Pereiti prie turinio

Jusu nuomone apie frontera


Rekomenduojami pranešimai

sita tema as irgi radau, bet nei vieno blogo zodzio apie 2.5 gero irgi , bet daug blogiau sneka apie 2.8 tad esu pasimetes :? nes atarp taves vieno kolkas nerandu nieko blogo apie ta varikliuka, ryt varyciau paimt, bet dabr nebezinau ka daryt.Sakot kad fronte yra gerai bet iki 2.4 per silpni ,2.5 nepatikimi, 2.8 isvis lievi. Tai kurios cia tos frontes yra geros? :DD

Nevark ir nerasi tokio variklio kuris būtų absoliučiai patikimas - toks dar nesukūrtas ba kitaip tektų keist profesiją.

O sprendžiant iš pasakymų tų kuriems "nepasisekė" su motoru, o ypač iš imant už gryną pinigą knopkinių mechanikų pasisakymus, tai išvis niekad nerasi tinkamo ba gerųjų savybių anie nemato . :rolleyes:

 

Asmeniškai aš imčiau didesnį mašiniuką - pirmiausiai tai praktiškesnis ir universalesnis daiktas ba ne į varžybas, kiek suprantu, ruošiesi važiuot.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na jo ,bet pasisakyt visi nori :) o kai esi zalias telieka isklausyt visu, subalansuot patarimus ir rinktis.As ir uz didesni bet tikslas didesnis kuo giliau i miska, nors mieste irgi trynsiuos, tad sprendziant pagal pasisakymus visu visus 2/3 duris geriau tinka giliam miskovezio darbui :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

aš už frontę, varikliai praktiškai tie patys, frotė gal trečdaliu lengvesnė, atitinkamai ir kuro sąnaudos...

Žinai tokius duomenis, ar iš lempos?

Pas frosia A gale lingės, o pas Monterey - spyruoklės (spyruoklės ir pas frosia B) - mašina su spyruoklėm minkštesnė, jos ir lengvesnės. Pataisykit jei klystu, bent ilgame Monterey tai tikrai spyruoklės. Plius Monterey į tikrą visureigi labai panašus. Net šiokia nostalgija turėtam. Na kokia frosia jam pagal vaizdą prilygtų? Nors čia skonio reikalas...

166016934.jpg

O kuro sąnaudų skirtumas tarp Isuzu trumpo su 2,8TD ir Monterey ilgo su 3.1TD labai neapčiuopiamas, na gal apie 1L.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Žinai tokius duomenis, ar iš lempos?

Pas frosia A gale lingės, o pas Monterey - spyruoklės (spyruoklės ir pas frosia B) - mašina su spyruoklėm minkštesnė, jos ir lengvesnės. Pataisykit jei klystu, bent ilgame Monterey tai tikrai spyruoklės. Plius Monterey į tikrą visureigi labai panašus. Net šiokia nostalgija turėtam. Na kokia frosia jam pagal vaizdą prilygtų? Nors čia skonio reikalas...

O kuro sąnaudų skirtumas tarp Isuzu trumpo su 2,8TD ir Monterey ilgo su 3.1TD labai neapčiuopiamas, na gal apie 1L.

 

dėl kuro sanaudų ir skonio gal geriau jau nepradedam ;) , šitom temom ginčytis kaip su pliku pešiotis :D (per daug jeigų: jei tapkė lengvesnė, tai važiuoji pieš vėją, jei į pakalnę, tai žvirkeliu). o kas dėl linginės ir spyruoklinės pakabos, galiu tik tiek paskyti kad jos šiek tiek skirtingai dirba į rėmą, spyruoklė turi vieną atramos tašką, lingė du taškus, o torcionas dar kitaip dirba, dėl to tvirtinti kad spyruoklinė pakaba mikštesnė ir montuojama lengvesnėse mašinose nematau pagrindo... įdėk kietą spyruoklę mašina kietesnė, išmesk pora lapų iš lingė mašina minkštesnė, taip kad nesupratau ką norėjai pasakyti

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

dper daug jeigų: jei tapkė lengvesnė, tai važiuoji pieš vėją, jei į pakalnę, tai žvirkeliu). o kas dėl linginės ir spyruoklinės pakabos, galiu tik tiek paskyti kad jos šiek tiek skirtingai dirba į rėmą, spyruoklė turi vieną atramos tašką, lingė du taškus, o torcionas dar kitaip dirba, dėl to tvirtinti kad spyruoklinė pakaba mikštesnė ir montuojama lengvesnėse mašinose nematau pagrindo... įdėk kietą spyruoklę mašina kietesnė, išmesk pora lapų iš lingė mašina minkštesnė, taip kad nesupratau ką norėjai pasakyti

Nereikia pešiotis, reikia turėti argumentus ir juos pateikti, kai diskutuoji.

 

Abi mašinos buvo mano, tapkės vienodos, vairavimo stilius tas pats - lyginti tikrai galiu. Todėl ir lyginu butent IT 2,8 su OM 3,1, nes negaliu palygint su OF 2,8, nes tokio neturėjau.

 

Dėl spyruoklių komforto: gal įvardinsi kokiuose gaminamuose modeliuose dar yra naudojamos lingės, išskyrus krovininės paskirties auto (kur komfortas aukojamas dėl krovumo)? Jei lingės taip gerais, kaip sakai, tai tik porą lapų išėmei ir dedi į sedaną, ir dantys nebebarškės :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

 

Dėl spyruoklių komforto: gal įvardinsi kokiuose gaminamuose modeliuose dar yra naudojamos lingės, išskyrus krovininės paskirties auto (kur komfortas aukojamas dėl krovumo)? Jei lingės taip gerais, kaip sakai, tai tik porą lapų išėmei ir dedi į sedaną, ir dantys nebebarškės :D

 

 

kiek man tekę susidurti su spyruoklinėm ir linginėm pakabom tai minkštumas daugiau mažiau vienodas, tik kai linginė pakaba dirba galimi pašaliai garsai dėl lapų tarpusavio judėjimo, o tai solidumo automobiliui nepriduoda. o krovinininiuose atomobiliuose lingės montuojamos dėl dviejų atramos taškų, tiesiog mažesnė apkrova rėmui veikiant dinaminėms jėgoms, o spyruoklės atramos taške rėmas laužiamas labiausiai, va tep ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kiek man tekę susidurti su spyruoklinėm ir linginėm pakabom tai minkštumas daugiau mažiau vienodas, tik kai linginė pakaba dirba galimi pašaliai garsai dėl lapų tarpusavio judėjimo, o tai solidumo automobiliui nepriduoda. o krovinininiuose atomobiliuose lingės montuojamos dėl dviejų atramos taškų, tiesiog mažesnė apkrova rėmui veikiant dinaminėms jėgoms, o spyruoklės atramos taške rėmas laužiamas labiausiai, va tep ;)

Na kam būti tokiu užsispyrusiu. Juk faktai kalba patys už save, ar naujų mašinų kūrėjai kvailesni už tave? Lingės frosėje A yra senojo Trooper palikimas, kurį nustojo gaminti 1991.

 

Čia panašiai kaip galima rasti tūkstantį argumentų, kodėl tie visokie kūro taupymo rotoriukai (ale Levino juostelės) yra gerai, bet kodėl jų gamintojai nenaudoja? Bet yra tokių užsispyrėlių, kurie tvirtina, kad veikia.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ar tai labai blogai? kokios pasekmes? ar brangus pakeitimas? taip buvo masinoje kuria ruosiuos pirkt ?! ir ar imanoma kad tai kaskas su kaskokio cilindriuku ar ko tais sklendem kad jos neuzsidaro ar tai neatsidaro?? ar brangus pakeitimas? Dekui labai uz pagalba ryt jau varyciau paimt reik zinot.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na kam būti tokiu užsispyrusiu. Juk faktai kalba patys už save, ar naujų mašinų kūrėjai kvailesni už tave? Lingės frosėje A yra senojo Trooper palikimas, kurį nustojo gaminti 1991.

 

Čia panašiai kaip galima rasti tūkstantį argumentų, kodėl tie visokie kūro taupymo rotoriukai (ale Levino juostelės) yra gerai, bet kodėl jų gamintojai nenaudoja? Bet yra tokių užsispyrėlių, kurie tvirtina, kad veikia.

Naudoja tas linges po šiai dienai - vien į amerikoniškus minivenus pasižiūrėjus tai aišku pasidaro. O prie viso to dar ir IVECO MASSIF ant linginės pakabos visas.

O linges naudoja visai ne dėl to kad ten svorius paskyrstyt ar dar dėl kažkokios mistinės priežasties - paprasčiausiai pakaba paprastesnė ir ilgaamžiskesnė ba labai mažai judančių detalių.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ar tai labai blogai? kokios pasekmes? ar brangus pakeitimas? taip buvo masinoje kuria ruosiuos pirkt ?! ir ar imanoma kad tai kaskas su kaskokio cilindriuku ar ko tais sklendem kad jos neuzsidaro ar tai neatsidaro?? ar brangus pakeitimas? Dekui labai uz pagalba ryt jau varyciau paimt reik zinot.

 

pagalvės tai variklio-greičių dėžės tvirtinimo gumos prie rėmo pradėk nuo to paskui visa kita...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ar tai labai blogai? kokios pasekmes? ar brangus pakeitimas? taip buvo masinoje kuria ruosiuos pirkt ?! ir ar imanoma kad tai kaskas su kaskokio cilindriuku ar ko tais sklendem kad jos neuzsidaro ar tai neatsidaro?? ar brangus pakeitimas? Dekui labai uz pagalba ryt jau varyciau paimt reik zinot.

Nemanau kad baisi problema....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Naudoja tas linges po šiai dienai - vien į amerikoniškus minivenus pasižiūrėjus tai aišku pasidaro. O prie viso to dar ir IVECO MASSIF ant linginės pakabos visas.

O linges naudoja visai ne dėl to kad ten svorius paskyrstyt ar dar dėl kažkokios mistinės priežasties - paprasčiausiai pakaba paprastesnė ir ilgaamžiskesnė ba labai mažai judančių detalių.

 

 

su visa pagarba dėde Klevai, vistiek liksiu prie savo nuomonė kad lingės ir spyruoklės dirba skirtingai ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O linges naudoja visai ne dėl to kad ten svorius paskyrstyt ar dar dėl kažkokios mistinės priežasties - paprasčiausiai pakaba paprastesnė ir ilgaamžiskesnė ba labai mažai judančių detalių.

Pats turiu Voyagerį su lingėmis, bet lieku prie nuomonės, kad jos ten ne dėl komforto, o dėl krovumo (masė be krovinio 2090kg, leidžiama maksimali masė 2541kg). Dar žvilgtelėjau į LX470 popieriuis - ten skirtumas tarp masės be krovinio ir su net 660kg (spyruoklės plius hidra).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sakyčiau lingės ar spyruoklės daugiau skonio ar įsitikinimo reikalas.linginė pakaba paprastesnė dėl to manau patikimesnė,o dėl to to "solidumo"tai kaip čia pasakius.CHRYSLER VOYAGER manau nesolidžia nepavadinsi nors atrodo iki 1996 lingės.kas dėl lingės braškėjimo,jei ji nesusmukus jei plastiko tarpinės sveikos kodėl ji "nesolidžiai braškės" :unsure:

gal aš busiu senas atsilikes nuo naujoviu,gal spyruoklės plastiškesnės,ir neturiu nieko prieš jas,bet linginė pakaba priimtinesnė savo paprastumu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.