Pereiti prie turinio

GR 2.8 td variklio aušinimas


Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 76
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Pirmai pradžiai išsivalyk pečiuko radijatoriuką (atstatysi normalią cirkuliacija)

ne į tą pusę temą vyniojam :rolleyes: pečiuką reik valyt, kai jis nešildo, vasarą aš jo gi nejungiu, cirkuliacija per jį nevyksta ;)

 

ir į tą magistralę įdėk papildomą elektrinį cirkuliacinį siurbliuką - taip subalansuosi viso variklio aušinimą ba to nepadarys kad ir dvigubo našumo pompa.

va čia įdomiau - kas per siurbliukas ir kur jį įsigyt :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ne į tą pusę temą vyniojam :rolleyes:/> pečiuką reik valyt, kai jis nešildo, vasarą aš jo gi nejungiu, cirkuliacija per jį nevyksta ;)/>

 

 

va čia įdomiau - kas per siurbliukas ir kur jį įsigyt :)/>

O va dėl pečiuko labai klysti - kaip tyčia užkištas pečiukas ir "padeda" trūkt galvai ties 5-6 cilindru.

 

Pečiukas įjungtas į bendrą aušinimo sistemą o šaltas-šiltas oras persijungiėja sklendėm. Visas reikalas tame kad jei pečiukas užkištas arba išvis užglušintas labai susilpnėja skysčio cirkuliacija variklio gale ba pompa neįstengia per tokį ilgą bloką sumakaluot skystį taip kad vienodai visas ilgis aušintusi - rezultatas ; trūkusios galvos (nu kaip tyčia 9/10 lolimiausi nuo pompos cilindrai) , nudrožtais šonais stūmokliai.

 

Paprasčiausiai pasižiūrėk kaip įjungtas tas radijatoriukas o tiksliau skysčio kelią - iš galvos galo į pečiuką, iš pečiuko į vandens pompos paėmimą. Gaunasi papildomas ratas kuris subalansuoja variklio vienodą aušinimą.

 

Šiaip tai kraniuką uždarantį skystį į pečiuką pagamint kainuoja žymiai pigiau nei sustatyt oro srauto perjungimo sklendes bet kakodėl visi mašinų gamintojai kaip susitarę pradėjo sklendes statyt nežiūrėdami kad tai brangiau - manau kad nedurniai ir mokantys skaičiuot pinigus mašinas kuria ir bereikalo nedaro brangesnės konstrukcijos ;)

 

Cirkuliacinių siurbliukų prikaišiota į VW, AUDI , MB , OPEL ir į dar kai kurias mašinas. Yra naujų , yra ir dėvėtų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na dėl GR pečiuko nesiginčysiu, nes daugumą pečių uždarinėja elementari sklendė, net ir galinį GR-o pečiuką... tik jei GR-e priekinis pečius veikia (šyla) pastoviai, tai kur iš jo nukreipiamas šiltas oras, kai jo nereikia? bent kiek įsivaizduoju, jei kokia sklendė tiesiog fiziškai uždaro šilto oro (ne skysčio) padavimą ir pečius šilumos neatiduoda, tai kaip jis gali dalį šilumos nuimt nuo variklio :blink:

klausimas - ar apėjus pečiuką variklio aušinimas pagerės :rolleyes:

Redagavo turbozuki
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip tai nelabai jau didelis kiekis tų mašinų likęs kur pečiukas perdaromas kranu, o ir toms kur toks navarotas dar vis paliktas (BMW , MB) skystis į pečiuką paduodamas nuo variklio priekio o ne iš galo. ;)

 

Šiltas oras ne nukreipiamas nuo radijatoriuko , paprasčiausiai tas oras kurį reikia šildyt nukreipiamas pro radijatoriuką kitu keliu ir tiek.Pečiuko radijatorius tada nevėsina variklio bet ir netrukdo pačiam variklyje vandeniui cirkuliuot ir taip yra pasiekiamas tolygus viso variklio o ne tik priekinės dalies aušinimas.

