Pereiti prie turinio

TLC 70


daikom

Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 59
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

  • po 1 mėnesio...

Gal kas gali įmesti nuorodą, kur galima pasiskaityti apie galimas 70 serijos modifikacijas? :study: O gal čia galit sumesti su nuotraukom? Painiojuosi aš jose :blush: Ir kainos skiriasi belekaip...

O kaip pagal mašinos dokumentus nustatyt, kuris tiksliai kėbulas?

Matau vieną nuomonę, kad geriausi variantai nuo 92m su 3.0 dyzeliu. Koks čia tiksliai kėbulas?

Kažką skaičiau, kad būna heavy duty ir paprasti tiltai. Kuriuose modeliuose ir kas iš jų naudos? Kuriuose modeliuose būna tiltų blokiruotės? Tik galiniuose ar ir priekiniuose (kaip G-vagene)?

Ačiū

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal kas gali įmesti nuorodą, kur galima pasiskaityti apie galimas 70 serijos modifikacijas? :study: O gal čia galit sumesti su nuotraukom? Painiojuosi aš jose :blush: Ir kainos skiriasi belekaip...

O kaip pagal mašinos dokumentus nustatyt, kuris tiksliai kėbulas?

Matau vieną nuomonę, kad geriausi variantai nuo 92m su 3.0 dyzeliu. Koks čia tiksliai kėbulas?

Kažką skaičiau, kad būna heavy duty ir paprasti tiltai. Kuriuose modeliuose ir kas iš jų naudos? Kuriuose modeliuose būna tiltų blokiruotės? Tik galiniuose ar ir priekiniuose (kaip G-vagene)?

Ačiū

Siaip tai paieskok su paieska, buvo apie tai diskusija... Pirmiausia issirink kebula, jis trumpas (70) ir ilgesnis(73). Dar yra retu modeliu su 4 duru komplektacija( sitie irgi domina?).

Kai issirinksi kebula, tada ziuri kokio nori tipo linginio su Heavy duty tiltais ir sunkiais dideliais varikliais HZJ ar spyruoklinio su lengvesne komplektacija tiltu ir varikliu 3000TD KZJ modelis?

Pirmas sunkus,skesta kaip Patrol bet sustiprintais tiltais ir daznai buna su blokiruotem, geriausiai tinka darbui-priekabas tempti ir pan...

Antras palyginus lengvas, pravazus, tiltai pakankamai stiprus-islaiko iki 37 dydzio ratus, gale lsd blokiruote( gali isideti ARB priverstine), tinka bet kam. Purve bus pravaziausias, kelioneje patikimas ir pakankamai komfortiskas...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Perskaitęs aš beveik viską Lancruiser skiltyje, nebuvo aiškiai išdėstyta visų modelių.

Tiesiog pažįstami užsiminė apie galimybę parduoti Landcruiser - ilga istorija, savininkas numirė, dokai dar nesutvarkyti, mašina garaže su sugedusia spyna :girtas: Man tik pasakė, kad Landcruiser senas, kažkiek paruoštas, o daugiau apie jį nieko nežino. O man belieka tik spėliot koks ten modelis ir noriu pasiruošti, kad galėčiau greitai nustatyti jo vertę, kai atidarys tas duris ar bent kėbulo numerį iš dokų pasakys :blink:

 

Va keli modeliai iš Autogido. Tas su baltu stogu, kiek suprantu 73? O kiti du?

172639881.jpg

172639880.jpg

172639878.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

OOOO... Cia jus uzdavet klausima,as manau pati toyota pasiklydusi savo 7 serijos modifikaciju kiekyje. Pabandysiu trumpai paaiskinti, jei klystu pataisyskit kolegos.

Raides priekyje BJ LJ KZJ HZJ PZJ... reiskia modelio tipa.Pirma(pirmos dvi) reiskia variklio tipa J=raide visureigis. Skaiciai kebulo tipa, 70, 71, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79. 70,71-Trumpas triduris. 73,74-triduris apie 30 cm ilgesne baze su nuimamu plastikiniu arba minksu stogu. 76,77 ir kai kuriais atvejais 78- ilga baze, keturduris vagonas. 75,78-ilgabazis triduris vagonas. 79-pikaps.

Pradeta gaminti 84m. Nuo BJ serijos, kurios buvo su lingine pakaba ir nukrautais tiltais, varikliai buvo 3B, 13B-T, kebulai buvo 70,71,73,74,75? gaminta iki 90m. 85m. Pasirode lengvesne versija, LJ, su 2l-t varikliu 2.4l., gaminta iki 93m. light duty tiltais ir spyruokline pakaba. Kebulai galimi buvo LJ 70,73,78? .93 metai ja pakeite KZJ serija, kurioje atsirado kz-t variklis 3.0l TD ,bet liko ir senasis. Buvo ir su 2.8d.(labai mazai informacijos) Si serija buvo gaminama 70,73,77,78 kebuluose, bet cia isivelusi painiava nes 77 ir 78 kebulai yra vienodi. Tai yra keturduriai. Kodel taip- gal kas paiskins is kolegu. O BJ serija pakeite PZJ-HZJ serija su 4.2d varikliu, kuri turbut, gaminta visuose kebulo varijantuose. Iki 99m. buvo gaminama su pilna lingine pakaba, veliau priekyje atsirado spyruokles. Nukrautais tiltais modifikacijos buvo ir gamykliskai su abieju tiltu blokiruotem. Light duty tiltais, buvo galima tik galine blokiruote. Bendrais bruozais jau nusakiau padeti, ben jau europos rinkoje.

 

P.S. Informacija nera simtu procentu tiksli, nes skirtinguose saltiniuose ji pirestaringa. Ypac kas susije su varikliais, todel ir nesipleciau varikliu tema. Gal kas parasys daugiau ismanantis.

Kol rasiau jau kazkas ir atsake.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Si serija buvo gaminama 70,73,77,78 kebuluose, bet cia isivelusi painiava nes 77 ir 78 kebulai yra vienodi. Tai yra keturduriai. Kodel taip- gal kas paiskins is kolegu.

77-vairas kaireje, 78-vairas desineje.Skiriasi ir prietaisu paneles. 78- va tokia post-308-13251987545323_thumb.jpg ,o 77-kampuota.Iki 93 metu ir 78 modelyje paneles kampuotos.Beje,dar vienas asmeninis pastebejimas. 77-tu labai skurdi komplektacija.78-tuose sukista beveik viskas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Perskaitęs aš beveik viską Lancruiser skiltyje, nebuvo aiškiai išdėstyta visų modelių.

Tiesiog pažįstami užsiminė apie galimybę parduoti Landcruiser - ilga istorija, savininkas numirė, dokai dar nesutvarkyti, mašina garaže su sugedusia spyna :girtas: Man tik pasakė, kad Landcruiser senas, kažkiek paruoštas, o daugiau apie jį nieko nežino. O man belieka tik spėliot koks ten modelis ir noriu pasiruošti, kad galėčiau greitai nustatyti jo vertę, kai atidarys tas duris ar bent kėbulo numerį iš dokų pasakys :blink:

 

Va keli modeliai iš Autogido. Tas su baltu stogu, kiek suprantu 73? O kiti du?

172639881.jpg

172639880.jpg

172639878.jpg

Pirma foto tai sunkioji versija 73 modelio HZJ su lingem ir sunkiu varikliu, greiciausiai 3400d arklio galiu tik 90AJ. Tai pagal arklius tas pats kas 2500TD.Patarimas, senas, silpnas,nepravazus, tinka daugiau kaip darbo arklys kaime,priekaba tempti,siena vezti...

Antroji foto paprasto lengvesnio 70 modelio, kurie ejo nuo 84 metu su 2400TD varikliais. Patarimas, silpnas variklis,kebule mazai vietos, nestabilus...

Trecioji foto nuo 92 metu gaminamas paprastas 70 modelis su 3000TD kz varikliu. Patarimas, galingas,pravazus,patikimas... Deja bagazinej vietos ner...

Deja lengvojo 73 modelio foto cia nera, jis panasus i pirmaja foto, bet priekis siek tiek skiriasi( priekis toks kaip trecioje foto) ir pakaba spyruokline, variklis nuo 2500TD iki 3000TD gali buti... Rinktis reikia 3000TD

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Raides priekyje BJ LJ KZJ HZJ PZJ... reiskia modelio tipa.Pirma(pirmos dvi) reiskia variklio tipa J=raide visureigis. Skaiciai kebulo tipa, 70, 71, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79. 70,71-Trumpas triduris. 73,74-triduris apie 30 cm ilgesne baze su nuimamu plastikiniu arba minksu stogu. 76,77 ir kai kuriais atvejais 78- ilga baze, keturduris vagonas. 75,78-ilgabazis triduris vagonas. 79-pikaps.

Pradeta gaminti 84m. Nuo BJ serijos, kurios buvo su lingine pakaba ir nukrautais tiltais, varikliai buvo 3B, 13B-T, kebulai buvo 70,71,73,74,75? gaminta iki 90m. 85m. Pasirode lengvesne versija, LJ, 93 metai ja pakeite KZJ serija, kurioje atsirado kz-t variklis 3.0l TD ,bet liko ir senasis. O BJ serija pakeite PZJ-HZJ serija su 4.2d varikliu, kuri turbut, gaminta visuose kebulo varijantuose.

Labai ačiū Laimonui, dabar jau kažkiek aiškiau :liux:

Su kėbulais maždaug aišku, pasiknaisiojęs internete pabandžiau sudėlioti juos pagal ratų bazę:

Wheelbase

2,310 mm (90.9 in)(70, 71) SWB

2,600 mm (102.4 in)(73, 74)MWB

2,730 mm (107.5 in) (76, 77)

2,980 mm (117.3 in)(75, 78)LWB

3,180 mm (125.2 in) (79)

Variklius Wikipedija rodo tokius:

2.4 L 22R petrol I4 karburatorius(1981-1990 72kw 174Nm, 1990-1995 81kw 187Nm)

4.0 L 3F petrol I6 įpurškimas(1985-1992 116kw 303Nm)

4.5 L 1FZ petrol I6 įpurškimas 24V (1984- 1FZ-F karburatorius 140kw 363Nm, 1FZ-FE įpurškimas 158kw 373Nm)

Diesel:

2.4 L 2L diesel I4 (54-65kw 155-165Nm)

3,4 L 3B diesel I4 (67kw 217Nm)

3.4 L PZ diesel I5 (78kw 238Nm)

4.0 L 2H diesel I6 (77-80kw 240Nm)

4.2 L 1HZ diesel I6 (96kw 285Nm)

Turbodiesel:

2.4 L 2L-T turbodiesel I4 (1985- 72kw 188Nm)

2.5 L VM HR588 TD I5 (Italy)[10] (1987- 73kw 220Nm)

3.0 L 1KZ-T turbodiesel I4 (93kw 287Nm)

3.4 L 13B-T turbodiesel I4 (89kw 217Nm)

4.2 L 1HD turbodiesel I6 (121kw 361Nm)

4.5 L 1VD turbodiesel V8 (2007- 151kw 430Nm)

Gal dar kažkas praleista? Nes 1KZ-T, 3B sąraše nebuvo, aš įrašiau pagal Laimono info.

 

O su tiltais dar vis nelabai aišku. Heavy duty tiltai buvo linginėse pakabose, o light duty spyruoklinėse? Ką reiškia "nukrauti tiltai"? :scratch: Kiek supratau variantai su blokiruotėmis abiejuose tiltuose gamykliškai buvo tik heavy duty tiltuose (atitinkamai su lingėm)?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O su tiltais dar vis nelabai aišku. Heavy duty tiltai buvo linginėse pakabose, o light duty spyruoklinėse? Ką reiškia "nukrauti tiltai"? :scratch: Kiek supratau variantai su blokiruotėmis abiejuose tiltuose gamykliškai buvo tik heavy duty tiltuose (atitinkamai su lingėm)?

Su varikliais viskas daugmaž panašiai, kai kurie variantai labai reti ir Lietuvoje jų nepamatysi turbūt niekada :) kaip, pvz., variantas BJ70 su 13B-T varikliu-tokį esu matęs tik nuotraukose...

Su tiltais yra praktiškai taip, kaip minėjai.Heavy duty tiltai gali būti tiek su pusiau nukrautais, tiek su pilnai nukrautais pusašiais, šitam skyrely yra tema ir apie tai.Gamyklinės blokiruotės buvo montuojamos tik į heavy duty tiltus, bet čia yra vienas niuansas.Yra naujesni modeliai su visomis blokiruotėmis HZJ74, HZJ76, HZJ78, kuriuose prieky nuo 1999 m. jau yra ne lingės, o spyruoklės, ir tilto poros diametras jau nebe 9,5", o 8,5".Na bet, pats modelis HZJ 7x bet kokiu atveju yra priskiriamas heavy duty serijai.

Light duty modeliuose gamyklinių tiltų blokiruočių nebuvo.Ir patys tiltai yra mažesni, pagr. pora 8".

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Labai ačiū Laimonui, dabar jau kažkiek aiškiau :liux:

Su kėbulais maždaug aišku, pasiknaisiojęs internete pabandžiau sudėlioti juos pagal ratų bazę:

Wheelbase

2,310 mm (90.9 in)(70, 71) SWB

2,600 mm (102.4 in)(73, 74)MWB

2,730 mm (107.5 in) (76, 77)

2,980 mm (117.3 in)(75, 78)LWB

3,180 mm (125.2 in) (79)

Variklius Wikipedija rodo tokius:

2.4 L 22R petrol I4 karburatorius(1981-1990 72kw 174Nm, 1990-1995 81kw 187Nm)

4.0 L 3F petrol I6 įpurškimas(1985-1992 116kw 303Nm)

4.5 L 1FZ petrol I6 įpurškimas 24V (1984- 1FZ-F karburatorius 140kw 363Nm, 1FZ-FE įpurškimas 158kw 373Nm)

Diesel:

2.4 L 2L diesel I4 (54-65kw 155-165Nm)

3,4 L 3B diesel I4 (67kw 217Nm)

3.4 L PZ diesel I5 (78kw 238Nm)

4.0 L 2H diesel I6 (77-80kw 240Nm)

4.2 L 1HZ diesel I6 (96kw 285Nm)

Turbodiesel:

2.4 L 2L-T turbodiesel I4 (1985- 72kw 188Nm)

2.5 L VM HR588 TD I5 (Italy)[10] (1987- 73kw 220Nm)

3.0 L 1KZ-T turbodiesel I4 (93kw 287Nm)

3.4 L 13B-T turbodiesel I4 (89kw 217Nm)

4.2 L 1HD turbodiesel I6 (121kw 361Nm)

4.5 L 1VD turbodiesel V8 (2007- 151kw 430Nm)

Gal dar kažkas praleista? Nes 1KZ-T, 3B sąraše nebuvo, aš įrašiau pagal Laimono info.

 

O su tiltais dar vis nelabai aišku. Heavy duty tiltai buvo linginėse pakabose, o light duty spyruoklinėse? Ką reiškia "nukrauti tiltai"? :scratch: Kiek supratau variantai su blokiruotėmis abiejuose tiltuose gamykliškai buvo tik heavy duty tiltuose (atitinkamai su lingėm)?

Skaiciais viskas taip ir yra. Nebent dadet reiktu kad lengvieji turi lsd blokiruotes originale...

Tik nepasimauk ant sausu skaiciu, nes tai tik teorija. Ta prasme sunkusis su blokiruotem nevaziuos( praavazumas) taip kur lengvasis vaziuos be blokiruociu. Ir nukrauti teoriskai tvirtesni tiltai visai nebutinai maziau luz nei lengvesni. Nes masina sunkesne ir automatiskai daugiau klimpsta, daugiau buksuoti reik, jungti blokiruotes ir is principo apkrauti pusasius ir tt ir lauzyti... Bet jeigu luzta heavyduty nukrautas pusasis, tada ratas lieka savo vietoje ir is esmes galima vaziuoti. Kas lengvesniame jau neiseis( jeigu aisku sugebesi sulauzyti, man kol kas per 5 metus neisejo, nors kartais ir stengiausi su 35 ratais)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.