Pereiti prie turinio

Klausimas UAZ'ieciams - kaip, kur ir kiek?


Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 52
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

va būtent UAZ yra legenda ir jį saugot reik, a peredelkas geriau daryt ant patikimesnių japonų...:)

 

Nu matai, kaip ten su tom peredelkom :) Yra vienas japonas perdarytas, benzininis :) O visa lietuviu tauta vienbalsiai pasisako uzh dyzeliu. O cia tarsi likimo pirshtas - kieme dyzelinis uaz'as stovi :) Pats gali isivaizduoti kaip rankos niezhti... be to.. tiek istoriju prisiklausiu apie UAZ'us - nuodeme butu neismeginti :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Reikes pradeti nuo lingiu - paziuresim koki efekta duos liniu valcavimas bei papildomi lapai. Poto, ziuresiu kaip ten su tuo bodyliftingu.

 

Papildomi lapai- jei ilgas sudesi bus labai kieta, vaziuosi kaip su vezimu. Kazkada meris rekomendavo isplakti ar kaip ten jas... tipo daugiau vaiksto ir ne taip krato.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Uazas Foreva!!!! :wink:

Toi Kukuruzerovodai atbegs. :lol:

 

Tiksliau būtų: Uazas ant kaladžių foreva...

Nelabai suprantu, ko jūs čia tuos uazus taip jau giriat? Lūžta kaip velniai, pravažumas nepasakysi jog fantastiškas, nu detalės pigesnės, tai ir antrą komplektą reikia vežiotis pastoviai, kad turėtum po ranka...

 

Mano asmeninė nuomone

 

Be pykčio

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

y patruli tikrai nekeisciau keli draugeliai turi kartu vazinejam y off-raudus ir isitikinau kad yra š... cia mano nuomone :)

O dabar paklausk tų kurie važinėją su UAZ į offroadą ne už namo į balą, o kelis šimtus km toliau...... :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Uazas Foreva!!!! :wink:

Toi Kukuruzerovodai atbegs. :lol:

 

Tiksliau būtų: Uazas ant kaladžių foreva...

Nelabai suprantu, ko jūs čia tuos uazus taip jau giriat? Lūžta kaip velniai, pravažumas nepasakysi jog fantastiškas, nu detalės pigesnės, tai ir antrą komplektą reikia vežiotis pastoviai, kad turėtum po ranka...

 

 

Dėl pravažumo su tavimi nesutiksiu: standartinis UAZ'as pakeltus Patrulius gražiai tvarko, jei vairuotojas geras. Kartais ir aš UAZavodams pavydžiu (kai jie ne ant kaladžių :) )

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Laurinai baik!!!! :twisted:

Pas mane suluzo tik to ko ne buvo prisukta arba aptarnauta telekome :wink:

 

Viskas normaliai, nepyk, zinom mes tavo istorija, tau malonu kai aplink po visa kiema metosi uazu detales, taip jas sunkiau sulauzyt...ir draudimo pirkt nereikia...

O del pravazumo, tai jau visiskai tarpines problema, jei nemoki tai ir traktorius nepadės.

 

Čia mes su Liūtu snekėjom: kada gi bus sukurta TR4 klasė tokie kaip miškovėžiai duodasi po miškus?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Lingių išplakimas arba išvalcavimas-laikinas dalykas.Po kažkiek laiko vel nusės.Iškėlimo principas-kad nesiektu kėbulas ratų paciame zemiausiame taske(ratas-auksciausiame)Tai yra vaziuojant per duobes kad ratas nebruzintų kebulo.Tai galima padaryti kietinant linges,kad kebulo svorio su pilnu apkrovimu neuztektų suspausti lingėms iki rato siekimo arba riboti tiltu eiga.Ir vienu ir kitu atveju pojuciai vaziujant per duobes ne is maloniuju.Lieka trecias variantas-pjaustyti sparnus,arba kombinacija kuriu nors cia isvardintu variantu.Ilginti lingiu auskarus nepatartina,nes labai pablogeja stabilumas(cia mano nuomone)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

problemų gali ir nejaust, nes prie visko priprantama.

Po prailgintų auskarų pakeitimo vėl į standartinius - mašina stabilesnė tapo ant posūkių, lingės normaliau dirba....

Lingė kaip lankas - prailginus auskarus (priekinius) priekinė dalis nusileidžia ir paketo apkrovimas persikelia į priekinę minkštesnę dalį, ko pasekoje greičiau nuvargsta... + ypač žiemą per ledus dažnai kliuna nepalankiausiu momentu ir užlenkiamas atgal tas prailgintas auskaras...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 mėnesių...
  • po 2 savaičių...

UAZ visa pravodke- tai perki penkiagysli elektros kabeli 5x2.5 ir viskas :lol: dviguba izoliacija, per rema istampai.niekur neprasitrins ir viskas kuo puikiausiai veiks.Turejau UAZ be proto visa perdirbinejau,pinigu kruvas sukisau,bet jei nori po miskus vazineti tai UAZas tam ir sutvertas,su juo orginalu labai daug kur galima nuvaziuoti paprasciausiai uzdejus MT 33 coliu ratus.Su standartu po medziokles vaziuoju ir dabar jau 20meteliu,bet perdirbinet kaip ten besistengtum,koki varikli,kokia transmisija bedetum-jis vistiek bus UAZas{ vibracija,ventiliacija,patogumai}neatstos bet kokio japono orginalo kokybes :P Su UAZu tai sunkiausia vaziuoti asfalt :lol::lol::lol: u,o ji sukure, kad nereiketu keliu daryti

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.