 

Jei kyla noras išvis pečiuką išmest tai šlangas reikia sujungt tarpusavy o ne glušint jas - taip nepažeisi pačio variklio aušinimo sistemos . O jei pečiukas prie viso to dar ir užkištas buvo tai aušinimas pagerės. Prie viso to patarčiau dar ir papildomą nuorinimą nuo galvos galo pasidaryt.

 

Saviškiui be cirkuliacinio dar ir ant paduodančios šlangos pastatęs trišakį ir nuvedęs papildomą šlangą tiesiai į pompą. Žiemai atėjus perspaudžiu šlangą (nu niekaip krano neprisiruošiau pastatyt - šiap tai batsiuvys dažnai suplyšusiais batais vaikšto :D ) ir pečius šildo pilna gerkle . Galima susižaist ir su dviem cirkuliaciniais siurbliukais ale kad vietos neprūdai parsivedžiot teisingai šlangas.

Redagavo Klevas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei kyla noras išvis pečiuką išmest tai šlangas reikia sujungt tarpusavy o ne glušint jas - taip nepažeisi pačio variklio aušinimo sistemos . O jei pečiukas prie viso to dar ir užkištas buvo tai aušinimas pagerės. Prie viso to patarčiau dar ir papildomą nuorinimą nuo galvos galo pasidaryt.

Saviškiui be cirkuliacinio dar ir ant paduodančios šlangos pastatęs trišakį ir nuvedęs papildomą šlangą tiesiai į pompą. Žiemai atėjus perspaudžiu šlangą (nu niekaip krano neprisiruošiau pastatyt - šiap tai batsiuvys dažnai suplyšusiais batais vaikšto :D/>/> ) ir pečius šildo pilna gerkle . Galima susižaist ir su dviem cirkuliaciniais siurbliukais ale kad vietos neprūdai parsivedžiot teisingai šlangas.

nuorinimas gamyklinis koks tai stovi viršutiniam šlange :)/>

jei pečiaus visai neatjunginėt, tada reikia du trišakius statyt - prie galvos išėjimo ir prieš pompą :rolleyes:/>

nuo ko statei cirkuliacinį siurbliuką ir kurioje vietoje įmontavai (veikia jis turbūt pastoviai užvedus variklį)?

p.s. nors iš to, ką išdėstei, paprasčiausias sprendimas būtų atjung pečių, sujungiant galvos galą su pompa - ir originali pompa tada be cirkuliacinio siurblio viską paveš :rolleyes: kadangi važiuosiu vasarą, pečiaus man tikrai neprireiks :D

Redagavo turbozuki
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na kad pečiaus neprireiks tai nebūk toks įsitikinęs, ekstra atveju jį galima panaudot kaip papildomą aušinimą - manau kad geriau pačiam karšty pasikamkint mažesnė kančia nei kad nuo perkaitimo užsilenkęs variklis ;)

 

Antrą nuorinimą padaręs nuo šlangos einančios į pečiuką .

 

Cirkuliacinis nuo kažkokio VW ar AUDI, veikia tik kai įsijungia pečiuko ventiliatorius. Prisuktas prie panelės nors galima jį ir ant šlangų kabint, ir prie variklio prisukt (daiktas ne iš lepiųjų tai kad vibracijas atlaiko).

 

statant trišakius jokio skirtumo kur tą antrą pastatysi ; prie pompos, įpjausi į padodamą šlangą iš radijatoriaus, ar į šlangą išeinačią iš pečiuko .

Tavo atveju siūlyčiau trišakį į paduodančią pečiuko šlangą , antrą į pečiuko gražinamąją , o tarp jų kraną - atėjus žiemai pasakysi "ačiū" ;)

 

P.s. Dažnai paprasčiausias sprendimas nebūna geriausias ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Cirkuliacinis nuo kažkokio VW ar AUDI, veikia tik kai įsijungia pečiuko ventiliatorius. Prisuktas prie panelės nors galima jį ir ant šlangų kabint, ir prie variklio prisukt (daiktas ne iš lepiųjų tai kad vibracijas atlaiko)

na pas tave, spėju, cirkuliacinis siurblys stovi, kad žiemą daugiau šilumos į pečiuką privarytų, o ne dėl aušinimo problemų :)

Tavo atveju siūlyčiau trišakį į paduodančią pečiuko šlangą , antrą į pečiuko gražinamąją , o tarp jų kraną - atėjus žiemai pasakysi "ačiū" ;)/>

na su žiema viskas aišku, o neužsukus krano kas - dalis skysčio vis tiek bus stumiama pro pečių, dalis - trumpesniu keliu, čia sprendimas tik jei pečius užkištas, pompai tai vis vien vargas tas pats :rolleyes: o apėjus pečių, aušinimo ratas sutrumpėja (sumažėja ir skysčio kiekis) ir tai pačiai pompai daug lengviau ir greičiau skystį stumt pro pagrindinį radiatorių, todėl aušinimas turėtų būt efektyvesnis (su sąlyga, kad tinkamai veikia termomova)........ ar klystu :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai aišku kad pagrindinai žiemą anas naudojamas , vasarai gi nuėjimas tiesiai į pompą padarytas. Kelis kartus teko ir vasarą naudot kad numušt variklio temperatūrą - va tada labai gerai mačijo siurbliukas.

 

Šiaip tai vanduo be kaulų - eina ten kur jam lengviau. Jokio skirtumo ar tu pečių išmesi, ar paliksi jį bet vandenį nukreipsi pro jį - pompai tas pats.

Dar patarčiau tą šlangą perpajungt į tą šlangą kur iš radijatoriaus ateina ir tam reikalui naudot "Y" formos arba inžektoriaus tipo sujungimą. Taip palengvinsi pačios pompos darbą ba kai atsidaro termostatas didelis srautas pradeda traukt ir iš tos šlangos. Cimusas to perjungimo dar ir tame kad standartinėj pajungimo vietoj labai paplonėja vamzdio skersmuo ir taip labai pristabdoma cirkuliacija.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip tai vanduo be kaulų - eina ten kur jam lengviau. Jokio skirtumo ar tu pečių išmesi, ar paliksi jį bet vandenį nukreipsi pro jį - pompai tas pats.

Dar patarčiau tą šlangą perpajungt į tą šlangą kur iš radijatoriaus ateina ir tam reikalui naudot "Y" formos arba inžektoriaus tipo sujungimą. Taip palengvinsi pačios pompos darbą ba kai atsidaro termostatas didelis srautas pradeda traukt ir iš tos šlangos. Cimusas to perjungimo dar ir tame kad standartinėj pajungimo vietoj labai paplonėja vamzdio skersmuo ir taip labai pristabdoma cirkuliacija.

na, mano supratimu, pompai ne tas pats, ar 10 litrų skysčio varinėt, ar 8, ji gi stumia ratu, o ne kažkur į lauką ;)

a termostatą aš jau išmečiau, kuro sąnaudos ne tiek svarbu, kaip galimybė važiuot B) net ir žiemą, uždengus radiatorių kartonu, pečiukas normaliai šildė :D

ačiū už patarimus :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na, mano supratimu, pompai ne tas pats, ar 10 litrų skysčio varinėt, ar 8, ji gi stumia ratu, o ne kažkur į lauką ;)/>

a termostatą aš jau išmečiau, kuro sąnaudos ne tiek svarbu, kaip galimybė važiuot B)/> net ir žiemą, uždengus radiatorių kartonu, pečiukas normaliai šildė :D/>

ačiū už patarimus :)/>

 

Na as tai manau ar 8 ar 10 litru ratu stumt skirtumo neturetu but, kai jau pagauna rata tai kox skirtumas kiek to skyscio, ta prasme kai puoduka arbatos cukru ismaisai tai nesvarbu didelis jis ar mazas, cia tik kol isisuka gal skirtumas yra:)

kaip ten sako ar tuscia fura ar pakrauta kai isikacegarina lygioj autostradoj tai lygiai tiek pat ryja:)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na as tai manau ar 8 ar 10 litru ratu stumt skirtumo neturetu but, kai jau pagauna rata tai kox skirtumas kiek to skyscio, ta prasme kai puoduka arbatos cukru ismaisai tai nesvarbu didelis jis ar mazas, cia tik kol isisuka gal skirtumas yra:)

na jei taip, tai ant 5 aukštų namo šildymo sistemos statytų tokį pat siurblį kaip ant 1 aukšto :D pompa gal ir dirba vienodai (ja suka diržas), tik pats skystis dėl savo kiekio juda greičiau arba lėčiau..........arba aš jau nieko fizikoje :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na jei taip, tai ant 5 aukštų namo šildymo sistemos statytų tokį pat siurblį kaip ant 1 aukšto :D/> pompa gal ir dirba vienodai (ja suka diržas), tik pats skystis dėl savo kiekio juda greičiau arba lėčiau..........arba aš jau nieko fizikoje :rolleyes:/>

