xolen Sukurta Liepos 6, 2012 Dalintis Sukurta Liepos 6, 2012 Matyt jum kvailas ar juokingas klausimas gali pasirodyt, bet man rimtai idomu uz ka mokami toki zveriski pinigai Butu gerai konkretus pavyzdziai ar palyginimai Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
DAROGAkelias Atrašyta Liepos 7, 2012 Dalintis Atrašyta Liepos 7, 2012 Matyt jum kvailas ar juokingas klausimas gali pasirodyt, bet man rimtai idomu uz ka mokami toki zveriski pinigai Butu gerai konkretus pavyzdziai ar palyginimai Uz grazu ZENKLIUKA. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
jeepcherokee Atrašyta Liepos 7, 2012 Dalintis Atrašyta Liepos 7, 2012 ne už ženkliuką, o už vardą Mersedes, visiem norėjosi jos bet ji brangi buvo Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
SUBARU Atrašyta Liepos 7, 2012 Dalintis Atrašyta Liepos 7, 2012 Man tai tik todel kad yra abieju tiltu 100% blokiruotes, retas dzipas tokias turi. O daugiau... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
DZIPAS MB Atrašyta Liepos 9, 2012 Dalintis Atrašyta Liepos 9, 2012 Matyt jum kvailas ar juokingas klausimas gali pasirodyt, bet man rimtai idomu uz ka mokami toki zveriski pinigai Butu gerai konkretus pavyzdziai ar palyginimai Cia turbut visi kalba kurie net nera sedejas prie MB G arba Puch vairo.Su MB G 300 TD 1999m turiu 4 metus nuvaziavau apie 50000 km. neskaiciuojant padangu, tepalu, kuro, valytuvu ir kita mano auto sanaudos vaziuokles remontas 200 lt, elekros 100 lt, rudziu naikinimas 1000 lt. Su Puch 230 GE 1996m turiu 9 metus nuvaziavau apie 60000 km. neskaiciuojant padangu, tepalu, kuro, valytuvu ir kita. Mano auto sanaudos visos vaziuokles remontas 2 kartus po 400 lt, elekros 500 lt, remontas po sono kritimo 1200 lt. Nuvazeves 1 karta kolos pusiasalis, 1 karta ladoga, 1 karta karpatai, 3 kartai ciampionatai, 1 karta 4x4 perimetras ir apie 20 pakatuskiu. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
SUBARU Atrašyta Liepos 9, 2012 Dalintis Atrašyta Liepos 9, 2012 Cia turbut visi kalba kurie net nera sedejas prie MB G arba Puch vairo.Su MB G 300 TD 1999m turiu 4 metus nuvaziavau apie 50000 km. neskaiciuojant padangu, tepalu, kuro, valytuvu ir kita mano auto sanaudos vaziuokles remontas 200 lt, elekros 100 lt, rudziu naikinimas 1000 lt. Su Puch 230 GE 1996m turiu 9 metus nuvaziavau apie 60000 km. neskaiciuojant padangu, tepalu, kuro, valytuvu ir kita. Mano auto sanaudos visos vaziuokles remontas 2 kartus po 400 lt, elekros 500 lt, remontas po sono kritimo 1200 lt. Nuvazeves 1 karta kolos pusiasalis, 1 karta ladoga, 1 karta karpatai, 3 kartai ciampionatai, 1 karta 4x4 perimetras ir apie 20 pakatuskiu.Kokie ratai? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
DZIPAS MB Atrašyta Liepos 10, 2012 Dalintis Atrašyta Liepos 10, 2012 Kokie ratai? MB G ziema 16R, vasara 19RPuch varzybom 15R ir 16R, turistaujant 15R Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
SUBARU Atrašyta Liepos 10, 2012 Dalintis Atrašyta Liepos 10, 2012 (redaguota) Aukstis, plotis koks, daugmaz Idomu kaip laikytu tiltai su kokiais 35-36 placiais ratais ir kokiu 3.0 V6 benzu??? Redagavo Liepos 10, 2012 SubaruLT Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Arunasppp Atrašyta Liepos 11, 2012 Dalintis Atrašyta Liepos 11, 2012 Laiko be problemu, Kaune yra su 38.5. Pardavineja. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
LAUMKELIS II Atrašyta Liepos 13, 2012 Dalintis Atrašyta Liepos 13, 2012 Svoris - didžiausias G klasės priešas. Nesant tvirto pagrindo po ratais, eina kaip kirvis į vandenį. O šiaip patikimumas - super, juk tai grynakraujis vokietis Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
andrius911 Atrašyta Liepos 21, 2012 Dalintis Atrašyta Liepos 21, 2012 Svoris - didžiausias G klasės priešas. Nesant tvirto pagrindo po ratais, eina kaip kirvis į vandenį. O šiaip patikimumas - super, juk tai grynakraujis vokietis Tik gaminamas pas austrus Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Arunasppp Atrašyta Rugpjūčio 3, 2012 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 3, 2012 ne už ženkliuką, o už vardą Mersedes, visiem norėjosi jos bet ji brangi buvoIr uz varda, ir uz zenkliuka. Tu teisus-visiems norisi, bet brangus. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
