Mortal Atrašyta Rugsėjo 22, 2012 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 22, 2012 (redaguota) Mediniu sildomu vairu ir elektriniais pedalu aukscio reguliatoriais http://www.wkjeeps.com/wk_0509_compare.htm Redagavo Rugsėjo 22, 2012 Jeep-V8 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
bynas Atrašyta Rugsėjo 22, 2012 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 22, 2012 Mediniu sildomu vairu ir elektriniais pedalu aukscio reguliatoriais http://www.wkjeeps.com/wk_0509_compare.htmPedalu auksciu regulevimu nesiskiria yra pas visus,nuo 2007m overlend medinis vairas +reguliujasi aukstyn ir zemyn ir pirmyn ir atgal ko ,iki 2007m nebuvo buvo tik zemyn ir aukstyn pasireguliuot vaira Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
krislas Atrašyta Rugsėjo 22, 2012 Autorius Dalintis Atrašyta Rugsėjo 22, 2012 Mediniu sildomu vairu ir elektriniais pedalu aukscio reguliatoriais http://www.wkjeeps.com/wk_0509_compare.htmAciu labai gera nuoroda,tik cia nerandu dizeliniu varikliu.kiek zinau modeliai Europai vadinosi WH. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
krislas Atrašyta Rugsėjo 22, 2012 Autorius Dalintis Atrašyta Rugsėjo 22, 2012 http://www.wkjeeps.com/export/wh_export.htm#KEY Cia yra ir apie Europinius dyzelius,komplektacijos siek tiek skiriasi nuo amerikonu. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mortal Atrašyta Rugsėjo 22, 2012 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 22, 2012 (redaguota) Pedalu auksciu regulevimu nesiskiria yra pas visus,nuo 2007m overlend medinis vairas +reguliujasi aukstyn ir zemyn ir pirmyn ir atgal ko ,iki 2007m nebuvo buvo tik zemyn ir aukstyn pasireguliuot vaira As juokais leptelejau Redagavo Rugsėjo 22, 2012 Jeep-V8 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gkgiedrius Atrašyta Lapkričio 16, 2012 Dalintis Atrašyta Lapkričio 16, 2012 Ar nusipirkai Pathfinder?jei taip, tai gal gali pasidalinti koks tai visureigis? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
krislas Atrašyta Lapkričio 17, 2012 Autorius Dalintis Atrašyta Lapkričio 17, 2012 Ar nusipirkai Pathfinder?jei taip, tai gal gali pasidalinti koks tai visureigis?nenusipirkau,labai mazai informacijos apie juos.siaip dabar galvoju apie jeep GCh.Tik vienas trukumas,kad nera mechanikos.jei perskaitei si foruma supratai,kad visi kalba apie jeep,o apie nissan tyla... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
darriuss01 Atrašyta Lapkričio 17, 2012 Dalintis Atrašyta Lapkričio 17, 2012 (redaguota) man tai mechanika butu tas vienas trukumas... Redagavo Lapkričio 17, 2012 shirokas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
krislas Atrašyta Lapkričio 17, 2012 Autorius Dalintis Atrašyta Lapkričio 17, 2012 man tai mechanika butu tas vienas trukumas... skonio ar pripratimo reikalas,manau del komforto tai pliusas,bet didesnes kuro sanaudos,blogesnes off road savybes,didesne gedimu tikimybe,brangesnis remontas...,bent as taip manau Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
darriuss01 Atrašyta Lapkričio 18, 2012 Dalintis Atrašyta Lapkričio 18, 2012 del blogesniu offroad savybiu tai klysti bratka.. na o visa kita tai zinoma kad skonio reikalas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
krislas Atrašyta Lapkričio 18, 2012 Autorius Dalintis Atrašyta Lapkričio 18, 2012 del blogesniu offroad savybiu tai klysti bratka.. na o visa kita tai zinoma kad skonio reikalasman sunku spresti,nes nevazineju su automatu,bet girdejau tokia nuomone,kad pvz.:kaip iklimpus su mechanika gali pasiubuoti pirmyn atgal ir taip kartais pavyksta issokti,gi su automatu sito manevro atlikti nepavyksta. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
darriuss01 Atrašyta Lapkričio 18, 2012 Dalintis Atrašyta Lapkričio 18, 2012 na jei visureigi reikia siubuoti,tai rodo kad padangos sudas.. kiek supratau siubavimu vadini zaidima su sankaba.. su tinkamom padangom arba vaziuoji (aisku daznai reik duot atbulom ir prasoksti is kelinto karto) arba sedi ant tiltu na primesk bratka, dzipas dar nekaba,o tau ji reikia siubuoti norint islipti tarkim is kokiu provezu.. nu tiktai padangas mesti per tvora reik ir vsio na bet jei kam patinka siubuoti,jo, su automatu to nepadarysi.. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
krislas Atrašyta Lapkričio 19, 2012 Autorius Dalintis Atrašyta Lapkričio 19, 2012 na jei visureigi reikia siubuoti,tai rodo kad padangos sudas.. kiek supratau siubavimu vadini zaidima su sankaba.. su tinkamom padangom arba vaziuoji (aisku daznai reik duot atbulom ir prasoksti is kelinto karto) arba sedi ant tiltu :)/> na primesk bratka, dzipas dar nekaba,o tau ji reikia siubuoti norint islipti tarkim is kokiu provezu.. nu tiktai padangas mesti per tvora reik ir vsio :D/> na bet jei kam patinka siubuoti,jo, su automatu to nepadarysi..logiska. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Density Atrašyta Gruodžio 2, 2012 Dalintis Atrašyta Gruodžio 2, 2012 (redaguota) ziuriu cia daug mastytojuo pas mane Pathfinder jau 6 metai, nuo 2006, offroado ir Krymo kalnu nemazai mates (iki 2009, po to buvo nupirktas TLC-80 grynai del 36") daug neturiu ka pasakyti, tiktai kad tai istikruju universalus autovariklis 2.5 crdi ir automatas - ideali kombinacija.dideliu problemu neturejau. daznai skrendant duobetu asfaltu (mano atveju - Ukrainoje) - teks dazniau keisti stupicos su guoliais, jie kainuoja nemazai. kitu problemu nera.elektronika labai patikima, jokiu problemu.ESP ziema labai geras dalykas."part-time" transmisija su "auto" rezimu veikia lygiai taip pat kaip "full-time" (turiu su kuo lyginti - TLC) siuo metu jau 220 t.km, vazioju i darba, ir i miska.jei tektu rinktis is naujo - paimciau toki pat. arba Patrol Y61, tik ju nauju nebeparduoda, deja Redagavo Gruodžio 2, 2012 Density Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
krislas Atrašyta Gruodžio 3, 2012 Autorius Dalintis Atrašyta Gruodžio 3, 2012 jau is antro girdziu,kad geriau butent automatas.o tai kokia beda su mechanika.dar noreciau patikslinti ar yra paletintojas. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Density Atrašyta Gruodžio 3, 2012 Dalintis Atrašyta Gruodžio 3, 2012 paletintojas zinoma yramechanika - siaip nieko, bet sunkioj bekelej greitai dyla sankabos diskas.o automatas vazioja ir vaziuoja. taciau, su automatu neimanoma pasvyruoti pirmyn-atgal. bet mieste ir keliose automatas - tai tiesiog daina, kasdieninis vaziavimas tampa dideliu malonumu. net vaziavimo stilius pagerejo Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Density Atrašyta Gruodžio 3, 2012 Dalintis Atrašyta Gruodžio 3, 2012 (redaguota) dar info, gal kazkam bus naudinga del ratu - 32" ratai dedasi be perdarymu. deja, ratlankiai tinka tik 17". 16" netelpa del priekiniu stabdziu (galima pilnai pakeisti i Navaros 16" standartinius stabdzius)- 33" irgi imanoma uzdeti, teks truputi "pazaisti" su priekiniu plastikiniu posparniu, nedaug.ratlankiai - originalas su "isnesimu" ET30, galima deti ET20. ET0 - ne.didelis atsarginis ratas telpa i savo vieta ok.poru (reduktoriuose) keisti nera poreikio. su 32" spidometras pradeda rodyti tikslu greiti ;)/>/>/> pakabos lift'as+2" (+5 cm) gaunasi tik keiciant spyroukles i pvz. OME 607 ir 609. jie nera kietos, komfortiskos (turiu toki komplekta 4 vnt., apynaujos, devetos tik 3 men., gal kam reikia - rasykit i AZ)+4" (+10 cm) irgi spyruoklemis. su OME 608/610 (dabar pas mane tokios) pakaba tampa kieta, uztat galima pilnai krauti i ekspedicija. po lifto ratu geometrija lengvai darosi - ir priekyje, ir gale reguliojasi be problemu. taip pat yra amortai is OME. jie truputi kietesni uz originala, dydziai tie patys.t.b. kitu gamintoju dabar irgi yra ir spyruokliu, ir amotru, nesidomejau. apsaugosbuna variklio ir dezes apsaugos (3mm plieno pradedantysiems, 6mm Al tvirtesnes), taip pat kuro bako apsaugos (6mm Al, gamintojas ASFIR) - lb naudinga, nes bakas plastikinis. "tiltu" blokiruotesmechaniniu - nera, yra "elektonines" (per stabdzius).sitie kalnuose veikia kuo puikiausia. ne karta apeidavau kitus (pvz. Defender su 35" tapkem be blokiruociu) butent del tu "elektroniniu". jie gerai veikia ant sausumos.pelkeje - veikia, taciau vis tiek leidzia prasukti viena rata, kas yra negerai, bet uztat jie yra iskart su masina, "komplekte".kam reikia mechanines blokiruotes - galima i gala ideti ARB, jinai ekzistuoja. na, kas darvandens nebijo - dezes ir reduktoriu ventiliacija isvesta aukstai ant motoro skydavariklio kompas stovi gana aukstai, iskart po kapoto dangcio (pas kitus buna bajeriu, pvz. pas Defender - po keleivio sedynes)taciau, pas mane po keleivio sedynes stovi navigacijos kompas su DVD :)/>/>/>/> del to salona skandinti nenoreciau Redagavo Gruodžio 3, 2012 Density Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
