shelsmas Sukurta Liepos 19, 2012 Dalintis Sukurta Liepos 19, 2012 Sveiki, gal kas galite pasufleruoti kas per simtomai cia? variklis 4d56 2.5d, ishtraukus tepalo sciupa arba atsukus tepalo dangteli tashko tepala. siaip tepalo nevalgo. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
opman Atrašyta Liepos 19, 2012 Dalintis Atrašyta Liepos 19, 2012 Alsuoklis uzsikises!Buvau taip padares 2.5td matorui,sumazinau alsuoklio traukencio tepalo garus slangute,tai tepalas pradejo list pro visus galus,pakeiciau tada standartinio didzio viskas susitvarke Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
shelsmas Atrašyta Liepos 19, 2012 Autorius Dalintis Atrašyta Liepos 19, 2012 Alsuoklis uzsikises!Buvau taip padares 2.5td matorui,sumazinau alsuoklio traukencio tepalo garus slangute,tai tepalas pradejo list pro visus galus,pakeiciau tada standartinio didzio viskas susitvarke o kur ji rasti ? ji eina prapusti ar tik keisti ? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Liepos 20, 2012 Dalintis Atrašyta Liepos 20, 2012 Šiaip tai gali ir nieko nekvepėt - velenėlis jei papildomai neuždengtas savaime aišku kad taškys tepalus probkę atsukus.O gali kvepėt ir gan dideliais nemalonumais (ypač kai per matuoklę kelia tepalus) pradedant užkištu alsuokliu baigiant variklio perrinkimu ba gali būt ir stūmuoklis kiauras. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Plastic Atrašyta Liepos 21, 2012 Dalintis Atrašyta Liepos 21, 2012 Pas mane irgi tas pats. Kai istraukes matuokle uzvedziau varikli (buvau pamirses, kad istraukiau) tai visas kapotas juodas paliko. Stumuokliai, tikrai ne kiauri, katik perrinktas buvo. Tai tik klausimas kur tas alsuoklis uzsikises, kurioj vietoj jis randas, niekur nemaciau, kazko uzsikisusio...? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tadas2 Atrašyta Liepos 22, 2012 Dalintis Atrašyta Liepos 22, 2012 Pas mane irgi tas pats. Kai istraukes matuokle uzvedziau varikli (buvau pamirses, kad istraukiau) tai visas kapotas juodas paliko. Stumuokliai, tikrai ne kiauri, katik perrinktas buvo. Tai tik klausimas kur tas alsuoklis uzsikises, kurioj vietoj jis randas, niekur nemaciau, kazko uzsikisusio...?Voztuvu dangtelyje tas alsuoklis,nusimk dangteli ir isplauk benze. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Plastic Atrašyta Liepos 23, 2012 Dalintis Atrašyta Liepos 23, 2012 O nuo dangtelio jis slangele pajungtas i turbinos oro paemimo slanga? Jei tas, tai jis pas mane isvalytas buvo.. Tai kodel spjaudosi per matuokle? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Liepos 23, 2012 Dalintis Atrašyta Liepos 23, 2012 (redaguota) Tai netik alsuoklį bet ir tą šlangutę išvalyt reikia. Prie bendro pažiūrėt ar kur neužsilenkus, neužspausta ir ar tokio diametro koks ir priklauso. Taip pat pasižiūrėt kaip atrodo sujungimo vieta su ta stora šlanga kuria ateina oras į turbiną. Čia daug ką lemia netik koks alsuoklio kanalo diametras bet ir kaip sujungta su oro padavimu. P.s. Neperseniausiai tokiam varikliui pilną kap. remontą dariau - nu nei taškosi nei dar kažką tokio daro tai kad kažką netaip vyriokai būsit padarę. Redagavo Liepos 23, 2012 Klevas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tadas2 Atrašyta Liepos 24, 2012 Dalintis Atrašyta Liepos 24, 2012 Jei tepalo matuokles neisspjauna,jei pro salnikus tepalo nevaro,jei tepalo lygis ne virs normos,vazinek ir nesuk galvos.O,kad netaskytu tepalo,nevazinek be tepalo ipilimo probkes,ar tepalo matuokles. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Plastic Atrašyta Liepos 29, 2012 Dalintis Atrašyta Liepos 29, 2012 Nekuriant naujos temos. Pas mane vel galva sprogo.. Vel antifriza pucia lauk...o pries kelis menesius variklis perrinktas ir nemazai investuota. Kas keisciausia, tai, kad dacikas rodo normalia temp. radiatorius karstas, o ant galvos uzspjovus cirpia, tai virs 100 laipsniu garantuotai. Termostata specialiai patikrinau- veikia. Temp dacikeli irgi pakeiciau. Gal pompa? Kaip manot? Krc arba gal kas turit merso 3.0 dyzeli su automatu ir razdatke? Gal butu geresnis sprendimas, nei vel ta varikli remontuot.. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Plastic Atrašyta Rugpjūčio 5, 2012 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 5, 2012 (redaguota) Siaip niekur nerandu, kad butu parasyta, kur konkreciai randasi kuro varztas 4d56 siurbly. Gal kas is forumieciu gali ikelt kokia foto su tuo varztu? Biski noriu prisukt kuro, nes pradejo jis man ant apkrovu juoda duma mest. Gerai su kuro varztu (radau pats) nesutvarkau to dumo. Toliau liko tik degimo kampas. Kaip jis reguliuojas? Pats siurblys sukiojas? Ar kaip nors protingiau siauraakiai sumaste? Nors nematau nieko panasaus, kad koks varztas galetu reguliuot degima.. Tai kaip su tuo degimo reguliavimu? Redagavo Rugpjūčio 5, 2012 Plastic Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Rugpjūčio 5, 2012 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 5, 2012 Jei teisingai pamenu tai sukiuojasi siurblys.Šiaip tai jei nėra papildomų varžtų ar veržlių ant škyvo tai tik siurblio pasukimu, galų gale nepatingėk atsisukt vieną patogiausia siurblio tvirtinimo veržlę ir jei ten rasi pailga skylę tai vadinas kad kampas reguliuojasi pasukant siurblį. Beje, variklis kaista ir dėl neteisingo įpurškimo kampo. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Plastic Atrašyta Rugpjūčio 5, 2012 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 5, 2012 Dekui bandysiu ziuret. Jauciu teks vel visa sirdi traukt ant stalo tik si kart viska nuodugniau perrinkt.. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
shelsmas Atrašyta Rugsėjo 27, 2012 Autorius Dalintis Atrašyta Rugsėjo 27, 2012 Dar toks momentas, uzvedus varikli neishmeta jokio dumo, bet po kokiu 30 sek. variklis pradeda negraziai truchioti, ir pradeda varyti shviesius dumus, po variklio dangciu girdisi kazkokia tai veikianti tai neveikianti rele ( toks tarshkejimas )prie valytuvu varikliuko ten kur eina vakumines shlangutes, padirbus varikliui rele nustoja tarshketi ir nustoja duminti, kas per velnias ? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arunas_307 Atrašyta Rugsėjo 27, 2012 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 27, 2012 O tai kur tas varžtas ir kaip jis veikia? T.y. kada mažina kuro, kai įsukamas? A. Siaip niekur nerandu, kad butu parasyta, kur konkreciai randasi kuro varztas 4d56 siurbly. Gal kas is forumieciu gali ikelt kokia foto su tuo varztu? Biski noriu prisukt kuro, nes pradejo jis man ant apkrovu juoda duma mest. Gerai su kuro varztu (radau pats) nesutvarkau to dumo. Toliau liko tik degimo kampas. Kaip jis reguliuojas? Pats siurblys sukiojas? Ar kaip nors protingiau siauraakiai sumaste? Nors nematau nieko panasaus, kad koks varztas galetu reguliuot degima.. Tai kaip su tuo degimo reguliavimu? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Suomis Atrašyta Rugsėjo 27, 2012 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 27, 2012 Dar toks momentas, uzvedus varikli neishmeta jokio dumo, bet po kokiu 30 sek. variklis pradeda negraziai truchioti, ir pradeda varyti shviesius dumus, po variklio dangciu girdisi kazkokia tai veikianti tai neveikianti rele ( toks tarshkejimas )prie valytuvu varikliuko ten kur eina vakumines shlangutes, padirbus varikliui rele nustoja tarshketi ir nustoja duminti, kas per velnias ? kokia zvakiu pasildymo sistema ?toks jausmas kad uzvedus nustoja sildyti zvakes, vyksta blogas degima ir meta duma.prasilus varikliui zvakes nereikalingos - rele atsijungia ir variklis dirba normaliai.didele tikimybe kad pas tave zvakiu kaitinimo sistema 2 reliu. vadinasi "Super Power Glow"esme sitos sistemos, kad nera kaitinimo zvakiu lempos, pirmas 4/5 sek. kaitina 12V ir atjungia, pradejus sukti starteriu ant zvakiu pastoviai paduoda 6V.uzsivedus varikliui dar tam tikra laika sildo ant 6V impulsais. (klaksejimas retas - sinchroniskas klakt ijungia..klakt isjungia) zvakes turi buti keramines, zalia galvute, vienoje puseje 6V kitoj 12V. galas "suplotas" o ne apvalus. jeigu reles klapsi labai greitai arba jauciasi kad nera pastovumo - ziurek mase. bet greiciausiai bus zvakes ne tos susuktos ir paburta biski su relem.... p.s. gal i Xbrada vaziuosi ar siaip kur maliesi vilniuje - galiu ryt savo parodyti sistema arba tavo paziureti...ne meistras as..bet praeita rudeni "praejau" kryziau kelius su sitom zvakem Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
shelsmas Atrašyta Rugsėjo 27, 2012 Autorius Dalintis Atrašyta Rugsėjo 27, 2012 kokia zvakiu pasildymo sistema ?toks jausmas kad uzvedus nustoja sildyti zvakes, vyksta blogas degima ir meta duma.prasilus varikliui zvakes nereikalingos - rele atsijungia ir variklis dirba normaliai.didele tikimybe kad pas tave zvakiu kaitinimo sistema 2 reliu. vadinasi "Super Power Glow"esme sitos sistemos, kad nera kaitinimo zvakiu lempos, pirmas 4/5 sek. kaitina 12V ir atjungia, pradejus sukti starteriu ant zvakiu pastoviai paduoda 6V.uzsivedus varikliui dar tam tikra laika sildo ant 6V impulsais. (klaksejimas retas - sinchroniskas klakt ijungia..klakt isjungia) zvakes turi buti keramines, zalia galvute, vienoje puseje 6V kitoj 12V. galas "suplotas" o ne apvalus. jeigu reles klapsi labai greitai arba jauciasi kad nera pastovumo - ziurek mase. bet greiciausiai bus zvakes ne tos susuktos ir paburta biski su relem.... p.s. gal i Xbrada vaziuosi ar siaip kur maliesi vilniuje - galiu ryt savo parodyti sistema arba tavo paziureti...ne meistras as..bet praeita rudeni "praejau" kryziau kelius su sitom zvakem labai dekingas uz atsakyma, kolkas vazineju su valdihska masina, bet jau nuo kitos savaites reiks persesti i savo l200, tai kazkada bus galima susitikti. aciu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
shelsmas Atrašyta Lapkričio 2, 2012 Autorius Dalintis Atrašyta Lapkričio 2, 2012 viskas sustivarke, Diegnostika parodo kad variklio temperaturos daviklio laidas nutrukes, ji prilitavau ir viskas susitvarke. kokia zvakiu pasildymo sistema ?toks jausmas kad uzvedus nustoja sildyti zvakes, vyksta blogas degima ir meta duma.prasilus varikliui zvakes nereikalingos - rele atsijungia ir variklis dirba normaliai.didele tikimybe kad pas tave zvakiu kaitinimo sistema 2 reliu. vadinasi "Super Power Glow"esme sitos sistemos, kad nera kaitinimo zvakiu lempos, pirmas 4/5 sek. kaitina 12V ir atjungia, pradejus sukti starteriu ant zvakiu pastoviai paduoda 6V.uzsivedus varikliui dar tam tikra laika sildo ant 6V impulsais. (klaksejimas retas - sinchroniskas klakt ijungia..klakt isjungia) zvakes turi buti keramines, zalia galvute, vienoje puseje 6V kitoj 12V. galas "suplotas" o ne apvalus. jeigu reles klapsi labai greitai arba jauciasi kad nera pastovumo - ziurek mase. bet greiciausiai bus zvakes ne tos susuktos ir paburta biski su relem.... p.s. gal i Xbrada vaziuosi ar siaip kur maliesi vilniuje - galiu ryt savo parodyti sistema arba tavo paziureti...ne meistras as..bet praeita rudeni "praejau" kryziau kelius su sitom zvakem Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar