Pereiti prie turinio

sindaras

Nariai
  • Pranešimai

    13
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

Profilio informacija

  • Lytis
    Vyras
  • Miestas/Klubas
    Vilnius
  • Pomėgiai
    šaunamieji ginklai - ir darbas, ir pomėgis; namo remontas - amžinas kaip gyvenimas.

sindaras's Achievements

0

Reputacija

  1. Skonio ir muzikinės klausos reikalas tas moduliatoriaus fonas. Aš važiuodamas jo negirdžiu - JEEP variklis irgi šiokį tokį garsą skleidžia. Bet kokybė geriau nei radijas, pametantis stotį net Vilniaus ribose. Ir muziką pasrenki kokią nori, ar kokią turi, ir per kišenę nestipriai muša - gimtos magnetolos keist nereikia. Tiesa, minėtas modulis .flac neskaito, tam yra brangesni variantai, bet užtenka ir mp3 - važiuojantis automobilis ne koncertų salė. Tai ne reklama, o tik mano asmeninė nuomonė.
  2. Aš dėjau FM moduliatorių (http://www.aliexpress.com/item/Factory-Radio-Stereo-Wired-FM-Modulator-RCA-AUX-Input-Audio-Adapter-Converter/1687796571.html, jungiasi vietoje antenos) ir mp3 modulį (http://www.aliexpress.com/item/Free-Shipping-Bluetooth-MP3-Decoding-Board-Module-w-SD-Card-Slot-USB-FM-Remote-Decoding-Board/2015908225.html, skaito USB, SD kortelę, bluethoot, FM radija, yra line-in ir line-out) į peleninę. Magnetola su kasetėm ir CD, diskų keitiklio lizdo neturi. Pauzėse, jei tylu, girdisi nedidelis fonas. Garso kokybė mane tenkina (nors vienas garsiakalbis pakeistas į kažkokį kinietišką).
  3. Laredo komplektacijų yra įvairių, manasis nuo Limited skiriasi nedažytais bamperiais, be priešrūkinių (amerikonas), veliūrinės nešildomos sėdynės ir salone aliuminio apdaila vietoje medžio. Nė vienas 10-15 metų WJ neatitiks visų išvardintų reikalavimų, bet yra galimybė įvertinti remonto kaštus ir sumažinti kainą perkant. Dar viena dažna WJ bėda - supuvę slenksčiai iš vidaus, galima pamatyti iš apačios ant pakelėjo ar iš duobės.
  4. Kas dėl WJ raktelio, jis turi išsitraukti iš užvedimo spynelės tik vienoje padėtyje LOCK, padėtyje ACC (tipo budintis rėžimas, kai veikia beveik visa elektra išskyrus degimą) raktelis neišsitraukia; atidarius duris, jei raktelis spynelėje, turi būti įspėjantis signalas. Įtariu, arba raktelis nudrožtas, arba spynelėms kaput. Kas dėl durelių atidarymo, jei neapsirinku, JEEP reikalinga specialios formos metalinė liniuotė; vakare namuose pasižiūrėsiu archyve. Pradžioje irgi buvau raktelį užrakinęs salone, gerai langai buvo truputį praviri, su viela užkabinau vidinė rankenėlę.
  5. Tai negi niekas iš gerbiamų džipiorių nėra keitęs tokio riebokšlio, kad neturi ką pasakyti? Operacija lyg ir ne pati sudėtingiausia.
  6. Sveiki, gerbiamieji. Įsigijau JGC WJ Laredo 2001 metų gimimo variklis 4,0L. Kadangi mokėta palyginti nedaug, tai aparatas turi savų problemų, viena jų - riebokšliai. Užsakiau alkūninio veleno galinį riebokšlį, pagal dalių katalogą apatinė dalis turi būti su "ausytėm" (foto 1). Tiekėjas atsiuntė be "ausyčių" (foto 2) motyvuodamas, kad tai - gamintojo pakeitimas; tą patį nurodo ir cjdparts.lt. Gal kas iš patyrusių JEEP naudotojų buvo susidūręs su tokiu variantu, nes pirmadienį pardavėjui reikia duoti atsakymą, ar šitas riebokšlis tinka. Šiuo metu nuiminėti karterį vien tam, kad patikrinti tinkamumą, nėra nei galimybės, nei noro (kol kas neturiu karterio tarpinės pakeitimui, ir kelis kartus daryti tą patį darbą nėra laiko).
  7. Man ta konstrukcija kelis kartus atsikabino bevažiuojant, tai aš ją nuėmiau, o atsarginį ratą įdėjau į bagažinę - krovinių nevežioju, tai jis man ten kaip ir netrukdo. O ir prie bagažinės prieiti paprasčiau, ypač kur nors parkinge, kai mažai vietos.
  8. Pabandykite patikrinti prietaisų skydelio elektronikos plokštę. Mano OFA po pirkimo panašiai buvo, nuėmus skydelį pamačiau, kad vienas takelis perdegintas. Sulitavus tepalo rodyklė pradėjo realiai rodyti (ir aišku varikliui įšilus slėgis nukrenta beveik iki 0).
  9. gera diena, bent nelyja

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.