Pereiti prie turinio

TLC LJ70 2.4l + Intercooler


Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 53
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

to FREGIS p.s. opelio tdl ir dti 60-74 kw skiriasi ne tik IC, bet pursktukais, turbina, siurbliu ir kompu

 

aš esu įsitikines kad turiu OF 2,3tdi 74kw(apie ja čia rodos kalbama)bet jei ji turi kompa,

tada aš neturiu OF :unsure:

 

Cia buvo kalbama apie 2.0 dti ir dtl, tai visai skirtingi motorai

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

adLine.ačių sudomino tavo burtai idomu kaip tai pritaikyti OF 2,3tdi,paaiškinta suprantamai o dar ir su paveiksliukais :salut::):liux:

 

kad ten viskas paprasta ir be paveiksliuku

turbinos slegi galima padidinti naudojant mbc (bet pries tai isidet "boost gauge")

dar autorius nerase kad ismetimo/isiurbima laisvesni sudeti

p.s. 2.3tdi nebuvo ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kad ten viskas paprasta ir be paveiksliuku

turbinos slegi galima padidinti naudojant mbc (bet pries tai isidet "boost gauge")

dar autorius nerase kad ismetimo/isiurbima laisvesni sudeti

p.s. 2.3tdi nebuvo ;)

 

Del ismetimo, as isvedziau palei slenksti i sona. Dejau viena rezonatoriui ir alkune i sona.

Zinoma sveika atsisakyti originaliu bakeliu su islankstymais per tiltus is sutrumpinti ismetima.

 

Isiurbimas pagerinti paprasciausia yra idedant nauja oro filtra i originalia vieta :)

Pas dzipa, naudojant bekeleje kitaip nelabai ir neiseina. O snorkel'i idejus oro isiurbimas dar pablogeja, cia salygos tokios.

Tik nereikai saves apgaudineti su tais "sportiniais" kuginiais filtrais pastatytais variklio skyriuje... cia dar blogiau.

 

Tikiu, kad kai kam cia viskas paprasta apskritai be sitos temos. As manau forumas yra, kad pasidalinti idejomis ir praktika. Daugiau butu panasiai galvojanciu...

Nes pakankamai daznos siame forume zinutes "atvaziuok pas Perta grigiskese padarysim uz 100lt" vietoj to, kad paprastai ir aiskiai pasidalinti info (vieta ir vardai isigalvoti) :)

post-271-13261159792771_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Siek tiek pakelus turbinos slegi reikes pazaisti su tuo SPILL VALVE

 

Cia radau kitame forume:

...I couldn´t resist the temptation and tried right now this trick. And yes, there is same affect than if you turn fuel screw tighter in manually controlled pump. I turned 1/2 turn clockwise and now it feels much more effective than like it feel after tuning-box installation. Now I can see a little "powersmoke" during full throttle acceleration when closing 4000 rpm...

post-271-13275368475133_thumb.jpg

post-271-13275368601407_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Pratesiant tema.

Mastau susimontuoti interkuleri i TLC80.

Variklis 4,2 su turbu.

Klausimas butu toks:

Ar tinkamas interkuleris nuo mitsubo 2,8, ar nieko blogo jei jis stoves virs variklio, bo prieki vietos nebeturiu.

Ar vasara miske nebus atvirkstinis procesas.

Kiek isskaiciau kituose forumuose, atsiliepimai teigiami.

Detaliau radau kalba ir nuotraukas 4 Runeriui

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pratesiant tema.

Mastau susimontuoti interkuleri i TLC80.

Variklis 4,2 su turbu.

Klausimas butu toks:

Ar tinkamas interkuleris nuo mitsubo 2,8, ar nieko blogo jei jis stoves virs variklio, bo prieki vietos nebeturiu.

Ar vasara miske nebus atvirkstinis procesas.

Kiek isskaiciau kituose forumuose, atsiliepimai teigiami.

Detaliau radau kalba ir nuotraukas 4 Runeriui

jeigu terane mitsube ir dar daug kur stovi interkuleris virs variklio nemanau kad gamykliskai juos ten pastate neatlike bandymu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 mėnesių...

Sveiki kolegos pats taip pat isigijau runneri ir pirmas klausimas pakilo kaip jam biski jiegos ipusti kadangi su dyzeliu sakykim forsavimu niekad nesusidurias iki to laiko buvau tai tikrai buvo verta demesio jusu diskusija.O dabar noreciau isreiksti savo kuklia nuomone anksciau buvau autokros ir ralio sporto saku mehanikas netrumpa laiko tarpa veliau ir pats kuri laika vazevau autokrose,tai gryztant prie interkuleriu seip visom sportinem masinom su turbu dar statydavome papildoma interkulerio ausinima, kelis purkstukus su rele kuri su trumpu intervalu papildomai purksdavo vandeni ant IC papildomam ausinimui, kad galima butu kuo imanoma labiau atvesinti ora ir suzaisti su kuro ir oro santykiais, kazkas labiai gerai pasake ora ikaitina turbas norint kiek imanoma suzaisti su kuru tai reik kiek imanoma ir ora atvesinti kad gauti galios rezultatus ,nepamirstant kuo didesnis ipucemo misinio kiekis tai susidaro ir didesnis ismetamu duju kiekis cia kita lazdos puse tai irgi reik ivertinti nesileidziant i gilesnius perdarymus gal reiketu dar ir palengvinti ismetimo duju isejima ismest is jos nereikalingus bakelius ir visokius rezonatorius ar katalizatorius aisku proto ribose.Kas liecia ismetimo sistema pilnai perdarant reiktu stengtis kad butu kiek imanoma maziau astriu alkuniu ,ir darant ismetima ira toks daiktas kartotiniu ilgis. Tai nuo cilindru galvutes iki kol visu cilindru ismetimo vamzdziai susijungia i viena isejima kitaip tarent kolektoriaus ilgis. Sakykim kolektoriaus ilgis 80cm tai rekomenduotinas ismetimovamzdzio ilgis su visais bakeliais butu 160cm ;240;320 ir taip toliau. Beja perdarinejant ir kolektoriu patartina kad visi ismetimo is cilindru vamzdziai butu kiek imanoma vienodo ilgio ir turio iki kol susijungs i viena,bet tai jau manau cia iki tokiu subtilybiu neverta leististai jau to labai nepajusi skesdamas pelkeje.

Cia tokia maza kuklia savo nuomonia isreiskiau gal tiesiog kam bus kada naudinga .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

4.2 varikliui tas 2.8 mitso IC gali but labiau stabdis nei nauda. kiekvienas IC turi savo "pralaiduma", taviskiam varikliui jis gali but per mazas. ir jis gan mazas pats, klausimas kaip uzteks ausinimo, o baloje kad ausintu galima deti papildoma ventiliatoriu ant jo.

 

vandeni palaikau, pats ji ketinu paleisti :rolleyes:

atmosferikikui gal taip, tas kartotiniu ilgis tures reiksmes, bet turbininiams?

ir del to kartotiniu ilgiu, tai jei kolektoriaus vamdziai 800x40 mm, tai ismetimo vamdzio 1600mm bet jo vamzdis 55-60, tu vamzdziu turiai skiriasi ne du kartus (ar keturis kartus ziurint pagal cilindru darbo taktus kuris kaip dirba), tai gal siuo atveju reiktu islaikyti geriau kolektoriaus vamdzio turio kartotinuma?

ir klausimas kas geriau, kartotiniai ilgiai ar collector (nezinau kaip lietuviskai :D)

Redagavo Fregis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip teisingai pastebejai tai yra daugiau atmosferiniam variklem aktualiau.Vikas gerai jai kolektoriaus ilgis 800x40 ismetimo pagrindinis vamzdis 55 pats tas.Islaikant kolektoriaus turio kartotinuma tu gausi per laisva ismetima tai irgi nera gerai kas tai per laisva neesu fizikas bet pabandysiu paiskint kai ismetimo dujos iseina tai jos iseidamos paskui save kaip ir sudaro trauka vakuma juk visi cilindrai kartu nedirba o is to seka kad buna momentas kai velenelio kumsteliai persidengineja tai buna prasidaria ir ismetimo ir insiurbimo voztuvai tai ismetimo dujos iseidamos is cilindro perdaug greitai ir lengvai tuo paciu istraukineja ir kuro misini kas ne i nauda taigi perlaisvas ismetimas siuo atveju kaip tu sakai bandant islaikyti kolektoriaus turio kartotinuma nebus naudingas.Jai jau darai kolektorius tai nesunku bus ir visa ismetimo sistema pasidaryti .O kaip vienas senas sporto meistras pasake nereik toli begti nuo standarto nes neesi gudresnis negu gamyklos inzinieriui komanda.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ismetimo turio kartotinuma islaikyti siulau del to, kad iseidamu duju kiekis iseitu visas per toki pat turi kaip kolektoriuje (kad nesigautu puse turio pasiliktu vamzdyje, o iseitu beveik visas ir paskui save

lengviau galetu traukti). esme juk ne vien ilgiai, bet ir turiai.

va apie toki collector turejau uomeni, jis kaiptik tai turetu daryti

alfa-romeo-exhaust-3.jpg

kalbi apie praputima, bet su juo ivairiai buna juk, nevisada jis gerai.

su gamyklinem vienas dalykas kad ten daznai i ekonomija ne i max ag ar nm, bet va daznai nezinodami ka darom, padarom blogiau nei tas ekonominis variantas :D

 

o gal gali patarti 3 cilindram, 3-2-1 kolektoriu apsimoka vargti daryti?

Redagavo Fregis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ziurint ka tu su tuo varikliu ruosiesi daryt jai tai sportui taip jai ne nesuk sau galvos.Beja cia gal kur kaune taip virinti ir lakstyti kas jau ismoko tokius kolektorius .Nu nezinau man asmeniskai toks variantas nepriimtinas kad visas duju kiekis iseitu taip greit niekad neteko matyti kad pagrindinis vamzdis butu proporcingas kolektoriaus vamzdziu turiui.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jūs, chebra, kas apie "teisingus" išmetimo kolektorius kalbat-pagalvokit, kur jį sukišt po kapotu, jei variklis I6?

Bet tai dar ne viskas-kažkurioj vietoj reikia ir turbiną primastyrint... :D

Vienas ir pagrindinis dalykas, aktualus "šešiukei"-išmetimo kolektorius turi būti padalintas į dvi dalis, cilindrai 3+3, turbinos gali būti dvi arba viena, vadinamoji twin scroll https://encrypted-tbn0.google.com/images?q=tbn:ANd9GcT9Wkk9bWNEeDbJ5Sif4yr1sLKpMDGJoI4q_4jXlUzsiDuUUJGYEQ

Redagavo valdas-76
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu zmogus susidomejo tai biski ir pabandziau paiskinti o norint tai surasi galimybe po bet kokiu kapotu sukist tik tai su turbu jau kitas atvejis .Beja sitame variante dzipui nematau tikslo daryti kolektorius tik darant ismetima tai nesunku pasiskaiciauti ilgi kam idomu tai delto ir brukstelejau apie juos.O kitas variantas as galvoju ,nes kai pas mane is anglo darytas tai gan daug vietos yra ir neblogai insikompuonuoja kaireja puseja po kapotu ziurint is priekio o ausinima bandysiu daryt atvesdamas oro srauta nuo priekio per vamzdy + papildomam ausinimui paduosiu vandeni kad nepjaustyti kapoto .Beja atsiprasau pasmane runeris tai biski kitaip nepykit kad neten su savo mintim isokau

Redagavo draiveris
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.