pompius Atrašyta Liepos 19, 2011 Dalintis Atrašyta Liepos 19, 2011 kaip suprantu ketini kabinti,ant pusasiu ir nori prisukti tik po du varstus vietoj triju. ar suksi ant dvieju ar ant triju visvien reik reduktoriaus gala kabinti ant reaktyvines traukes. o metala geriau naudok 5mm. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RICISM Atrašyta Liepos 20, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Liepos 20, 2011 O reaktyvine trauke tai tas stabilizatorius kur po dugnu eina ir i sakes verzias? jei taip tai prie jo priverzima jau padariau, o prie pusasiu man idomu ar ant 2 varztu pakabintas nenulaus ausu? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
stotelius Atrašyta Liepos 20, 2011 Dalintis Atrašyta Liepos 20, 2011 O reaktyvine trauke tai tas stabilizatorius kur po dugnu eina ir i sakes verzias? jei taip tai prie jo priverzima jau padariau, o prie pusasiu man idomu ar ant 2 varztu pakabintas nenulaus ausu? Jei ratai gilei sede, tai jei reduktoriui lengviau pasukti korpusa nei ratus , tai buna triokst-pokst ir reduktorius or kabo ar ant zemes. Tam kad nesuktu korpuso aplink pusasius montuojamos reaktyvines traukes... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RICISM Atrašyta Liepos 20, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Liepos 20, 2011 Na reiskia reikia daugiau pasidometi, nepykit uz zalius klausimus, pirma mano masina tobulinama offroadui... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
stotelius Atrašyta Liepos 21, 2011 Dalintis Atrašyta Liepos 21, 2011 Na reiskia reikia daugiau pasidometi, nepykit uz zalius klausimus, pirma mano masina tobulinama offroadui... nera ko atsiprasineti. Saunuolis tu perdarineji, o as ne Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
pompius Atrašyta Liepos 23, 2011 Dalintis Atrašyta Liepos 23, 2011 Kaip darbai einasi, nieko nebe rasai, idek foto kaip sekesi ta laikikli priekiniam reduktoriui daryti? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RICISM Atrašyta Liepos 24, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Liepos 24, 2011 Na reduktoriu atrist pavyko, viskas kaip ir laikosi. Neturejau storesnio metalo tai teko daryt is 3mm ar laikys - laikas parodys, bet reduktoriaus priekinei daliai tikrai metalas per plonas nes net matosi kaip lenkia ji pradedant vaziuot, tai laikinai ivirinau stora metalo juosta kad neperlenktu ar nenulaustu (na atrodo tai baisiai, be tos juostos daug graziau), o kai turesiu storesnio metalo ta vieta perdarysiu. Nuotraukoje tos juostos nera, nes fotkinta tik viska sudejus, reduktoiaus priekis pritvirtintas per 2 gumas prie stabilizatoriaus, keleivio puse prie laikiklio prisukta 2 varztais, ir reduktorius gaunas lyg "padetas" ir prisuktas ant traverso tai manau ten neturetu isluzt, vairuotojo pusei dariau beveik taip kaip visur rodo tik kad prisukau be jokiu gumu. Reduktorius nusileido daugiau nei 0,5cm, bandziau jau purve ir lipant i kalnus, kolkas viskas vietoje, laiko, bet pradedant vaziuot atsirado kazkokia vibracija nenumanau is kur Jei idomu galiu ir daugiau pafotkint kur ka dariau. Tolimesni planai - dyzelinis variklis, greiciausiai desiu peugeot 1,9D, bet kolkas niekur negaunu uz prieinama kaina, snorkelis, piktesnes padangos... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
pompius Atrašyta Liepos 24, 2011 Dalintis Atrašyta Liepos 24, 2011 grazu ziureti, as ir panasiai planuoju daryti, jau baigiau viska surinkti tai uzsiimsiu "atrisimu". Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
