Pereiti prie turinio

TLC LJ70 2.4l + Intercooler


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, kam idomu pasidalinsiu siokia tokia patirtimi kaip pagyvinti 2.4td (2LT) varikli.

Kaip visi zinot jis TLV70 dar su 33 padangom miske ar purve nelabai... Ir niekaip jo nepriartinsi prie kzj ir t.t., bet efektas po siu modifikaciju laabai jauciamas!!!

Taigi:

1. Sukelti siek tiek turbinos slegi. Paprasciausiai ta padaryti padedant 2 poverzles po wastgate voztuvu, nuotrauka prisegu. Po siti slegis pakils nuo 0.6 iki 0.9-1.0 bar. Pas mane sumontuotas buvo specialus manometras. Jei kartais turesit galimybe pasimatuoti tai geriausiai isikirsti i slangute link siurblio. Jokiu budu ne i ta kur wastgate reguliuoja.

post-271-13257727613901_thumb.jpg

post-271-13257727704688_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 53
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

2. Turim daugiau oro, reikia daugiau kuro. Paprasciausiai pasukant varzta ant siurblio nebus gerai, nes tada prisideda kuras visame diapazone, o mums reikia tik tada, kada slegis pakyla. Taip padarius versis dumai ant mazu apsuku, pakilus slegiui (apsukoms) viskas OK. Del to reikia pasitvarkyti turbinos kuro kompensatoriu ant siurblio. Smulkiai nepasakosiu jo veikimo, pridedu kelis israsus is manualo. Esme tame, kad ten yra diafragma ir asele su spyruokle. Kylant slegiui isiurbimo kolektoriuje diafragma spaudziama i apacia. Asele keliauja zemyn paduodama daugiau kuro. Tai padeda padaryti isdroza ant aseles, ties ploniausia jos vieta daugiausiai kuro. Asele taip pat atlieka apsaugine overboost funkcija (mums ji visiskai nereikalinga). Kada perdidelis slegis ir asele spaudziama dar zemiau isdroza staigiai storeja mazindama kura.

Ka reikia su tuo visu padaryti?

a) Pradidinti skylute dangtelyje, tada oras greiciau prisipildys ir mechanizmas reaguos siek tiek greiciau (astriau).

B) Dangtelio virsuje yra toks apvalus excentrikas, jis riboja aseles eiga i virsu. Musu atveju jis visai nereikalingas arba ji reikia pasukti taip, kad asele remtusi i ploniausia jo dali. Taip mes siek tiek pakelsim pradine aseles padeti. Nes standartiskai kuro reguliavimo strypelis remiasi jau isdrozoje, tai yra jis pradeda ankstinti kura veliau arba jo veikimo intervalas yra jau mazesnis. Pakeldami asele mes iskart paliesinsim kura, sita kompensuosim varztu ant kuro siurblio (apie tai veliau).

c) Aseles isdrozoje puikiai matosi kur strypelis i ja remesi apacioje ir kiek jis pakildavo. Reikia asele pasukti taip, kad strypelis galetu pasiekti giliausia isdrozos vieta. Paeme ta asele su diafragma matysite, kad jos isdroza yra siek tiek excentrine. prisegu kelias foto. As ta asele dar siek tiek pagilinau, kad butu ilgesnis jos kelias ir tolygesnis kuro didinimas.

d) Reikia apriboti aseles eiga i apacia tam, kad nebeliktu overboost funkcijos. Paprasciau sakant gazas-dugnas ir maximalus kuro kiekis atidarytas. Tam reikia padeti atitinkama poverzle po diafragma ant aseles.

post-271-13257752080251_thumb.jpg

post-271-13257752138528_thumb.jpg

post-271-1325775596669_thumb.jpg

post-271-13257756047047_thumb.jpg

post-271-13257756078747_thumb.jpg

post-271-13257756115255_thumb.jpg

post-271-1325775615772_thumb.jpg

post-271-13257756190214_thumb.jpg

post-271-13257756225528_thumb.jpg

post-271-13257762016787_thumb.jpg

post-271-13257775099191_thumb.jpg

post-271-13257775266909_thumb.jpg

post-271-13257775302725_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

3. Dabar reikia pasukti siurdlio kuro varzta, kadangi pakeldami asele siek tiek sumazinome kuro padavima laisvai eigai. Cia labai sunku pasakyti kiek pasukti. Manau aoie 15-20min pagal laikrodzio rodykle turetu pakakti. O paprastai sakant tai pagal dumu debesi is duslintuvo... :)

post-271-13257771781658_thumb.jpg

post-271-13257774125051_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

4. Po viso sito jau galesite pajusti zenklu traukos pagerejima. Taciau as taip pasivazinejes pastebejau, kad isiurbimo kolektorius ir metalinis vamzdis tarp turbinos ir kolektoriaus (su 2L-T uzrasu) ziauriai karstas. Tai reiskia, kad reikalingas intercooleris.

Puikiai tinka va toks, nes jis idealiai apglebia ausinimo radiatoriu ir angos iseina kaip tik jo sonuose, nei perplatus nei per siauras. Ir idealiai tinka TLC 70 priekyje.

Siaip zinau, kas lygiai toki pati turi atliekama (tik per AZ).

 

Sekmes modifikacijose!!!! :rolleyes:

post-271-13257780418538_thumb.jpg

post-271-13257780517547_thumb.jpg

post-271-13257780632549_thumb.jpg

post-271-13257780769119_thumb.jpg

post-271-13257780798657_thumb.jpg

post-271-13257780846471_thumb.jpg

post-271-13257780870913_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

.... as siuo momentu irgi panasiais dalykais uzsiimineju ,tik su 3 litru kuro siurbliu,aiskus aprasymas ir daug foto.

Pagarba, saunuolis :liux:

 

As manau su 3 litru mechaniniu siurbliu bus daugmaz analogiska. Dabar zaidziu su 3,0l 1KZ-TE (pusiau elektroniniu siurbliu), ten siek tiek kitaip, dar vis galvoju kaip cia prideti to kuro sukelus slegi, o ir intercooleri labai sudetinga imontuoti... 4runneris.

Gal kasnors zino kaip cia apgauti ta elektronini siurbli?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Zinau, kad 1kz-te taip statosi cooleris originaliai. Taciau taip nelabai noriu nes reikia tada ispjauti kapote skyle. O vaziuojant per gera bala, kartais vanduo it per kapota nusirita, tokiu atveju vanduo tiesiai ant variklio pro intercooler'i.

Geriausiai statyti priekyje, bet pas runneri ten taip viskas sugrusta...

Bet apie runneri cia i kita foruma reikia kraustytis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip oras šiek tiek atvesta vien eidamas per plonus intercoolerio vamzdelius, tai manau ir baloje kažkiek paduodama ora vėsina. Įdomumo dėlei reiketu pamatuoti stovinčiai masinai temperatura prieš ir už intercoolerio :mellow: . PVZ opel 2dti-74kw ir 2dtl=60kw motorai yra vienodi tik vienam intercoolerio ner, o net ir is vietos geriau eina su intercooleriu, tas pats ir peugeot hdi 2 litru motorai 66 ir 80kw, motorai tie patys o skiriasi galia tai gan nemazai ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip oras šiek tiek atvesta vien eidamas per plonus intercoolerio vamzdelius, tai manau ir baloje kažkiek paduodama ora vėsina. Įdomumo dėlei reiketu pamatuoti stovinčiai masinai temperatura prieš ir už intercoolerio :mellow: . PVZ opel 2dti-74kw ir 2dtl=60kw motorai yra vienodi tik vienam intercoolerio ner, o net ir is vietos geriau eina su intercooleriu, tas pats ir peugeot hdi 2 litru motorai 66 ir 80kw, motorai tie patys o skiriasi galia tai gan nemazai ;)

nemanau kad tik intercooleris tiek kilovatu prideda dar gali buti kad ir degimo kampas kazkiek skiriasi arba gal ir kuro kiekis yra skirtingas vistiek elektronika yra elektronika taigi tik cipa ideda ir kilovatai pasikeicia

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip oras šiek tiek atvesta vien eidamas per plonus intercoolerio vamzdelius, tai manau ir baloje kažkiek paduodama ora vėsina. Įdomumo dėlei reiketu pamatuoti stovinčiai masinai temperatura prieš ir už intercoolerio :mellow: . PVZ opel 2dti-74kw ir 2dtl=60kw motorai yra vienodi tik vienam intercoolerio ner, o net ir is vietos geriau eina su intercooleriu, tas pats ir peugeot hdi 2 litru motorai 66 ir 80kw, motorai tie patys o skiriasi galia tai gan nemazai

kazkada matau pries ic ir po ic temperatura. lauke dar sniegas netirpo (nepamenu kiek buvo ~0) bet stovincioj masinoj temp uz turbinos buvo 13C laipsniu, vaziuojant pries ic pakildavo virs 50C laipsniu, o uz jo sunkoai isildavo iki 30C.

p.s. opelio dtl ir dti 60-74 kw skiriasi ne tik IC, bet pursktukais, turbina, siurbliu ir kompu ;)

p.s. neblogi modai :liux:, beveik viskas ka as buvau padares :D tikrau jauciamas pokytis :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sutinku kad dar kazkas yra sureguliuota, bet idejus cipa tuose varikliuose vistiek panasus kilovatu skirtumas buna, tai intercooleris tikrai duoda nemazai. Pats noriu i savo isidet intercooleri, kuris jau su kitu kolektorium guli lentynoj, tik nezinau ar reikia reguliuot siurbli ar dar ka nors daryt :unsure:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne intercooleris galią duoda. Tiesiog turbos slegiamas oras smarkiai įkaista, ko pasekoje smarkiai išsiplečia. Kuo jis labiau išsiplečia, tuo mažiau jo į degimo kamerą patenka. Ir atvirkščiai, kuo šaltesnis oras, tuo daugiau jo pripučia = tuo daugiau kuro galima paduot, iš ko ir galios daugiau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne intercooleris galią duoda. Tiesiog turbos slegiamas oras smarkiai įkaista, ko pasekoje smarkiai išsiplečia. Kuo jis labiau išsiplečia, tuo mažiau jo į degimo kamerą patenka. Ir atvirkščiai, kuo šaltesnis oras, tuo daugiau jo pripučia = tuo daugiau kuro galima paduot, iš ko ir galios daugiau.

100% teisingas paaiskinimas, o IC tikrai duoda naudos, net ir baloj stovint. Praktiskai nereikia ir temperaturu matuoti, pries IC kai kada rankos nepridesi o po jo vamzdis vesus. O ar jis prideda galios tai avieciaus posta reikia skaityti ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.