Pereiti prie turinio

Parketniku patikimumas/kuro sanaudos


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki :) Atsirado minciu tureti kitoki automobili ir kazkaip nemazai susilaukiu skambuciu savo opeliuko keitimo i koki nors 4wd auto, kas man visai patinka :)

 

Taigi klausimai butu apie siuos modelius, kas ka turite pasakyti gero/blogo :) Honda CR-V(nors cia labai daug primoketi reikia, bet vistiek), Honda HR-V, Volvo XC 70 (crosscountry), LR Freelander (apie sita jau daug kas pasake jog begti nuo jo kuo toliau), Subaru Forester, Impreza ir kt. Galvojama apie benzina i kuri dedamos bus dujos, visu auto kaina 7-10 klt :)

 

Automobilis butu naudojamas kasdieniniam vazinejimui, i offroada jo niekas nekis :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Foresteris :liux: vienintelis iš parketinių turi palėtintoją, patikima važiuoklė, paprasta ir patikima AWD sistema, visada sukasi ir galas ir priekis. Keliasi, dedasi dideli ratai ir tt. Sąnaudos nuo 10.

Impreza nuo foriko skiriasi tik kėbulu, irgi verta dėmesio jei vagonas ir su palėtintoju.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesamone tie du varomi ratai... :D Uzklimpau aiksteles sone, viena puse i kose ivaziaves...jeigu nepavyks atrasti kazko su daugiau varomu ratu, reikes ziemai kelti opel astra :D

 

Man kolkas kazkaip labiausiai patiko crv ir hrv...gerai atrodo ir kuro sanaudos patinka, na jos mazos speju del to jog nevaziuoji 4wd visada, aisku tas dasijungiantis galas turi kitu bedu... :)

 

Na o kokios subariku benzino/duju sanaudos? :) Visada sukti 4 ratus juk kainuoja... Paletintojas nemanau kad reikalingas bus kada, masina kasdieniniam vazinejimui ir kad nereiketu pilvu sulinio dangciu mieste braukyti ir bordiuru bruzinti :D

  • Like 1
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tada gal ir Audi kvatro galima nagrinėti. Dyzelis ir 6 pavaros yra gerai. Pats nesu turėjęs.

 

Nesamone tie du varomi ratai... :D Uzklimpau aiksteles sone, viena puse i kose ivaziaves...jeigu nepavyks atrasti kazko su daugiau varomu ratu, reikes ziemai kelti opel astra :D

 

Man kolkas kazkaip labiausiai patiko crv ir hrv...gerai atrodo ir kuro sanaudos patinka, na jos mazos speju del to jog nevaziuoji 4wd visada, aisku tas dasijungiantis galas turi kitu bedu... :)

 

Na o kokios subariku benzino/duju sanaudos? :) Visada sukti 4 ratus juk kainuoja... Paletintojas nemanau kad reikalingas bus kada, masina kasdieniniam vazinejimui ir kad nereiketu pilvu sulinio dangciu mieste braukyti ir bordiuru bruzinti :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Žmogus nenori gi dyzelio. Subarikas forikas/impreza artimas stock arba keltas bet ne su purvinėm belenkokiom padangom ale džipinėm normaliai važiuojant ims iki 10 trasoj (90-100) ir iki 14 mieste dujos(ne iki 7000 rpm sukant nuo kiekvienos sankryzos aisku).

Jei kalbant apie lengvūškes dyzelius 4wd, aš kasdienai dabar pora mėnesių eksplotuoju Golf III syncro 1.9TDi. Vidutinės sąnaudos su mano tapke (pencijos rėžimas iki 2k rpm visur) 5 litrai, galas sukasi kai prasisuka priekis be jokios elektronikos, dėl pravažumo mano poreikius atitinka pilnai. Nu gal paket tik truputuką reikės prieš žiemą. Už tuos pinigus ką prašo už žopelį išeitų vos ne 2 tokie golfai.

Audi quatro dyzelis tai kad nusipirkt nusimausi paskutines kelnes kaip už tokių metų auto ir paskui kiekvieną kartą remontuodamas vėl mausiesi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vat seno dyzelio man kazkaip nesinori istiesu :) Su benzu paprasciau...

 

Na sanaudos gan normalios, dabar maniskes vidurkis misrus 10l, bet cia vaziuojant mieste ne pensininko rezimu... :) Gera masina tas opelis, tik varomu ratu permazai :D

 

Kolkas kazkaip kiek skaitau forumus ir ziuriu kuro sanaudas labiausiai aki traukia honda hrv su 1.6 benzininiu varikliu :) Ir atrodo ji ganetinai dzipiskai, auksta, niekur neturetu kabintis...o ziema isvaziuojant is pusnies ir galiniai ratai pastums :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Važiavom rudenį per šlapią molingą pievą, visiški standartai, teranas2, x-trailas ir subaru outback. Visų padangos buvo universalios, beveik naujos. Visi - maždaug vienodai. Po to prireikė užtempti į kalniuką lengvąją, teranas neužtempė, įklimpo, x-trailo nebandėm, tada dėl įdomumo pabandėm su subaru, nustebom, kad tas užtempė be didelio vargo. Tom sąlygom (į kalną, slidu, bet purvas negilus)lengvesnė mašina turėjo geresnę trauką, o teranas pavežė tik save.

 

Taigi, subaru yra geras pasirinkimas, ypač jei nesinori dyzelio.

 

A.

 

Forester, impreza, legacy, outback. Patikimiau nerasi, bent jau netikiu. O ir sanaudos normalios.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Kiek žmonių - tiek ir nuomonių..... Toks jau tas gyvenimas...

Aš - už CR-V, ir dabar su CR-V važinėju, esu labai patenkintas (tai mano 21-asis pagal eilę automobilis), važinėju jau 4 metus (!!!!) vilniečiai tikrai matė :rolleyes:

Sanaudos priklauso nuo "tapkės" svorio , pravažumas geras (iki sodybos - be problemų), labai talpus salonas, klirensas aukštesnis nei kitų kartų CR-V. Dujos RD1 nelabai patinka, net pažystami iš BRC patarė atsisakyti, todėl ir nedėjau....

 

Šiaip planuoju pardavinėt - tai ne reklama, jeigu sudomins - parašyk

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Yra dar ir toks niuansas - Subaru reikia mokėti vairuoti. Pripratus važinėti viena varoma ašim, pastovus 4x4 gali kelti rūpesčių. Vasarą kaime važinėjau su subaru visur, senesnių modelių dugnas turėjo apsaugas, palėtintojas praversdavo irgi. Tačiau kai iškrito sniegas ir keliai pasidarė slidūs posūkiuose mašina pradėjo elgtis visai kitaip, nei esi įpratęs ir tikiesi. Man asmeniškai priprasti buvo sunku. Jei niekada nevairavęs Subaru, reikėtų pirma pabandyti, vieniems "prilimpa" iškart, kitiems ne.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Sveiki smile.gif Atsirado minciu tureti kitoki automobili ir kazkaip nemazai susilaukiu skambuciu savo opeliuko keitimo i koki nors 4wd auto, kas man visai patinka smile.gif

Taigi klausimai butu apie siuos modelius, kas ka turite pasakyti gero/blogo smile.gif Honda CR-V(nors cia labai daug primoketi reikia, bet vistiek), Honda HR-V, Volvo XC 70 (crosscountry), LR Freelander (apie sita jau daug kas pasake jog begti nuo jo kuo toliau), Subaru Forester, Impreza ir kt. Galvojama apie benzina i kuri dedamos bus dujos, visu auto kaina 7-10 klt smile.gif

Automobilis butu naudojamas kasdieniniam vazinejimui, i offroada jo niekas nekis biggrin.gif

 

 

Pakomentuosiu dėl Volvo XC70, nes apie šitą aparatą lyg ir niekas neužsiminė, o ašen nemažai Volvukų per savo rankas perleidęs, irgi dabar kaip tik dyzelinį XC70 kasdienėms reikmėms (ne bekelėj) eksploatuoju.

Taigi, lyginant su kitais aptartais aparatais, Volvo XC70 bet kurios kartos privalumas - gerokai didesnis komfortas visame kame (važiuoklės minkštumo/kietumo santykis, sėdėsena, pačios sėdynės, salono ir panelės gamybai naudotų medžiagų kokybė, garso aparatūra etc.), ypač tai pasijunta ilgesnėse kelionėse (čia bent jau mano subjektyvia nuomone).

Trūkumai: 1) benzininių modelių atveju - "žvėriškas apetitas" (vidurkis apie 10,5-12 litrų benzino/100 km, priklausomai nuo tapkės svorio ir variklio būklės); 2) kaina (lyginant to paties amžiaus analogus tarp parketnikų-universalų gal tik Audi Allroad brangesnis); 3) iki 2002 m. antros pusės - nelabai patikima Haldex visų ratų pavara (naujesnės kartos patikimesnis Haldex'as pradėtas naudot berods nuo 2002 m. pabaigos).

Tai kaip ir tiek. Tiesa, pati važiuoklė - tikrai patvari ir neproblemiška, bent jau kalbant apie priešpaskutinę kartą, gamintą iki 2008 m. (nepainioti su XC90, kurio važiuoklės detalės faktiškai identiškos XC70 (būtent XC70-am tenkančioms apkrovoms ir apskaičiuotos), o svoris ir gabaritai bene pusantro karto didesni, todėl ilgai nelaiko).

Išvada - jei jau linkstama tik į benzininį variantą, o komfortas nėra esminis kriterijus - rinkčiaus kažkurį iš subarikų, o jei tinka ir dyzelis - tuomet Volvo arba Subaru.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

SVEIKI SUTINKU SU KOLEGOS KUR PAPASAKOJO APIE VOLVO XC70 LABAI PATOGI SEDEDAMAS VISA DIENA NEISVARKSTI LABAI PATOGIOS SEDYNES DYZELIS PROTINGOS KURO SANAUOS APIE 7 LITRUS DAR VIENA TRUKUMA PAMIRSO PASAKYT LABAI MAZAI SUSISUKA VAIRAS KAI REIKIA PARKUOTIS JAUTI KAIP TRUKSTA MANIVRENGUMO BET MASINA TIKRAI VERTA DEMESIO

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Blemba, gal kas galit pasakyti ar normalu kad BMW X5 3 litrai automatas ima apie 24 litrus duju cia vidurkis. Man kažko atrodo kad daugoka.

ryskiai per daug duju, kazka reikia reguliuot, mano draugelis turejo X5 amerikona, 3 litrai, tiesiogines dujos BRC, vidurkis buvo 17 litru po miesta. Pats asmeniskai galiu tai patvirtint, kadangi pats vazinejau su jo masina dvi savaites, teko skaiciuot.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

Sveki, pasidalinsiu savo ispudziais apie CR-V, turiu ja apie 10 men. Komforto atzvilgiu truksta garso izoliacijos, nepatogioj vietoj randasi langu valdymo mygtukai, per mazas bardaciokas :) , is pliusu: gan minkstai vazioja, valdosi gan gerai, labiau panasia i lengvaja masina, didziulis stoglangis (galima kaip safarije islist per ji), viduj vietos daugiau nej atrodo is isores. Offrodose su jo nevazinejau(na tam skirtas sis modelis) bet per purvinus i kurio su lengvaja net nerizikociau list pravaziodavau be problemu (traktoriaus dar neteko ieskot) kuro sanaudos 13-14ltr duju (vazineju ne pensijos rezimu, nuo 3500 apsusku ji vazioja gan smagiai) is islaidu teko pakeist kardano kryzmes galine buvo uzrudijusi, bet pakeiciau abi(stovejo dar gamyklines), priekine vairuotojo puses stabilizatoriaus trauke, tepalus galiniam reduktoriuje ir variklio tepalus. Automobiliu patenkintas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.