Pereiti prie turinio

Uaz variklio keitimas i MB


Rekomenduojami pranešimai

sveiki kolegos, labai atsiprasau uz nauja tema, bet neradau ko man reikejo.

Siaip pradesiu iskart nuo to jog tema yra apie UAZ469 ir kad nusibodo uaza maitinti dujom ir benzinu, ir dar plius tas Volgos variklis baigia mane nuvaryti i kapus. Kaip sako Silanskas kur belysciau, ka bedaryciau kaip uzknisa tas motoras taip uzknisa, duju 40ltr/100km su abiem tiltais. t.t. ir pan, barska, nesikuria.. nu kaip ir visi volginiai motorai su kapryzais.

Tai nusprendziau isistatyti MB3.0 D sirdele, darbus kaip ir pats galiu atlikti tik reikia jusu pagalbos.

1) Kiek zinau norint sujungti MB varikly su UAzo deze reikia daryti,sujungima kad kozukas susijungtu. ar kazkas panasiai..

tai va ar turite kokius nors brezinius, ar ismieras del sujungimo. ar gal pavizdy..

2) ar daug perdarymo kad atitaikyti variklio ir dezes kampa..

pradziai tiek klausimu :) poto dar bandysime dadeti :)

 

Is Anksto dekoju uz atsakymus ir patarimus...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sveiki kolegos, labai atsiprasau uz nauja tema, bet neradau ko man reikejo.

Siaip pradesiu iskart nuo to jog tema yra apie UAZ469 ir kad nusibodo uaza maitinti dujom ir benzinu, ir dar plius tas Volgos variklis baigia mane nuvaryti i kapus. Kaip sako Silanskas kur belysciau, ka bedaryciau kaip uzknisa tas motoras taip uzknisa, duju 40ltr/100km su abiem tiltais. t.t. ir pan, barska, nesikuria.. nu kaip ir visi volginiai motorai su kapryzais.

Tai nusprendziau isistatyti MB3.0 D sirdele, darbus kaip ir pats galiu atlikti tik reikia jusu pagalbos.

1) Kiek zinau norint sujungti MB varikly su UAzo deze reikia daryti,sujungima kad kozukas susijungtu. ar kazkas panasiai..

tai va ar turite kokius nors brezinius, ar ismieras del sujungimo. ar gal pavizdy..

2) ar daug perdarymo kad atitaikyti variklio ir dezes kampa..

pradziai tiek klausimu :) poto dar bandysime dadeti :)

 

Is Anksto dekoju uz atsakymus ir patarimus...

 

Temu apie tai pilna yra, net antrajame sios skilties puslapyje jos prasideda, bet jai jau sakai, kad nerandi kokios reikia informacijos, tai galiu pasiulyt, kad detum ta merso trilitri su visa deze, plus gaz 69 razdatke. Ir maziau bus perdarymu, ir bedu su pavaru junginejimu nebus. Daugiau ten reikia tik darbo imtis ir eigoje kylancius klausimus cia pateikineti. Iskart sakau, kad tepalo filtra nuo MB 100 naudotum, nes jis apatinis, o visi kiti montuojant reikalauja kebulo apipjaustymo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

teisingai raso! dek tik su MB deze, neverta isradinet dviracio:) geriausia nuo MB-207, 307 ta prasme nuo buso ir sankaba nuo buso, ir su begiu rankena nebus problem, geriau 5begiu.

ir dar siūlyčiau dėžę jungt su razdatke be to suknisto kardaniuko o tiesiog MB guminę muftą prisabačini tiesiogiai prie razdatkės,labai lengvai ir gražiai viskas susitykuoja, ir pats didžiausias pliusas kad galinis kardanas skaityk 20cm ilgesnis pasidaro, o tai yra labai svarbu nes kuo ilgesnis kardanas tuo mažesnis laužimo kampas, tai reiškia galima aukščiau liftuot, pas man jau stovėjo ir kardanas, ir su guma kardanas tai išvis vienkartinis daiktas iki pirmos didesnės apkrovos, visokių garsų ir vibracijų krūva buvo, kai viską išmėčiau tai patapo :liux: , dėl ryčiago businio nežinau kaip ten yra, bet 123 kulisą prisukama kur nori ir kaip nori išsirenki sau patogią vietą salone gal 4 varštais prisisuki, nes bėgiai vistiek ant traukių, lieka tik klausimas traukių ilgis, o 5-as bėgis kažkaip man nesuper reikalingas nes GR tiltai ir 35 kaliošai biškį sunkokai veža, yra minčių kišt 4 bėgių dėžę, bet kažkaip vaizdas susidaro kad labai jau trumpas bus priekinis kardanas viskas bus vienoi krūvoi, taigi čia tik pamastymams

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

hmm, pamastymui cia daug minciu prisakete, del ko esu lb dekingas.. na jeigu jau sakote jog geriau deti 3.0 ltr su deze, tai manau pasirinkciau 4 begiu dezute, nes pats esu turejas 123 mersa, tik su 2.4 mataru, tai jegos tikrai daugiau buvo negu 5 begiu.. Na ir gaz69 razdatkr kaip ir turiu :) bln istiesu is 69 gaziko ismeciau y siukslyna visa merso motora su deze :angry::huh: o dabar kaip durnelis koks sugalvojau y ta ozy susidet . achh gyveni ir mokaisi.. seip manau kad deze merso 200kartu tvirtesne negu uazo, tai mazesne tikimybe, jog reikes baloje ardytis :) O del liftavimo pakolkas nezadu nieko kelti, dabar stovi paprasti 31 ratukai, ir kur vaziuoju tenais man uztenka.. aisku apetitas kyla bevalgant :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

hmm, pamastymui cia daug minciu prisakete, del ko esu lb dekingas.. na jeigu jau sakote jog geriau deti 3.0 ltr su deze, tai manau pasirinkciau 4 begiu dezute, nes pats esu turejas 123 mersa, tik su 2.4 mataru, tai jegos tikrai daugiau buvo negu 5 begiu.. Na ir gaz69 razdatkr kaip ir turiu :) bln istiesu is 69 gaziko ismeciau y siukslyna visa merso motora su deze :angry::huh: o dabar kaip durnelis koks sugalvojau y ta ozy susidet . achh gyveni ir mokaisi.. seip manau kad deze merso 200kartu tvirtesne negu uazo, tai mazesne tikimybe, jog reikes baloje ardytis :) O del liftavimo pakolkas nezadu nieko kelti, dabar stovi paprasti 31 ratukai, ir kur vaziuoju tenais man uztenka.. aisku apetitas kyla bevalgant :)

jai ka sugalvosi turim sieros 2.3D motora sujunkta su ozio dieze

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pas mane uaz su 2.4 merso varikliu ir uaz deze bei razdatke ir kariskais tiltais, 6 metai ekspluatacijos medzioklej, grybavimui ir siaip paisdykavimui miskais tai pilnai tenkina lukescius.Deze su varikliu sujungta per plokste,pravaziuota jau 15000 km ir jokiu problemu.Tikriausiai taip atrodo kad deze su razdatke ir tiltai buvo sudeti nauji,tai ir vaziuoja ir nebyra :).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tadai,del dezes 4-iu ar 5-iu begiu dar reikia pamastyti.Liaudiskai kalbant keturbeges pavaros buna ilgesnes uz penkiabege todel 5-iu begiu dezes perdavimas bus letesnis(iki 3-cios pavaros),kas teigiamai vaziuojant didesneis ratais.Ketvirta pavara daugumoje deziu eina tiesiogiai.Kaip istikruju yra butent sitom dezem nezinau,bet pries pasirenkant reiketu tiksliai zinot,kad paskui nereiktu perdarinet. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

draugelis turi įsidėjęs 3,0MB su keturbėge dėže nesiskundžia važinėje be problemų kaliošai pas jį 33 ir +kariški tiltai, na o aš su penkiabėge važinėju irgi nėra ko labai skūstis, tik 5 bėgis retai naudojamas nu aš ir retai aksfaltu važinėju, bet sveikatos mano variante jam trūksta 5 bėgiu, o dėl automato aš irgi už, reiks pazyrint šrote kaip ta dėžė automatinė atrodo, gal nieko nekeičiant eis įdėt, ir aišku jei nemilijoną kainuoja :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiandien belandant po AUTODATA akis užkliuvo už IVECO 2,5 td variklio - duomenys gan patrauklūs : galia palei 100 arklių prie 3800 apsukų ,sukimo momentas ir ekonomiškumas irgi padorus ba tiesioginio įpurškimo variklis (patikrinom natūroj įkišę paprastą 2,5d į RENAULT MASTER vietoj buvusio FIAT 2,5d ), pats busas galu varomas arba 4x4 (retesnis varijantas) , karteris skardinis , tepalo pompa ne karteryje. Pagal gabaritą toks pat kaip FIAT DUCCATO. Gaila tik kad diržas o ne grandinė.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pats turiu Iveco 35-10, ir ten motoras stovi 2.48td, galiu pasakyti nieko, blatno. kuro sanaudos busikui 14-17ltr, is siaip nemalonus. turbinos remontas kosmines kainos, seip pats variklis bijo pastoviu dideliu apsuku. nu pas mane jo metai 95, gal cia apie koky naujasni modeli sneki nzn.. o ir dirzelis meksta persokti per danty koki..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pats turiu Iveco 35-10, ir ten motoras stovi 2.48td, galiu pasakyti nieko, blatno. kuro sanaudos busikui 14-17ltr, is siaip nemalonus. turbinos remontas kosmines kainos, seip pats variklis bijo pastoviu dideliu apsuku. nu pas mane jo metai 95, gal cia apie koky naujasni modeli sneki nzn.. o ir dirzelis meksta persokti per danty koki..

Kalbu apie tą patį - anokia čia egzotika.

Mano draugelis su tokiu matoru ne vienus metus mieste maršrutke trynė gatves ( 52 maršrutas , melsvas RENAUL MASTER su dideliais langais) ir nebuvo tokio dalyko kad peršoktų diržas (būčiau tikrai žinojęs ba tą mašiną pažinojau kaip nuluptą ba per mano rankas ėjo). Šiaip tai diržai eina dvejopi - viskas tas pats tik dantų profiliai skirtingi,supainiuojus diržus pilnai gali būt tokių negerumų kaip prašokimai per dantį.

O turbinų remonto kainos tai daug-maž vienodos visiems modeliams.

Kas liečia kuro sąnaudas tai nereikia norėt kad valgytų kaip golpelis - ir svoris didesnis kurį reikia vežt , ir oro pasipriešinimas žymiai didesnis nei lengvos. O ir pats sakai kad mašina ne pirmos jaunystės- jau bus kažkur keletas arklių iš tos bandos pabėgę :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tadai,del dezes 4-iu ar 5-iu begiu dar reikia pamastyti.Liaudiskai kalbant keturbeges pavaros buna ilgesnes uz penkiabege todel 5-iu begiu dezes perdavimas bus letesnis(iki 3-cios pavaros),kas teigiamai vaziuojant didesneis ratais.Ketvirta pavara daugumoje deziu eina tiesiogiai.Kaip istikruju yra butent sitom dezem nezinau,bet pries pasirenkant reiketu tiksliai zinot,kad paskui nereiktu perdarinet. :)

 

 

Daugumoj senu mersu ir bmw 5 begis tiesioginis, naujesniuose 0.9, o kai kuriuose egzotikuose jau 4 begis 0.9 ir 5 begis 0.7

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turiu nupirkes UAZ rema su MB 2.4 varikliu sujungta tiesiogiai su UAZo deze, pirminis velenelis rankiniu budu pagamintas. Buves seimininkas kietas medziotojas, neitiketinas istorijas apie si UAZa su stokiu motoru pasakojo. Nesiryztu vis savo UAZiko skerst, kadangi originalus motoras po sviezaus kap.remonto. keleta foto:

post-5007-12960666161449_thumb.jpg

post-5007-12960666219399_thumb.jpg

post-5007-12960666437868_thumb.jpg

post-5007-12960666489337_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sveiki kolegos, labai atsiprasau uz nauja tema, bet neradau ko man reikejo.

Siaip pradesiu iskart nuo to jog tema yra apie UAZ469 ir kad nusibodo uaza maitinti dujom ir benzinu, ir dar plius tas Volgos variklis baigia mane nuvaryti i kapus. Kaip sako Silanskas kur belysciau, ka bedaryciau kaip uzknisa tas motoras taip uzknisa, duju 40ltr/100km su abiem tiltais. t.t. ir pan, barska, nesikuria.. nu kaip ir visi volginiai motorai su kapryzais.

Tai nusprendziau isistatyti MB3.0 D sirdele, darbus kaip ir pats galiu atlikti tik reikia jusu pagalbos.

1) Kiek zinau norint sujungti MB varikly su UAzo deze reikia daryti,sujungima kad kozukas susijungtu. ar kazkas panasiai..

tai va ar turite kokius nors brezinius, ar ismieras del sujungimo. ar gal pavizdy..

2) ar daug perdarymo kad atitaikyti variklio ir dezes kampa..

pradziai tiek klausimu :) poto dar bandysime dadeti :)

 

Is Anksto dekoju uz atsakymus ir patarimus...

 

Temu apie tai pilna yra, net antrajame sios skilties puslapyje jos prasideda, bet jai jau sakai, kad nerandi kokios reikia informacijos, tai galiu pasiulyt, kad detum ta merso trilitri su visa deze, plus gaz 69 razdatke. Ir maziau bus perdarymu, ir bedu su pavaru junginejimu nebus. Daugiau ten reikia tik darbo imtis ir eigoje kylancius klausimus cia pateikineti. Iskart sakau, kad tepalo filtra nuo MB 100 naudotum, nes jis apatinis, o visi kiti montuojant reikalauja kebulo apipjaustymo.

KĖBULAS NEBUTINA NIEKINTI NES GALIMA FILTRĄ PERKELTI KITYR !!!REIKALAUJA DARBO IR SUPRATIMO.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sveiki kolegos, labai atsiprasau uz nauja tema, bet neradau ko man reikejo.

Siaip pradesiu iskart nuo to jog tema yra apie UAZ469 ir kad nusibodo uaza maitinti dujom ir benzinu, ir dar plius tas Volgos variklis baigia mane nuvaryti i kapus. Kaip sako Silanskas kur belysciau, ka bedaryciau kaip uzknisa tas motoras taip uzknisa, duju 40ltr/100km su abiem tiltais. t.t. ir pan, barska, nesikuria.. nu kaip ir visi volginiai motorai su kapryzais.

Tai nusprendziau isistatyti MB3.0 D sirdele, darbus kaip ir pats galiu atlikti tik reikia jusu pagalbos.

1) Kiek zinau norint sujungti MB varikly su UAzo deze reikia daryti,sujungima kad kozukas susijungtu. ar kazkas panasiai..

tai va ar turite kokius nors brezinius, ar ismieras del sujungimo. ar gal pavizdy..

2) ar daug perdarymo kad atitaikyti variklio ir dezes kampa..

pradziai tiek klausimu :) poto dar bandysime dadeti :)

 

Is Anksto dekoju uz atsakymus ir patarimus...

 

Temu apie tai pilna yra, net antrajame sios skilties puslapyje jos prasideda, bet jai jau sakai, kad nerandi kokios reikia informacijos, tai galiu pasiulyt, kad detum ta merso trilitri su visa deze, plus gaz 69 razdatke. Ir maziau bus perdarymu, ir bedu su pavaru junginejimu nebus. Daugiau ten reikia tik darbo imtis ir eigoje kylancius klausimus cia pateikineti. Iskart sakau, kad tepalo filtra nuo MB 100 naudotum, nes jis apatinis, o visi kiti montuojant reikalauja kebulo apipjaustymo.

o perkelti jo negalima?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ame='nerijus69' date=' 2011-01-18, 20:56' timestamp='1295376993' post='136749']

 

o perkelti jo negalima?

Viskas imanoma, kaip ir tepalo filtra perkelt, bet kam to reikia jei MB 100 filtras tinka ir sukeist juos pusvalandis darbo.Zinoma galima prisijungt slangas, filtra sukt kazkur prie kebulo- apskritai maciau www.gaz69.ru ta perkelta tilta, man nepatiko- patikekit kazka perkelinet tikrai taip tvarkingai nesigaus kaip su mano siulomu filtru.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiandien belandant po AUTODATA akis užkliuvo už IVECO 2,5 td variklio - duomenys gan patrauklūs : galia palei 100 arklių prie 3800 apsukų ,sukimo momentas ir ekonomiškumas irgi padorus ba tiesioginio įpurškimo variklis (patikrinom natūroj įkišę paprastą 2,5d į RENAULT MASTER vietoj buvusio FIAT 2,5d ), pats busas galu varomas arba 4x4 (retesnis varijantas) , karteris skardinis , tepalo pompa ne karteryje. Pagal gabaritą toks pat kaip FIAT DUCCATO. Gaila tik kad diržas o ne grandinė.

 

Latvijoje vienų varžybų metu braliukai su UAZ'u lakstė . Iveco (Ducato) motoras įsodintas ... na tikrai normaliai važiavo... ir medžius po savim guldė ir dumble neduso. Sakė dėjau ką turėjau ir nė kiek nesigailiu... lėkė su uazu atlapotom durim ir lengvame dūme paskendę ir tikrai gražiai ropojo visur...

post-599-12964158130333_thumb.jpg

post-599-12964163780814_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • 1 metų...

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.