Pereiti prie turinio

N-pathfinder ar jeep GC


Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 137
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Pedalu auksciu regulevimu nesiskiria yra pas visus,nuo 2007m overlend medinis vairas +reguliujasi aukstyn ir zemyn ir pirmyn ir atgal ko ,iki 2007m nebuvo buvo tik zemyn ir aukstyn pasireguliuot vaira

 

 

As juokais leptelejau :)

Redagavo Jeep-V8
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

Ar nusipirkai Pathfinder?

jei taip, tai gal gali pasidalinti koks tai visureigis?

nenusipirkau,labai mazai informacijos apie juos.siaip dabar galvoju apie jeep GCh.Tik vienas trukumas,kad nera mechanikos.jei perskaitei si foruma supratai,kad visi kalba apie jeep,o apie nissan tyla...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

del blogesniu offroad savybiu tai klysti bratka.. na o visa kita tai zinoma kad skonio reikalas

man sunku spresti,nes nevazineju su automatu,bet girdejau tokia nuomone,kad pvz.:kaip iklimpus su mechanika gali pasiubuoti pirmyn atgal ir taip kartais pavyksta issokti,gi su automatu sito manevro atlikti nepavyksta.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na jei visureigi reikia siubuoti,tai rodo kad padangos sudas.. kiek supratau siubavimu vadini zaidima su sankaba.. su tinkamom padangom arba vaziuoji (aisku daznai reik duot atbulom ir prasoksti is kelinto karto) arba sedi ant tiltu :) na primesk bratka, dzipas dar nekaba,o tau ji reikia siubuoti norint islipti tarkim is kokiu provezu.. nu tiktai padangas mesti per tvora reik ir vsio :D na bet jei kam patinka siubuoti,jo, su automatu to nepadarysi..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na jei visureigi reikia siubuoti,tai rodo kad padangos sudas.. kiek supratau siubavimu vadini zaidima su sankaba.. su tinkamom padangom arba vaziuoji (aisku daznai reik duot atbulom ir prasoksti is kelinto karto) arba sedi ant tiltu :)/> na primesk bratka, dzipas dar nekaba,o tau ji reikia siubuoti norint islipti tarkim is kokiu provezu.. nu tiktai padangas mesti per tvora reik ir vsio :D/> na bet jei kam patinka siubuoti,jo, su automatu to nepadarysi..

logiska.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

ziuriu cia daug mastytoju

o pas mane Pathfinder jau 6 metai, nuo 2006, offroado ir Krymo kalnu nemazai mates (iki 2009, po to buvo nupirktas TLC-80 grynai del 36")

 

daug neturiu ka pasakyti, tiktai kad tai istikruju universalus auto

variklis 2.5 crdi ir automatas - ideali kombinacija.

dideliu problemu neturejau. daznai skrendant duobetu asfaltu (mano atveju - Ukrainoje) - teks dazniau keisti stupicos su guoliais, jie kainuoja nemazai. kitu problemu nera.

elektronika labai patikima, jokiu problemu.

ESP ziema labai geras dalykas.

"part-time" transmisija su "auto" rezimu veikia lygiai taip pat kaip "full-time" (turiu su kuo lyginti - TLC)

siuo metu jau 220 t.km, vazioju i darba, ir i miska.

jei tektu rinktis is naujo - paimciau toki pat. arba Patrol Y61, tik ju nauju nebeparduoda, deja

Redagavo Density
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

paletintojas zinoma yra

mechanika - siaip nieko, bet sunkioj bekelej greitai dyla sankabos diskas.

o automatas vazioja ir vaziuoja. taciau, su automatu neimanoma pasvyruoti pirmyn-atgal.

bet mieste ir keliose automatas - tai tiesiog daina, kasdieninis vaziavimas tampa dideliu malonumu. net vaziavimo stilius pagerejo :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

dar info, gal kazkam bus naudinga

 

del ratu

- 32" ratai dedasi be perdarymu. deja, ratlankiai tinka tik 17". 16" netelpa del priekiniu stabdziu (galima pilnai pakeisti i Navaros 16" standartinius stabdzius)

- 33" irgi imanoma uzdeti, teks truputi "pazaisti" su priekiniu plastikiniu posparniu, nedaug.

ratlankiai - originalas su "isnesimu" ET30, galima deti ET20. ET0 - ne.

didelis atsarginis ratas telpa i savo vieta ok.

poru (reduktoriuose) keisti nera poreikio.

su 32" spidometras pradeda rodyti tikslu greiti ;)/>/>/>

 

 

pakabos lift'as

+2" (+5 cm) gaunasi tik keiciant spyroukles i pvz. OME 607 ir 609. jie nera kietos, komfortiskos (turiu toki komplekta 4 vnt., apynaujos, devetos tik 3 men., gal kam reikia - rasykit i AZ)

+4" (+10 cm) irgi spyruoklemis. su OME 608/610 (dabar pas mane tokios) pakaba tampa kieta, uztat galima pilnai krauti i ekspedicija.

po lifto ratu geometrija lengvai darosi - ir priekyje, ir gale reguliojasi be problemu.

 

taip pat yra amortai is OME. jie truputi kietesni uz originala, dydziai tie patys.

t.b. kitu gamintoju dabar irgi yra ir spyruokliu, ir amotru, nesidomejau.

 

apsaugos

buna variklio ir dezes apsaugos (3mm plieno pradedantysiems, 6mm Al tvirtesnes), taip pat kuro bako apsaugos (6mm Al, gamintojas ASFIR) - lb naudinga, nes bakas plastikinis.

 

"tiltu" blokiruotes

mechaniniu - nera, yra "elektonines" (per stabdzius).

sitie kalnuose veikia kuo puikiausia. ne karta apeidavau kitus (pvz. Defender su 35" tapkem be blokiruociu) butent del tu "elektroniniu". jie gerai veikia ant sausumos.

pelkeje - veikia, taciau vis tiek leidzia prasukti viena rata, kas yra negerai, bet uztat jie yra iskart su masina, "komplekte".

kam reikia mechanines blokiruotes - galima i gala ideti ARB, jinai ekzistuoja.

 

na, kas dar

vandens nebijo - dezes ir reduktoriu ventiliacija isvesta aukstai ant motoro skyda

variklio kompas stovi gana aukstai, iskart po kapoto dangcio (pas kitus buna bajeriu, pvz. pas Defender - po keleivio sedynes)

taciau, pas mane po keleivio sedynes stovi navigacijos kompas su DVD :)/>/>/>/> del to salona skandinti nenoreciau

Redagavo Density
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Navara galima kelti kitaip, tereikia priekyje šaibų ir nieko daugiau, gale arba auskarai arba kaladėles po lingėm

ir kiek lifto duotu tos saibos - 3cm?

o spyruokles kaip buvo minkstos, taip ir liks su jais

vis tiek reikes spyruokles keisti

va po to jau galima ir saibas uzdeti :)

 

p.s.

O kodel verta lyginti su Durango?

As Pathfinderi lyginciau su MP-3/4, MPS, ir LRD-3.

Skirtumai - turi rema (MP-3/4 ne), ir nebuna problemu su elektronika ir orine pakaba kaip LRD-3.

O va naujas MPS tai geras dalykas :)

Redagavo Density
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ir kiek lifto duotu tos saibos - 3cm?

o spyruokles kaip buvo minkstos, taip ir liks su jais

vis tiek reikes spyruokles keisti

va po to jau galima ir saibas uzdeti :)/>

 

p.s.

O kodel verta lyginti su Durango?

As Pathfinderi lyginciau su MP-3/4, MPS, ir LRD-3.

Skirtumai - turi rema (MP-3/4 ne), ir nebuna problemu su elektronika ir orine pakaba kaip LRD-3.

O va naujas MPS tai geras dalykas :)/>

Šiaip tai 4 cm čia šaibos daugumoj daromos, pasikelti turėtu apie 8-10 cm, pas mane spyruoklės pakankamai kietos, jau gero šuolio reik kad sueitu iki atboiniko

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ir kiek lifto duotu tos saibos - 3cm?

o spyruokles kaip buvo minkstos, taip ir liks su jais

vis tiek reikes spyruokles keisti

va po to jau galima ir saibas uzdeti :)/>

 

p.s.

O kodel verta lyginti su Durango?

As Pathfinderi lyginciau su MP-3/4, MPS, ir LRD-3.

Skirtumai - turi rema (MP-3/4 ne), ir nebuna problemu su elektronika ir orine pakaba kaip LRD-3.

O va naujas MPS tai geras dalykas :)/>

o kuo gi geras tas MPS naujas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kuo mano galva geras MPS New

- remas

- variklis 3.2 D (buna kartais)

- superselect transmisija =mechaninis full-time, +galine mech blokiruote (ne visose buna)

- priekinis ir galinis bamperiai auksciau nuo zemes

- kaina

tai jeigu is naujo reiketu pirkti ,ka pirktum patfinderi ar MPS

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

geras klausimas

galbut!

visu pirma noreciau suzinoti koks pas MPS priekinis reduktorius (pas N 7" diametro, 2-ju satelitu... butu geriau 7.5" su 4-is satelitais)

dar pasiziureti kaip isdestyti agregatai po dugnu

ar priekyje yra lengvai pazeidziamu mazgu salia bamperio (gal koks zemiai kabantis plastikinis radiatorius, arba automato ausinimo zarnos, ir t.t.)

 

dar reiketu detaliau lyginti "buitinius" dalykus

- visiskai skirtina isore, dizainas - staciakampis VS muilo gabaliuka :)

- ar MPS turi patogesnius 2-os eiles sedynes (nes N nepatogu)

- ar MPS turi ESP? N turi, labai naudingas dalykas

ir t.t.

 

siap del MPS patikimumo abejoniu lyg ir nera

tereikia detaliau paziureti, ar jis gerai pritaikytas asmeniniams tikslams

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.