mašiną nuo žemės ant stovelių ir pabandžiau čia ankščiau aprašytu būdu patikrinti varilock'us – sukant vieną, pradeda suktis visi į tą pačia pusę – kaip suprantu viskas ok? (patikrinau visus ratus). Tik vienas pastebėjimas – kai suku sakykim priekinį vairuotojo ratą pirmyn, tai abu galiniai ratai iš karto sukasi pirmyn, o keleivio priekinis ratas iš pradžių sukasi atgal, o tik po kokio 1-2 apsisukimų pradeda suktis pirmyn. (ir kiek pamenu tas pats pasikartoja sukant kitus ratus). – Ar čia taip ir turi būt? Pažiūrėjau diferencialų tepalų lygį – netrūksta. Ant priekinio diferencialo išleidimo varžto/magneto buvo viena nemaža metalo drožlė, ir nemažas sluoksnis mikroskopinių metalo dulkių (tokių kaip metallic dažuose) – mašinai 10 metų, ar reikia tuo stebėtis? Galiniame diferenciale nėra magneto (guminis kamštis) tai patikrint negalėjau... taip neturetu but kad uzsikastu galiniai ratai isvaziuojant atbulom ir nesuveiktu priekis..hmm.. toks vaizdas kad razdatkes gerotorius streikuoja..arba su tepalais kazkas ne taip Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Birželio 24, 2014 Dalintis Atrašyta Birželio 24, 2014 Tas gerotorius remontuojamas, ar reiktų visą reduktorių (razdatkę) keist? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
sulas Atrašyta Birželio 24, 2014 Dalintis Atrašyta Birželio 24, 2014 Tas gerotorius remontuojamas, ar reiktų visą reduktorių (razdatkę) keist? Reik negailet paspaust biski gazo, nes Jeep vaziuoja tik su gerom apsukom, taigi cia ir priezastis del ko neuzkilai Su paletintoju tarpasinis rakinasi is kart Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Birželio 24, 2014 Dalintis Atrašyta Birželio 24, 2014 Tai kad gazo paspaudus užsikasė galiniai ratai (ant 4Hi). Su palėtintoju (4Lo) tai sakau kad išvažiuoja iš karto, beveik net gazo nespaudus. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mive Atrašyta Birželio 24, 2014 Dalintis Atrašyta Birželio 24, 2014 (redaguota) Nežinau ar tiksliai į šitą temą pataikiau, bet manau panašiai.. Mano JGC su QuadraDrive. Šiandien pastebėjau vieną dalyką – pas mane garažas po namu, taigi įvažiavimas yra apie 30 laipsnių betonuota nuokalnė. Įvaryt aišku įvariau (nusileidau/įriedėjau), bet kai bandžiau išvaryt (mašinos galas į įkalnę), galiniai ratai užsikasė (viršuj skalda), o priekiniai ratai praktiškai negavo jėgos – teko jungt 4lo, tada aišku kuo lengviausiai išvažiavau. Kaip suprantu čia kažkas nesusijungia? Po to pasikėliau visą mašiną nuo žemės ant stovelių ir pabandžiau čia ankščiau aprašytu būdu patikrinti varilock'us – sukant vieną, pradeda suktis visi į tą pačia pusę – kaip suprantu viskas ok? (patikrinau visus ratus). Tik vienas pastebėjimas – kai suku sakykim priekinį vairuotojo ratą pirmyn, tai abu galiniai ratai iš karto sukasi pirmyn, o keleivio priekinis ratas iš pradžių sukasi atgal, o tik po kokio 1-2 apsisukimų pradeda suktis pirmyn. (ir kiek pamenu tas pats pasikartoja sukant kitus ratus). – Ar čia taip ir turi būt? Pažiūrėjau diferencialų tepalų lygį – netrūksta. Ant priekinio diferencialo išleidimo varžto/magneto buvo viena nemaža metalo drožlė, ir nemažas sluoksnis mikroskopinių metalo dulkių (tokių kaip metallic dažuose) – mašinai 10 metų, ar reikia tuo stebėtis? Galiniame diferenciale nėra magneto (guminis kamštis) tai patikrint negalėjau...Viskas pas tave gerai. Jei staigiai paspaudei, atleidai ir vėl paspaudei gazą, gerotorius nespėjo užpumpuot tepalo į priekinį tiltą, todėl ir prasikasė. Būna ir pas mane tas pat, kai žmona sėda už vairo ;)/>/>. Reik stabiliai vienodai spausti gazą, tada beveik neprabuksuoja. Pagal tavo tikrinimą varilokai veikia gerai. Po 1-2 apsukimų turi pradėt suktis į tą pačią pusę abu ratai. Galiniam tilte yra magnetas, tik jis randasi apatinėje dangtelio dalyje. Norint patikrinti ar nėra drožlių reik nusukti dangtelį. Tap, kad neieškok bėdų kurių nėra. Ir sėkmingai važinėk, prie šitos mašinos reik priprast :)/>/> . Redagavo Birželio 24, 2014 Mive Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Birželio 24, 2014 Dalintis Atrašyta Birželio 24, 2014 Tai aš ir nepanikuoju, dėl to ir klausinėju, nes man čia naujas dalykas Reikės pabandyt kaip tu sakai – laikyt gazą ir žiūrėt ar susijungs, gal tikrai čia tiesiog nemokėjau išvažiuot...Dėkui už info apie magnetą gale – nežinojau, reikės patikrint kai keisiu tepalą. O kaip dėl tų metalo dulkių, kaip suprantu +/- normalu, juk mašina sena? Pas mane tokios mikro dulkės kaip Šitoj Nuotraukoj, tik pas mane buvo dvigubai ar trigubai daugiau; Kai nuvalai į skudurą, tai tokios konsistencijos kaip pasta/"metallic" dažai. Buvo dar viena didesnė atplaišėlė prilipus... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mive Atrašyta Birželio 24, 2014 Dalintis Atrašyta Birželio 24, 2014 Tai aš ir nepanikuoju, dėl to ir klausinėju, nes man čia naujas dalykas ;)/>/> Reikės pabandyt kaip tu sakai – laikyt gazą ir žiūrėt ar susijungs, gal tikrai čia tiesiog nemokėjau išvažiuot...Dėkui už info apie magnetą gale – nežinojau, reikės patikrint kai keisiu tepalą. O kaip dėl tų metalo dulkių, kaip suprantu +/- normalu, juk mašina sena? Pas mane tokios mikro dulkės kaip Šitoj Nuotraukoj, tik pas mane buvo dvigubai ar trigubai daugiau; Kai nuvalai į skudurą, tai tokios konsistencijos kaip pasta/"metallic" dažai. Buvo dar viena didesnė atplaišėlė prilipus...Geriau nedelsk ir pasikeisk visus tepalus, variklio paskirstymo dirželį ir prie to pačio atraminius guoliukus.Va mano galinio tilto susirinkęs turinys : Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Birželio 24, 2014 Dalintis Atrašyta Birželio 24, 2014 (redaguota) Kieno atraminius guoliukus? Šiandien mašiną jau pastačiau ant stovų, nusiėmiau priekinį kardaną (reiks keist granatą iš reduktoriaus pusės), rytoj turėtų būt visi filtrai, tepalai (Eoltas nelabai skubėjo - beveik 2 savaitės...), tai turėčiau "servisą" atlikt iki savaitės galo Na pas tave tai manau visai nedaug metalo ant magneto... Jei taip susumavus iš tų visų 4 kampų, tai pas mane ant priekinio varžto buvo daugmaž panašiai, gal net mažiau.. Redagavo Birželio 24, 2014 Domaso Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
mindukas003 Atrašyta Balandžio 24, 2015 Dalintis Atrašyta Balandžio 24, 2015 sveiki koks variloku veikimo principas? pas mane 2.7 priekinis tiltas nevisada pradeda suktis, ir pradziu galvijau razdatkes beda bet kardanas sukasi. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Balandžio 24, 2015 Dalintis Atrašyta Balandžio 24, 2015 Gal viskas ok tik nepastebi. Galiniai ratai turi prabuksuot/apsisukt aplink 1-2 kartus, tik tada pradeda suktis priekiniai ratai. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
mindukas003 Atrašyta Balandžio 24, 2015 Dalintis Atrašyta Balandžio 24, 2015 tai kad neviskas ok, draugas sedi buksuoja as aplink einu ir ziuriu kurie ratai kasa su galu viskas gerai, priekis nei vienas tik truputeli sokineja ir jukiu garsu nei traska nei cypia Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Balandžio 24, 2015 Dalintis Atrašyta Balandžio 24, 2015 (redaguota) tai kad neviskas ok, draugas sedi buksuoja as aplink einu ir ziuriu kurie ratai kasa su galu viskas gerai, priekis nei vienas tik truputeli sokineja ir jukiu garsu nei traska nei cypia o 4-LOW įjungus irgi nesisuka?Šiaip gali pabandyt pastatyt mašiną ant 4 stovelių (arba ant auto keltuvo) ir rankom sukt vieną ratą - po 1-2 apsisukimų turi pradėt suktis visi ratai (taip turi būt sukant bet kurį ratą). Redagavo Balandžio 24, 2015 Domaso Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
mindukas003 Atrašyta Balandžio 24, 2015 Dalintis Atrašyta Balandžio 24, 2015 ne tik karys ratas sokineja, tai taip suprast kad ragas tiltui? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Balandžio 24, 2015 Dalintis Atrašyta Balandžio 24, 2015 Nežinau ar ragas ar ne, bet turbūt kad kažkas su juo netvarkoj.. Bet man tai keista kad sublokavus vistiek nesisuka, aš taip greit razdatkės neatmesčiau... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
mindukas003 Atrašyta Balandžio 24, 2015 Dalintis Atrašyta Balandžio 24, 2015 sukau priekinius ratus tai nuo desinio sukasi o nuo kairio niekas nevyksta net kardanas nesisuka Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
mindukas003 Atrašyta Balandžio 24, 2015 Dalintis Atrašyta Balandžio 24, 2015 nu bet kardanas sukas kaip beris Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Balandžio 24, 2015 Dalintis Atrašyta Balandžio 24, 2015 Nežinau, gal labiau išmanantys pakomentuos.. Jei yra skirtumas tarp kairio ir dešinio rato, tai tikrai turbūt tiltas.. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
mindukas003 Atrašyta Balandžio 24, 2015 Dalintis Atrašyta Balandžio 24, 2015 O gal nuo ilgo stovejimo ten kazkas kazkur uzstrigo prikepe nes kazkur du tris metus stovejo Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar