džintato Atrašyta Sausio 31, 2012 Dalintis Atrašyta Sausio 31, 2012 ar yra kokių vaistų sukelti laikinai kompresiją nekriaušant variklio po 50 gr transmisines alyvos nakčiai į cilindrus ryte kompresija šimtaprocentinė Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
DariusII Atrašyta Sausio 31, 2012 Dalintis Atrašyta Sausio 31, 2012 po 50 gr transmisines alyvos nakčiai į cilindrus ryte kompresija šimtaprocentinė Ir per kuria vieta siulote supilt? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tadas2 Atrašyta Sausio 31, 2012 Dalintis Atrašyta Sausio 31, 2012 ar yra kokių vaistų sukelti laikinai kompresiją nekriaušant variklio Na yra dabar tu ,,daktaru,, ,bet as neskubeciau,pirma pasimatuok kompresija,bet ne su lievu kompresiometru,o su normaliu pas normalu meistra,numauk karterio ventiliacijos slanga ir paziurek ar stipriai gara varo,gal dar su kompresija viskas tvarkoj,zvakes issukes tiesiai ant akumo uzmetes kaip kaista patikrink,kaist turi nuo zvakes galiuko,o ne nuo vidurio,testeriu matuojant to nepamatysi,vienu zodziu pradet tikrint nuo paprasciausiu dalyku.Kas del siurblio,tai paprastai del jo bedos prasideda ant karsto variklio,o ne salto. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
edmundas1 Atrašyta Sausio 31, 2012 Dalintis Atrašyta Sausio 31, 2012 po 50 gr transmisines alyvos nakčiai į cilindrus ryte kompresija šimtaprocentinė šmaikštuolis Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
edmundas1 Atrašyta Sausio 31, 2012 Dalintis Atrašyta Sausio 31, 2012 Nera. Pabandyk toki fokusa: i termostata yra isukti du skyscio temperaturos davikliai. Numauk "fiske" nuo virsutino ir ziurek kas bus. ačiū Dariau už protingą žodį kaip suprantu tas daviklis neišjungia žvakių kol nepakaista variklis, klausimėlis kurioj vietoj tas daviklis yra ford 1,8 TD enduro variklyje, kaip suprantu kažkur netoli termostato Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
edmundas1 Atrašyta Sausio 31, 2012 Dalintis Atrašyta Sausio 31, 2012 zvakes issukes tiesiai ant akumo uzmetes kaip kaista patikrink,kaist turi nuo zvakes galiuko,o ne nuo vidurio,testeriu matuojant to nepamatysi ačiū už patarimą, bandysim kaitinimo žvakes žadinti("žaginti") Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
andrius911 Atrašyta Sausio 31, 2012 Dalintis Atrašyta Sausio 31, 2012 Zvakes pas mane tai naujos sudetos bet toks pat su... kaip ir su senom , plunzeris vasara keistas ,kuras nenuseda Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
salmonas Atrašyta Sausio 31, 2012 Autorius Dalintis Atrašyta Sausio 31, 2012 tris sykius pakaitinu, prasuku 5-8 vertimus, vėl tris sykius pakaitinu ir prasuku 5-8 vertimus, trečia sykį 3 kartus pakaitinęs bandau užkurt ir vistiek sunkiai kuriasi, nežinau dėl ko bet įtariu siurblį, nes kelis sykius buvau kurą pabaigęs ir ant tuščio pagrojęs man panasiai, nesvarbu kiek kartu pasyldau vistiek sunkiai vedasi tiek prie salto tiek prie silto oro, ta spirale dega irgi panasiai 3,4 sekundes ir uzgesta.. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
andrius911 Atrašyta Sausio 31, 2012 Dalintis Atrašyta Sausio 31, 2012 As su testeriu tikrinau tai mano spirale dega kokias 5 sekundes o po to uzgesta , bet srove i pakaitinimo zvakes dar kokias 15s-20s eina Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Sausio 31, 2012 Dalintis Atrašyta Sausio 31, 2012 Žvakės - jei sudėtos ne tos kur priklauso o tokios kur įsisuka ir pigios tai gali nesutapt jų kaitimo laikas su relės programa (į tai įtin reiktų atkreipt dėmesį Edmundui) Degimo kampas - šaltas variklis turi "kalent" , jei to nėra ankstint degimo kampą. Paleidžiamoji siurblio dozė - jei maža tai kitaip nebus šaltą variklį užvedinėjant ką ir bedarytumėt. Purkštukai - jei "meža" tai irgi labai padeda šaltam varikliui nesikurt. "Padsosas"- o tiksliau degimo paankstinimas šaltam varikliui turi veikt nepriekaištingai, ypač prie tokių šalčių. Kuras - jei kažkos lievas ir dar vasarinis tai lengvo užsikūrimo irgi tikėtis neverta. Starteris - jei pavargęs tai neįsuka variklį tokiu greičiu kad užsivestų