Pereiti prie turinio

TLC 70


daikom

Rekomenduojami pranešimai

Nu va dar gavau truputi info apie tą užrakintą Toyotą, kurią man draugiškai siūlo

Info pagal vin kodą iš http://www.toyodiy.com :

Market Europe

Year 06/1985

Make TOYOTA

Model LAND CRUISER

Frame LJ70

Vehicle characteristics

GRADE: STD: STANDARD TYPE

DESTINATION: EUR: EUROPE

BODY: HT: HARDTOP DRIVER'S

POSITION: LHD: LEFT-HAND DRIVE

ENGINE: 2L: 2400CC DIESEL FUEL SYSTEM:

Pagaliau apžiūrėjau tą mašiną. Nevesta ~3 metus, aš buvau pirmas bandantis užvesti. Akumas kaip ne keista kažkiek gyvas, dar pakroviau, bet starterio nepajudino. Matyt verta ant buksyro truktelt atsargiai, nes nežinia ar starteris ar variklyje kažkiek prikepę...

Gal kokių pastebėjimų apie ją turit?

173300820.jpg

173300821.jpg

173300822.jpg

173300823.jpg

173300826.jpg

173300828.jpg

Rėmo gerai nesimatė patamsyje, tik vienas epizodas nuotraukoje.

Galinių sparnų kampai išpuvę ir išbyrėję :( , bet matyt taip ir turi būti 1985m mašinoje...

Dabar stovi berods 235/80R16 Wrangler AT (~31x9,3R16). Kokius maksimalius ratus pavežtų tas variklis pakatuškėse? Asfaltas nesvarbu.

Savininkai dabar apmąstymuose, kiek prašyt, o aš - ar man jos reik :lol:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 59
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Turėtų būt rūdžių kalnas, kaip ir dauguma senų Landcruiserių...

Variklis be turbinos, dusulys...

Manau, kolega, kad nelabai tau reikia šitos mašinos, na nebent turi labai daug laisvo laiko, kantrybės ir mašina kainuos ne daugiau, negu triženklę sumą :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pats krapštytis neturiu nei galimybių, nei didelio noro. Patikėčiau specams :unsure:

 

Beje, parodykit kur parsiduoda Landcruiseriai už triženklę sumą ar arti to, labai domina :huh:

 

Panašaus parūdijimo mašiną dabar kaip tik tvarkome (samurajų), tiksliau beveik gaminame kitą kėbulą :) Visa laimė rėmas sveikas dar..

Specai turėtų už tokį darbą prašyti labai daug pinigų.. Nes per tą patį laiką daug apynaujų mašinų detalių galima palopyti/nudažyti..

O senų kruizerių yra nesupuvisių dar, todėl ir kaina jų būna didesnė :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gytman, gal gali konkretizuoti kokiu tikslu ir kokios informacijos tikiesi? - gal pavyks ka nors turincio apciuopiama nauda pasakyti.

 

Vieni kalba apie tai kas ir uz kiek sugebejo gauti, kiti uz kiek sugebejo parduoti.

Juk tai ne tas pats - jei zvejys pasigyre Nemune sugaves 9kg šamą dar nereiskia, kad "Nemune šamai po 9kg", taip pat akstoka ironizuoti "parodykit kur jau čia Nemune 9kg šamai veisiasi :)

 

Galima paklausti pas Kristijona ar Vyti uz kiek jie TLC70 ima ir kaip skaiciuoja - pasiulyk preke, gausi supirkimo kainos indikacija.

Jei nori ir pats "padirbeti" pvz ardydamas - bandyk atsiplesti ju rinkos gabaliuka ir viska suzinosi is savo patgirties ir nereikes gaudyti ant zodzio kas uz kiek gavo, uz kiek pardave ir kiek laiko bei pastangu pareikalavo.

 

Turbut nedaug suklysiu sakydamas, kad skaiciuojama einamiausiu detaliu kaina - tiltai, variklis, deze su razdatke, kebulas, gal remas.

Tiltu pardavimo kaina iki 1000 lt/vnt

Deze su razdatke 400-800 Lt

Variklis 1KZ 3000-6000Lt, 2LT - nezinau, 2L - didelis klaustukas ar isvis yra paklausa.

 

Papuvusiu kebulų trūkumo isvis niekas nejaucia, nebent kokia smulkme papigiai pasiremontuoti.

Tad likusios dalys - ilgai trunkanti smulkme, kuria nebutinai verta is vis laikyti (gal pavyktu prastumti per metus "gerybiu" uz kokius 500Lt o gal ir ne).

 

Velgi visa sita rasliava gali buti vandenelis jei tavo informacijos poreikiai yra kitos pakraipos.

Mano penkiu centu vertes nuomone, paremta nuotraukom ir tavo parasymu, yra ta, kad patiketi meistrams ir restauruoti sita TLC70 pakatuskems neverta, nes pigiau kainuos paimti normalesne auto vertinant tiek kebulio bukle tiek variklio eikluma.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ačiū, Algi :salut:

Truputi sukonfliktavau su pardavėjais, tai nebeperku :D Dar vienas pvz, kad su bobom biznio geriau nedaryt.

Kadangi mėgstu į mašinas sukišti pinigus, tai ko gero verta pasirinkti kitokį aparatą nei 2L, net jeigu jis pakankamai geros būklės...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.