Pereiti prie turinio

Opel Frontera


g00g00

Rekomenduojami pranešimai

tai jei galima truputuka labiau apie mechaninius ir automatinius HUB... nes nelabai gaudaus..

mehaninius habus reikia sujungti paciam sustoji islipi ir susuki o atumainiai habai automatiskai nereikia islipineti is masinos ir susukti tiesiog jungi ir vazuoji pas tave opeli tikriause automatai stovi nu pasiziurek priekinem rate per viduri turi buti uzrasyta autolok o jei mehaninei tai ten turetu buti rankenele o jei perdaritas tai varstas http://www.autoplius.lt/pirkejams/skelb ... &id=969465 ketvirtoje foto matosi automatinis habas

http://www.autoplius.lt/pirkejams/skelb ... &id=795525 antroje foto matosi mehaninis habas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 285
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

vadinas pas mane automatiniai, nes islipineti niekur nereikia..

ok.. tada Pvz del remu tu isoriniu, lipant, gali ir prieki... pagal europos istatymus jie uzdrausti ar bus uzdrausti nuo sausio 1d. ... Ten kazkas isrado judancius... bet vistiek.. kaip tada tvirtinti priesrukinius zibintus.. kaip pajero buna dideli ir melyni... kaip "xenon" ant stogo?ten ragai yra bet reikia kazkoki rema daryt...?

pasipasakokit?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Cia kalbi apie tuos priekinius lankus kaip supratau? Gali tuos papildomus halogenus daug kur tvirtinti, nebutinai ant lanku...ant stogo, atn bamperio, kaip nors i pati bamperi sukisti ir pns, cia jau priklauso tik nuo tavo fantazijos, ir noro kiek tam gali ideti savo darbo. Na cia jei darysi pats. O ant stogo tvirtinti jei yra ragai tai paptasciau ir buti negali :wink: Tiesiog uzmeti koki metalini skersini ant ragu ir prie jo jau halogenus, juos geriau tvirtinti is to skersinio apacios, na kad jie butu tarp stogo ir to skersinio, tai bus saugiau, nenumusi i sakas ju miske ar pns. O jei netelpa tai kelk skersini aukstyn, na arba dek virs skersinio :roll:

 

Vat galiu imesti savo tlc foto, su tom papildomom sviesom, buvo jau tokios sudetos kai pirkome, gal pakeisime jas, nes sh sitos sviecia...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

žibintai fotkėj akyvaizdžiai ne vietoje, greit pribaigs juos kokiam miškelyje. brastelėje ar smėlio karjere... viską reikia stumt už lankų-rėmo ribų į vidų.... bet konstruktyviai matos nelabai yra kur -vadinas geriau ant stogo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei kas pasakys, kad Opelis bloga masina , nesusimastes duosiu per ausi:)

Bet kas del Fronteros , nesimusiu , net tai ne masina:) , bet ir ne dzipas:)

 

O jei rimtai visiskas standartas turi viena rimta problema , isvaziavus i bekele sudega sankaba . Remontas Panevezio kainomis 900 lt. Ka nors tobulinti nepatartina , transmisija vienareiksmiskai neatlaikys. Patartina vengti bekeles , netgi gilaus sniego, kuo reciau jungti 4 WD. Rekomenduotina eksplotuoti kaip lengvaji automobili.

Dar yra smulkiu elektronikos problemu , su kuro ipurskimu, variklio valdymo elektronika.

2.2 variklis gana patikimas (mechanine dalis), bet ypatingai jautrus aptarnavimo periodiskumui , bei reikalaujantis sintetinio tepalo.

Dar vienas minusas , gan nemazos kuro sanaudos.

 

Tiek ziniu. Nesinervuok . Jei zali toliau lankytis siame forume parduok Frontera. (Bus pigiau:))Jei labai nori Opelio , pirk Monterey.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kai įjungti mechaniniai HUB-ai, krumpliaračiai taip vadinamoje

"razdatkėje" , kuri prijungia priekinį tiltą, sukasi vienodu greičiu. Todėl jiems susijungiant nieko blogo nenutiks.

 

Klausimelis ar teisingai supratau:

Jei pas NP GR pastatai hubus nuo auto i lock, tai iseina, kad priekine transmisija sukasi net jei vaziuoji su 2H? Tik kad variklio jega neperduodama.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sukasi pusašiai ir reduktorius ir kardanas... tik kardanas nesujungtas su paskirstimo dėžės varomu velenu. Važiuojant 2H režime nereikalinga apkrova detalėms - o su free atjungtais habais malasi tik stupicos guoliai.

Bet jei labai retai su 4wd važiuoji, tai sveika kartais duot prasisukt viskam bent 2H režime.....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei kas pasakys, kad Opelis bloga masina , nesusimastes duosiu per ausi:)

Bet kas del Fronteros , nesimusiu , net tai ne masina:) , bet ir ne dzipas:)

 

O jei rimtai visiskas standartas turi viena rimta problema , isvaziavus i bekele sudega sankaba . Remontas Panevezio kainomis 900 lt. Ka nors tobulinti nepatartina , transmisija vienareiksmiskai neatlaikys. Patartina vengti bekeles , netgi gilaus sniego, kuo reciau jungti 4 WD. Rekomenduotina eksplotuoti kaip lengvaji automobili.

