Pereiti prie turinio

front 2.8tdi Problemos po katalinimosi ant ledo


Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 75
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

ar yra kokių vaistų sukelti laikinai kompresiją nekriaušant variklio :?:

Na yra dabar tu ,,daktaru,, ;) ,bet as neskubeciau,pirma pasimatuok kompresija,bet ne su lievu kompresiometru,o su normaliu pas normalu meistra,numauk karterio ventiliacijos slanga ir paziurek ar stipriai gara varo,gal dar su kompresija viskas tvarkoj,zvakes issukes tiesiai ant akumo uzmetes kaip kaista patikrink,kaist turi nuo zvakes galiuko,o ne nuo vidurio,testeriu matuojant to nepamatysi,vienu zodziu pradet tikrint nuo paprasciausiu dalyku.Kas del siurblio,tai paprastai del jo bedos prasideda ant karsto variklio,o ne salto.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nera.

 

Pabandyk toki fokusa: i termostata yra isukti du skyscio temperaturos davikliai. Numauk "fiske" nuo virsutino ir ziurek kas bus.

 

ačiū Dariau už protingą žodį kaip suprantu tas daviklis neišjungia žvakių kol nepakaista variklis, klausimėlis kurioj vietoj tas daviklis yra ford 1,8 TD enduro variklyje, kaip suprantu kažkur netoli termostato :?:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tris sykius pakaitinu, prasuku 5-8 vertimus, vėl tris sykius pakaitinu ir prasuku 5-8 vertimus, trečia sykį 3 kartus pakaitinęs bandau užkurt ir vistiek sunkiai kuriasi, nežinau dėl ko bet įtariu siurblį, nes kelis sykius buvau kurą pabaigęs ir ant tuščio pagrojęs :(

 

man panasiai, nesvarbu kiek kartu pasyldau vistiek sunkiai vedasi tiek prie salto tiek prie silto oro, ta spirale dega irgi panasiai 3,4 sekundes ir uzgesta..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Žvakės - jei sudėtos ne tos kur priklauso o tokios kur įsisuka ir pigios tai gali nesutapt jų kaitimo laikas su relės programa (į tai įtin reiktų atkreipt dėmesį Edmundui)

 

Degimo kampas - šaltas variklis turi "kalent" , jei to nėra ankstint degimo kampą.

 

Paleidžiamoji siurblio dozė - jei maža tai kitaip nebus šaltą variklį užvedinėjant ką ir bedarytumėt.

 

Purkštukai - jei "meža" tai irgi labai padeda šaltam varikliui nesikurt.

 

"Padsosas"- o tiksliau degimo paankstinimas šaltam varikliui turi veikt nepriekaištingai, ypač prie tokių šalčių.

 

Kuras - jei kažkos lievas ir dar vasarinis tai lengvo užsikūrimo irgi tikėtis neverta.

 

Starteris - jei pavargęs tai neįsuka variklį tokiu greičiu kad užsivestų lengvai.

 

Akumas - jei mažas EN tai irgi vaizdas panašus kaip ir pavargusio starterio.

 

Laidai - na čia jau visiems turėtų būt aišku kad kontaktai turi būt geri.

 

Tai va tiek pirmai pradžiai kodėl sunkiai kuriasi šaltas variklis.

 

P.s. Kad palengvint šalto variklio kūrimasi eterio vartot kategoriškai nerekomenduoju, žymiai geriau tam reikalui tinka panelių valiklis (kvapas nesvarbu :) )

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ir per kuria vieta siulote supilt?

 

o čia jau kaipakrobatiniai sugebėjimai leidžia... :P o jeigu rimtai,tai atsakiau konkrečiai į klausimą... koks klausimas - toks atsakymas... beje, tai senas ir patikrintas bajeris, "veikiantis' iki apie 200 km... transmisijonkė tiesiog įsiskverbia į visus plyšius (beje,ir užsikoksavimo atveju padeda) ir veikia kol nesudega...netiki - patikrink... o įpilti galima nuėmus galvą, nenuėmus per visas kitas skyles (išsukus žvakę... o šiaip 4JB1T varikliai, kiek žinau, dėl kompresijos patikimi - jeigu savininkas arba servisininkai rankelių nekišo... ten cilindrai chromuoti,todėl remonto atveju apseinama žiedų keitimu... pats turėjau IT su tokiu varikliu, tai pykau sužinojęs, kad buvęs savininkas cilindrus pakeitė...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

a vot i net

 

na jo aš klausiau nekriaušant variklio, o tu siūlai prie -17 C lupt galvą, jei jau lupsiu galvą, tai tuo pačiu ir cilindrus prašlifuosiu ;) , girdėjęs apie tepalo pylimą į cilindrus, bet kiek žinau tai daroma konservaciniais tikslais, na jei dėl kompresijos tai nebent kai variklis išimtas pardavimui ir nėra galimybės užkurti, o jei užkursi tepalas tą pačią minutę sudegs ir kompresijos kaip nebūta, pataisyk jei klystu...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nu įdomu pasidarė :unsure:

kad tepalas įpylus jo į cilindrus .laikinai sukels kompresiją-šventa teisybė,tik labai jau laikinai ,vienam užkūrimui,po to jis sudegs,bet su degs nevisiškai liks tepalo,o ypač transmisinio,degimo liekanos,ir pasekmės pridegę žiedai,vožtuvai,transmisinio tepalo perteklius atsidurs karteryje,kartu su varikliniu

šitas bajeris yra naudojamas ne kaip priemonė užkurt variklį,(realiai kas kas rytą išsukinės žvakes ar purkštukus,nebent kranelius su leikomis įstatyt ir dar geriau per kapotą išvest :D )tai naudojama diagnostikai :kompresija maža o įpylus tepalo ženkliai padidėja-kirdyk grupei,jei įpylus tepalo nepadidėja-kalta galva

vienam tokiam patikrinimui gal ir nesvarbu kokį tepalą pilt ,vistik geriausiai sudegs nepalikdamas pėdsakų tepalas dvitakčiams varikliams

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dielavas ir Edmundas1 - pasiskaitykite - klausimas buvo kaip sukelti kompresiją laikinai, o ne kaip sukelinėti kiekvienai dienai.... koks paklausimas - toks atsakimas.... :D beje,dėl sudegimo... lieka jo tarp stūmoklio ir žiedų, kiek žinau, bent 200 km poveikis išlieka......

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dielavas ir Edmundas1 - pasiskaitykite - klausimas buvo kaip sukelti kompresiją laikinai, o ne kaip sukelinėti kiekvienai dienai.... koks paklausimas - toks atsakimas.... :D beje,dėl sudegimo... lieka jo tarp stūmoklio ir žiedų, kiek žinau, bent 200 km poveikis išlieka......

 

laikinai reiškiasi iki žiemos galo, o ne vienam kartui ir su galvos nukėlimu, šmaikštauji ir ausys nekaista :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nera.

 

Pabandyk toki fokusa: i termostata yra isukti du skyscio temperaturos davikliai. Numauk "fiske" nuo virsutino ir ziurek kas bus.

 

nuėmiau dirbančiam varikliui dviejų laidų fiškę prie termostato- įsijungė ventiliatorius ir proto ribose padidėjo apsukos, mano galva trūksta logikos algoritme- kam kelt apsukas ir iškarto priverstinai aušinti :scratch:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dielavas ir Edmundas1 - pasiskaitykite - klausimas buvo kaip sukelti kompresiją laikinai, o ne kaip sukelinėti kiekvienai dienai.... koks paklausimas - toks atsakimas.... :D beje,dėl sudegimo... lieka jo tarp stūmoklio ir žiedų, kiek žinau, bent 200 km poveikis išlieka......

tai gi paskaityk dar karta ir rašau kad laikinai t.y. vienam užvedimui,o kas dei nuolatinio naudojimo tai tik juoko formoj,tik visiskas ,,,gali kas ryta tepalą i cilindrus pilt

na net jai ir 200km išlieka kuo labai abejoju,vistiek tai neišeitis,nebent jei turgus arti :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nuėmiau dirbančiam varikliui dviejų laidų fiškę prie termostato- įsijungė ventiliatorius ir proto ribose padidėjo apsukos, mano galva trūksta logikos algoritme- kam kelt apsukas ir iškarto priverstinai aušinti :scratch:

manau kad taip atsitinka ,tik dėl to kad įsijungus ventiliatoriui,generas gauna didesne apkrova ,ir apsukos sukyla kad palaikyt srovę.na toks mano išmastymas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dielavas ir Edmundas1 - pasiskaitykite - klausimas buvo kaip sukelti kompresiją laikinai, o ne kaip sukelinėti kiekvienai dienai.... koks paklausimas - toks atsakimas.... :D beje,dėl sudegimo... lieka jo tarp stūmoklio ir žiedų, kiek žinau, bent 200 km poveikis išlieka......

Vasarą išbandžiau tą moną su tepalu - kokie ten 200km , užsikūrė ir tuoj pat užgeso :D

Bendrai tai ir kompresijos tas variklis daugiausiai turėjo gal 12 barų (dyzelis jei ką) nu bet bent kokias penkias minutes tai galėjo padirbt - kažkaip labai jau greit tas sandarinimas išgaravo :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na jai žmogus sako kad pagerino kompresija 200km tegul bus taip,gal transmisinis neišdega ilgiau,bet juk vis vien ji išpučia pro išmetimą.

panašų kaip Klevo atvejį turėjau ir aš

VW 1,6 motore buvo kažkur11bar įpylus tepalo pakilo iki 20 užkūriau bliauktelėjo užgeso ir daugiau niekap

taip kad pabandymui sutinku galima ,pagerinimui tai kaip fastum gel ar turiniu ar tūtele trinsi nepadeda

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nuėmiau dirbančiam varikliui dviejų laidų fiškę prie termostato- įsijungė ventiliatorius ir proto ribose padidėjo apsukos, mano galva trūksta logikos algoritme- kam kelt apsukas ir iškarto priverstinai aušinti :scratch:

 

tu saltam nuimk ir bandyk uzvest.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Hebryte-Tema-Neveikiantis tiltas.....kur juus i lankas visi....................... Tiltas tiesa jau sutvarkytas....... Nusiraminam visi..... geriau hidroforas namelius kanalizacijas kad neuzsaltu stebekit ir kad iki darbo kuo noors nukakt...............butu..............Rimties ir ramybes ...........

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tu saltam nuimk ir bandyk uzvest.

 

bandžiau šiandien ryte po 3-4 vertimų neužsikūrė, tai pagalvojau kad neverta, uždėjau atgal ir kūriau kaip sugebu ryt reiks pabandyti ilgiau "pagroti", o ką tas daviklis valdo jei ne paslaptis: prie ko čia ventiliatorius ir apsukos?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.