Pereiti prie turinio

Zapaskė


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki . Nusibodo į bagažinę per langą lyst , nes zapaskės mechanizmą atsidarantį į šoną jau nupirkau užvirintą . Kiek mačiau OF visų tos pačios bėdos , išklerę , iškritusios įvorės ir viskas barška . Naujasnių metų OF zapaskė prisisuka prie apatinio dangčio , viso to gremėzdo rėmo nėra ir dangtis atsidaro į šoną . Gal kas esat bandę , ar nors iš arčiau apžiūrėję abu variantus . Mane domina - ar eitų atsidarantį žemyn dangtį pakeist atsidarančiu į šoną , tada ir zapaskės problema išsispręstų .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bijau,kad pigiau bus nusipirkt kita rato tvirtinimo mechanizma,pasikeist guolius (taip as padariau kazkur pries 8m.).Na,arba pigiausias,paprasciausias variantas ismest savaji mechanizma ir zapaske veziotis bagazinej.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man ta konstrukcija kelis kartus atsikabino bevažiuojant, tai aš ją nuėmiau, o atsarginį ratą įdėjau į bagažinę - krovinių nevežioju, tai jis man ten kaip ir netrukdo. O ir prie bagažinės prieiti paprasčiau, ypač kur nors parkinge, kai mažai vietos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jo idomi ta konstrukcija kad i patekt i bagžinę,trejus vartus atidaryt tenka

mano irgi kleba bet vis kenčiu,bandžiau ta nelemta kaištį iškalt nepavyko,teks visa mechanizma nuimt

bet man visvien.man šita sistema patikimesnė nei ratas tiesiog prie durų,zinau atveji kai atsidarė bagažinė ir su visu ratu nuplėšė dangtį

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai ten guolis būna ? Man atrodė , kad yvorė .... Turiu kitą visą rėmą , bet bėda ta pati ... Gal galit kas fotkę mestelt , kaip tas kampas atrodo iš gamyklos išleistas . Guolio numerio net neprašau , įtariu nelabai kas galės jį "išduot "....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man ta konstrukcija kelis kartus atsikabino bevažiuojant, tai aš ją nuėmiau, o atsarginį ratą įdėjau į bagažinę - krovinių nevežioju, tai jis man ten kaip ir netrukdo. O ir prie bagažinės prieiti paprasčiau, ypač kur nors parkinge, kai mažai vietos.

Na man į bagažinę tenka pasikraut , net ir vietos pritrūksta , tik dabar tą per saloną tenka daryt :angry:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip , dar nė karto man tos zapaskės neprireikė kelyje , o dažnai neturėčiau nei su kuo atsukt :) , bet kaip sako " čem čiort nešutet ... " Kad žinočiau kas ten būna tam kampe iš gamyklos išėję ..... Gal ten labai lengvai remontuojama ir visos problemos išsisprendžia . Reikia part katalog ....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki . Nusibodo į bagažinę per langą lyst , nes zapaskės mechanizmą atsidarantį į šoną jau nupirkau užvirintą . Kiek mačiau OF visų tos pačios bėdos , išklerę , iškritusios įvorės ir viskas barška . Naujasnių metų OF zapaskė prisisuka prie apatinio dangčio , viso to gremėzdo rėmo nėra ir dangtis atsidaro į šoną . Gal kas esat bandę , ar nors iš arčiau apžiūrėję abu variantus . Mane domina - ar eitų atsidarantį žemyn dangtį pakeist atsidarančiu į šoną , tada ir zapaskės problema išsispręstų .

 

 

ne pas visus isklere :P tai ka reiskia uzvirinta? remas prie bamperio privirintas ir nesidarineja? labai drastiskas sprendimas :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai ten guolis būna ? Man atrodė , kad yvorė .... Turiu kitą visą rėmą , bet bėda ta pati ... Gal galit kas fotkę mestelt , kaip tas kampas atrodo iš gamyklos išleistas . Guolio numerio net neprašau , įtariu nelabai kas galės jį "išduot "....

Guoliai ten vis delto,o ne ivores,virsutinio guolio ismatavimai 30x55x13,o apatinio 30x55x17.Guoliu kaina buvo 52lt.,buvau rades rusiskus uz 7lt.,bet ju isorinis diametras buvo kur tai apie 2mm didesnis,teko deti brangesnius.Kad nuimti rato tvirtinimo mechanizma reiktu nusimti buferi,gali pabandyt nusimt ir nenuemes buferio,gal pavyks,man pavyko,na ir tas pats mechanizmas velniskai sunkus,reikia minimum 2 zmoniu,kad ji nuimt,uzdet.Jei jis nebus ten labai surudijes,tai nera sunku ji issiardyt,bet jei gerai pagautas rudziu,tai reikes su juo pakovot.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Didelis dėkui Tadas2 . Dabar jau nors žinau su kuo turiu reikalą ir ko reikia . Turiu viena visa mechanizmą parsivežęs nuimta , su juo ir eksperimentuosiu - įtariu reikės temperatūra jam sukelt norint išardyt , nors ir neatrodo labai užrūdijęs . Mačiau iš apačios gale veleno yra skylė su sriegiu ... Ten nieko specialaus nesideda ?

Redagavo vaidasp
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Guoliai ten vis delto,o ne ivores,virsutinio guolio ismatavimai 30x55x13,o apatinio 30x55x17.Guoliu kaina buvo 52lt.,buvau rades rusiskus uz 7lt.,bet ju isorinis diametras buvo kur tai apie 2mm didesnis,teko deti brangesnius.Kad nuimti rato tvirtinimo mechanizma reiktu nusimti buferi,gali pabandyt nusimt ir nenuemes buferio,gal pavyks,man pavyko,na ir tas pats mechanizmas velniskai sunkus,reikia minimum 2 zmoniu,kad ji nuimt,uzdet.Jei jis nebus ten labai surudijes,tai nera sunku ji issiardyt,bet jei gerai pagautas rudziu,tai reikes su juo pakovot.

na man nepavyko iškalt kaiščio nenuėmus-sriegis išsilupo

o guolis kažkuris sako tinka nuo 2108 rato

bet kur ta aštuntuką rast :unsure:

Redagavo dielavas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na jei nori mechanizmo atisakyti ir bagažinės skyrius, kad liktų laisvas tai vienintelis varianats lieka dėti ant stogo

na ant stogo varijantas gal ir neblogas,jai bekeliai,o šiaip gal kvailokai atrodytų,o gal atvirkščiai krūtai atrodytų,tik kad užkelt dviejų vyrų reiktų ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Didelis dėkui Tadas2 . Dabar jau nors žinau su kuo turiu reikalą ir ko reikia . Turiu viena visa mechanizmą parsivežęs nuimta , su juo ir eksperimentuosiu - įtariu reikės temperatūra jam sukelt norint išardyt , nors ir neatrodo labai užrūdijęs . Mačiau iš apačios gale veleno yra skylė su sriegiu ... Ten nieko specialaus nesideda ?

Pas mane apacioj ten nieko nebuvo,dabar pastaciau dangteli ant varztuku,kad purvo nepatektu is po rato.Kad ismust ta pirsta,reikia issukt fiksavimo varzteli,na ir gali tekt pakaitint.Tinka rato guolis nuo 09 zigulio,bet jis aukstesnis 5mm.Tiesa,jei taip paprastai neis atjungti amortizatoriaus,kaitint reikia jo tvirtinima labai atsargiai,kad nepazeist amortiko,ba eina tik originalus ir jo kaina buvo 300lt.,o pakaitalo nuo kazko,kaip ir nera.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.