Pereiti prie turinio

front 2.8tdi Problemos po katalinimosi ant ledo


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki sian islindo pirmas rimtas gedimas, frontera 2.8tdi 95 po smagiu ciuozinejimu ant ledo iskart isvaziavus pradejo slopt variklis tai vel atsigaut, pradzioj panasu buvo kad kuras baiginejosi ir gesta bet variklis neuzgesdavo ir toliau vaziuojant kuri laika biski prislopdavo. sustojau, daviau apsuku tai net dingo dyzelio garsas vos ne kaip bendzas tyliai dirbo, vaziavau toliau lyg jau nebegeso tik greitis liko tas pats o apsukos didesnes nei iprastai, pries kalna dydesni dar jautesi kad zymiai truksta galios.zodziu kaskas blogai.. nezinau ar yra rysis bet ryte pirmas vedimas visalaik sunkus is trecio karto tik(akumas naujas)veliau normaliai, vedimas panasus zmogaus idetam video http://videogaga.one.lt/video?id=opvdaerlifhzruockf .Dar kekviena kart uzgesinant viriklis sudreba kaip ant begio, gedimo diena jau uzgesus varikliui kratesi gal 10 sekundziu kas atrode idomiai jau net istrauktam rakteliui.Tokie frontes gedimai prasau jusu pagalbos kas galetu but blogai, nieko netikrinau dar pats ,pirkau pries 2 savaites.

ACIU..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 75
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

beja ar tai tik isprovokavo artejanti gedima ar ne bet slidinejant ant ledo lengdavau gaza bet su protu, o visas gedimas ir islindo iskart po.

 

kaip su kuro filtru - keitei? o gal kokio skysčio pylei? nes šiaip dėl traukos simptomai panašūs kad filtras kemšasi... jegu buvo važinėta su kokia š saliara, o užpylei kuro, turinčio valomųjų priedų, visą brudą galėjo bake per "cirką" sukelti... atsisuk filtrą - matysis ar žiauriai užsišikęs... beje, kiek pamenu, atstoinikas ten ant filtro bandeniui yra... jeigu nekeitęs filtro - pasikeisk ir tuo pačiu vandenėlį nuleisi... ar visalaik užsivedinėjo sunkiau, ar tik dabar taip pasidarė?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kaip su kuro filtru - keitei? o gal kokio skysčio pylei? nes šiaip dėl traukos simptomai panašūs kad filtras kemšasi... jegu buvo važinėta su kokia š saliara, o užpylei kuro, turinčio valomųjų priedų, visą brudą galėjo bake per "cirką" sukelti... atsisuk filtrą - matysis ar žiauriai užsišikęs... beje, kiek pamenu, atstoinikas ten ant filtro bandeniui yra... jeigu nekeitęs filtro - pasikeisk ir tuo pačiu vandenėlį nuleisi... ar visalaik užsivedinėjo sunkiau, ar tik dabar taip pasidarė?

skaitai mano mintis... :lol:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Labai panasu,kad nusimuso uzdegimo kampas,dirzas per danti gal prasoko.Kad apsukos kyla ,o greitis nelabai dideja,panasu i sankaba,gal jau buvo prie pabaigos,o besidraskydamas dar pats pasvilinai.Del kurimosi pradziai pakaitinimo zvakes patikrink.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kaip su kuro filtru - keitei? o gal kokio skysčio pylei? nes šiaip dėl traukos simptomai panašūs kad filtras kemšasi... jegu buvo važinėta su kokia š saliara, o užpylei kuro, turinčio valomųjų priedų, visą brudą galėjo bake per "cirką" sukelti... atsisuk filtrą - matysis ar žiauriai užsišikęs... beje, kiek pamenu, atstoinikas ten ant filtro bandeniui yra... jeigu nekeitęs filtro - pasikeisk ir tuo pačiu vandenėlį nuleisi... ar visalaik užsivedinėjo sunkiau, ar tik dabar taip pasidarė?

