arvydas77 Atrašyta Sausio 8, 2012 Dalintis Atrašyta Sausio 8, 2012 to FREGIS p.s. opelio tdl ir dti 60-74 kw skiriasi ne tik IC, bet pursktukais, turbina, siurbliu ir kompu aš esu įsitikines kad turiu OF 2,3tdi 74kw(apie ja čia rodos kalbama)bet jei ji turi kompa, tada aš neturiu OF Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gedas1 Atrašyta Sausio 8, 2012 Dalintis Atrašyta Sausio 8, 2012 to FREGIS p.s. opelio tdl ir dti 60-74 kw skiriasi ne tik IC, bet pursktukais, turbina, siurbliu ir kompu aš esu įsitikines kad turiu OF 2,3tdi 74kw(apie ja čia rodos kalbama)bet jei ji turi kompa, tada aš neturiu OF Cia buvo kalbama apie 2.0 dti ir dtl, tai visai skirtingi motorai Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Fregis Atrašyta Sausio 8, 2012 Dalintis Atrašyta Sausio 8, 2012 adLine.ačių sudomino tavo burtai idomu kaip tai pritaikyti OF 2,3tdi,paaiškinta suprantamai o dar ir su paveiksliukais kad ten viskas paprasta ir be paveiksliuku turbinos slegi galima padidinti naudojant mbc (bet pries tai isidet "boost gauge")dar autorius nerase kad ismetimo/isiurbima laisvesni sudeti p.s. 2.3tdi nebuvo Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arvydas77 Atrašyta Sausio 9, 2012 Dalintis Atrašyta Sausio 9, 2012 nu tdi nebuvo ,bet 2,3td su interculeriu yra.aisku kad tai skirtingi motorai o 2,0dti tai 74 ar 60 kw? nes butent tiek rasoma.va tas 2,3td ir yra 74kw.taip kad makalynė, rasoma apie vieną.o daviniai kito. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gedas1 Atrašyta Sausio 9, 2012 Dalintis Atrašyta Sausio 9, 2012 2.0 DTI 74kw, 2.0 DTL 60kw, 2.3 TD intecooler 74kw Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
adLine Atrašyta Sausio 9, 2012 Autorius Dalintis Atrašyta Sausio 9, 2012 kad ten viskas paprasta ir be paveiksliuku turbinos slegi galima padidinti naudojant mbc (bet pries tai isidet "boost gauge")dar autorius nerase kad ismetimo/isiurbima laisvesni sudeti p.s. 2.3tdi nebuvo Del ismetimo, as isvedziau palei slenksti i sona. Dejau viena rezonatoriui ir alkune i sona.Zinoma sveika atsisakyti originaliu bakeliu su islankstymais per tiltus is sutrumpinti ismetima. Isiurbimas pagerinti paprasciausia yra idedant nauja oro filtra i originalia vieta Pas dzipa, naudojant bekeleje kitaip nelabai ir neiseina. O snorkel'i idejus oro isiurbimas dar pablogeja, cia salygos tokios.Tik nereikai saves apgaudineti su tais "sportiniais" kuginiais filtrais pastatytais variklio skyriuje... cia dar blogiau. Tikiu, kad kai kam cia viskas paprasta apskritai be sitos temos. As manau forumas yra, kad pasidalinti idejomis ir praktika. Daugiau butu panasiai galvojanciu...Nes pakankamai daznos siame forume zinutes "atvaziuok pas Perta grigiskese padarysim uz 100lt" vietoj to, kad paprastai ir aiskiai pasidalinti info (vieta ir vardai isigalvoti) Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
adLine Atrašyta Sausio 9, 2012 Autorius Dalintis Atrašyta Sausio 9, 2012 Gal kas bandete paburti 1KZ-TE? Kaip ta el. siurbli abgauti paprasciau, nevaziuojant i galingas.lt ? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arvydas77 Atrašyta Sausio 9, 2012 Dalintis Atrašyta Sausio 9, 2012 kad ten viskas paprasta ir be paveiksliuku o ma nuo vaikystės knygutės su paveiksliukais patinka va Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gedas1 Atrašyta Sausio 23, 2012 Dalintis Atrašyta Sausio 23, 2012 Gal kas bandete paburti 1KZ-TE? Kaip ta el. siurbli abgauti paprasciau, nevaziuojant i galingas.lt ? Gal pavyko ka nors priburti su 1kz-te? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
adLine Atrašyta Sausio 26, 2012 Autorius Dalintis Atrašyta Sausio 26, 2012 Gal pavyko ka nors priburti su 1kz-te? Kol kas tik egr'a uzblokavau ir isemiau sitas oro sklendes. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
adLine Atrašyta Sausio 26, 2012 Autorius Dalintis Atrašyta Sausio 26, 2012 Siek tiek pakelus turbinos slegi reikes pazaisti su tuo SPILL VALVE Cia radau kitame forume:...I couldn´t resist the temptation and tried right now this trick. And yes, there is same affect than if you turn fuel screw tighter in manually controlled pump. I turned 1/2 turn clockwise and now it feels much more effective than like it feel after tuning-box installation. Now I can see a little "powersmoke" during full throttle acceleration when closing 4000 rpm... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vidulis Atrašyta Vasario 4, 2012 Dalintis Atrašyta Vasario 4, 2012 Pratesiant tema. Mastau susimontuoti interkuleri i TLC80. Variklis 4,2 su turbu. Klausimas butu toks: Ar tinkamas interkuleris nuo mitsubo 2,8, ar nieko blogo jei jis stoves virs variklio, bo prieki vietos nebeturiu. Ar vasara miske nebus atvirkstinis procesas. Kiek isskaiciau kituose forumuose, atsiliepimai teigiami. Detaliau radau kalba ir nuotraukas 4 Runeriui Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gynte Atrašyta Vasario 4, 2012 Dalintis Atrašyta Vasario 4, 2012 Pratesiant tema. Mastau susimontuoti interkuleri i TLC80. Variklis 4,2 su turbu. Klausimas butu toks: Ar tinkamas interkuleris nuo mitsubo 2,8, ar nieko blogo jei jis stoves virs variklio, bo prieki vietos nebeturiu. Ar vasara miske nebus atvirkstinis procesas. Kiek isskaiciau kituose forumuose, atsiliepimai teigiami. Detaliau radau kalba ir nuotraukas 4 Runeriuijeigu terane mitsube ir dar daug kur stovi interkuleris virs variklio nemanau kad gamykliskai juos ten pastate neatlike bandymu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vidulis Atrašyta Vasario 4, 2012 Dalintis Atrašyta Vasario 4, 2012 Pas mane motoras 4,2. Ar nebus blogai jeigu IC idesiu nuo 2,8 mitsubishio?Radau pirkti universalius (dragininkai montuojasi, bet neturiu prieki vietos visai.Ant furu labai dideli buna? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
draiveris Atrašyta Gegužės 11, 2012 Dalintis Atrašyta Gegužės 11, 2012 Sveiki kolegos pats taip pat isigijau runneri ir pirmas klausimas pakilo kaip jam biski jiegos ipusti kadangi su dyzeliu sakykim forsavimu niekad nesusidurias iki to laiko buvau tai tikrai buvo verta demesio jusu diskusija.O dabar noreciau isreiksti savo kuklia nuomone anksciau buvau autokros ir ralio sporto saku mehanikas netrumpa laiko tarpa veliau ir pats kuri laika vazevau autokrose,tai gryztant prie interkuleriu seip visom sportinem masinom su turbu dar statydavome papildoma interkulerio ausinima, kelis purkstukus su rele kuri su trumpu intervalu papildomai purksdavo vandeni ant IC papildomam ausinimui, kad galima butu kuo imanoma labiau atvesinti ora ir suzaisti su kuro ir oro santykiais, kazkas labiai gerai pasake ora ikaitina turbas norint kiek imanoma suzaisti su kuru tai reik kiek imanoma ir ora atvesinti kad gauti galios rezultatus ,nepamirstant kuo didesnis ipucemo misinio kiekis tai susidaro ir didesnis ismetamu duju kiekis cia kita lazdos puse tai irgi reik ivertinti nesileidziant i gilesnius perdarymus gal reiketu dar ir palengvinti ismetimo duju isejima ismest is jos nereikalingus bakelius ir visokius rezonatorius ar katalizatorius aisku proto ribose.Kas liecia ismetimo sistema pilnai perdarant reiktu stengtis kad butu kiek imanoma maziau astriu alkuniu ,ir darant ismetima ira toks daiktas kartotiniu ilgis. Tai nuo cilindru galvutes iki kol visu cilindru ismetimo vamzdziai susijungia i viena isejima kitaip tarent kolektoriaus ilgis. Sakykim kolektoriaus ilgis 80cm tai rekomenduotinas ismetimovamzdzio ilgis su visais bakeliais butu 160cm ;240;320 ir taip toliau. Beja perdarinejant ir kolektoriu patartina kad visi ismetimo is cilindru vamzdziai butu kiek imanoma vienodo ilgio ir turio iki kol susijungs i viena,bet tai jau manau cia iki tokiu subtilybiu neverta leististai jau to labai nepajusi skesdamas pelkeje.Cia tokia maza kuklia savo nuomonia isreiskiau gal tiesiog kam bus kada naudinga . Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Fregis Atrašyta Gegužės 12, 2012 Dalintis Atrašyta Gegužės 12, 2012 (redaguota) 4.2 varikliui tas 2.8 mitso IC gali but labiau stabdis nei nauda. kiekvienas IC turi savo "pralaiduma", taviskiam varikliui jis gali but per mazas. ir jis gan mazas pats, klausimas kaip uzteks ausinimo, o baloje kad ausintu galima deti papildoma ventiliatoriu ant jo. vandeni palaikau, pats ji ketinu paleisti atmosferikikui gal taip, tas kartotiniu ilgis tures reiksmes, bet turbininiams?ir del to kartotiniu ilgiu, tai jei kolektoriaus vamdziai 800x40 mm, tai ismetimo vamdzio 1600mm bet jo vamzdis 55-60, tu vamzdziu turiai skiriasi ne du kartus (ar keturis kartus ziurint pagal cilindru darbo taktus kuris kaip dirba), tai gal siuo atveju reiktu islaikyti geriau kolektoriaus vamdzio turio kartotinuma?ir klausimas kas geriau, kartotiniai ilgiai ar collector (nezinau kaip lietuviskai ) Redagavo Gegužės 12, 2012 Fregis Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
draiveris Atrašyta Gegužės 12, 2012 Dalintis Atrašyta Gegužės 12, 2012 Taip teisingai pastebejai tai yra daugiau atmosferiniam variklem aktualiau.Vikas gerai jai kolektoriaus ilgis 800x40 ismetimo pagrindinis vamzdis 55 pats tas.Islaikant kolektoriaus turio kartotinuma tu gausi per laisva ismetima tai irgi nera gerai kas tai per laisva neesu fizikas bet pabandysiu paiskint kai ismetimo dujos iseina tai jos iseidamos paskui save kaip ir sudaro trauka vakuma juk visi cilindrai kartu nedirba o is to seka kad buna momentas kai velenelio kumsteliai persidengineja tai buna prasidaria ir ismetimo ir insiurbimo voztuvai tai ismetimo dujos iseidamos is cilindro perdaug greitai ir lengvai tuo paciu istraukineja ir kuro misini kas ne i nauda taigi perlaisvas ismetimas siuo atveju kaip tu sakai bandant islaikyti kolektoriaus turio kartotinuma nebus naudingas.Jai jau darai kolektorius tai nesunku bus ir visa ismetimo sistema pasidaryti .O kaip vienas senas sporto meistras pasake nereik toli begti nuo standarto nes neesi gudresnis negu gamyklos inzinieriui komanda. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Fregis Atrašyta Gegužės 12, 2012 Dalintis Atrašyta Gegužės 12, 2012 (redaguota) ismetimo turio kartotinuma islaikyti siulau del to, kad iseidamu duju kiekis iseitu visas per toki pat turi kaip kolektoriuje (kad nesigautu puse turio pasiliktu vamzdyje, o iseitu beveik visas ir paskui save lengviau galetu traukti). esme juk ne vien ilgiai, bet ir turiai.va apie toki collector turejau uomeni, jis kaiptik tai turetu darytikalbi apie praputima, bet su juo ivairiai buna juk, nevisada jis gerai.su gamyklinem vienas dalykas kad ten daznai i ekonomija ne i max ag ar nm, bet va daznai nezinodami ka darom, padarom blogiau nei tas ekonominis variantas o gal gali patarti 3 cilindram, 3-2-1 kolektoriu apsimoka vargti daryti? Redagavo Gegužės 12, 2012 Fregis Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
draiveris Atrašyta Gegužės 12, 2012 Dalintis Atrašyta Gegužės 12, 2012 Ziurint ka tu su tuo varikliu ruosiesi daryt jai tai sportui taip jai ne nesuk sau galvos.Beja cia gal kur kaune taip virinti ir lakstyti kas jau ismoko tokius kolektorius .Nu nezinau man asmeniskai toks variantas nepriimtinas kad visas duju kiekis iseitu taip greit niekad neteko matyti kad pagrindinis vamzdis butu proporcingas kolektoriaus vamzdziu turiui. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Fregis Atrašyta Gegužės 12, 2012 Dalintis Atrašyta Gegužės 12, 2012 (redaguota) as nevisai teisinga varianta idejau ka turejau uomeni. kaip tycia nerandu nuotraukos siaureja-plateja- siaureja iki mazo diametro Redagavo Gegužės 12, 2012 Fregis Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
draiveris Atrašyta Gegužės 12, 2012 Dalintis Atrašyta Gegužės 12, 2012 Bet kokiu atveju pagrindinis vamzdis vistiek plonesnis net pats tai parasei siaureja plateja siaureja Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
loiri Atrašyta Gegužės 12, 2012 Dalintis Atrašyta Gegužės 12, 2012 pas mane runneri normaliai istatytas intercoleris 3l dyzelis Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
loiri Atrašyta Gegužės 12, 2012 Dalintis Atrašyta Gegužės 12, 2012 intercoleris stovi po bamperiu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
valdas-76 Atrašyta Gegužės 12, 2012 Dalintis Atrašyta Gegužės 12, 2012 (redaguota) Jūs, chebra, kas apie "teisingus" išmetimo kolektorius kalbat-pagalvokit, kur jį sukišt po kapotu, jei variklis I6? Bet tai dar ne viskas-kažkurioj vietoj reikia ir turbiną primastyrint... Vienas ir pagrindinis dalykas, aktualus "šešiukei"-išmetimo kolektorius turi būti padalintas į dvi dalis, cilindrai 3+3, turbinos gali būti dvi arba viena, vadinamoji twin scroll https://encrypted-tbn0.google.com/images?q=tbn:ANd9GcT9Wkk9bWNEeDbJ5Sif4yr1sLKpMDGJoI4q_4jXlUzsiDuUUJGYEQ Redagavo Gegužės 12, 2012 valdas-76 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
draiveris Atrašyta Gegužės 13, 2012 Dalintis Atrašyta Gegužės 13, 2012 (redaguota) Nu zmogus susidomejo tai biski ir pabandziau paiskinti o norint tai surasi galimybe po bet kokiu kapotu sukist tik tai su turbu jau kitas atvejis .Beja sitame variante dzipui nematau tikslo daryti kolektorius tik darant ismetima tai nesunku pasiskaiciauti ilgi kam idomu tai delto ir brukstelejau apie juos.O kitas variantas as galvoju ,nes kai pas mane is anglo darytas tai gan daug vietos yra ir neblogai insikompuonuoja kaireja puseja po kapotu ziurint is priekio o ausinima bandysiu daryt atvesdamas oro srauta nuo priekio per vamzdy + papildomam ausinimui paduosiu vandeni kad nepjaustyti kapoto .Beja atsiprasau pasmane runeris tai biski kitaip nepykit kad neten su savo mintim isokau Redagavo Gegužės 13, 2012 draiveris Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar