galinio tilto blokiruote yra super,vazinejau su audi quattro,kur tarp asiu buvo torsen ,o gale lsd.tai pravazumas l.geras isskyrus geometrinius parametrus.o dabar vazineju su nissan x-trailu,tai ten centras lyg ir blokuojasi,bet ratai istrizai buksuoja ir viskas-reikia kasti.
tarpasine yra torsenas,kiek girdejau,bent senesniuose taip budavo,bet gi jis savaime kietai nesiblokuoja.tai gal yra dar papildoma funkcija leidzianti uzblokuoti kietai tarpasini difa
o tai kazkaip galima nusipirkti toki auto nors su tarpasine ir galinio tilto tarpratine gamykline blokiruote is antru ranku savaime suprantama.kaip atskirti perkant yra jos ar ne?
atsakiai ne visai i klausima,taciau informacija l.vertinga,tik kyla kitas klausimas:kodel juos taip vertina ,jei turi tiek rimtu trukumu>? dar norejau paklausti del blokiruociu:nelabai supratau,kaip nebuna gamykliniu,tai reikia paciam susidet?