 

Is pazystamo tapati girdejau,sake kad uzpyliau filtra.Meginsiu nuimt ziuret, o uzsivedinejo jau sunkiai nuo pirkimo dienos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Is pazystamo tapati girdejau,sake kad uzpyliau filtra.Meginsiu nuimt ziuret, o uzsivedinejo jau sunkiai nuo pirkimo dienos.

 

keisk filtrą... dar - ten kiek pamenu stovi rankinio papumpavimo vožtuvas - bet kuriuo atveju, po keitimo pradžiai teks ranka pasidarbuoti kad iš magistralės filtrą dyzeliu užpildyti... jeigu po filtro keitimo ir toliau sunkiai kursis - žiūrėk ar vožtuvo membrana sveika - ilgiau stovėjusių auto liga - membrana įtrūksta ir gaudo ora... pažiūrėk ar papildomai nepajungtas ir tiesiasrautis smulkaus valymo filtriukas (plastmasinis permatomas) - keisk ir jį, jeigu ką... tuo pačiu patikrink koks kuras bake - pasupaliok auto kad pasimaišytų ir rankiniu vožtuvu-pompa kokį puslitrį nusiurbk, leisk nusistovėti... pagal skaidrumą, filtro būklę ir vandens kiekį atstoinike nuspręsi ar tai buvo tavo vargų priežastis :salut:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

Kazin ar mano rankoje tokie patvarkimai, bet labai dekui uz variantus, rades tvarkytoja ,perduosiu nurodimus ;)

 

Dekot dekojau, cia buvo visiem, ir dar karta didelis dekui ,nesunku nes forumieciu pagalba suzinojau daugiau apie 4x4 nei svajojau..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kazin ar mano rankoje tokie patvarkimai, bet labai dekui uz variantus, rades tvarkytoja ,perduosiu nurodimus ;)

 

ten 2x2 viskas... filtras ranka nusisuka, vandens nupylimo vožtuvas - ant to paties filtro apačios su laideliais... nusuki ir matai kas visuj darosi, galų gale saliarą išpili į indą iš filtro ir matai... vožtuvas-pompa - ant to paties filtro korpuso viduje - paspaudinėsi - bėgs saliara... nusuki filtrą, po apačia "sloiką", paspaudinėji - žiūri... jei ok - suki atstoiniką ant naujo filtro, suki filtrą, prijungi laidelius (fiškę), nuėmi kuro padavimo šlangute ir pumpuoji kol bėgti pradės užsipildžius filtrui... prijungi šlangutę, paspaudi kelis kartus dar, vedi... vsio - 5 min... ryte vedi... nesiveda - papumpuoji ir vėl vedi.. kitą rytą nuimi šlangutę padavimo - pumpuoji ir matai - eina iš filtro saliara ar ne.... jeigu eina tik daugiau papumpavus - membraną orą praleidžia ir saliara nusėda :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Labai panasu,kad nusimuso uzdegimo kampas,dirzas per danti gal prasoko.Kad apsukos kyla ,o greitis nelabai dideja,panasu i sankaba,gal jau buvo prie pabaigos,o besidraskydamas dar pats pasvilinai.Del kurimosi pradziai pakaitinimo zvakes patikrink.

Lenciugas pas 2,8 stovi ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

manau du atskiri gedimai, purtosi gal kaip kaskas minejo del pagalveliu tu, o gedima kogero issiaiskinau ir nei joks ten negedimas tiesiog ant rezervo kuro vaziavau, lempute neveikia nezinojau kad jau dugnas ir matyt po tampimusi ant ledo nesubegdavo ir dusdavo, bet kas idomu poto dar vaziavau gal 8 km/h ir tik tada sustojau visiskai, uzpyles saliaros supratau tik. ;) tad per anksti myzht i bata pradejau, viskas su fronte ok. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

karoč, va taip, bratela... kolektyvas nutarė kas ir kaip, tai kad davai - keiti pagalves, filtrus, sankaba ir degimo kampa atsireguliuoji... za bazar nado otvechat

 

 

:D:liux:

nesiginčyk.jei kolektyvas nuspres keist variklį-keisi,jei nuspręs keist žmoną -keisi :D

beja visa ka patarė-pasikeist filtra,išvalyt baką,magistralę-padaręs nesigailėsi.veliau panašiam atvejui nutikus busi ramus kad bėda ne čia

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

 

Kazin ar mano rankoje tokie patvarkimai, bet labai dekui uz variantus, rades tvarkytoja ,perduosiu nurodimus ;)

 

 

 

Dekot dekojau, cia buvo visam kolektyvui :)na ir dar karta didelis dekui ,nesunku nes forumieciu pagalba suzinojau daugiau apie 4x4 nei kada svajojau.. vis del to jusu deka ir masina, ir ratus, gerve issirinkau :liux:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki sian islindo pirmas rimtas gedimas, frontera 2.8tdi 95 po smagiu ciuozinejimu ant ledo iskart isvaziavus pradejo slopt variklis tai vel atsigaut, pradzioj panasu buvo kad kuras baiginejosi ir gesta bet variklis neuzgesdavo ir toliau vaziuojant kuri laika biski prislopdavo. sustojau, daviau apsuku tai net dingo dyzelio garsas vos ne kaip bendzas tyliai dirbo, vaziavau toliau lyg jau nebegeso tik greitis liko tas pats o apsukos didesnes nei iprastai, pries kalna dydesni dar jautesi kad zymiai truksta galios.zodziu kaskas blogai.. nezinau ar yra rysis bet ryte pirmas vedimas visalaik sunkus is trecio karto tik(akumas naujas)veliau normaliai, vedimas panasus zmogaus idetam video http://videogaga.one.lt/video?id=opvdaerlifhzruockf .Dar kekviena kart uzgesinant viriklis sudreba kaip ant begio, gedimo diena jau uzgesus varikliui kratesi gal 10 sekundziu kas atrode idomiai jau net istrauktam rakteliui.Tokie frontes gedimai prasau jusu pagalbos kas galetu but blogai, nieko netikrinau dar pats ,pirkau pries 2 savaites.

ACIU..

 

 

Sveiki,

 

Isijungsiu ir as i diskusija jeigu nieko pries.

Pats turiu froske 2,8 TDi ir 2 metai ta pacia beda su salto variklio uzvedimu kaip ir temos autorius. Jeigu isspresi sita beda- duok zinot.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

 

Isijungsiu ir as i diskusija jeigu nieko pries.

Pats turiu froske 2,8 TDi ir 2 metai ta pacia beda su salto variklio uzvedimu kaip ir temos autorius. Jeigu isspresi sita beda- duok zinot.

pirmiausia reikia kuro i baka isipilt

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

velns, neatidaviau meistrams tai ir isgaravo.. nu nieko zinot dar, siaip sako zvakes o kiek tame tesos.. <_<

 

Gali buti ir zvakes, taciau mano atvejis del uzkurimo tas pats. Kai tik nusipirkau pakeiciau visas zvakes, patikrinau visas slangutes ir pakeiciau suskirdusias, pakeiciau kuro filtro korpusa. Rezultatas=0. Gal siek tiek trauka pagerejo, bet viskas liko praktiskai tas pats. Buvo 2 vizitai i Dizrida, ko pasekoje pasiule pakeist varikli :blink:, nes nieko blogo kuro sistemoj nerado. Dar tiesa minejo, kad truksta kazkokiu tipo padsoso detaliu ant kuro siurblio. Nes kai uzkuri salta laikosi zemesnes apsukos nei kai variklis susyla. Kaip pas tave?

Dar idomumo delei- rusu forume kazkur buvau iskapstes kad ant siurblio yra kazkoks abratkes voztuvas, kuris labai daznai uztringa ir tada srebia saliarka is abratkes. Voztuva kazkaip galima uzglusinti, bet nezinau ar cia yra beda. Fotkes:

post-2870-13276611946397_thumb.jpg

post-2870-13276612129297_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.