jeepcherokee Atrašyta Rugpjūčio 3, 2012 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 3, 2012 Ir uz varda, ir uz zenkliuka. Tu teisus-visiems norisi, bet brangus. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
DonatasD Atrašyta Rugpjūčio 8, 2012 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 8, 2012 Svoris - didžiausias G klasės priešas. Nesant tvirto pagrindo po ratais, eina kaip kirvis į vandenį. O šiaip patikimumas - super, juk tai grynakraujis vokietis Šventa teisybė tiek dėl patikimumo, tiek dėl svorio ir "skendimo" minkštam grunte. Bet tuomet teisybės dėlei taipgi pripažinkim, kad bemaž identiškas "antsvoris" (su lygiai tokiom pat pasekmėm pravažumui) būdingas ir turbūt visiems tos pačios klasės kitų markių visureigiams, jų tarpe ir "musyse" populiariausiems "klasiokams" NP GR beigi TLC 80, jau nešnekant apie TLC 100 ar 200 - pastarieji kažin ar ne "riebiausi" bendraklasių fone, ir ne tik vizualiai... O štai patikimumu MB G bendraklasius (ypač naujesnius) lenkia, išskyrus nebent komplektacijas su 3,5 ir 4,0 litrų nelabai vykusiais turbodyzeliais. Bet net ir tų važiuoklė, blokiruotės, rėmas ir t.t. - itin patikimai sutverta. Todėl ir kainuoja nepigiai. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vytis Atrašyta Rugpjūčio 8, 2012 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 8, 2012 Šventa teisybė tiek dėl patikimumo, tiek dėl svorio ir "skendimo" minkštam grunte. Bet tuomet teisybės dėlei taipgi pripažinkim, kad bemaž identiškas "antsvoris" (su lygiai tokiom pat pasekmėm pravažumui) būdingas ir turbūt visiems tos pačios klasės kitų markių visureigiams, jų tarpe ir "musyse" populiariausiems "klasiokams" NP GR beigi TLC 80, jau nešnekant apie TLC 100 ar 200 - pastarieji kažin ar ne "riebiausi" bendraklasių fone, ir ne tik vizualiai... O štai patikimumu MB G bendraklasius (ypač naujesnius) lenkia, išskyrus nebent komplektacijas su 3,5 ir 4,0 litrų nelabai vykusiais turbodyzeliais. Bet net ir tų važiuoklė, blokiruotės, rėmas ir t.t. - itin patikimai sutverta. Todėl ir kainuoja nepigiai.konkretus beletrizmas.... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
jeepcherokee Atrašyta Rugpjūčio 8, 2012 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 8, 2012 R O V E R I S abstraktus Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Pelkinis Atrašyta Rugpjūčio 9, 2012 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 9, 2012 konkretus beletrizmas....Argumentai? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
DonatasD Atrašyta Rugpjūčio 9, 2012 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 9, 2012 konkretus beletrizmas.... Žinoma, galėjau brūkštelt: "MB G brangūs, nes patikimesni nei kiti, o sveria ne daugiau nei kiti". Būtų ne beletrizmas, bet reiktų dar dešimtyje kitų post'ų visiems prieštaraujantiems papildomai aiškint, kas tie "kiti", kad svorį ne su Suzuki Samurai lygint reikia, kad yra tik pora MB G modifikacijų, katrų varikliai gal ne tokie patikimi ir t.t. ir pan. Rezultate rašliavos būtų tiek pat, jei ne daugiau.O kai išsamiau parašai vienam poste ir nebėr daugiau ką atliept, belieka supeikt beletrizmu... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mastino Atrašyta Rugpjūčio 9, 2012 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 9, 2012 Manau G klase yra legendinis automobilis ir ne be reikalo turi toki varda. Uz ta kaina gauni ne tik viena geriausiu visureigiu, bet ir maziau prarandi pinigu, kai ji parduodi. Nes jo likutine verte palyginus su kitais visureigiais zymiai didesne. Resume: Turi 100k.lt Nusiperki G, vairuoji 5 metus be vargo, ir parduodi ji uz palyginus nezymiai mazesne kaina.Neturi 100k.lt perki koki nors LR RR, po 5metu tavo ziniu pilnai uztenka, kad dirbti LR servise mechaniku ir elektriku. Su pardavimu bus sunkiau.. nes automobilio savikaina su sumavus visus remontus bus 20%-30% didesne uz pirkimo kaina, o likutine verte zymiai mazesne. "Ir kaip bebutu, nesvarbu koki visureigi beturetum visada noresi G, o jei turi G tai kitu nesinori." - Taip sako vienas mano pazystamas, vairuojantis G klase. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
olegas76 Atrašyta Rugpjūčio 9, 2012 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 9, 2012 Manau G klase yra legendinis automobilis ir ne be reikalo turi toki varda. Uz ta kaina gauni ne tik viena geriausiu visureigiu, bet ir maziau prarandi pinigu, kai ji parduodi. Nes jo likutine verte palyginus su kitais visureigiais zymiai didesne. Resume: Turi 100k.lt Nusiperki G, vairuoji 5 metus be vargo, ir parduodi ji uz palyginus nezymiai mazesne kaina.Neturi 100k.lt perki koki nors LR RR, po 5metu tavo ziniu pilnai uztenka, kad dirbti LR servise mechaniku ir elektriku. Su pardavimu bus sunkiau.. nes automobilio savikaina su sumavus visus remontus bus 20%-30% didesne uz pirkimo kaina, o likutine verte zymiai mazesne. "Ir kaip bebutu, nesvarbu koki visureigi beturetum visada noresi G, o jei turi G tai kitu nesinori." - Taip sako vienas mano pazystamas, vairuojantis G klase.vaziavimo kokibe ir ergonomika tiksliai neligink Land Roveri RANGE ROVERI Supercharcha su UAZU MB G klases ir paskaitik Mercedes G forumose ipac rusu apie ju kokibe naujesniu modeliu tik nusivelimas nors mano svajone MB Gelendevagen HAMERIS irgi daug kainoja Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mastino Atrašyta Rugpjūčio 9, 2012 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 9, 2012 vaziavimo kokibe ir ergonomika tiksliai neligink Land Roveri RANGE ROVERI Supercharcha su UAZU MB G klases ir paskaitik Mercedes G forumose ipac rusu apie ju kokibe naujesniu modeliu tik nusivelimas nors mano svajone MB Gelendevagen HAMERIS irgi daug kainoja Nenoriu gincytis, cia tik mano nuomone.., bet esu turejas apie puse metu RR 2003m. ir esu vaziaves su G 2005m dvi savaites kiekviena diena. G klase vaziuoja nepalyginamai maloniau, pakaba kieta, kaip lengvos masinos. O RR minkstas toks nestabilus lyginant su G. Viduje RR malonesnis, bet prie G irgi greit pripranti ir irgi liuks. Offroad`e nebuvai nei su viena, tik asfaltu. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
olegas76 Atrašyta Rugpjūčio 9, 2012 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 9, 2012 Nenoriu gincytis, cia tik mano nuomone.., bet esu turejas apie puse metu RR 2003m. ir esu vaziaves su G 2005m dvi savaites kiekviena diena. G klase vaziuoja nepalyginamai maloniau, pakaba kieta, kaip lengvos masinos. O RR minkstas toks nestabilus lyginant su G. Viduje RR malonesnis, bet prie G irgi greit pripranti ir irgi liuks. Offroad`e nebuvai nei su viena, tik asfaltu.ir vienas ir kitas turi savo pliusu ir minusu o uz 100 000 mazai kas perka visureigi kad lauzit off roude .Turiu viena RR sporta aptarnavime klausiu savininka jau rida virs 200 000 km ka darisi kai prasides gedimai budingi RRsport ir Discovery 3 po 200 000 km atsakimas kad nebus gedimu, klausiu kodel? atsakimas bus kitas naujas RR Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gytman Atrašyta Rugpjūčio 12, 2012 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 12, 2012 Jau nuo 1998 Toyotoj gali kietumą reguliuotis paspaudimu (modeliuose su hidra). Autostradoje nusistatau kiečiausią, mieste minkščiausią, plius posūkiuose pasvirti neleidžia antitinkamos pusės sukietinami amortikai, pagal vairo pasukimo laipsnį ir greitį. G man tik šypseną sukelia Mielai priglausčiau G į garažą šalia Samurajaus į kolekciją, bet niekada nesutiksiu, kad jis geriausias ;)Jis tiktai geras Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
SUBARU Atrašyta Rugpjūčio 12, 2012 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 12, 2012 Dar pasakojo ka mersu tiltu kainos nesveikos. Tipo pardaves merso tiltus beveik iseina laplanderio tiltai. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
TomasG Atrašyta Kovo 7, 2014 Dalintis Atrašyta Kovo 7, 2014 Nei vienas negali kometuoti, neturėjęs G...Aš kažkada irgi kreivai šypsojaus, kai klientas nusipirkęs man aiškino, kokia puiki mašina (ta kampuota kirvio darbo mašina gali būti puiki?-maniau tada).Bet užteko pačiam nuvažiuot 500 km įvairiais keliais ir aš pradėjau suprasti tuos, kurie myli šį auto. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar