Pereiti prie turinio

HJ60 priekinis pusašis


Rekomenduojami pranešimai

granata ir guoliai skirtingai dirba - jiems skirtingi tepalai eina ir jie nesimaišo tarpusavyje... granatai su molibdenu yra gerai...

Na jeigu obuolio vidinėj ertmėj, tai ten visur tas pats tepalas, tame tarpe ir "škvornių" guoliams :)

Vis paskaitau rusų forume temą apie transmisinio tepalo pylimą į šitus mazgus, mintis, mano nuomone, gera, tik su hermetiškumu problemos...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 57
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Na jeigu obuolio vidinėj ertmėj, tai ten visur tas pats tepalas, tame tarpe ir "škvornių" guoliams :)

Vis paskaitau rusų forume temą apie transmisinio tepalo pylimą į šitus mazgus, mintis, mano nuomone, gera, tik su hermetiškumu problemos...

O jei transmisini sumaisyt su litolu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

chebra, čia gi ne dugno konservavimas, kai visokio tepalo primaišydavo... :) kiekvienas tepalas turi savo charakteristikas ir specifinius priedus - tarpusavi sumaišius gali net dar pablogint rezultatą... pvz molibdeninis (dar painiojamas su grafitinis) nesimaišo su salidolu (geltonu) - vyksta oksidacijos reakcija...

 

ir aplamai, čia ne UAZ ir ne LR forumas o TLC :) mes vartoajme tik teisingus produktus teisingiems visureigiams :lol:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na jeigu obuolio vidinėj ertmėj, tai ten visur tas pats tepalas, tame tarpe ir "škvornių" guoliams :)

Vis paskaitau rusų forume temą apie transmisinio tepalo pylimą į šitus mazgus, mintis, mano nuomone, gera, tik su hermetiškumu problemos...

 

Paskaitau ir aš rusų formumus.. :D Įdomių ten dalykų galima rasti, tačiau netrūksta ten ir "zdelai sam sebe" pasiūlymų, pakeisti tą anuo arba aną kitu :girtas: Suprantama jų iniciatyva, nes Rusijos gilumoj problemos ne tik su TLC detalėmis ar kitomis kokybiškomis prekėmis. Be to, spendžiant iš jų aprašymų kokios būklės transporto priemonės juos pasiekia, manau kad jie daro stebūklus ir žygdarbius prikeldami TLC iš jau senai mirusių...

Beje, gamintojas siūlo "škvornių" guolius sutepti guoliams skirtu tepalu, o granatą ir jos ertmę molibdeno-ličio (kokybišku) tepalu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tepalus perku Q8, čia www.soliris.lt Tikrai nepigiausi, bet turi vietoje ir su molibdenu ir liočio pagrindu ir kokiu nori.

 

Apie kurį tepalą rašai? Gal gali parašyti markę? Pažiūrėjau jų svetainėje tik variklinius tepalus ir skysčius teradau... Nelabai patogi ir aiški ten navigacija <_<

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

chebra, čia gi ne dugno konservavimas, kai visokio tepalo primaišydavo... :) kiekvienas tepalas turi savo charakteristikas ir specifinius priedus - tarpusavi sumaišius gali net dar pablogint rezultatą... pvz molibdeninis (dar painiojamas su grafitinis) nesimaišo su salidolu (geltonu) - vyksta oksidacijos reakcija...

 

ir aplamai, čia ne UAZ ir ne LR forumas o TLC :) mes vartoajme tik teisingus produktus teisingiems visureigiams :lol:

Visi produktai yra teisingi, kol neatsiranda dar teisingesnių :)

Mano australietiškam TLC manuale parašyta taip:

3.Pack Bearings with Molybdenum Disulphide Litium Base Grease -sutepkite(škvornių) guolius molibdeno tepalu.

 

Solidolas su molibdeniniu gali "nedraugauti" dėl paprastos priežasties-tai tepalai, pagaminti skirtingų bazių pagrindu...

 

Ir būtent, kad LR/RR šitas mazgas(granata/škvorniai) yra tepamas transmisiniu tepalu, ir nei ten kas ypatingai leidžia, nei "obuolių" paviršius rūdija taip bezbožnai, kaip Toyotose ir kituose Patruliuose...Lygiai tas pats Pinzgauery, puiki ir apgalvota konstrukcija.

Taip kad sorry, my friends, japonai šituo konkrečiu atveju rūko kamputyje... :D

A, dar prisiminiau- MB G-Classe priekinės išorinės granatos yra su gumomis, analogiškomis konstrukcijai automobilių su nepriklausoma pakaba...A na zavode Toyota do etogo ne dodumalis'...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ką tu čia varai ? :) taigi iš to ir kilo anekdotas - jei ryte po LR nėr tepalo balos -vadinasi jo visai nėra... :) todėl japonai tokių šudmalysčių ir nedaro, ekologija svarbiau... o gal ir dėl to irgi nelaiko tie LR tiltai apkrovų kaip TLC... :)

Merse granatos su gumom ? šudas, o ne konstrukcija - iš esmės priešingai nei tlc padarytas mazgas - ratu su minusiniu ET nelaiko kaip ir didesnio skermens padangų.... tlc nusukęs granatą ar pusašį toliau gali važiuoti juos išėmęs... o merso konstrukcijoje kaip ir jeep ??? ... Taigi japonai kaip tik nepatingėjo dadumat :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Da kokia k čiortu ekologija... :D Bėga tas tepalas iš japoškių labai puikiai, ir dar ne bet koks, o tamsios spalvos žiža-transmisinis+molibdeninis, kai pusašio riebokšliui chana...Ir kožnai antrai mašinai taip.

Apie MB visai nesupratau, kuo čia susiję granata su guma ir nelaikymas didesnių apkrovų?Konstrukcija panaši, tik granata geriau apsaugota, tai ir norėjau pasakyti :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ką čia saugot tą granatą, kai ji pilna tepalo kelme sėdi ? :) jai ten ir gumų nereik... o varva obuoliukai dažniau dėl padrožto pusašio riebokšlio, arba griovelio ant pusašio arba blogo kelmo centravimo - ko pasekoj iš tiltų tepalas prasmunka ir skiedžia granatos tirštą tepalą, kuris iš esmės vandeniu nesiskiedžia ir temperatūrų ten tokių nėr, kad nuo karščio suskistėtų ir varvėtų...

o jei LR riebokšlis koks nelaikytų, tai ne obuolio tepimas pablogėtų, o aplamai reduktorisu alkanas liktų... :)

Jei laiku špricuojamas kelmas, neliek kur vandeniui pribėgti, tai nieks ten nevarva.... O MB priekinio tilto stebulės ir guolių konstrukciją kur nors paveiksliukuose pažiūrėk... pamatysi kas ten ne taip gerai...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei kelmas pilnas tiršto tepalo, tai dar nereiškia, kad ir granatos viduj jo bus lygiai tiek pat daug :)

O vanduo į vidų vis dėlto patenka, nes nepakankamas hermetiškumas ir patys "obuoliai" paprastai būna padrožti ir nelygūs...Korozija garantuota, tiek granatai, tiek ir škvornių guoliams(ypač-apatiniui).Konstrukcija iš esmės yra nehermetiška, todėl gamykla ir rekomenduoja naudoti tirštą tepalą, kitaip viskas atsidurs ant asfalto ar žolytės :P

Dėl merso, įžiūriu tik vieną trūkumą, granata negali būti didelio diametro, nes kelmo vidiniai gabaritai yra riboti, todėl ji tikriausiai bus silpnesnė, nei analogiška didesnio diametro granata be apsauginės gumos...Bet mersistai lyg ir nesiskundžia, negirdėt :)

Be to, visi mes žinom-TLC geriausia, net ir su apsikakojusiais kelmais :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na mes jau čia dviese diskutuojam :) niekada saviškėje per 10m nemačiau korozijos židinio GRANATOJE :) ir nėra ten tokių išcentrinių greičių, kad išspjautų iš jos tepalus.... o tekdavo ir po du kart į metus ten ardyti... taigi iš praktikos, o ne loginio mastymo čia rašau.

 

vanduo patenka, bet jis nesimaišo su molibdeniniu tepalu... - vanduo lakesnis ir pirmas išvarva pro riebokšlio nesandarumus arba nusistovi apatinio atraminio guolio duobutėje- vėl gi, jei laiku neprišpricuotas tinkamai kelmas .... Viskas ten gerai su tuo sandarumu, tiek kiek reikia - čia ne povandeninis laivas :) į tiltus ir dėžes irgi pakliuna ir ne tik dėl nesandarumo - bet dėl temperatūrų skirtumų vyksta ĮSIURBIMAS... (pats žinai, bet rašau, kad naujokams būtų aiškiau :) )

 

dėl merso manęs nesupratai - ten iš esmės konstrukcija durna, viskas ant tos granatos ir laikosi, todėl ji ir labiau saugoma gumom... o tlc paprasčiau ir patikimiau... kaip vežimas - ant ašies pora guoliu :) ir pasiklausinėk mersistų, ten didesnių ratų ar labiau išneštų išorėn - nelaiko ... o nesiskundžia, nes daugumoje važinėja daug maž standartinias ratais...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Apie kurį tepalą rašai? Gal gali parašyti markę? Pažiūrėjau jų svetainėje tik variklinius tepalus ir skysčius teradau... Nelabai patogi ir aiški ten navigacija <_<

 

Pritariu... svetaine labai prastai padaryta. Tepalus perku ten visus, tiek variklinius, tiek transmisinius, tiek ir plastinius.

Granatoms naudoju Q8 Rembrandt Moly:

http://www.soliris.lt/q8-oils/q8-alyvos-tepalai/plastiniai-tepalai/specialus-tepalai/q8-rembrandt-moly-3/

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na mes jau čia dviese diskutuojam :) niekada saviškėje per 10m nemačiau korozijos židinio GRANATOJE ir nėra ten tokių išcentrinių greičių, kad išspjautų iš jos tepalus.... o tekdavo ir po du kart į metus ten ardyti... taigi iš praktikos, o ne loginio mastymo čia rašau.

 

vanduo patenka, bet jis nesimaišo su molibdeniniu tepalu... - vanduo lakesnis ir pirmas išvarva pro riebokšlio nesandarumus arba nusistovi apatinio atraminio guolio duobutėje- vėl gi, jei laiku neprišpricuotas tinkamai kelmas .... Viskas ten gerai su tuo sandarumu, tiek kiek reikia - čia ne povandeninis laivas į tiltus ir dėžes irgi pakliuna ir ne tik dėl nesandarumo - bet dėl temperatūrų skirtumų vyksta ĮSIURBIMAS... (pats žinai, bet rašau, kad naujokams būtų aiškiau)

 

dėl merso manęs nesupratai - ten iš esmės konstrukcija durna, viskas ant tos granatos ir laikosi, todėl ji ir labiau saugoma gumom... o tlc paprasčiau ir patikimiau... kaip vežimas - ant ašies pora guoliu :) ir pasiklausinėk mersistų, ten didesnių ratų ar labiau išneštų išorėn - nelaiko ... o nesiskundžia, nes daugumoje važinėja daug maž standartinias ratais...

O kam taip puikiai sukonstruotą mazgą ardyti porą kartų per metus, ypač, jei (cituoju) "viskas ten gerai su tuo sandarumu"? :lol: Perrinkai vienąkart su naujais riebokšliais ir pamiršai kokiems ketvertui-penketui metų...

Skystas tepalas yra pranašesnis už tirštą(konsistencinį) dauguma atžvilgių, ir nenaudojamas tik tada, kai yra nuotėkio rizika (stebulių guoliai ir pan.)

Apie MB-na taip, jei granata kartu yra ir stebulės ašis, tai be abejo, kad tokia konstrukcija silpnesnė...Tik dar kartą pasikartosiu-jokio ryšio tarp šio konstrukcinio ypatumo ir papildomos granatos apsaugos nėra :) Ar tu ją saugosi, ar nesaugosi, jei jau subyrės-teks remontuot, ir psio...Tik, esant vienodoms sąlygoms, ji tarnaus ilgiau, nei analogiška TLC granata :)

A, dar iš praktikos-šiemęt keičiau granatą "sorokovkei", tuo pačiu ir škvornių guolius toje pusėje apžiūrėjau...Mirę jie buvo, ir būtent nuo korozijos. Išardžiau donoro tiltą(mašina, beje, niekada offroade nevažiavusi)-beveik tas pats...Žodžiu, iš šešių guolių šiaip taip radau tinkamus naudoti du.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Kaip reiktų tiksliai sudėti atraminius guolius? T.y. atraminių guolių bėgiukus. Prikabintame paveikslėlyje pavaizduotos priemonės kokiu būdu ir su kuo sudėti. Bet neturiu tokių priemonių. Kažkas siūlė kreiptis į profus. Bet kai pamačiau kokiais įrankiais dirba profai į kuriuos kreipiausi, tai liūdna pasidarė...

Ir dar, kaip atsukti/prisukti 54 mm diametro pusašio veržlę? Mačiau, kad jas "nusukinėja" su kaltu, bet gal geriau tai daryti su galvutę. Parduotuvėje tokių nėra. Gal kas žinote kur ieškoti?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

vo vo, čia ir prasideda.... blogai padarysi, tai tūrėsi iškrentantį arba varvantį riebokšlį pusašio ir apvarvėjusius tepalais obuolius... ir vanduo į tiltą lengviau prasibraus...

Dauguma tai atlieka iš akies... ir netikrina to centarvimo... tipo kiek buvo plkštelių iki to viršuj - apačioj tas ir sudeda (tik jos ten irgi skirtingo storio)...

 

o galvutę raktui gali pasigaminti iš panašaus diametro vamzdžio, atkalęs jį aplink veržlę... vis tiek ne kartą prireiks...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip suprantu, be centravimo įrankių tvarkingai atraminių guolių susidėti nepavyks... Pakalbėjau su meistriukais dėl tų guolių sudėjimo, jie tik pečiais patraukė ir pasakė, kad užsiiminėju nesamonėm... :-/

 

Rakto galvos teks ieškoti Aleksoto blakyne, kiek pamenu, ten galima rasti viską.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gavau užsakytus guolius ir tarpines. Tai, kad juos gavau, nebūtu verta dėmesio tema rašymui, bet... Daug rašoma ir kalbama apie tai, kad ateina interneto parduotuvių era, tsakant, koks tai puikus apsipirkimo būdas, kaip viskas paprasta, gražu, pigu ir t.t. Gyvenimo praktika ir šis atvejas dar karta parodė, kad ne viskas perkant internetu yra taip gražu ir puiku. Radau internete (per ebay.com) autodalių parduotuvę Australijoje, kurioje skelbiama, kad siūlomos originalios detalės. Beje, tą patį patvirtino ir pardavėjas su kuriuo susirašinėjau el.paštu. Tvirtino, kad guoliai tikrai bus KOYO - originalūs japonų gamybos. Tas pats liečia ir tarpines bei riebokšlius. Tikrovėje, gavau vienus NTN firmos pusašio guolius ant kurių parašyta, kad pagaminta JAV, o kitus, tos pačios kompanijos tik pagamintus Japonijoje... Atraminius guolius - Nachi kompanijos, pagamintus Japonijoje. Tarpinės pagamintos Taivanyje, o riebokšliai - "nouneimai" :-( Nieko negaliu pasakyti nei apie NTN nei apie Nachi kompanijas ar jų prekių kokybę, galbūt jie ir geri, tačiau užsakiau ir mokėjau ne už tai.

Detalės su atsiuntimu kainavo 190 AUD + LT muitinė įraitė PVM-ą.

Reziume - per tokius pardavėjus žlugdoma interneto prekybos idėja. Akivaizdu, kad pirkti galima tik tai, ką matai savo rankose, o ne paveikslėlyje užjūriuose.

 

P.S. nerekomenduojama detalių parduotuvės interneto svetainė: www.onlineautoparts.com.au

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

..viskas gerai su tomis firmomis, o kokia valiuta nurodyta kaina(190 AUD)?

 

Gal viskas ir gerai su tomis firmomis, šiaip ar taip ne rytų rinkai skirti produktai. Bet tai vistiek nerimta, kai moki ne visiškai už tai kas buvo žadėta. Šiaip ar taip šiandieninis atsakomybės trūkumas dažnai varo į neviltį (visame kame...).

 

Kaina Australijos doleriais. Kurso skaičiuoklė: http://www.xe.com/ucc/

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.