Pereiti prie turinio

awrimux

Nariai
  • Pranešimai

    102
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

Kontaktai

  • Skype
    awrimux

Profilio informacija

  • Lytis
    Vyras
  • Miestas/Klubas
    Kaunas
  • Pomėgiai
    Medziokle, IT

Paskutiniai lankytojai

Paskutinių lankytojų blokas yra išjungtas ir nėra rodomas kitiems nariams.

awrimux's Achievements

0

Reputacija

  1. Super filmukas. Per metus susku vien darbe apie 80000, tai tenka prisiziuret visko. Jau net ir keiktis nustojau... tik proto palinkiu visiems
  2. Tai mano mintis tokia ir buvo, jei habai uzrakinti (prijungti prie pusasiu), o 4x4 isjungta (riciagas 2wd padetyje) tai pakelus prieki nuo zemes ir ranka sukant viena is priekiniu ratu priekinis kardanas turi suktis su ta salyga jei yra veikiantis kaip priklauso priekinis reduktorius. Atjungus habus ratai sukasi laisvai, o pusasiai su kardanu tuo metu ilsisi Va is to ir isplaukia man mintis, kad pas mane razdatke pabirus, nes ijungus 4wd priekinis kardanas lyg ir bando suktis bet taip po trecdali abaroto ir sustoja, davus apsuku vel koki puse abaroto ir vel ramu.
  3. Bet jei butu priekinis reduktorius, tai lyg ir neturetu kardanas suktis sukant priekini rata su uzrakintu habu.... arba ten tiek jis ir gyvas, kad kol jegos nereik tai kabina, o kai rimtai vaziuot tai tada prasuka ir viskas. Reiks varyt kazkur kad isardytu, nes pats salygu neturiu, tai busiu priverstas atsisveikint su susnim pinigu greiciausiai. Be to ar tai razdatke ar priekinis reduktorius esmes nekeicia, nes tiek vienas tiek kitas yra nemazas deficitas ar bent jau susidaro toks vaizdas pusdieni praleidus su rageliu rankose ir perskambinus lietuvos srotus :)/>/> Prie to paties gal kas zino ar skiriasi razdatke ir priekinis reduktorius nuo senesniu metu Ferozos, na tarkim ar tinka 91-92 metu dalys 96 metu ferozai? Nes ten lyg kazkiek ir keitesi modeliai, bet mazgai galbut liko tie patys? :)/> sito klausimo jau klausiau, bet atsakymo taip ir nebuvo... galbut dabar kasnors kanors paporins.
  4. Va tai sitaip va ir va kaip... sumontavau mechaninius AVM habus siandien savo ferozai ir paaiskejo, kad ne habuose beda, o kaip ir itarinejau - razdatkeje. Priekinis diferencialas lyg ir tvarkoj, nes uzrakinus haba ir sukant rata kardanas sukasi. tai lyg ir logiskiausia butu ziuret razdatke. Va cia ir iskyla klausimas kokia reali razdatkes kaina gali but srote? Nes sus sio mazgo remontu neteko niekat susidurt, tai nelabai ir isivaizduoju. Remontuot dabartine kazin ar apsimokes, o turbut ir daliu nelabai is kur bus paimt. Bent jau taip porinpo viena kontora, kuri skelbiasi turinti daug patirties razdatkiu remonte... isgirde automobilio marke pasiunte mane toli toli.
  5. Na man irgi pirma mintis tokia buvo, bet kai pamaciau, kad priekinio kardano praktiskai nesuka tai pradejau dvejot.... vadinasi pirmiausia reikia bandyt mechaninius hubus nupirkt, kaip planavau ir ziuret koks rezultatas bus.
  6. Taigi taigi ir vel griztu prie tos pacios temos, kadangi nieks mano ferozos neperka, tai nusprendziau pasilikt ja medzioklem, o seimynai isigyti universala ar minivena. Sis reikalas grazina prie ferozos remonto reikalu jei konkreciai tai prie razdatkes, kuria panasu pavyko dalinai damust. Ana savaitgali vazinejant misku ir ikritus i pusni pastebejau toki dalyka, kad ijungus 4wd kuomet sukasi galas, priekinis kardanas sukasi su pertrukimais ir girdisi traskesiai. Bet jie lyg ir is priekinio reduktoriaus sklinda ir priekio praktiskai net nebando sukt. iskart kilo mintis, kad reduktoriui kaput ( greiciausiai taip ir yra), bet kiek pamascius, priejau prie tokios teorijos ar tik nebus ir razdatkei ir reduktoriui paskutinioji atejus. Nes logiskai mastant, jei razdatke tvarkoj tai turetu sukt kardana pastoviai, be jokiu pertrukimu? o gal as kazko nezinau visoje sitoje mechanikoje? Pataisykis kasnors jei klystu. Prie to paties iskart kyla klausimas ar nuo snesniu metu ferozos tinka sie agregatai maniskei 96 gimimo? Verta pirmiau ardyt ir ziuret kame ten saknys ar geriau iskart pirkt jai pavyks rast ir tada is dvieju viena gera surinkt?
  7. Pas mane ferozoj tai kiek zinau nuo golfo istatytos spyruokles. Bent jau taip buves seimininkas pasakojo. Ir truputi kitaip jos imontuotos - detos ne tarp tilto ir remo, bet tarp linges ir remo.
  8. Na gali tekt palaukt, bet kazkaip man kitaip neiseina... vis kokios egzotikos uzsimanau. Dabartinis Daihatsu irgi ne is populiariuju, bet kolkas su dalim problemu nera labai. Zinoma kaikurios kainuoja ir tenka kokia savaite palaukt, bet nematau tame jokios problemos. Nenoreciau tiket, kad Opeliui gali but sudetingiau gaut kazka, o siaip del to ir klausiu kitu patirties, kad kuo daugiau suzinot niuansu. Dyzelis man neaktualu, nei zinau kur gaut jo pigiau, nei domiuosiu. Zinoma bekeleje gal dyzelis ir geriau. Kadangi 70% nuvaziuoju asfaltu tai norisi geresnes dinamikos butent plente. Na betkokiu atveju as niekur neskubu, tai dar gali mano nuomone ir norai pasisukt visiskai i kita puse
  9. Na taip-sutinku. Bet is esmes gi siais laikais viska galima uzsakyt. Mano nuomone geriau retas variklis ir retesni gedimai (priklausomai zinoma kokio stovio pavyktu nupirkt, bet siuo metu sios salygos neitraukiu), nei toks variklis, kuris luzta daznai, bet daliu yra kur nori ir kiek nori. Man svarbiau, kad neturetu kokiu "igimtu" bedu, kuomet nupirkes esi beveik 100% garantuotas, kad reiks keist viena ar kita mazga, o pakeitus paskui ta pati beda kartosis dar 100 kartu.
  10. na retumas, kaip suprantu, gali atsiliept nebent detaliu paieskai, bet is esmes remontuojant naujomis dalimis neturetu (gal) but problemu Suprantama, kad tai smarkiau kirs per kisene... bet pavazinejau su 1.6 varikliu ir supratau, kad tai ne man... velniop ekonomija (salyginai, nes dujos butu idetos), man regejimas iki horizonto netraukia, kuomet lenkima padaryt reikia:) Svarsciau visokius variantus: tokius kaip JGC, LR Disco ir panasiai, kad butu 3-4 litru benzininis variklis, kad ant plento automobilis irgi neblogai jaustusi, o ne tik miske. Ir vis besizvalgant sirdis pradejo linkt i OF 3.2 V6 puse. Kazkaip galvoju, kad man tokio automobilio turetu pakakt nuvaziuot i medziokle ir zvejyba. Nesiruosiu nieko tobulint, liftint ir panasiai. Na nebent didesni ratai, nei standartiniai kokius pavyktu italpint ir gerve, jei jau netycia kurnors pakibciau. Galbut daug kas sakysit, kad uztektu man ir Foresterio ar kazko is parketnyku, bet as grieztai pries:) Tai vat tokie mano pamastymai... labai niekur neskubu ir bandau susirinkt informacija, kad kiek galima teisingesni sprendima padaryt.
  11. Truputi pakelsiu tema, kad naujos nekurt.... Gal kasnors galit kanors gero ar blogo paporint apie Fronteros B 3.2 Benzinini agregata? Pliusai/minusai. Draugauja su dujomis ar ne? Gal kokiu igimtu bedu turi? Daugiau apie pati automobili lyg ir viskas aisku, bet vat sis variklis tai kelia daug klausimu
  12. Nors ir neesu siame gelbetoju sarase, bet siandien (jei tiksliau tai jau vakar) taip susikloste, kad ir man pavyko isgelbeti viena roveriuka ipuolusi i griovy kelyje Kaunas - Sakiai, ties Kacergine. Taip jau gavosi, kad per sventes ispuole dirbt tai pasikinkes Nissan Navara bruzdejau is Kauno link Sakiu. Vaziuoju ir matau, kad griovyje minkstai isitaises roveriukas tupi. Aplink sukiojas jauna porele ir matosi, kad nelabai ka jiems pavyksta sugalvot, nors ir nepanikavo, bet dziaugsmo ju akyse nebuvo per daug. Pasisiuliau pagelbet, kabinam ju automobili prie manojo ir bandau lupt lauk, bet pasirode pusnis ne tokia jau ir geranoriska ir nesiteike lengvai savo grobio atiduot. Tuomet 20 minuciu darbo sniego siupeliu, trukt su Navara ir automobiliukas atsidure ant plento. Jaunuolis prie vairo is to dziaugsmo net pamirso stabdyt kai islupau, tai dar vos man galan neikale :D/> Dar bande atsidekot siulydami 50Lt, bet kazkaip pelnytis kitu nelaime pasirode nesazininga tuo labiau per Kaledas. Veliau as sekmingai apsukau puse lietuvos, o isgelbeti nepazistamieji tikiuosi irgi sekmingai pasieke savo tiksla ir ten sutiktiems zmonem papasakojo, kad ne visi zmones ant Lietuvos yra blogi bei, kad kartais ir is nepazistamu gali sulaukt pagalbos :)/> Su Kaledom visus!!
  13. Turesiu ir tai omeny Tik man vis dar tokios mintys kyla ar negali taip but, kad vistik tie visi traskesiai persiduoda is priekio... kazkaip labai sunku suprast. Nes pabandzius vakar pagainiot per pusnis, tai man toks vaizdas, kad automatiniai manu habai nesusikabina ir vis prasisuka... bet cia tik siaip pamastymai, nes neesu labai jau didelis specas siu reikalu. Betkokiu atveju esu nusprendes automatinius hubus pakeist mechaniniais, tai sitas darbas daug paprastesnis, nei razdatkes ardymai.
  14. Dekui uz patarimus, bandysiu tai pritaikyti praktikoj
  15. Nezinau is kur jie traukia tas kainas, o pats realiai nesivaizduoju kiek ten darbo, nes kai palindes po masina ziurejau, tai mano galva ten tik kelis varztus atsukt bet as neesu specas tame, del to tai yra tik subjektyvi mano nuomone. Nors jei tureciau salygas tai ilgai nesvarstes imciaus pats sio reikalo, nors ir neesu labai didelis specialistas, bet kuomet darbui atlikti pasitelki dar ir galva, tai viskas imanoma. O garsai tokie, kad ijungus 4WD , nesvarbu ar HI ar LOW pozicijoj, pasigirsta traskesiai lyg girnomis bandytum akmenis malt Galvojau, kad gal koks guolis pabires, bet tada persasi mintis, kad turetu visuomet barsket, nepriklausomai ar 2wd ar 4wd. Prie to paties dar per salnika ties galiniu kardanu ir tepala pradejo leist, nezymiai, bet visvien reik tvarkyt. Verta pazymeti, kad garsai atsirado anksciau nei pasimate tepalo nutekejimas, tai lyg ir noretusi atmest ta versija, kad tai priezastis tepalo trukume... O kadangi automobiliuka darausi sau, tai norisi viska atlikt teisingai. Siandien per pazistamu pazistamus jau lyg atradau kas nusiteikes pagelbet sioje situacijoje.... kainos visvien nezavi, bet bent jau yra tikimybe, kad neprichalturins:)
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.