Pereiti prie turinio

meshkonis

Nariai
  • Pranešimai

    11
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

Profilio informacija

  • Lytis
    Vyras
  • Miestas/Klubas
    Kaunas

meshkonis's Achievements

0

Reputacija

  1. Zinau kur tas kampas. O tiksliau kurioj vietoj nuo autoekstrados nusukus vaziuojant Vilniaus kryptimi? Arba gal alio nr. gali permesti kad ir i pm?
  2. Dekui Darius II. Gal turi tel. nr. ju? Arba gal galima tiksliau ties kuria vieta tos hidraulines sistemos?
  3. Stovi ne pas visas. Bet kiek pastebejau naujesnese su perdavimo skaicium 4.56 labai daznai. Kaip tik ir pats turiu reduktoriu su LSD. Prie to pacio gal kas gali parekomenduot meistriuka sio reduktoriaus perrinkimui?
  4. Gal galima butu placiau kaip viska padarei/uzglusinai/ sujungei? Ir kokios pasekmes su uzkurimu/apsukom? O kas liecia ta sklende per duslintuvo viduri tai yra taip. Kada saltas variklis, ja nuspaudi-vedi varikli, arba uzvedus salta nuspaudi ta knopke salono viduje is kaires puses po vairu, kuri atrodo kai normali check engine knopkyte ir ta sklende ties duslintuvo viduriu kazkokio vakumo pagalba prisiveria, ko pasekoje yra stabdomas ismetimo dumu srautas. Atidirbe, silti dumai uzlaikomi, greiciau kyla temperatura, ir greiciau uzsyla variklis. Pakilus temperaturai iki tam tikro momento, sita sistema (QWS-quick warming sytem) taip atrodo ji vadinasi pagal manuala atsijungia automatiskai. Ant silto variklio sistema net neisijungia. Taigi mano manymu isemei viena navarota, tik ydomu kokios pasekmes.
  5. Nu va lauksim, lauksim, ziniu... O as jau kazkaip pradejau galvoti kad variklio kompresija viso ko priezastis. SIaip aisku ne stebuklas 28 maziausia kazkuriam cilindre, daba nepamenu. Bet faktas kad visi 4JB1-TC savininkai tiek LT tiek RUS turi tas pacias bedas.
  6. Sveikas, Opel Fronterra 2.8TDi, ka konkreciai gali diagnozuoti? Galima i pm.
  7. Video butu ne pro sali. Su dumais pas mane taip yra: kai uzkuri ismeta nedideli debesiuka pilko dumo. Po to palikus padirbti ant laisvu apsuku pradeda duminti baltais dumais. Bet dumai proto ribose. Pradejus vaziuoti po 2-3 min. viskas dingsta. Siltas uzsiveda vos tik perverti varikli. As galvoju, kad beda gali visgi buti su kuro nusedimu. Kaip ir rasiau pries tai poste, reiketu paeksperimentuot su tuo abratkes voztuvu. Bet kol kas nesiryztu kol turiu tik viena siurbli, o bolidas reikalingas kasdien vazinet. Is viso butu gerai susitikt su kokiu 2.8 TDI fronteristu, kad leistu pasiziuret po kapotu kas ir kaip. Nes turiu dar keleta nepajungtu vakumo slanguciu. O schemos niekur kol kas nerandu. Gal yra kas nors is Kauno su tokiu paciu traktorium, ar pats buni kada Kaune?
  8. Gali buti ir zvakes, taciau mano atvejis del uzkurimo tas pats. Kai tik nusipirkau pakeiciau visas zvakes, patikrinau visas slangutes ir pakeiciau suskirdusias, pakeiciau kuro filtro korpusa. Rezultatas=0. Gal siek tiek trauka pagerejo, bet viskas liko praktiskai tas pats. Buvo 2 vizitai i Dizrida, ko pasekoje pasiule pakeist varikli , nes nieko blogo kuro sistemoj nerado. Dar tiesa minejo, kad truksta kazkokiu tipo padsoso detaliu ant kuro siurblio. Nes kai uzkuri salta laikosi zemesnes apsukos nei kai variklis susyla. Kaip pas tave? Dar idomumo delei- rusu forume kazkur buvau iskapstes kad ant siurblio yra kazkoks abratkes voztuvas, kuris labai daznai uztringa ir tada srebia saliarka is abratkes. Voztuva kazkaip galima uzglusinti, bet nezinau ar cia yra beda. Fotkes:
  9. Sveiki, Isijungsiu ir as i diskusija jeigu nieko pries. Pats turiu froske 2,8 TDi ir 2 metai ta pacia beda su salto variklio uzvedimu kaip ir temos autorius. Jeigu isspresi sita beda- duok zinot.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.