Pereiti prie turinio

Problema, reikia pagalbos


RICISM

Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 96
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

O reaktyvine trauke tai tas stabilizatorius kur po dugnu eina ir i sakes verzias? jei taip tai prie jo priverzima jau padariau, o prie pusasiu man idomu ar ant 2 varztu pakabintas nenulaus ausu? :)

 

Jei ratai gilei sede, tai jei reduktoriui lengviau pasukti korpusa nei ratus , tai buna triokst-pokst ir reduktorius or kabo ar ant zemes. Tam kad nesuktu korpuso aplink pusasius montuojamos reaktyvines traukes...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na reduktoriu atrist pavyko, viskas kaip ir laikosi. Neturejau storesnio metalo tai teko daryt is 3mm ar laikys - laikas parodys, bet reduktoriaus priekinei daliai tikrai metalas per plonas nes net matosi kaip lenkia ji pradedant vaziuot, tai laikinai ivirinau stora metalo juosta kad neperlenktu ar nenulaustu (na atrodo tai baisiai, be tos juostos daug graziau), o kai turesiu storesnio metalo ta vieta perdarysiu.

 

Nuotraukoje tos juostos nera, nes fotkinta tik viska sudejus, reduktoiaus priekis pritvirtintas per 2 gumas prie stabilizatoriaus,

43ce81141937870.jpg

keleivio puse prie laikiklio prisukta 2 varztais, ir reduktorius gaunas lyg "padetas" ir prisuktas ant traverso tai manau ten neturetu isluzt,

2b221c141937650.jpg

vairuotojo pusei dariau beveik taip kaip visur rodo tik kad prisukau be jokiu gumu.

64dad0141937774.jpg

 

Reduktorius nusileido daugiau nei 0,5cm, bandziau jau purve ir lipant i kalnus, kolkas viskas vietoje, laiko, bet pradedant vaziuot atsirado kazkokia vibracija nenumanau is kur :?:

Jei idomu galiu ir daugiau pafotkint kur ka dariau.

Tolimesni planai - dyzelinis variklis, greiciausiai desiu peugeot 1,9D, bet kolkas niekur negaunu uz prieinama kaina, snorkelis, piktesnes padangos...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar keli klausimeliai:

1. Ar krovimo rele, generatorius bijo vandens? Po gilesnio panerimo dingo krovimas...

 

2. Stabdzius orinau daug kartu idejau nauja stabdziu pompa, ir vistiek norint kad stabdytu pedala reikia kokius 3 kart papompuot, skystis niekur nebega, bakelyje jo nemazeja, cilindriukai visi sausi niekur neleidzia, slangutes naujos, vamzdeliai irgi neleidzia, kame beda gali buti?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aisku tada, del stabdziu tik cilindriukus keist turbut, o generatorius tai prasiplove svariam vandeni, dugna ploviau ir biski giliau ivaziavau, dugnas buvo zvyras ir is apacios yra skardines apsaugos tai nemanau kad galejo pritraukt konors, na bet bandysiu ziuret kame beda, aciu uz patarimus :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na reduktoriu atrist pavyko, viskas kaip ir laikosi. Neturejau storesnio metalo tai teko daryt is 3mm ar laikys - laikas parodys, bet reduktoriaus priekinei daliai tikrai metalas per plonas nes net matosi kaip lenkia ji pradedant vaziuot, tai laikinai ivirinau stora metalo juosta kad neperlenktu ar nenulaustu (na atrodo tai baisiai, be tos juostos daug graziau), o kai turesiu storesnio metalo ta vieta perdarysiu.

 

Nuotraukoje tos juostos nera, nes fotkinta tik viska sudejus, reduktoiaus priekis pritvirtintas per 2 gumas prie stabilizatoriaus,

43ce81141937870.jpg

keleivio puse prie laikiklio prisukta 2 varztais, ir reduktorius gaunas lyg "padetas" ir prisuktas ant traverso tai manau ten neturetu isluzt,

2b221c141937650.jpg

vairuotojo pusei dariau beveik taip kaip visur rodo tik kad prisukau be jokiu gumu.

64dad0141937774.jpg

 

Reduktorius nusileido daugiau nei 0,5cm, bandziau jau purve ir lipant i kalnus, kolkas viskas vietoje, laiko, bet pradedant vaziuot atsirado kazkokia vibracija nenumanau is kur :?:

Jei idomu galiu ir daugiau pafotkint kur ka dariau.

Tolimesni planai - dyzelinis variklis, greiciausiai desiu peugeot 1,9D, bet kolkas niekur negaunu uz prieinama kaina, snorkelis, piktesnes padangos...

 

db ziuriu i tavo tvirtinima kur ant traukes pkabinai, tu ten ant keturiu varztu prisukai? ar palikai 6mm ar persriegiai ant 8mm?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prie traukes gumos priverztos po 2 varztus 8mm, o prie reduktoriaus norejau prisukt 6 varztais bet vienas nuluzo viduj ir issukt nejo daug zaidimo dbr kad issukt eitu (aisku suprantu kad issukt reikia ir sutvarkyt viska bet tepalo kolkas neleidzia), tai liko ant 5 varztu prisukta, palikau 6mm. O tai negerai? :rolleyes:

 

Del generatoriaus issiaiskinau kas buvo, rele kalta, is pacio generatoriaus daug visko iskrapsciau, lapu, purvo bet vistiek neveike kol reles nepakeiciau dabar viskas gerai :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Del tu tvirtinimo varztu klausiau delto, kad man paciam dilema iskilo ar palikti dangteli ar sukti be dangtelio. apie varztus skaiciau kad vieni persriegia i 8mm, o kiti palieka 6mm, nes nevisiems sriegems ten pakankmai "mesos lieka".

 

as galvoju deti laksta per visa reduktoriu ir prisukti be dangtelio, o prieki daryti kaip pastave bet sugumom kad butu, nes reduktorius turi tureti amortizacijos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man irgi buvo kilus tokia mintis kad det be dangtelio, bet kadangi turejau tik plono metalo tai manau butu islinke ir pradeje tepala leist, todel prisukau su dangteliu. O del priekio tai visi matau perdarineja su gumom, reikes ir man kada perdaryt...

 

Bus idomu pamatyt rezultatus, lauksim foto :)

 

Tiesa ar galiu kaipnors pakeist sitos temos pavadinima?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...

Iskilo keli klausimeliai gal kas zinos, ar opel omegos 2,3D variklio karteriu buna ne is aliuminio?

Ir ar opel 2,3D variklis toks pat kaip sieros 2,3D?

 

Taip jau isejo kad gavau papigiai toki omegos varikli ir mastau ji istatit i savo nivuke, tai va didziausia beda - karteris.

Zinau kad variklis sunkokas nivai, bet tvirtinsiu lanzeronus.

O gal ieskot sieros 2.3D jei varikliai skirtingi? Patarkit kol dar nepradejau perdarinet :)

 

Taip pat neteko susidurti, kaip virinamas aliumas? gal su kempu iseitu ir kokia spec viela?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Iskilo keli klausimeliai gal kas zinos, ar opel omegos 2,3D variklio karteriu buna ne is aliuminio?

Ir ar opel 2,3D variklis toks pat kaip sieros 2,3D?

 

Taip jau isejo kad gavau papigiai toki omegos varikli ir mastau ji istatit i savo nivuke, tai va didziausia beda - karteris.

Zinau kad variklis sunkokas nivai, bet tvirtinsiu lanzeronus.

O gal ieskot sieros 2.3D jei varikliai skirtingi? Patarkit kol dar nepradejau perdarinet :)

 

Taip pat neteko susidurti, kaip virinamas aliumas? gal su kempu iseitu ir kokia spec viela?

Varikliai skirtingi, abu-dideli ir gana sunkūs.Kai su broliu ieškojom agregato Nivai, žiūrėjom ir Sierros dyzelį, bet, pamačius jo gabaritus, atšoko fantazija :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.