vaidasp Sukurta Kovo 15, 2012 Dalintis Sukurta Kovo 15, 2012 Sveiki . Nusibodo į bagažinę per langą lyst , nes zapaskės mechanizmą atsidarantį į šoną jau nupirkau užvirintą . Kiek mačiau OF visų tos pačios bėdos , išklerę , iškritusios įvorės ir viskas barška . Naujasnių metų OF zapaskė prisisuka prie apatinio dangčio , viso to gremėzdo rėmo nėra ir dangtis atsidaro į šoną . Gal kas esat bandę , ar nors iš arčiau apžiūrėję abu variantus . Mane domina - ar eitų atsidarantį žemyn dangtį pakeist atsidarančiu į šoną , tada ir zapaskės problema išsispręstų . Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tadas2 Atrašyta Kovo 15, 2012 Dalintis Atrašyta Kovo 15, 2012 Bijau,kad pigiau bus nusipirkt kita rato tvirtinimo mechanizma,pasikeist guolius (taip as padariau kazkur pries 8m.).Na,arba pigiausias,paprasciausias variantas ismest savaji mechanizma ir zapaske veziotis bagazinej. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
sindaras Atrašyta Kovo 15, 2012 Dalintis Atrašyta Kovo 15, 2012 Man ta konstrukcija kelis kartus atsikabino bevažiuojant, tai aš ją nuėmiau, o atsarginį ratą įdėjau į bagažinę - krovinių nevežioju, tai jis man ten kaip ir netrukdo. O ir prie bagažinės prieiti paprasčiau, ypač kur nors parkinge, kai mažai vietos. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arvydas77 Atrašyta Kovo 15, 2012 Dalintis Atrašyta Kovo 15, 2012 jo idomi ta konstrukcija kad i patekt i bagžinę,trejus vartus atidaryt tenka mano irgi kleba bet vis kenčiu,bandžiau ta nelemta kaištį iškalt nepavyko,teks visa mechanizma nuimt bet man visvien.man šita sistema patikimesnė nei ratas tiesiog prie durų,zinau atveji kai atsidarė bagažinė ir su visu ratu nuplėšė dangtį Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
fronterapsakas Atrašyta Kovo 15, 2012 Dalintis Atrašyta Kovo 15, 2012 Na jei nori mechanizmo atisakyti ir bagažinės skyrius, kad liktų laisvas tai vienintelis varianats lieka dėti ant stogo Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vaidasp Atrašyta Kovo 15, 2012 Autorius Dalintis Atrašyta Kovo 15, 2012 Tai ten guolis būna ? Man atrodė , kad yvorė .... Turiu kitą visą rėmą , bet bėda ta pati ... Gal galit kas fotkę mestelt , kaip tas kampas atrodo iš gamyklos išleistas . Guolio numerio net neprašau , įtariu nelabai kas galės jį "išduot ".... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vaidasp Atrašyta Kovo 15, 2012 Autorius Dalintis Atrašyta Kovo 15, 2012 Man ta konstrukcija kelis kartus atsikabino bevažiuojant, tai aš ją nuėmiau, o atsarginį ratą įdėjau į bagažinę - krovinių nevežioju, tai jis man ten kaip ir netrukdo. O ir prie bagažinės prieiti paprasčiau, ypač kur nors parkinge, kai mažai vietos.Na man į bagažinę tenka pasikraut , net ir vietos pritrūksta , tik dabar tą per saloną tenka daryt Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vaidasp Atrašyta Kovo 15, 2012 Autorius Dalintis Atrašyta Kovo 15, 2012 Na jei nori mechanizmo atisakyti ir bagažinės skyrius, kad liktų laisvas tai vienintelis varianats lieka dėti ant stogoAnt stogo bus nelygis..... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gytman Atrašyta Kovo 15, 2012 Dalintis Atrašyta Kovo 15, 2012 Pritariu, nepatogiau patekti į bagažinę nebent UAZ'e Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Kovo 15, 2012 Dalintis Atrašyta Kovo 15, 2012 O tai kažin pasiieškot plonos zapaskės ir įsimest į bagažinę nepaprasčiau nei duris perdarinėt Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vaidasp Atrašyta Kovo 16, 2012 Autorius Dalintis Atrašyta Kovo 16, 2012 Šiaip , dar nė karto man tos zapaskės neprireikė kelyje , o dažnai neturėčiau nei su kuo atsukt , bet kaip sako " čem čiort nešutet ... " Kad žinočiau kas ten būna tam kampe iš gamyklos išėję ..... Gal ten labai lengvai remontuojama ir visos problemos išsisprendžia . Reikia part katalog .... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
peakname Atrašyta Kovo 16, 2012 Dalintis Atrašyta Kovo 16, 2012 Sveiki . Nusibodo į bagažinę per langą lyst , nes zapaskės mechanizmą atsidarantį į šoną jau nupirkau užvirintą . Kiek mačiau OF visų tos pačios bėdos , išklerę , iškritusios įvorės ir viskas barška . Naujasnių metų OF zapaskė prisisuka prie apatinio dangčio , viso to gremėzdo rėmo nėra ir dangtis atsidaro į šoną . Gal kas esat bandę , ar nors iš arčiau apžiūrėję abu variantus . Mane domina - ar eitų atsidarantį žemyn dangtį pakeist atsidarančiu į šoną , tada ir zapaskės problema išsispręstų . ne pas visus isklere tai ka reiskia uzvirinta? remas prie bamperio privirintas ir nesidarineja? labai drastiskas sprendimas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tadas2 Atrašyta Kovo 16, 2012 Dalintis Atrašyta Kovo 16, 2012 Tai ten guolis būna ? Man atrodė , kad yvorė .... Turiu kitą visą rėmą , bet bėda ta pati ... Gal galit kas fotkę mestelt , kaip tas kampas atrodo iš gamyklos išleistas . Guolio numerio net neprašau , įtariu nelabai kas galės jį "išduot "....Guoliai ten vis delto,o ne ivores,virsutinio guolio ismatavimai 30x55x13,o apatinio 30x55x17.Guoliu kaina buvo 52lt.,buvau rades rusiskus uz 7lt.,bet ju isorinis diametras buvo kur tai apie 2mm didesnis,teko deti brangesnius.Kad nuimti rato tvirtinimo mechanizma reiktu nusimti buferi,gali pabandyt nusimt ir nenuemes buferio,gal pavyks,man pavyko,na ir tas pats mechanizmas velniskai sunkus,reikia minimum 2 zmoniu,kad ji nuimt,uzdet.Jei jis nebus ten labai surudijes,tai nera sunku ji issiardyt,bet jei gerai pagautas rudziu,tai reikes su juo pakovot. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vaidasp Atrašyta Kovo 16, 2012 Autorius Dalintis Atrašyta Kovo 16, 2012 (redaguota) Didelis dėkui Tadas2 . Dabar jau nors žinau su kuo turiu reikalą ir ko reikia . Turiu viena visa mechanizmą parsivežęs nuimta , su juo ir eksperimentuosiu - įtariu reikės temperatūra jam sukelt norint išardyt , nors ir neatrodo labai užrūdijęs . Mačiau iš apačios gale veleno yra skylė su sriegiu ... Ten nieko specialaus nesideda ? Redagavo Kovo 16, 2012 vaidasp Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arvydas77 Atrašyta Kovo 16, 2012 Dalintis Atrašyta Kovo 16, 2012 (redaguota) Guoliai ten vis delto,o ne ivores,virsutinio guolio ismatavimai 30x55x13,o apatinio 30x55x17.Guoliu kaina buvo 52lt.,buvau rades rusiskus uz 7lt.,bet ju isorinis diametras buvo kur tai apie 2mm didesnis,teko deti brangesnius.Kad nuimti rato tvirtinimo mechanizma reiktu nusimti buferi,gali pabandyt nusimt ir nenuemes buferio,gal pavyks,man pavyko,na ir tas pats mechanizmas velniskai sunkus,reikia minimum 2 zmoniu,kad ji nuimt,uzdet.Jei jis nebus ten labai surudijes,tai nera sunku ji issiardyt,bet jei gerai pagautas rudziu,tai reikes su juo pakovot. na man nepavyko iškalt kaiščio nenuėmus-sriegis išsilupo o guolis kažkuris sako tinka nuo 2108 ratobet kur ta aštuntuką rast Redagavo Kovo 16, 2012 dielavas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arvydas77 Atrašyta Kovo 16, 2012 Dalintis Atrašyta Kovo 16, 2012 Na jei nori mechanizmo atisakyti ir bagažinės skyrius, kad liktų laisvas tai vienintelis varianats lieka dėti ant stogona ant stogo varijantas gal ir neblogas,jai bekeliai,o šiaip gal kvailokai atrodytų,o gal atvirkščiai krūtai atrodytų,tik kad užkelt dviejų vyrų reiktų Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tadas2 Atrašyta Kovo 16, 2012 Dalintis Atrašyta Kovo 16, 2012 Didelis dėkui Tadas2 . Dabar jau nors žinau su kuo turiu reikalą ir ko reikia . Turiu viena visa mechanizmą parsivežęs nuimta , su juo ir eksperimentuosiu - įtariu reikės temperatūra jam sukelt norint išardyt , nors ir neatrodo labai užrūdijęs . Mačiau iš apačios gale veleno yra skylė su sriegiu ... Ten nieko specialaus nesideda ?Pas mane apacioj ten nieko nebuvo,dabar pastaciau dangteli ant varztuku,kad purvo nepatektu is po rato.Kad ismust ta pirsta,reikia issukt fiksavimo varzteli,na ir gali tekt pakaitint.Tinka rato guolis nuo 09 zigulio,bet jis aukstesnis 5mm.Tiesa,jei taip paprastai neis atjungti amortizatoriaus,kaitint reikia jo tvirtinima labai atsargiai,kad nepazeist amortiko,ba eina tik originalus ir jo kaina buvo 300lt.,o pakaitalo nuo kazko,kaip ir nera. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar