Pereiti prie turinio

GR 2.8 td variklio aušinimas


Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 76
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Gal kas zinone ant kokio modelio elektrinio ventiliatoriaus ijungimo daviklis stovi ne radiatoriuje o ant slangos ? Nes savam patrulyje ismeciau termomova ir idejau ventiliatoriu nuo audi b4 vienas elektrinis kitas su dirzeliu ir dvieju greiciu . Viena greiti noriu padarytinuo nuo daviklio bet radiatoriuje nera , tai noriu statyti ant slangos .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal kas zinone ant kokio modelio elektrinio ventiliatoriaus ijungimo daviklis stovi ne radiatoriuje o ant slangos ? Nes savam patrulyje ismeciau termomova ir idejau ventiliatoriu nuo audi b4 vienas elektrinis kitas su dirzeliu ir dvieju greiciu . Viena greiti noriu padarytinuo nuo daviklio bet radiatoriuje nera , tai noriu statyti ant slangos .

Pasigamint paprasčiau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

apsvieskit kokiu auto modeliu ventiliatoriai statosi is priekio... noreciau ir as apsidraudimui jai supuliuotu termomova... dabar pasistates gazono radijatoriu lyg nekaista bet rimtai per karscius nebuvau draskes... prie +15 su padraskymais nekyla iki vidurio...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

apsvieskit kokiu auto modeliu ventiliatoriai statosi is priekio... noreciau ir as apsidraudimui jai supuliuotu termomova... dabar pasistates gazono radijatoriu lyg nekaista bet rimtai per karscius nebuvau draskes... prie +15 su padraskymais nekyla iki vidurio...

Šiaip tai kondiškių ventiliatoriai dažnai būna iš priekio , o taip tai pas pežus ir citroenus tai gan populiarus dalykas ir kai kuriuose reno teko rast taip pastatytus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na man sitoje temoje atrodo kad paprasciausias ir saugiausia variantas yra ideti garso signalizacija kai PVZ pasiekiamas 101 laipsnis. Tai uztikrintu kad nebus variantu kai nepastebesi uzkaitusio variklio. Tokia sistemele esu mates netgi 60 metu gamybos vokiskame traktoriukyje Guldner.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na man sitoje temoje atrodo kad paprasciausias ir saugiausia variantas yra ideti garso signalizacija kai PVZ pasiekiamas 101 laipsnis. Tai uztikrintu kad nebus variantu kai nepastebesi uzkaitusio variklio. Tokia sistemele esu mates netgi 60 metu gamybos vokiskame traktoriukyje Guldner.

na išgirsi tą garsą............ kokie variantai po to (lauke,pvz. +35C):

1. užgesinsi variklį - iškart šiluminis smūgis ir galvai kaput

2. jei negesini variklio - ant laisvos eigos, atidarai šildymą iki galo, max ventiliatorių ir lauki, kas bus :D

jei trūksta aušinimo skysčio ar nusibaigė termomova, pabaiga prie +35C turbūt ta pati :unsure:

p.s. GR variklio aušinimas konstrukciškai netikęs - dėl per silpnos vandens pompos tinkamai nesiaušina paskutinis cilindras, todėl rusai stato papildomą cirkuliacinį siurblį ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

na išgirsi tą garsą............ kokie variantai po to (lauke,pvz. +35C):

1. užgesinsi variklį - iškart šiluminis smūgis ir galvai kaput

2. jei negesini variklio - ant laisvos eigos, atidarai šildymą iki galo, max ventiliatorių ir lauki, kas bus :D

jei trūksta aušinimo skysčio ar nusibaigė termomova, pabaiga prie +35C turbūt ta pati :unsure:

p.s. GR variklio aušinimas konstrukciškai netikęs - dėl per silpnos vandens pompos tinkamai nesiaušina paskutinis cilindras, todėl rusai stato papildomą cirkuliacinį siurblį ;)

O dabar kas bus jei ismesi termomova, idesi el. ventika, garsinio signalo ner. Ventiliatoriuks suges, bevaziuojant uzvirs, garso nebus - nepastebesi. Galvai kauput.

Mano mintis - garsinis signalas butinas, o toliau galima ir siurbliuka dasidet ir el. ventika.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kam isradynet dvirati. kada veikia termomova ir termostatas. Tai GR 2,8 retai kada isyla iki uzvirymo. I prieki laisvai isideda elektrinis papildomas ventiliatorius. Man su pilnai uzcementuotu radiatorium ir uzsikirtusiu termostatu Karpatu kalnuose neuzvyre nei karto. Keliu vaziojant prie 25C diena il laikant symta tai kaisdavo. O dabar kai issiploviau radiatoriu ir pasistaciau normalu termostata. tai kas tokio elektrynio ventiliatoriaus ijungimas net pamirsau.

Bet dar pas mus chebra sugeba kuro siurbli pareguliot. daug kam atrodo, kad jei kuro daugiau paduos tai ir geriau trauks. Deja. Kai susireguliavau normaliai. Tai nei juodu kamuoliu dumu ner. Ir trauka ok.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 10 mėnesių...

atnaujinu temą :rolleyes: 2012 vasara vaziuojant link Baikalo (lauke buvo +35) pilkasis GR pradejo kaist ir visą kelionę kaito tik kiek gavęs apkrovos. Parvežus jį į LT, servise konstatatvo, kad slėgio nelaikė radiatoriaus kamštelis, dėl ko antifrizas išvažiuodavo į bakelį ir susidarydavo oro kamštis. Nuorinus sistemą ir išmetus termosatą, variklio užkaitinti nepavyko, net nežinau ar verta dabar galvą lupt ir žiūrėt kaip ten tarpinė... tačiau vasarą laukia kelionė į pietus (Gruzijos karo kelias) iki Turkijos, todėl vėl darosi neramu :unsure:

Specai sako, kad gamyklinė GR vandens pompa per silpna, ekstra atveju nespeja aušint paskutinių cilindrų (žiūrint nuo priekio), todėl variklis ima kaist, plyšta tarpinė, galva.......

Klausimai GR mylėtojams:

ar yra galingesnė vandens pompa (gal su galingesne sparnuote)?

ar kam teko statyt papildomą elektrinį vandens siurblį į aušinimo sistemą, girdėjau kažką rusai tuo klausimu yra sugalvoję ar pritaikę?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pirmai pradžiai išsivalyk pečiuko radijatoriuką (atstatysi normalią cirkuliacija) ir į tą magistralę įdėkpapildomą elektrinį cirkuliacinį siurbliuką - taip subalansuosi viso variklio aušinimą ba to nepadarys kad ir dvigubo našumo pompa.

Galima padaryt ir kitaip - atjungt pačiuką o šlangas sujungt tarpusavį nors to nepatarčiau ba kritiniu atveju pečiuką galima panaudot kaip papildomą radijatorų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

šiap tai čia amzina diskusijų tema ir nera vieno viskam tinkančio ploviklio,jai kalkes tirbdo citrinos rugštis tai jai sistemoje tepalas ar kaip mano atveju rūdys OF buvo kita muzika. rūdžių aplamai nežinia kaip atsikratyt kuo tik neploviau pastačiau papildomą filtra prieš pečių bent ji apsaugot,dabar jau kitas motoras bet vistiek matyt radike like ir kaip užkaista iki termostato atsidarymo filtra vel užneša

to tuomis

kas tas inhibitorius?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.