pompius Atrašyta Liepos 24, 2011 Dalintis Atrašyta Liepos 24, 2011 Jei įdomu kaip mano mašiniukas atrodo nueik į temą "NIVOS remontas". Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RICISM Atrašyta Liepos 24, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Liepos 24, 2011 Dar keli klausimeliai:1. Ar krovimo rele, generatorius bijo vandens? Po gilesnio panerimo dingo krovimas... 2. Stabdzius orinau daug kartu idejau nauja stabdziu pompa, ir vistiek norint kad stabdytu pedala reikia kokius 3 kart papompuot, skystis niekur nebega, bakelyje jo nemazeja, cilindriukai visi sausi niekur neleidzia, slangutes naujos, vamzdeliai irgi neleidzia, kame beda gali buti? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Liepos 24, 2011 Dalintis Atrašyta Liepos 24, 2011 Generas nelabai mėgsta purviną vandenį ir įpač purvą - pabandyk ant dirbančio variklio praplaut aną švariu vandeniu. Gali būt kad stabdžių cilindriukų eiga per didelė ir dėl to tik iš kelinto karto užsipumpuoja. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RICISM Atrašyta Liepos 24, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Liepos 24, 2011 Aisku tada, del stabdziu tik cilindriukus keist turbut, o generatorius tai prasiplove svariam vandeni, dugna ploviau ir biski giliau ivaziavau, dugnas buvo zvyras ir is apacios yra skardines apsaugos tai nemanau kad galejo pritraukt konors, na bet bandysiu ziuret kame beda, aciu uz patarimus Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RimasK Atrašyta Liepos 24, 2011 Dalintis Atrašyta Liepos 24, 2011 Kiek pamenu, galiniame tilte kaladėlių - cilindriukų eiga reguliuojasi ekscentrikų pagalba. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
pompius Atrašyta Liepos 25, 2011 Dalintis Atrašyta Liepos 25, 2011 Na reduktoriu atrist pavyko, viskas kaip ir laikosi. Neturejau storesnio metalo tai teko daryt is 3mm ar laikys - laikas parodys, bet reduktoriaus priekinei daliai tikrai metalas per plonas nes net matosi kaip lenkia ji pradedant vaziuot, tai laikinai ivirinau stora metalo juosta kad neperlenktu ar nenulaustu (na atrodo tai baisiai, be tos juostos daug graziau), o kai turesiu storesnio metalo ta vieta perdarysiu. Nuotraukoje tos juostos nera, nes fotkinta tik viska sudejus, reduktoiaus priekis pritvirtintas per 2 gumas prie stabilizatoriaus, keleivio puse prie laikiklio prisukta 2 varztais, ir reduktorius gaunas lyg "padetas" ir prisuktas ant traverso tai manau ten neturetu isluzt, vairuotojo pusei dariau beveik taip kaip visur rodo tik kad prisukau be jokiu gumu. Reduktorius nusileido daugiau nei 0,5cm, bandziau jau purve ir lipant i kalnus, kolkas viskas vietoje, laiko, bet pradedant vaziuot atsirado kazkokia vibracija nenumanau is kur Jei idomu galiu ir daugiau pafotkint kur ka dariau. Tolimesni planai - dyzelinis variklis, greiciausiai desiu peugeot 1,9D, bet kolkas niekur negaunu uz prieinama kaina, snorkelis, piktesnes padangos... db ziuriu i tavo tvirtinima kur ant traukes pkabinai, tu ten ant keturiu varztu prisukai? ar palikai 6mm ar persriegiai ant 8mm? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RICISM Atrašyta Liepos 25, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Liepos 25, 2011 Prie traukes gumos priverztos po 2 varztus 8mm, o prie reduktoriaus norejau prisukt 6 varztais bet vienas nuluzo viduj ir issukt nejo daug zaidimo dbr kad issukt eitu (aisku suprantu kad issukt reikia ir sutvarkyt viska bet tepalo kolkas neleidzia), tai liko ant 5 varztu prisukta, palikau 6mm. O tai negerai? Del generatoriaus issiaiskinau kas buvo, rele kalta, is pacio generatoriaus daug visko iskrapsciau, lapu, purvo bet vistiek neveike kol reles nepakeiciau dabar viskas gerai Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
pompius Atrašyta Liepos 25, 2011 Dalintis Atrašyta Liepos 25, 2011 Del tu tvirtinimo varztu klausiau delto, kad man paciam dilema iskilo ar palikti dangteli ar sukti be dangtelio. apie varztus skaiciau kad vieni persriegia i 8mm, o kiti palieka 6mm, nes nevisiems sriegems ten pakankmai "mesos lieka". as galvoju deti laksta per visa reduktoriu ir prisukti be dangtelio, o prieki daryti kaip pastave bet sugumom kad butu, nes reduktorius turi tureti amortizacijos. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RICISM Atrašyta Liepos 25, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Liepos 25, 2011 Man irgi buvo kilus tokia mintis kad det be dangtelio, bet kadangi turejau tik plono metalo tai manau butu islinke ir pradeje tepala leist, todel prisukau su dangteliu. O del priekio tai visi matau perdarineja su gumom, reikes ir man kada perdaryt... Bus idomu pamatyt rezultatus, lauksim foto Tiesa ar galiu kaipnors pakeist sitos temos pavadinima? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
pompius Atrašyta Liepos 25, 2011 Dalintis Atrašyta Liepos 25, 2011 man atrodo, kad tik moderatorius gali pakeisti temos pavadinima. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RICISM Atrašyta Rugpjūčio 16, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 16, 2011 Iskilo keli klausimeliai gal kas zinos, ar opel omegos 2,3D variklio karteriu buna ne is aliuminio? Ir ar opel 2,3D variklis toks pat kaip sieros 2,3D? Taip jau isejo kad gavau papigiai toki omegos varikli ir mastau ji istatit i savo nivuke, tai va didziausia beda - karteris.Zinau kad variklis sunkokas nivai, bet tvirtinsiu lanzeronus.O gal ieskot sieros 2.3D jei varikliai skirtingi? Patarkit kol dar nepradejau perdarinet Taip pat neteko susidurti, kaip virinamas aliumas? gal su kempu iseitu ir kokia spec viela? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
pompius Atrašyta Rugpjūčio 16, 2011 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 16, 2011 seip aliuminiui virinti yra skirti specialus elektrodai, taciau pats aliuminio virinimas turi savu subtilybiu. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RICISM Atrašyta Rugpjūčio 16, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 16, 2011 Na taip ir manau kad aliuminio karterio pats neperdarysiu... gal kas dar del variklio ka patars? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
valdas-76 Atrašyta Rugpjūčio 17, 2011 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 17, 2011 Iskilo keli klausimeliai gal kas zinos, ar opel omegos 2,3D variklio karteriu buna ne is aliuminio? Ir ar opel 2,3D variklis toks pat kaip sieros 2,3D? Taip jau isejo kad gavau papigiai toki omegos varikli ir mastau ji istatit i savo nivuke, tai va didziausia beda - karteris.Zinau kad variklis sunkokas nivai, bet tvirtinsiu lanzeronus.O gal ieskot sieros 2.3D jei varikliai skirtingi? Patarkit kol dar nepradejau perdarinet Taip pat neteko susidurti, kaip virinamas aliumas? gal su kempu iseitu ir kokia spec viela? Varikliai skirtingi, abu-dideli ir gana sunkūs.Kai su broliu ieškojom agregato Nivai, žiūrėjom ir Sierros dyzelį, bet, pamačius jo gabaritus, atšoko fantazija Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mindeex Atrašyta Rugpjūčio 18, 2011 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 18, 2011 Taip,skirtingi varikliai. Tik kiek teko vaziuot su siera (gal uzmusti buvo) bet opelio 2.3 man geresni ispudi paliko. (cia mano nuomone). Maciau opeliaus 2.3 ideta i samuraju. Ir dar vietos aplinkui pakankamai. Vaziavo irgi ispudingai. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RICISM Atrašyta Rugpjūčio 18, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 18, 2011 Na pati varikli jau buvom istate i niva tai tilpt - telpa, tik radiatoriui jau reikes papjaustyt biski prieki.Bet va su karteriu variklis neisistato, tai bandysiu ieskot nealiuminio karterio, kad galeciau perdaryt Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Rugpjūčio 18, 2011 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 18, 2011 . Maciau opeliaus 2.3 ideta i samuraju. Ir dar vietos aplinkui pakankamai. Vaziavo irgi ispudingai. O čia kokiam samurajui teko matyt tą motoriuką įkištą ? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar