Pereiti prie turinio

opel frontera nuo 1999


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki

 

draugas nusiziurejo 2000 metu frontera, trumpa 2.2 dizeliukas, automatas, naudoti zada kasdien, i grybus, zvejyba nu dar lengvas pakatuskes B) ,kaip sitie motorai? ir aplamai kur ziureti, silpnos vietos.

Aciu uz atsakymus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 68
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Variklis ant zemu apsuku nelabai traukia,daznos problemos su kuro siurbliais,problemos su elektros pravodke variklio skyriuje,vairo mechanizmo konstrukcija kaip lengvuju masinu,kuro bakas ir duslintuvo bakelis labai jau zemai kabo,galiniam tilte nera tepalo isleidimo kamscio,kad pakeist tepala reik nuimt reduktoriaus dangteli,o jis pats aliumininis,miske isiremes i kelmuka sulauzysi,daznos problemos su prietaisu skydeliu,nelabai patikimas razdatkes elektrinis valdymas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

aciu uz atsakymus, daug maz aisku, o kas ten razdatkeje negerai, siaip lygtais rankena jungiasi?

 

zodziu dyzeliukai nelabai. O kaip tie 2.2 benzininiai motorai? ar pasuks kokius 31 ratus?

 

ir kaip ten su automatinemis dezemis, problematiskos ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

aciu uz atsakymus, daug maz aisku, o kas ten razdatkeje negerai, siaip lygtais rankena jungiasi?

 

zodziu dyzeliukai nelabai. O kaip tie 2.2 benzininiai motorai? ar pasuks kokius 31 ratus?

 

ir kaip ten su automatinemis dezemis, problematiskos ?

Priekinis tiltas jungiasi su knopke,o su rankena jungiasi paletintojas,o kokie gali buti varikliai ar dyzelis,ar benzas sukurti lengvom masinom,o po to ikisti i visureigi,na isimtis 3,2 variklis,bet jis statesi tik i 5 duru frontes.31 ratus suka visi varikliai,dazniau jungi paletintoja ir tiek.Priekiniam tilte nera hubu,ratai pasijungia per plaukiojanti pusasi.Del automatiniu deziu nieko nezinau,neteko susidurt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 6 mėnesių...

Sveiki. Taip pat domiuosi Opel Fronteros pirkimu.Auto bus skirtas kasdienai vazinet i darba nemazus atstumus kurie baigsis misko keliukais ir kvartalinemis, kur su lengvaja masina tikrai sunku pravaziuot, o ypac rudeni ar ziema. Pravazumo, manau fronteros turetu pakakt, tik klausimas del patikimumo ir ilgaamziskumo? Renkuosi tarp benzinines 2,2 ir dyzelines 2,2. Benzinine su dujom kaip ir ekonomiskesne butu, bet vieta taip reikalinga bagazinej, tai ar imanoma baliona kist po masinos apacia? ir kaip apskritai sitie benzininiai varikliai? Gal nieko variantas ir dyzeliukas 2,2, bet ten problemeles, kiek skaiciau ziema,kad sunkiai vedasi? Ir kuom skiriasi 2,2DTI 116HP nuo 2,2DTI 120 HP. pastarieji gal patikimesni, nes turiu pats vectra su 2,2DTI(120hp) ir ziema jokiu problemu su juo? Ir kaip ten su tuo priekiniu tiltu, perskaiciau ne viena tema , bet taip iki galo ir nusupratau. Nuolatiniai varomi yra galiniai ratai ir paspaudus ta knopke salone, jungiasi ir priekiniai. Bet tada turbut varo vienas ratas priekinis ir vienas galinis? O visi 4 blokuojasi kada nors? Gal ijungus paletintoja?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nebijo tas DTi motoras salciu, laikant 2k aps ir i virsu joks galios trukumas nejauciamas, traukia visai padoriai, ekonomiskas, o ir atsitikus bedai nesunku rast ir kaina gera. Ko gero daugelis VM motoru nueina zemasukiu megeju deka, ale 50 km\h ir 1500 aps. Susitvarkyk vakuumus ir junginesis tas priekis be jokiu bedu. Galinis tiltas daznai turi gamykliny nebeveikianty LSD:lol:

Redagavo sibirass
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Važiuoti gan malonu,bet jei dar kartą reiktų pasirinkti tai imčiau Subaru.Jei norėtum smulkiau apie Frontera,galiu į pm.

Antoska, jei tau nepasisekė su frosia tai dar nereiškia kad ir kitiems nepasisekė - va Sibirass vienos dar padoriai nedamušė o jau nusipirko dar vieną tik kad jaunesnę ;)

 

 

To Daras ; kad blokuotusi visi keturi ratai tai gan retas varijantas. Mechaninė blokiruotė galinio tilto jau tankesnis reiškinys - tada iš 4-ių ratų 3 sukasi pastoviai. Fronteruose dažniausiai dedama LSD blokiruotė, bet tam kam pats ruošėsi naudot mašiną ir tai neitin būtina ba žymiai daugiau naudos bus iš teisingai pasirinktų padangų.

Beje , dujų balionas po mašina neitin geras varijantas, ypač kai nuo kelio nulipi :rolleyes:

Redagavo Klevas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Važiuoti gan malonu,bet jei dar kartą reiktų pasirinkti tai imčiau Subaru.Jei norėtum smulkiau apie Frontera,galiu į pm.

BENDRADARBIS VAZINEJA SU SUBARU forester 2.0 bendzas-dujos, plius aukstinta vaziuokle. Siaip masina visai nieko bei gan ekonomiska 12-13 litru duju(tiesiogines). Abu tiltai nuolatos varomi ir nereikia nieko junginet bei reciuau genda. Bet.....visi subarikai bendzai, dyzeliai tik naujesni ir kolkas nelabai iperkami, o tas duju balionas bagazinej tikrai nepatogu ir apskritai vietos pas foresteri kaip ir pas lengvaja. Be to, foresteri butina kelt, nes jis gan zemas, frontera tikrai aukstesne, nepaisant gan zemo galinio tilto. Dujos greitai eda voztuvus subarikam, o reguliavimas brangiai atsieina, nes reikia kelt varikli lauk(dazniausiai) Taio akys po truputi krypsta ir i Fronteros puse, nors galutinai nesu apsisprendes. Buciau dekingas uz paildoma info tiek apie fronteras, tiek apie subaru.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Antoska, jei tau nepasisekė su frosia tai dar nereiškia kad ir kitiems nepasisekė - va Sibirass vienos dar padoriai nedamušė o jau nusipirko dar vieną tik kad jaunesnę ;)

 

 

To Daras ; kad blokuotusi visi keturi ratai tai gan retas varijantas. Mechaninė blokiruotė galinio tilto jau tankesnis reiškinys - tada iš 4-ių ratų 3 sukasi pastoviai. Fronteruose dažniausiai dedama LSD blokiruotė, bet tam kam pats ruošėsi naudot mašiną ir tai neitin būtina ba žymiai daugiau naudos bus iš teisingai pasirinktų padangų.

Beje , dujų balionas po mašina neitin geras varijantas, ypač kai nuo kelio nulipi :rolleyes:

o ta LSD blokiruote ka reiskia? Varo vienu metu vienas ratas, kuriam lengviausia? Ir dar del priekio klausimelis. TA ELEKTRONINI RAZDATKES IJUNGIMA GALIMA PAKEIST I MECHANINI IR TADA maziau vargo ir problemu su tuo priekiniu tiltu, tik tiek,kad pries ivaziuojant i miska tektu visada islipt ir ijungt prieki? Kurioj vietoj jis isijungtu, atidarius kapota ar kur po apacia reikia list ar ranka kist? Bei dar nesupratau vienoj vietoj buvo kalbama apie rekomenduojama vaziavimo greiti.ijungus viena kazka rekomenduojama 40km/h, o ijungus kazka kita-100km/h ar kazkas panasaus...?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Priekinį tiltą įjungia el.varykliukas prie razdatkės ir vakuuminis jungėjas ant pr.tilto.

Kartais į el.varykliuką patenka vanduo ir nebejungia priekio.Su vakuumo įjungėju būna problemų del nesandarumo,tačiau dabar dėl dalių problemų nėra ir kainos normalios.

Žemeusia vieta pas 1999m Fronte- bakas ir biškį pasikasus sėda ant pilvo.

Subarikui vožtuvai problematiški,bet Frontės varikliui pakeisti grandinę,kuri stovi vidury alkūninio irgi sunku.

40km/h.čia įjungus palėtintą,o be palėtintos 100 be problemų.

Kiekvienos mašinos pirkimas loterija,kitam ir Samurajus lužta.Kaimynas turėjo 94m Frontę drožė be gailesčio ir nieko,ir dabar važiuoja.Taip,kad kaip pasiseks...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

,bet Frontės varikliui pakeisti grandinę,kuri stovi vidury alkūninio irgi sunku.

 

:D:D:D - Nu visokių variklių perrinkęs (tam skaičiui ir tų 2,2dti) bet dar tokio čiūdo nemačiau ir vargiai ar kada teks pamatyt.

Antoska , be jokio pykčio, noro įžeist ar pašiept bet čia tu tikrai vėjus sukalbėjai.

 

 

Tas 40km/h yra riba kai leidžiama geru keliu važiuot 4x4 režimu ba kitaip papildomos apkrovos ir įtempimai transmisijai gaunas ba nėra tarptiltinio difo.

 

LSD blokiruotė reiškia tai kad kai prasisuka vienas ratas pradedama blokuot tilto difą bet nepilnai kaip kad tai daro mechaninė blokiruotė.

 

Perdaryt elektrinį valdymą į mechaninį, deja, nėra taip paprasta kaip atrodo. Parasčiau ir pigiau yra sutvarkyt esamą kad veiktų taip kaip piklauso.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, dabar jau po truputi aiskeja visas vaizdas apie frontera. O ka zinot apie tuos du skirtingus 2.2 DTI variklius kuriu vienas su 116hp ir 260nm sukimo momentu nuo 1900 bei kita su 120 hp ir 280nm sukimo momentu jau 1500 apsuku bei apie litra mazesnem sanaudom? Ir kaip su detalem, buna srotuose ar tik pavieniai atvejai ir dazniausiai tenka pirkt naujas. Bei sankaba zinau irgi ne stiprioji puse, ypac tas plaukiojantis smagratis. yra gal galimybe idet nuo ko kito ne plaukiojanti,jei prireiktu kada?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

< Nu visokių variklių perrinkęs (tam skaičiui ir tų 2,2dti) bet dar tokio čiūdo nemačiau ir vargiai ar kada teks pamatyt.>

Klevai,aš ne variklių specas,bet savo akim mačiau savo variklį visą išardytą vien dlto,kad reikėjo išimt veleną,kad pakeist grandinę kuri suka balansyrus.Jei mane išdūrė tai gaunasi,kad rašau nesamones.Meistrai užsiima tik varikliais ir sakė,kad 2-jų litrų varikliui trečios grandinės nėra,o 2,2 yra.

Bandysiu pasiklausinėt kitų meistrų kaip tai yra darona,o tada teks reikalaut kompensacijos už apgaulę ir kitų klaidinimą :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, dabar jau po truputi aiskeja visas vaizdas apie frontera. O ka zinot apie tuos du skirtingus 2.2 DTI variklius kuriu vienas su 116hp ir 260nm sukimo momentu nuo 1900 bei kita su 120 hp ir 280nm sukimo momentu jau 1500 apsuku bei apie litra mazesnem sanaudom? Ir kaip su detalem, buna srotuose ar tik pavieniai atvejai ir dazniausiai tenka pirkt naujas. Bei sankaba zinau irgi ne stiprioji puse, ypac tas plaukiojantis smagratis. yra gal galimybe idet nuo ko kito ne plaukiojanti,jei prireiktu kada?

Niekuom tie varikliai nesiskiria , tik kad kuro siurbliai truputį skirtingi ir tiek. Na jei savo vėtros varikliui detalių šrotuose randi tai rasi ir frosės varuikliui. Kitų detalių irgi yra - gi ne kažkokia egzotika šiai dienai OF.

Su sankaba irgi nėra taip baisu , galų gale yra KIT komplektai - keiti visą sankaba su smagračiu priešakį ir tiek tos biedos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

< Nu visokių variklių perrinkęs (tam skaičiui ir tų 2,2dti) bet dar tokio čiūdo nemačiau ir vargiai ar kada teks pamatyt.>

Klevai,aš ne variklių specas,bet savo akim mačiau savo variklį visą išardytą vien dlto,kad reikėjo išimt veleną,kad pakeist grandinę kuri suka balansyrus.Jei mane išdūrė tai gaunasi,kad rašau nesamones.Meistrai užsiima tik varikliais ir sakė,kad 2-jų litrų varikliui trečios grandinės nėra,o 2,2 yra.

Bandysiu pasiklausinėt kitų meistrų kaip tai yra darona,o tada teks reikalaut kompensacijos už apgaulę ir kitų klaidinimą :D

Nebūtinai išdūrė , gal paprasčiausiai nesugalvojo paprastesnio kelio - atjungt seną grandinę ir ištraukt , o naują įkišus paimt ir sujungt.

Beje , be balansyrinių velenų variklis dirba lygiai taip pat kaip ir su jais , tik kad laisvais sūkiais truputį didesnė vibracija.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 5 mėnesių...

Truputi pakelsiu tema, kad naujos nekurt.... Gal kasnors galit kanors gero ar blogo paporint apie Fronteros B 3.2 Benzinini agregata? Pliusai/minusai. Draugauja su dujomis ar ne? Gal kokiu igimtu bedu turi? Daugiau apie pati automobili lyg ir viskas aisku, bet vat sis variklis tai kelia daug klausimu :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

labas, vazineju jau su 3,2 benzu kokius 7 metus. dideliu bedu tikrai neturejau. na reiktu paminet ,kad Zopelis pirktas tikrai su maza rida 69000km, dabar 140 000km. dujas isidejau BRC tiesiogini ipurskima ( jau 3 metai)ir normaliai vaziuoja. esu turejes visus tris B frontes variantus (2.2 benzas, 2,2 dyzelis) tai, mano subjektyve nuomone, 3,2 benzas yra optimaliausias variantas, nes kuro ima mieste kaip ir 2,2 benzas. Gedimu neesu turejes, tepalus keiciu kai uzsidega lempa spaudimo t.y. karta i metus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na retumas, kaip suprantu, gali atsiliept nebent detaliu paieskai, bet is esmes remontuojant naujomis dalimis neturetu (gal) but problemu :) Suprantama, kad tai smarkiau kirs per kisene... bet pavazinejau su 1.6 varikliu ir supratau, kad tai ne man... velniop ekonomija (salyginai, nes dujos butu idetos), man regejimas iki horizonto netraukia, kuomet lenkima padaryt reikia:) Svarsciau visokius variantus: tokius kaip JGC, LR Disco ir panasiai, kad butu 3-4 litru benzininis variklis, kad ant plento automobilis irgi neblogai jaustusi, o ne tik miske. Ir vis besizvalgant sirdis pradejo linkt i OF 3.2 V6 puse. Kazkaip galvoju, kad man tokio automobilio turetu pakakt nuvaziuot i medziokle ir zvejyba. Nesiruosiu nieko tobulint, liftint ir panasiai. Na nebent didesni ratai, nei standartiniai kokius pavyktu italpint ir gerve, jei jau netycia kurnors pakibciau.

Galbut daug kas sakysit, kad uztektu man ir Foresterio ar kazko is parketnyku, bet as grieztai pries:) Tai vat tokie mano pamastymai... labai niekur neskubu ir bandau susirinkt informacija, kad kiek galima teisingesni sprendima padaryt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.