Pereiti prie turinio

HJ60 priekinis pusašis


Rekomenduojami pranešimai

Ruošiuosi pakeisti priekinio pusašio riebokšlį. Išsiardžiau iki ... matosi nuotraukoje. Ašyje yra riebokšlis (diferencialo tepalo nuo ašies kumštyje ęsančio tepalui atskirti). Kaip ištraukti pusašį? Turimoje tech.dokumentacijoje atvaizduota daug kas ne taip, kaip yra tikrovėje, greičiausiai ten suplankti 40, 60 ir modifikacijų variantai. Nes nuardant priekinę ašį, tik iš dalies atitiko atvaizduotų vaizdelių ardimo eigą ir būdą.

 

Antras klausimas - kaip reikia nuimti pusašio tvirtinimo kumštį? Toje pačioje instrukcijoje, grafiniame vaizdelyje pavaizduota, kad kumštis nusiima nuo ašies. Nukrapštęs nešvarumus iki metalo, jokio sudūrimo neradau (nuotraukoje pažymėjau raudona strėle). Kumštį noriu atskirti nuo ašies tam, kad galėčiau pakeisti tarpines. Gal jos keičiamos kitaip?

Ačiū už atsakymus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 57
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

pusasis issitraukia paprastai, pasukiok granata ant jos yra ispjovos, kazkuriuo kampu issitrauks, o obuoliai tikrai nesusiima, rieboksli pakeisi istraukes granata su pusasiu.

 

O tai kaip tarpines pakeisti jei kumštis/obuolys nenusiima?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

obuolio tarpinės užsimauna per tą obuolį... o prispaudimo bliekos jei pastebėjai iš dviejų dalių...

pusašio riebokšlis išsilupa kabliu... ir atsargiai įkalmas naujas.. kai atgal pusašį dėsi, reikia atsargiai - tvirtai pusašį laikyti, kad nesugadinti riebokšlio...

na ir atgal kelmo dėjimas su atraminių guolių regulaivimu - manau palik tą reikalą patyrusiam arba atydžiai panagrinėk manualą... kitaip nuolat tūrėsi varvantį tiltą..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek žinau, pusašio riebokšliams išlupti yra įrankis. Tech.dokumentacijoje pavaizduota, kad atraminiai guoliai reguliuojami irgi su instrumentu. Rusai rašo, kad jei guolių nereikia keisti naujais, tereikia juos sudėti tokia pat tvarka kaip buvo iki tol. Tiesa, siūloma atkreipti dėmesį į veržimą, t.y. nepersistengti. Patirties tokiame reikale nėra daug, o suklysti nelabai norėtusi, nes tiek riebokšliai tiek ir tarpinės kainuoja nepigiai. Teks pagalvoti ką rinktis - žaisti pačiam, ar kaip siūlo Meris, kviesti į pagalbą profesionalus, nes turimos trys "manualo" versijos niekam tikusios.

Ačiū už atsakymus, kaip ir viskas šiuo klausimu aišku.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Va čia kiek mačiau pats detaliausias priekinio tilto perrinkimo aprašymas su nuotraukomis. Sėkmės. http://forum.ih8mud.com/80-series-tech/78276-front-axle-rebuild-faq.html

 

Upsss... puikus linkas. Ačiū. Tik jis tos pačios Cruiser-io versijos, kurios "manualus" turiu. Kaip suprantu tai TLC 80. Tikriausiai nieko keisto, kad priekinis tiltas 60 skiriasi nuo 80-o. Mano Cruiserio versijoje priekinis habas yra su free lock-u, traukė tik viena ir ta iš viršaus, o ne iš apačios. Ir dar yra keletas skirtumu pakankamai ryškių.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveikas, tik neseniai pats šią procedurą dariau. Tas obuolys nuo tilto nenusiima, nes yra privirintas. Pusašis išsitraukia pasukus granatą tinkamu kampu. Obuolio riebokšliai keičiasi atsargiai juos numaunant nuo obuolio. Tilto vidinis riebokšlis išsitraukia su kabliu. Kai dėsi naują, sutepk alyva riebokšlio išorinę pusę, kad lengviau presuotųsi ir atsargiai iš visų pusių įkalinėk. Aš kaliau su mediniu pagaliu, nes su metalu, gali apgadinti patį riebokšlį. Viska sudėjus, reikia labai atsargiai įkišti pusašį atgal ir sutepti granatą tepalu. Aš kiek ieškojausi tiksliai neradau, kiek turi būti tepalo. Tai nupirkau 400ml tūtelę ir padalinau po 200 ml skirtingoms pusėms, manu normalus kiekis tuo labiau, kad pilnai pripildyti tepalu net ir negalima, po to dėjau stebulę į vietą. Prieš dedant stebulę į vietą susidėjau abu guolius, jie neblogai laikosi sutepus juos granatos tepalu. Dedant stebulę į vietą, reikia, kad sutaptų šlicai ant pusašio ir esantys viduje, nes kitaip nesusidės viskas į vietą. Po to dedant vairo traukę ir apatinį dangtelį su fiksatoriumi labai svarbu nesumaišyti reguliavimo plokštelių, aišku jei jos pas tave yra. Viska sudėjus, uždedi fiksuojantį žiedą ant pusašio ir užsuki habo dangtelį, po to prisuki obuolio riebokšlius. Lyg ir viskas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš kiek ieškojausi tiksliai neradau, kiek turi būti tepalo. Tai nupirkau 400ml tūtelę ir padalinau po 200 ml skirtingoms pusėms, manu normalus kiekis tuo labiau, kad pilnai pripildyti tepalu net ir negalima,............... Kodėl negalima ?

 

kaip tik kemši pilną, kad vendeniui nebūtų vietos....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Upsss... puikus linkas. Ačiū. Tik jis tos pačios Cruiser-io versijos, kurios "manualus" turiu. Kaip suprantu tai TLC 80. Tikriausiai nieko keisto, kad priekinis tiltas 60 skiriasi nuo 80-o. Mano Cruiserio versijoje priekinis habas yra su free lock-u, traukė tik viena ir ta iš viršaus, o ne iš apačios. Ir dar yra keletas skirtumu pakankamai ryškių.

Konstrukciškai šitas mazgas tiek 60, tiek 80 modely yra analogiškas, su neesminiais skirtumais :)

"Obuoliai" nuo tilto balkio nusiima(jie yra įpresuoti į balkį ir privirinti), bet mums tai neaktualu :) Čia tik konstruktoriams, jei yra reikalas kasterio kampą pakeisti, liftuojant pakabą.

Beje, nuotraukoj matosi, kad škvornio viršutinis guolis jau gerokai pavargęs...Greičiausiai toks pat ir apatinis.Taigi juos pasikeist reikėtų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš kiek ieškojausi tiksliai neradau, kiek turi būti tepalo. Tai nupirkau 400ml tūtelę ir padalinau po 200 ml skirtingoms pusėms, manu normalus kiekis tuo labiau, kad pilnai pripildyti tepalu net ir negalima,............... Kodėl negalima ?

 

kaip tik kemši pilną, kad vendeniui nebūtų vietos....

 

Nemanau, kad reikia kimšti pilną granatą, manau, kad net ir negalima. Vienas, kad posūkyje prie didesnio greičio greičio gali išspjauti lauk visa tą perteklių ir bus labai gerai, jei neapgadins kokio riebokšlio. Ir kita, jei viskas tvarkinga tai kaip ten gali kauptis vanduo... Šiaip į lengvąsias mašinas eina nuo 70 iki 100ml tepalo, į autobusiukus iki 200ml. Tai nemanau, kad džipo granata yra didesnė nei kokio nors autobusiuko. Buvo konsultuotasi keliuose servisuose ir su žmonėmis, kurie daug susiduria su įvairia technika visų atsakymai buvo vienareikšmiški, kad negalima kimšti pilnos granatos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Konstrukciškai šitas mazgas tiek 60, tiek 80 modely yra analogiškas, su neesminiais skirtumais :)

"Obuoliai" nuo tilto balkio nusiima(jie yra įpresuoti į balkį ir privirinti), bet mums tai neaktualu :) Čia tik konstruktoriams, jei yra reikalas kasterio kampą pakeisti, liftuojant pakabą.

Beje, nuotraukoj matosi, kad škvornio viršutinis guolis jau gerokai pavargęs...Greičiausiai toks pat ir apatinis.Taigi juos pasikeist reikėtų.

 

Iš tikrųjų šis mazgas turi tik vizualų tarpūsavio panašumą, tačiau konstrukcinių skirtumų turi pakankamai, ypač tai akivaizdu ardant šį mazgą. Peržiūrėjau amerikiečių forumą, kuriame detaliai, įskaitant nuotraukas, pavaizduoti šio mazgo išrinkimas ir surinkimas. Radau tik 80 ir 60 (1981 m.) modelių detaliuosius aprašymus, skirtumų pakankamai...

 

Prikabinu nuotraukas atraminių, viršutinio ir apatinio guolių įstatymo vietas. Jos padilusios, bet patys guoliai sveiki ir visiškai neblogos būklės. "Geri žmonės" patarė juos dar nekeisti, kaip ne kaip originalios detalės. Nes nei klibėjimo nei tarškėjimo nebuvo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

"Šiaip į lengvąsias mašinas eina nuo 70 iki 100ml tepalo, į autobusiukus iki 200ml. Tai nemanau, kad džipo granata yra didesnė nei kokio nors autobusiuk" - gali tokius patarėjsu išsibraukti... :) paklausykit patyrusių džiperių, o ne kažkur servise dėdžiu... :) čia ne autobusas asfaltu važiuoja, o džipas po purvynus nardo ...

 

granatoj nieko per daug neprikimši, jos ertmė atvyra ir susisiekia su kelmo ertme - ten irgi turi būt pilna prišpricuota... o kaip tvarkingai nedarytum, karštais tiltais į balą įšokęs ir pavažinėjęs vis vien įsiurbs vandens, jei bus oro ertmės, o ne tepalas...

 

o tau HJ60 aiškiai patarė - keisk tuos guolius... paviršius jau sunešiotas... pasku pats stebėsies iš kur atsirado laisvumas vaire, kodėl ant kelio blogai stovi ir nešioja...

 

riebokšlių komplektus galiu parūpinti... austarlietiški pigiau nei Toyota genuine parts...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kur įsigijote tarpines ir riebokšlį? Gaminotės, dėjote originalią ar neoriginalią?

 

Viską pirkausi Lirostoje, tilto riebokšlį pirkausi neorginalų, tas obuolio tarpines nors ir labai brangiai mokėjau, užsisakinėjau ir pirkau orginalias. Kainų tiksliai nepasakysiu nes buvo pirkta nemažai ir kitų dalių...

 

Guolius manau keisti jau reikia būtinai. Nes pvz. kai aš savo ardžiausi tai visas paviršius buvo kaip veidrodis, jokios duobutės nebuvo matyti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Greičiausiai detales užsakinėsiu čia: http://stores.channeladvisor.com/OnlineAutoParts/Items/Item.aspx?sck=46264209&SKU=SHWB4..&caSKU=SHWB4..&caTitle=1979-90%2040/60/70%20SERIES%20SWIVEL%20HUB%20STEERING%20KNUCKLE%20KIT%20with%20WHEEL%20BEARINGS%20TOYOTA%20LANDCRUISER

 

Pusašį šiandien išsitraukiau, kolkas viskas paprasčiau nei kaip įsivaizdavau. Tiesa, laukia dar riebokšlio iš ašies "išlūpimas". Pabandžiau pajudinti rankomis ir įrankiais turėtais po ranka - nieko neišėjo. Čia radau forume konkrečioje temoje paminėtą įrankį riebokšliui nuimti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Čia tau 60-to modelio manualas priekinio tilto perrinkimui :).... truputį paieškojus rasi ir visą manualą.

Dėl dalių pirkimo: iš patirties galiu pasakyti - dėk originalias Toyota dalis ir prie jų daugiau gryžti nebereikės.

 

Tiesa, dėl to spec įrankio riebokšliams ištraukti, man nėkart neprireikė. Visada naudoju tokias reples ilgas .....

Lupk drąsiai ir išlys tas riebokšlis...

 

Tokį pat "manualą" turiu .pdf faile ir net knygoje (iš kurios, jokios naudos). Tai senesnio HJ60 modelio, panašiai iki 1984 metų "manualas". Nebedarau iš to problemos, nes žingsnis po žingsnio einu pats prie prašviesėjimo :-)

Dėl originalių detalių pirkimo pritariu 100%. Apmaudu, kad ne tik LT ar EU dursto su "originaliom" detalėm. Visi daužosi į krūtinę tvirtindami, kad jų siūlomos detalės originalios. Prieš keletą metų pirkau pas oficialų TOYOTA dylerį Lietuvoje sankabos diskatorių. Dėžutė buvo Totota original part blia blia... Pasirodė, jokia ji ne originali, o restauruota. Tiesa, ne kosmosą kainavo, bet pirkėjas turėtu žinoti apie tai.

 

O įrankį riebokšliui iškrapštyti (tokį pat, kaip nuotraukoj) šiandien radau pas prekeivį Aleksoto turguje ;-) Ten pat radau ir įrankį "dailiam" riebokšlio išėmimui, (beveik) analogišką pavaizduotam "manuale", tik ištraukimo kojelių briaunos trumpokos. Šiaip radau internete svetainę: http://www.vigorus.lt/index.php?cid=9 neblogų įrankų jie turi, bet kainos nenurodytos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

... Viska sudėjus, reikia labai atsargiai įkišti pusašį atgal ir sutepti granatą tepalu...

 

Kokį tepalą naudojai? Žinau, kad reikia molibdeno ličio tepalą. Kažkokių "no name-ų" radau, bet manau, kad geriau sumokėti keliais litais brangiau, bet panaudoti gerą, ypač jei dedami nauji riebokšliai, guoliai ir tarpinės.

Ir dar, granatą ir guolius tepiai tuo pačiu tepalu?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.