jeepcherokee Atrašyta Gruodžio 3, 2012 Dalintis Atrašyta Gruodžio 3, 2012 Navara galima kelti kitaip, tereikia priekyje šaibų ir nieko daugiau, gale arba auskarai arba kaladėles po lingėm Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ru22 Atrašyta Gruodžio 3, 2012 Dalintis Atrašyta Gruodžio 3, 2012 (redaguota) Žiūrint į šią temą man atrodo, kad N-pathfinder geriau būtų su Dodge Durango lygint. Ir rinktis iš jų Redagavo Gruodžio 3, 2012 ru22 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Density Atrašyta Gruodžio 4, 2012 Dalintis Atrašyta Gruodžio 4, 2012 (redaguota) Navara galima kelti kitaip, tereikia priekyje šaibų ir nieko daugiau, gale arba auskarai arba kaladėles po lingėmir kiek lifto duotu tos saibos - 3cm?o spyruokles kaip buvo minkstos, taip ir liks su jaisvis tiek reikes spyruokles keistiva po to jau galima ir saibas uzdeti p.s. O kodel verta lyginti su Durango?As Pathfinderi lyginciau su MP-3/4, MPS, ir LRD-3.Skirtumai - turi rema (MP-3/4 ne), ir nebuna problemu su elektronika ir orine pakaba kaip LRD-3.O va naujas MPS tai geras dalykas Redagavo Gruodžio 4, 2012 Density Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
jeepcherokee Atrašyta Gruodžio 4, 2012 Dalintis Atrašyta Gruodžio 4, 2012 ir kiek lifto duotu tos saibos - 3cm?o spyruokles kaip buvo minkstos, taip ir liks su jaisvis tiek reikes spyruokles keistiva po to jau galima ir saibas uzdeti :)/> p.s. O kodel verta lyginti su Durango?As Pathfinderi lyginciau su MP-3/4, MPS, ir LRD-3.Skirtumai - turi rema (MP-3/4 ne), ir nebuna problemu su elektronika ir orine pakaba kaip LRD-3.O va naujas MPS tai geras dalykas :)/>Šiaip tai 4 cm čia šaibos daugumoj daromos, pasikelti turėtu apie 8-10 cm, pas mane spyruoklės pakankamai kietos, jau gero šuolio reik kad sueitu iki atboiniko Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
krislas Atrašyta Gruodžio 4, 2012 Autorius Dalintis Atrašyta Gruodžio 4, 2012 ir kiek lifto duotu tos saibos - 3cm?o spyruokles kaip buvo minkstos, taip ir liks su jaisvis tiek reikes spyruokles keistiva po to jau galima ir saibas uzdeti :)/> p.s. O kodel verta lyginti su Durango?As Pathfinderi lyginciau su MP-3/4, MPS, ir LRD-3.Skirtumai - turi rema (MP-3/4 ne), ir nebuna problemu su elektronika ir orine pakaba kaip LRD-3.O va naujas MPS tai geras dalykas :)/>o kuo gi geras tas MPS naujas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Density Atrašyta Gruodžio 4, 2012 Dalintis Atrašyta Gruodžio 4, 2012 kuo mano galva geras MPS New- remas- variklis 3.2 D (buna kartais)- superselect transmisija =mechaninis full-time, +galine mech blokiruote (ne visose buna)- priekinis ir galinis bamperiai auksciau nuo zemes- kaina Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
krislas Atrašyta Gruodžio 5, 2012 Autorius Dalintis Atrašyta Gruodžio 5, 2012 kuo mano galva geras MPS New- remas- variklis 3.2 D (buna kartais)- superselect transmisija =mechaninis full-time, +galine mech blokiruote (ne visose buna)- priekinis ir galinis bamperiai auksciau nuo zemes- kainatai jeigu is naujo reiketu pirkti ,ka pirktum patfinderi ar MPS Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Density Atrašyta Gruodžio 5, 2012 Dalintis Atrašyta Gruodžio 5, 2012 geras klausimasgalbut!visu pirma noreciau suzinoti koks pas MPS priekinis reduktorius (pas N 7" diametro, 2-ju satelitu... butu geriau 7.5" su 4-is satelitais)dar pasiziureti kaip isdestyti agregatai po dugnuar priekyje yra lengvai pazeidziamu mazgu salia bamperio (gal koks zemiai kabantis plastikinis radiatorius, arba automato ausinimo zarnos, ir t.t.) dar reiketu detaliau lyginti "buitinius" dalykus- visiskai skirtina isore, dizainas - staciakampis VS muilo gabaliuka - ar MPS turi patogesnius 2-os eiles sedynes (nes N nepatogu)- ar MPS turi ESP? N turi, labai naudingas dalykas ir t.t. siap del MPS patikimumo abejoniu lyg ir neratereikia detaliau paziureti, ar jis gerai pritaikytas asmeniniams tikslams Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar