Pereiti prie turinio

2,1 td tepalo slegis


Algis179

Rekomenduojami pranešimai

atsirado problemele. uzvedus ryte kyla tepalo slegis iki galo daciko virs 8 ko pasekoje buvo nurautas tepalo filtras. kiek suprantu kertasi redukcinis voztuvas. Gal kas galetu pasakyti kur jis randasi, ar reikia imti karteri, gal kam buvo panasi situacija.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jei butu viena karta, sakyciau taip sutapo. Bet praliejau tepala jau pora kartu. Dabar uzvedant stebiu slegi, jei kyla iki galo iskart gesinu ir is kokio antro, trecio karto uzvedus rodo apie 5. Matyt reikes imt karteri, arba statyt koki papildoma apsaugini voztuva. Pastatyti papildoma nera sudetinga, nes tepalo filtras atskirai nuo variklio ant slangu stovi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Labiau nesveikos įdėjos kaip statyti papildomą redukcinį vožtuvą tepalui nesu girdėjęs, lupk karterį žemėn ir žiūrėk kas ten viduje darosi, ten elementari mechnika - krumpliaratinis siurblys su spyruokle ir šratu. O apie papildomus vožtuvus tai nekalbėk ir nejuokink nei ten jo reikia nei tu ji padarysi taip kaip priklauso. Ir neieškok vinių pats žinai kur.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

redkcinis ir apsauginis voztuvas tai du skirtingi dalykai, gal pirma sussitariam apie ka kalbam?

redukcinis sumazina slegi jei siurblys sistemoje palaiko perauksta slegi , o spiruokle su sratu tai apsauginis voztuvas kuris suveikia tik tada kai redukcinis nebespeja apsidirbti, taigi neklaidink tautos ir be reikalo nemirk juokais

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

redkcinis ir apsauginis voztuvas tai du skirtingi dalykai, gal pirma sussitariam apie ka kalbam?

redukcinis sumazina slegi jei siurblys sistemoje palaiko perauksta slegi , o spiruokle su sratu tai apsauginis voztuvas kuris suveikia tik tada kai redukcinis nebespeja apsidirbti, taigi neklaidink tautos ir be reikalo nemirk juokais

Ar matei kada tepalo siurblį? žiniuoni.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

gal tiesiog filtras netoks ar sriegis pratrauktas, Cherokee prie filtro yra termo spyruoklė su šratu, tam kad varinėtu per maža radiatoriu ir aušintu tepalą, ką aš nacher išmečiau pernai kai važinėjau, atsirado vietos daugiau biggrin.gif , o ten išėmiau tuos ir įsukau zagluškes, tai tiek, arba tepaluose medaus vadinamo kokio pridėta buvo ar esama kad jie sustingsta kai šalta, kai nusipirkau aš savo tai pas mane šaltas 7 rodydavo o karštas 6, po metų tik pakrito santykiu 6-4.5

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

prie siurblio stovi tik apsauginis voztuvas, jusu terminais shnekant sratas su spyruokle, jis veikia tik kritiniu atveju, jei veiktu pastoviai tai pats apsauginis voztuvas gali tapti gedimo priezastimi del srato ir srato lizdo istrupejimo del N skaiciaus atsidarymo ir uzsidarymo ciklu, taigi dar syki pasikartosiu apsauginis voztuvas skirtas saugoti sitema nuo perdidelio slegio o ne ji reguliuoti

Cia kolegai kur siurbli mate jei ka

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na slegis pakyla kaip sakiau ne visada, kartais uzvedus buna apie 6, kartais kala rodykle iki galo. Staigiai uzgesinus ir uzvedus normalizuojasi. Jei ten saratas (ka ir norejau suzinoti) reiskia jis kartais neatsidaro. Pastatyti apsaugini voztuva tokiam varikliui valandziukes darbas. Gaminti jo nereikia, kompaktiskiausias butu variklio D-122 apsauginis esantis isoreje. O radijatoriaus tepalinio manau nereiketu ismesti, karstu metu bet koks ausinimas pravercia.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na slegis pakyla kaip sakiau ne visada, kartais uzvedus buna apie 6, kartais kala rodykle iki galo. Staigiai uzgesinus ir uzvedus normalizuojasi. Jei ten saratas (ka ir norejau suzinoti) reiskia jis kartais neatsidaro. Pastatyti apsaugini voztuva tokiam varikliui valandziukes darbas. Gaminti jo nereikia, kompaktiskiausias butu variklio D-122 apsauginis esantis isoreje. O radijatoriaus tepalinio manau nereiketu ismesti, karstu metu bet koks ausinimas pravercia.

 

užteko aušinimo ir taip, nes dažnai į balą įlendi ir atšala, o važiuojant sausuma tai žinoma gerai, jei dar su prastu tepalu biggrin.gif

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Voras , be pykčio , įtariu kad ir pats tų siurblių būsi neperdaugiausiai matęs B) Kiek anų mačiau ir čiupinėjau tai itin retas atvejis kad stovėtų juose du vožtuvai - apsauginis ir slėgio palaikymo , dažniausiai tą funkciją atlieka tas vienas vienintelis - ir slėgį palaiko , ir kas per daug į karterį gražina. Apsauginis papildomai statomas dažniausiai gavoj, t.y. tolimiausiam magistralės taške :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sherokio nemaciau nei vieno jei kalbeti tiesiai sviesiai, prie siurblio stovi tik apsaugiis voztuvas , redukcinis arba gali buti praleidziamasis voztuvas stovi magistraleje, jei reikes surasiu brezinius, tik dar nezinau kaip ikelti reikes, kompiuteristas is manes ne koks

o pykcio priepuoliu man nebuna, jeigu ka ;)

tiesiog kaip sauksi taip atsilieps

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na Voras tu čia visai susipainiojai :) Magistralėje dažniausiai stovi atgaliniai vožtuvai (kaip pvz MB cdi varikliai- įkištas toks ir kartais rimtų biedų pridaro, ypač kai variklis ilgą laiką pastovi tuščiu karteriu), o redukcinio vožtuvo pavyzdžiu gali būt tepalo purkštukas kurs purškia tepalą į stūmoklio dugną - kritus slėgiui anas užsidaro kad varikliui nepritrūktų tepalo. Galų gale kaip bepavadintum tą vožtuvą kur ant siurblio stovi vistiek esmė nesikeičia - jam smigus su tepalo slėgiu pasidaro bardakas ir gan didelis, ir pasėkmės gali būt gan liūdnos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.