Dar yra smulkiu elektronikos problemu , su kuro ipurskimu, variklio valdymo elektronika.

2.2 variklis gana patikimas (mechanine dalis), bet ypatingai jautrus aptarnavimo periodiskumui , bei reikalaujantis sintetinio tepalo.

Dar vienas minusas , gan nemazos kuro sanaudos.

 

Tiek ziniu. Nesinervuok . Jei zali toliau lankytis siame forume parduok Frontera. (Bus pigiau:))Jei labai nori Opelio , pirk Monterey.

Gal kas pasakys kuo skiriasi Monterey nuo Trooperio? :roll:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sukasi pusašiai ir reduktorius ir kardanas... tik kardanas nesujungtas su paskirstimo dėžės varomu velenu. Važiuojant 2H režime nereikalinga apkrova detalėms - o su free atjungtais habais malasi tik stupicos guoliai.

Bet jei labai retai su 4wd važiuoji, tai sveika kartais duot prasisukt viskam bent 2H režime.....

 

Tai žiema pasistatai ant "Lock" ir važinėji su 2H. Jei reikia 4H - numetei greiti ir perjungi iš 2H į 4H. Ale jaučiu toks scenarijus labai greit priartins razdatkės triukšmingą mirtį.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

hmz, kolkas kuro sanaudos uz miesto ribos 8-9.5, o mieste iki 14... ziurint kaip vaziuosi... o jei 4x4 tai tada ir iki 18l...zdz.. bet gyventi galima.. siektiek daugiau uz lengvaja:ddd

 

Bet malonumas kitas...

Hmz, kas del sankabos, dar neteko bandyti uz miesto ir kur daug sniego, nes nedaug laiko turiu ta masinuka... kolkas tik geros nuomones ir labai patinka... o MONTEREY... hmz... 3l... ir nzn... man jis nnz...geriau jau TLC... bet uztenka ir shito REDBULL'IO kudangi jis pas mani raudonas...

ziuresim kaip seksis su juom draugauti... o tada ir spresiu kaip toliau bus...su mano redbull'iu...

TIkiuos viskas bus gerai...

Kolkas tiek klausimu.. kai daugiau pavazynesiu tada manau daugiau ir klausimu bus.. kolkas ptiu ptiu ptiu nera.. ir tikiuos daugau nebus... tik is serviso reikia pasiimti masina:)))))

Tai tiek..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nusipirkus masina:

1. Pasikeisk variklio dirza, itempeja ir tarpini guoli (jei yra).

Sito nepadarei, tai turejai bedu.

2. Pasikeisk visus tepalus. Jei esi labai taupus, bent patikrink ju lygi ir bukle (jei nors kiek pajuodave, keisti butina). Fronterai galiniam tilte tepala pakeisk butinai (manau zinai, kad i tiltus butinas GL-5 tepalas).

3. Patikrink oro filtro bukle, jei reikia - keisk (bent jau isvalyk), pakeisk kuro filtra ir antifriza.

 

O toliau dek 31 ratus (ant standartines fronteros max dydis) ir vazinek i sveikata.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

Tai žiema pasistatai ant "Lock" ir važinėji su 2H. Jei reikia 4H - numetei greiti ir perjungi iš 2H į 4H. Ale jaučiu toks scenarijus labai greit priartins razdatkės triukšmingą mirtį.

 

nemirs, ryte pasižiūriu į dangų ir kelią ir arba įsijungiu arba kada reik, kiti net visą žiemą važinėja su užlokintais... Tai ne razdatkei įtakos turi, o detalėms kurios sukasi ir aišku dėvisi...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

vot nzn t ik kad reikia keisti tepalus GL - 5 galiniam tiltui... o visa kita ir taip aisq... bet vistiek zinoajau is ko perku masina.. ir panasiai.. niu kaip yra taip dabar yra... tikiuos dirzas per dantracius neprasoko.. ir nieko varikliuj nepadare...

aciu uz patarimus...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai kaip aukščiau rašė, kadangi su autolock priekinė transmisija važiuojant nesisuka, kai bandai iš 2H į 4H ikišt, išgirsi nemažą traškesi razdatkeje, bo visa chimija sukasi, a priekis - ne. Kai priekis LOCK, tai ir priekis sukasi teoriškai tuo pažiu greičiu, kaip ir razdatke.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ai as jau geriau sustosiu ir padarysiu taip kaip sake, ir man dzin lock unlock... ir t.t. kolkas noriu pasiimti is serviso masina... susikti orai...s n i n g a

 

Duok dieve viskas butu taip kaip as maniau.. nes jei kazkas jau su engine.. tai bus kaka man...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

gal ir stabili, bet manau, ant ledo ar sniego vistiek kaip karvute...siaip ant slapiio asfalto stabdziau tai ciuoze...kaip turi buti... nors greitis buvo iki 50km vis masina sveria ne tona... tai ir stabdymo kelias ilgesnis...

 

Padangas uzsidek normalias ir viskas OK Masina stoja tikrai normaliai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.