Pereiti prie turinio

4D56 kuo kvepia


shelsmas

Rekomenduojami pranešimai

Alsuoklis uzsikises!Buvau taip padares 2.5td matorui,sumazinau alsuoklio traukencio tepalo garus slangute,tai tepalas pradejo list pro visus galus,pakeiciau tada standartinio didzio viskas susitvarke :rolleyes:

o kur ji rasti ? ji eina prapusti ar tik keisti ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip tai gali ir nieko nekvepėt - velenėlis jei papildomai neuždengtas savaime aišku kad taškys tepalus probkę atsukus.

O gali kvepėt ir gan dideliais nemalonumais (ypač kai per matuoklę kelia tepalus) pradedant užkištu alsuokliu baigiant variklio perrinkimu ba gali būt ir stūmuoklis kiauras.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mane irgi tas pats. Kai istraukes matuokle uzvedziau varikli (buvau pamirses, kad istraukiau) tai visas kapotas juodas paliko. Stumuokliai, tikrai ne kiauri, katik perrinktas buvo. Tai tik klausimas kur tas alsuoklis uzsikises, kurioj vietoj jis randas, niekur nemaciau, kazko uzsikisusio...?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mane irgi tas pats. Kai istraukes matuokle uzvedziau varikli (buvau pamirses, kad istraukiau) tai visas kapotas juodas paliko. Stumuokliai, tikrai ne kiauri, katik perrinktas buvo. Tai tik klausimas kur tas alsuoklis uzsikises, kurioj vietoj jis randas, niekur nemaciau, kazko uzsikisusio...?

Voztuvu dangtelyje tas alsuoklis,nusimk dangteli ir isplauk benze.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai netik alsuoklį bet ir tą šlangutę išvalyt reikia. Prie bendro pažiūrėt ar kur neužsilenkus, neužspausta ir ar tokio diametro koks ir priklauso. Taip pat pasižiūrėt kaip atrodo sujungimo vieta su ta stora šlanga kuria ateina oras į turbiną. Čia daug ką lemia netik koks alsuoklio kanalo diametras bet ir kaip sujungta su oro padavimu.

 

P.s. Neperseniausiai tokiam varikliui pilną kap. remontą dariau - nu nei taškosi nei dar kažką tokio daro tai kad kažką netaip vyriokai būsit padarę.

Redagavo Klevas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nekuriant naujos temos. Pas mane vel galva sprogo.. Vel antifriza pucia lauk...o pries kelis menesius variklis perrinktas ir nemazai investuota. Kas keisciausia, tai, kad dacikas rodo normalia temp. radiatorius karstas, o ant galvos uzspjovus cirpia, tai virs 100 laipsniu garantuotai. Termostata specialiai patikrinau- veikia. Temp dacikeli irgi pakeiciau. Gal pompa? Kaip manot? Krc arba gal kas turit merso 3.0 dyzeli su automatu ir razdatke? Gal butu geresnis sprendimas, nei vel ta varikli remontuot.. :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Siaip niekur nerandu, kad butu parasyta, kur konkreciai randasi kuro varztas 4d56 siurbly. Gal kas is forumieciu gali ikelt kokia foto su tuo varztu? Biski noriu prisukt kuro, nes pradejo jis man ant apkrovu juoda duma mest.

 

Gerai su kuro varztu (radau pats) nesutvarkau to dumo. Toliau liko tik degimo kampas. Kaip jis reguliuojas? Pats siurblys sukiojas? Ar kaip nors protingiau siauraakiai sumaste? Nors nematau nieko panasaus, kad koks varztas galetu reguliuot degima.. Tai kaip su tuo degimo reguliavimu?

Redagavo Plastic
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei teisingai pamenu tai sukiuojasi siurblys.

Šiaip tai jei nėra papildomų varžtų ar veržlių ant škyvo tai tik siurblio pasukimu, galų gale nepatingėk atsisukt vieną patogiausia siurblio tvirtinimo veržlę ir jei ten rasi pailga skylę tai vadinas kad kampas reguliuojasi pasukant siurblį.

 

Beje, variklis kaista ir dėl neteisingo įpurškimo kampo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

Dar toks momentas, uzvedus varikli neishmeta jokio dumo, bet po kokiu 30 sek. variklis pradeda negraziai truchioti, ir pradeda varyti shviesius dumus, po variklio dangciu girdisi kazkokia tai veikianti tai neveikianti rele ( toks tarshkejimas )prie valytuvu varikliuko ten kur eina vakumines shlangutes, padirbus varikliui rele nustoja tarshketi ir nustoja duminti, kas per velnias ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O tai kur tas varžtas ir kaip jis veikia? T.y. kada mažina kuro, kai įsukamas?

 

A.

 

 

Siaip niekur nerandu, kad butu parasyta, kur konkreciai randasi kuro varztas 4d56 siurbly. Gal kas is forumieciu gali ikelt kokia foto su tuo varztu? Biski noriu prisukt kuro, nes pradejo jis man ant apkrovu juoda duma mest.

 

Gerai su kuro varztu (radau pats) nesutvarkau to dumo. Toliau liko tik degimo kampas. Kaip jis reguliuojas? Pats siurblys sukiojas? Ar kaip nors protingiau siauraakiai sumaste? Nors nematau nieko panasaus, kad koks varztas galetu reguliuot degima.. Tai kaip su tuo degimo reguliavimu?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar toks momentas, uzvedus varikli neishmeta jokio dumo, bet po kokiu 30 sek. variklis pradeda negraziai truchioti, ir pradeda varyti shviesius dumus, po variklio dangciu girdisi kazkokia tai veikianti tai neveikianti rele ( toks tarshkejimas )prie valytuvu varikliuko ten kur eina vakumines shlangutes, padirbus varikliui rele nustoja tarshketi ir nustoja duminti, kas per velnias ?

 

kokia zvakiu pasildymo sistema ?

toks jausmas kad uzvedus nustoja sildyti zvakes, vyksta blogas degima ir meta duma.

prasilus varikliui zvakes nereikalingos - rele atsijungia ir variklis dirba normaliai.

didele tikimybe kad pas tave zvakiu kaitinimo sistema 2 reliu. vadinasi "Super Power Glow"

esme sitos sistemos, kad nera kaitinimo zvakiu lempos, pirmas 4/5 sek. kaitina 12V ir atjungia, pradejus sukti starteriu ant zvakiu pastoviai paduoda 6V.

uzsivedus varikliui dar tam tikra laika sildo ant 6V impulsais. (klaksejimas retas - sinchroniskas klakt ijungia..klakt isjungia)

 

zvakes turi buti keramines, zalia galvute, vienoje puseje 6V kitoj 12V. galas "suplotas" o ne apvalus.

 

jeigu reles klapsi labai greitai arba jauciasi kad nera pastovumo - ziurek mase.

 

bet greiciausiai bus zvakes ne tos susuktos ir paburta biski su relem....

 

p.s. gal i Xbrada vaziuosi ar siaip kur maliesi vilniuje - galiu ryt savo parodyti sistema arba tavo paziureti...ne meistras as..bet praeita rudeni "praejau" kryziau kelius su sitom zvakem :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kokia zvakiu pasildymo sistema ?

toks jausmas kad uzvedus nustoja sildyti zvakes, vyksta blogas degima ir meta duma.

prasilus varikliui zvakes nereikalingos - rele atsijungia ir variklis dirba normaliai.

didele tikimybe kad pas tave zvakiu kaitinimo sistema 2 reliu. vadinasi "Super Power Glow"

esme sitos sistemos, kad nera kaitinimo zvakiu lempos, pirmas 4/5 sek. kaitina 12V ir atjungia, pradejus sukti starteriu ant zvakiu pastoviai paduoda 6V.

uzsivedus varikliui dar tam tikra laika sildo ant 6V impulsais. (klaksejimas retas - sinchroniskas klakt ijungia..klakt isjungia)

 

zvakes turi buti keramines, zalia galvute, vienoje puseje 6V kitoj 12V. galas "suplotas" o ne apvalus.

 

jeigu reles klapsi labai greitai arba jauciasi kad nera pastovumo - ziurek mase.

 

bet greiciausiai bus zvakes ne tos susuktos ir paburta biski su relem....

 

p.s. gal i Xbrada vaziuosi ar siaip kur maliesi vilniuje - galiu ryt savo parodyti sistema arba tavo paziureti...ne meistras as..bet praeita rudeni "praejau" kryziau kelius su sitom zvakem :D

labai dekingas uz atsakyma, kolkas vazineju su valdihska masina, bet jau nuo kitos savaites reiks persesti i savo l200, tai kazkada bus galima susitikti. aciu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

viskas sustivarke, Diegnostika parodo kad variklio temperaturos daviklio laidas nutrukes, ji prilitavau ir viskas susitvarke.

 

kokia zvakiu pasildymo sistema ?

toks jausmas kad uzvedus nustoja sildyti zvakes, vyksta blogas degima ir meta duma.

prasilus varikliui zvakes nereikalingos - rele atsijungia ir variklis dirba normaliai.

didele tikimybe kad pas tave zvakiu kaitinimo sistema 2 reliu. vadinasi "Super Power Glow"

esme sitos sistemos, kad nera kaitinimo zvakiu lempos, pirmas 4/5 sek. kaitina 12V ir atjungia, pradejus sukti starteriu ant zvakiu pastoviai paduoda 6V.

uzsivedus varikliui dar tam tikra laika sildo ant 6V impulsais. (klaksejimas retas - sinchroniskas klakt ijungia..klakt isjungia)

 

zvakes turi buti keramines, zalia galvute, vienoje puseje 6V kitoj 12V. galas "suplotas" o ne apvalus.

 

jeigu reles klapsi labai greitai arba jauciasi kad nera pastovumo - ziurek mase.

 

bet greiciausiai bus zvakes ne tos susuktos ir paburta biski su relem....

 

p.s. gal i Xbrada vaziuosi ar siaip kur maliesi vilniuje - galiu ryt savo parodyti sistema arba tavo paziureti...ne meistras as..bet praeita rudeni "praejau" kryziau kelius su sitom zvakem :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.