Greičiausiai kad taip ir yra su ta fizika - vienaukščio ir penkiaaukščio šidymų sistemų talpa skiriasi ne litru-dviem o šimtais litrų, prie viso to veiksmas vyksta vertikaliai o ne horizontaliai :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

nu va, nukėliau pilkajam (tas, kur link Baikalo vis kaito) galvą, tarpinė ties 6 cilindru išsipūtus, bet dar neplyšus, galva vizualiai irgi sveika :P nuvežiau patikrint :rolleyes:

To Klevas - siurbliuką naują nupirkau nuo MB (elementarus, su dviem kontaktais), kurioje vietoje jį geriausia statyt :?: paleidimą darysiu atskiru tumbleriu salone, nes pastovus jo veikimas kaip ir nebūtinas, karštu oru tiesiog reikės dažniau akį užmest ant temperatūros daviklio :rolleyes:

p.s. termostatą visgi kol kas išmečiau

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas maniškį įpjautas iškart prie išėjimo iš galvos. O šiaip tai gali statyt kur patogiau , svarbiausiai kad kuo mažiau raityt šlangas tektų.

 

Kai pastatysi nepatinget foto imest , manau ne vienam sis klausimas aktualus,

kiek ir kur mokejai uz siurbliuka jei nepaslaptis? o kai jis isjungtas kazin nesudarys papildomos kliuties srautuj?

aciu.

Redagavo skystis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kai pastatysi nepatinget foto imest , manau ne vienam sis klausimas aktualus,

kiek ir kur mokejai uz siurbliuka jei nepaslaptis? o kai jis isjungtas kazin nesudarys papildomos kliuties srautuj?

aciu.

mokejau 300 lt už du naujus nuo VW Sharano, draugas kazkur rado ;) o net nepajungtas jis laisvai prasipučia, lyg ten viduj nieko nebūtų :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas maniškį įpjautas iškart prie išėjimo iš galvos. O šiaip tai gali statyt kur patogiau , svarbiausiai kad kuo mažiau raityt šlangas tektų.

gal ir logiška, ten labiausiai kaista, reiks pažiūrėt, kaip ten vietos yr :rolleyes: gal gali kokią foto įmest :)

Redagavo turbozuki
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas maniškį įpjautas iškart prie išėjimo iš galvos. O šiaip tai gali statyt kur patogiau , svarbiausiai kad kuo mažiau raityt šlangas tektų.

jap, apsižiūrėjau, iš galvos šono (ties galine dalim) link pečiaus eina šlangas, kuris sulenktas 90* kampu, o pas mane siurblys irgi su 90* kampu :) jei teisingai supratau, aušinimo rato kryptis yra nuo galvos, per pečių link vandens pompos :rolleyes:

p.s. kadangi galinio pečiaus šlangai tiesiog įkirsti į priekinio pečiaus šlangus, tai aušinimo skystis pastoviai cirkuliuoja ir per galinį pečių :unsure: gal kas turit paveikslėlį su aušinimo schema ;)

Redagavo turbozuki
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jap, apsižiūrėjau, iš galvos šono (ties galine dalim) link pečiaus eina šlangas, kuris sulenktas 90* kampu, o pas mane siurblys irgi su 90* kampu :)/> jei teisingai supratau, aušinimo rato kryptis yra nuo galvos, per pečių link vandens pompos :rolleyes:/>

Teisngai supratai .

Iš galvos į siurbliuko centą, iš šono - į pečių. Jungdamas elektrą nesupainiok polių ba jei varikliukas suksi priešinga kryptim efektingumo nesitikėk.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.