Sveiki, pradejo siueblys leisti dyzeli pro gazo asele. Ar sudetingas remontas? Ar reikia siurbli pilnai nuimti? Gal imanoma nenuimant? Zinau buvo kazkur tema, bet neberandu.
Labas, reiks siurblio, gazo troso, padsoso troso ir sukamos rankeneles, gazo pedalo,sukiu daviklio jei noresi juos matyti, ir siublio kronsteino jei nenori skyles grezti
kad nekurti naujos temos, paklausiu cia, Pakeiciau savo patruliui elektrini siurbli i mechanini, viskas buvo gerai, po kurio laiko pradejo labai daug juodo dumo mest. Kas idomiausia tai kartai praeina, ir dirba kaip buves. Atjungus oro filtra, niekas nesikeicia. Vedasi gerai, traukia gerai, gal kuro kiek daugiau pradejo naudot. Kur cia bedu ieskot?
na jei yra problemu su varinem saibom , labai nesunkiai galima atnaujint sena, ja ikaitinant (pvz. ant dujines vyrykles) iki raudonumo ir leist atves savaime. po sios proceduros ji vel minksta. ( tinka tik jei saiba nepazeista mechaniskai)
ar daug reikalu norint vietoi 2,8 variklio ideti 4,2 , turiu gr ilga su 2,8 ir labai vargstu su galvute, galvoju gal geriau pakeisti visa varikli? kazkas lygtai is forumo dalyviu yra tai dares, butu malonu jei pasidalintu info. aciu