lengvai. Akumas - jei mažas EN tai irgi vaizdas panašus kaip ir pavargusio starterio. Laidai - na čia jau visiems turėtų būt aišku kad kontaktai turi būt geri. Tai va tiek pirmai pradžiai kodėl sunkiai kuriasi šaltas variklis. P.s. Kad palengvint šalto variklio kūrimasi eterio vartot kategoriškai nerekomenduoju, žymiai geriau tam reikalui tinka panelių valiklis (kvapas nesvarbu ) Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arvydas77 Atrašyta Vasario 1, 2012 Dalintis Atrašyta Vasario 1, 2012 ne nu ....zdiec.kvapas nesvarbu,man pvz citrinų nepatinka dar reiktų pridurt,kad kaitinimo žvakes reikia keist visas ne tik perdegusią ir išvis jokia TA nepasako apie mašinos trūkumus kaip žiema Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
džintato Atrašyta Vasario 1, 2012 Dalintis Atrašyta Vasario 1, 2012 Ir per kuria vieta siulote supilt? o čia jau kaipakrobatiniai sugebėjimai leidžia... o jeigu rimtai,tai atsakiau konkrečiai į klausimą... koks klausimas - toks atsakymas... beje, tai senas ir patikrintas bajeris, "veikiantis' iki apie 200 km... transmisijonkė tiesiog įsiskverbia į visus plyšius (beje,ir užsikoksavimo atveju padeda) ir veikia kol nesudega...netiki - patikrink... o įpilti galima nuėmus galvą, nenuėmus per visas kitas skyles (išsukus žvakę... o šiaip 4JB1T varikliai, kiek žinau, dėl kompresijos patikimi - jeigu savininkas arba servisininkai rankelių nekišo... ten cilindrai chromuoti,todėl remonto atveju apseinama žiedų keitimu... pats turėjau IT su tokiu varikliu, tai pykau sužinojęs, kad buvęs savininkas cilindrus pakeitė... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
džintato Atrašyta Vasario 1, 2012 Dalintis Atrašyta Vasario 1, 2012 šmaikštuolis a vot i net Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
edmundas1 Atrašyta Vasario 1, 2012 Dalintis Atrašyta Vasario 1, 2012 a vot i net na jo aš klausiau nekriaušant variklio, o tu siūlai prie -17 C lupt galvą, jei jau lupsiu galvą, tai tuo pačiu ir cilindrus prašlifuosiu , girdėjęs apie tepalo pylimą į cilindrus, bet kiek žinau tai daroma konservaciniais tikslais, na jei dėl kompresijos tai nebent kai variklis išimtas pardavimui ir nėra galimybės užkurti, o jei užkursi tepalas tą pačią minutę sudegs ir kompresijos kaip nebūta, pataisyk jei klystu... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arvydas77 Atrašyta Vasario 1, 2012 Dalintis Atrašyta Vasario 1, 2012 nu įdomu pasidarė kad tepalas įpylus jo į cilindrus .laikinai sukels kompresiją-šventa teisybė,tik labai jau laikinai ,vienam užkūrimui,po to jis sudegs,bet su degs nevisiškai liks tepalo,o ypač transmisinio,degimo liekanos,ir pasekmės pridegę žiedai,vožtuvai,transmisinio tepalo perteklius atsidurs karteryje,kartu su varikliniu šitas bajeris yra naudojamas ne kaip priemonė užkurt variklį,(realiai kas kas rytą išsukinės žvakes ar purkštukus,nebent kranelius su leikomis įstatyt ir dar geriau per kapotą išvest )tai naudojama diagnostikai :kompresija maža o įpylus tepalo ženkliai padidėja-kirdyk grupei,jei įpylus tepalo nepadidėja-kalta galva vienam tokiam patikrinimui gal ir nesvarbu kokį tepalą pilt ,vistik geriausiai sudegs nepalikdamas pėdsakų tepalas dvitakčiams varikliams Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
džintato Atrašyta Vasario 1, 2012 Dalintis Atrašyta Vasario 1, 2012 Dielavas ir Edmundas1 - pasiskaitykite - klausimas buvo kaip sukelti kompresiją laikinai, o ne kaip sukelinėti kiekvienai dienai.... koks paklausimas - toks atsakimas.... beje,dėl sudegimo... lieka jo tarp stūmoklio ir žiedų, kiek žinau, bent 200 km poveikis išlieka...... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
edmundas1 Atrašyta Vasario 1, 2012 Dalintis Atrašyta Vasario 1, 2012 Dielavas ir Edmundas1 - pasiskaitykite - klausimas buvo kaip sukelti kompresiją laikinai, o ne kaip sukelinėti kiekvienai dienai.... koks paklausimas - toks atsakimas.... beje,dėl sudegimo... lieka jo tarp stūmoklio ir žiedų, kiek žinau, bent 200 km poveikis išlieka...... laikinai reiškiasi iki žiemos galo, o ne vienam kartui ir su galvos nukėlimu, šmaikštauji ir ausys nekaista Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
edmundas1 Atrašyta Vasario 1, 2012 Dalintis Atrašyta Vasario 1, 2012 Nera. Pabandyk toki fokusa: i termostata yra isukti du skyscio temperaturos davikliai. Numauk "fiske" nuo virsutino ir ziurek kas bus. nuėmiau dirbančiam varikliui dviejų laidų fiškę prie termostato- įsijungė ventiliatorius ir proto ribose padidėjo apsukos, mano galva trūksta logikos algoritme- kam kelt apsukas ir iškarto priverstinai aušinti Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arvydas77 Atrašyta Vasario 1, 2012 Dalintis Atrašyta Vasario 1, 2012 Dielavas ir Edmundas1 - pasiskaitykite - klausimas buvo kaip sukelti kompresiją laikinai, o ne kaip sukelinėti kiekvienai dienai.... koks paklausimas - toks atsakimas.... beje,dėl sudegimo... lieka jo tarp stūmoklio ir žiedų, kiek žinau, bent 200 km poveikis išlieka...... tai gi paskaityk dar karta ir rašau kad laikinai t.y. vienam užvedimui,o kas dei nuolatinio naudojimo tai tik juoko formoj,tik visiskas ,,,gali kas ryta tepalą i cilindrus pilt na net jai ir 200km išlieka kuo labai abejoju,vistiek tai neišeitis,nebent jei turgus arti Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arvydas77 Atrašyta Vasario 1, 2012 Dalintis Atrašyta Vasario 1, 2012 nuėmiau dirbančiam varikliui dviejų laidų fiškę prie termostato- įsijungė ventiliatorius ir proto ribose padidėjo apsukos, mano galva trūksta logikos algoritme- kam kelt apsukas ir iškarto priverstinai aušinti manau kad taip atsitinka ,tik dėl to kad įsijungus ventiliatoriui,generas gauna didesne apkrova ,ir apsukos sukyla kad palaikyt srovę.na toks mano išmastymas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Vasario 1, 2012 Dalintis Atrašyta Vasario 1, 2012 Dielavas ir Edmundas1 - pasiskaitykite - klausimas buvo kaip sukelti kompresiją laikinai, o ne kaip sukelinėti kiekvienai dienai.... koks paklausimas - toks atsakimas.... beje,dėl sudegimo... lieka jo tarp stūmoklio ir žiedų, kiek žinau, bent 200 km poveikis išlieka......Vasarą išbandžiau tą moną su tepalu - kokie ten 200km , užsikūrė ir tuoj pat užgeso Bendrai tai ir kompresijos tas variklis daugiausiai turėjo gal 12 barų (dyzelis jei ką) nu bet bent kokias penkias minutes tai galėjo padirbt - kažkaip labai jau greit tas sandarinimas išgaravo Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arvydas77 Atrašyta Vasario 2, 2012 Dalintis Atrašyta Vasario 2, 2012 na jai žmogus sako kad pagerino kompresija 200km tegul bus taip,gal transmisinis neišdega ilgiau,bet juk vis vien ji išpučia pro išmetimą. panašų kaip Klevo atvejį turėjau ir aš VW 1,6 motore buvo kažkur11bar įpylus tepalo pakilo iki 20 užkūriau bliauktelėjo užgeso ir daugiau niekap taip kad pabandymui sutinku galima ,pagerinimui tai kaip fastum gel ar turiniu ar tūtele trinsi nepadeda Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
DariusII Atrašyta Vasario 2, 2012 Dalintis Atrašyta Vasario 2, 2012 nuėmiau dirbančiam varikliui dviejų laidų fiškę prie termostato- įsijungė ventiliatorius ir proto ribose padidėjo apsukos, mano galva trūksta logikos algoritme- kam kelt apsukas ir iškarto priverstinai aušinti tu saltam nuimk ir bandyk uzvest. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Faberže Atrašyta Vasario 2, 2012 Dalintis Atrašyta Vasario 2, 2012 Hebryte-Tema-Neveikiantis tiltas.....kur juus i lankas visi....................... Tiltas tiesa jau sutvarkytas....... Nusiraminam visi..... geriau hidroforas namelius kanalizacijas kad neuzsaltu stebekit ir kad iki darbo kuo noors nukakt...............butu..............Rimties ir ramybes ........... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
edmundas1 Atrašyta Vasario 2, 2012 Dalintis Atrašyta Vasario 2, 2012 tu saltam nuimk ir bandyk uzvest. bandžiau šiandien ryte po 3-4 vertimų neužsikūrė, tai pagalvojau kad neverta, uždėjau atgal ir kūriau kaip sugebu ryt reiks pabandyti ilgiau "pagroti", o ką tas daviklis valdo jei ne paslaptis: prie ko čia ventiliatorius ir apsukos? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar