Pereiti prie turinio

2.8td kaista


pale

Rekomenduojami pranešimai

kasko kaista variklis,ispradziu budavo viena padala pries raudona stovedavo,tai nukrisdavo tai pakildavo,

tai galvojau gal termostatas,bet isemiau termostata ir isgreziau pora skiliu jame,

tai kaskuri laika lyg buvo jau normaliau,

bet ivazevus i purva padrozus pusvalandi uzvire,

tai dabar galvoju ar nebus vandens pompa nuejus?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kasko kaista variklis,ispradziu budavo viena padala pries raudona stovedavo,tai nukrisdavo tai pakildavo,

tai galvojau gal termostatas,bet isemiau termostata ir isgreziau pora skiliu jame,

tai kaskuri laika lyg buvo jau normaliau,

bet ivazevus i purva padrozus pusvalandi uzvire,

tai dabar galvoju ar nebus vandens pompa nuejus?

Galvoju kad reiktų pakeisti tą termostatą..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pompai smigus visų pirma nustoja pečiukas pūst karštą orą , na nebent yra papildomas cirkuliacinis siurbliukas. Gal vistik pirmai pradžiai pasikeisk arba bent išmesk termostatą ir pasitikrink ar švarus radijatorius . Dar ir įvertink paskutinių dienų oro temperatūrą , vistik buvo karšta

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sistema ir padaryta taip, kad motoras visada dirbtu savo darbineje temperaturoje

Nei per salatai nei perkarstai, tam ir reikalingas termostatas ir kaip Vytis sako du ausinimo sistemos ratai...

Nes uzkaitus, bet kokiu atveju termostatas atsidaro ir atsiausina jei ne tam yra ventiliatorius

Kazkas negerai su sistema apskritai, viska reikia perziureti nuodugniai nes kiek atsimenu tai cia i fronte ikistas motoras?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Baikit vyrai kurt naujas teorijas apie termostato darbą - na toks vaizdas susidaro kad daiktas amžinas ir dirba kaip perjungiantis vožtuvas. Užteka gerai perkaitint variklį ir jau gali pradėt galvot apie ano keitimą ba arba iki galo neatsidaro , arba paaukštėja atidarymo temperatūra, arba išvis neatsidaro. O mažasis ir didysis ratas yra visuose varikliuose nuo tada kai temperatūros reguliavimas patikėtas termostatui. Jei čia turima galvoj kad tą perjungimo mažojo-didžiojo rato funkcija atlieka ta šaiba kur termostato gale tai galiu pasakyt tik tiek kad labai sėkmingai ir be jos tas veiksmas vyksta ir varklyje palaikoma normali darbinė temperatūra. ........................................ P.S. - apšildymo pečiukas tarp kitko irgi pajungtas į mažąjį ratą, tai taip išeina kad metant lauk termostatą ir šitą reikia glušint

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei čia turima galvoj kad tą perjungimo mažojo-didžiojo rato funkcija atlieka ta šaiba kur termostato gale tai galiu pasakyt tik tiek kad labai sėkmingai ir be jos tas veiksmas vyksta ir varklyje palaikoma normali darbinė temperatūra.

 

Pabandyk pvz. ziago varikliui termostata isimt - cirkuliacijos per radiatoriu nulis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Baikit vyrai kurt naujas teorijas apie termostato darbą - na toks vaizdas susidaro kad daiktas amžinas ir dirba kaip perjungiantis vožtuvas.

 

Cia ne nauja, o labai sena teorija nuo auto sukurimo....

O ir siaip normsliai eksplotuojant termostatas keiciasi daznai, taip kad apie senuma cia sneketi....

Kaikuriu is gamintoju modeliuose termostatai keiciasi ziemai ir vasarai skirtingi ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Niekas nesako kad termostatas daiktas nereikalingas . Dėl termostato keitimo dažnumo irgi nereik sakyt kad anas dažnai keičiamas - išimi 15 metų senumo mašinos termostatą o ten tą pačią datą kaip ir mašinos pagaminimo randi. Kad termostatai vasarai ir žiemai būna skirtingi irgi tiesa tik kad niekas anų nekaitalioja. ...................... Jeigu trūkus galva , tarpinė ar gilzė tai pirmiausai pradeda pūst šlangas , o pasiekus varikliui 85-90 laipsnių temperatūrą pradeda varyt vandenį lauk, o kartais ir visa tai ir prie mažesnės temperatūros prasideda. Kaip požymis tokio gedimo gali būt ir per nuorinimo šlagutę labai tankus garų spjaudynas. Kiek pamenu tai čia vis ta pati mašina kur motoras pakeistas iš bendzo į dyzelį - o kaip reikalai su radijatorium . Jeigu palikai senąjį tai nieko nuostabaus kad užkaista variklis greit.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar vienas dalykas tai temperatūriniai davikliai - juos į naują variklį reikėjo dėt nuo senojo kadangi daviklis ir prietaisas skyde tarpusavį suderinti. Jeigu keisdamas variklį to nepadarei tai nedyvai kad ir rodo bele ką , ir visai gali būt kad čia nei pompa kalta , nei dar kas nors. Tarp kitko; jeigu variklis buvo gerai perkaitintas gali daviklis nušokt nuo proto ir pradėt rodyt pievas. Pvz : NP W 260 2,8td ir NP GR Y60 2,8td temperatūros davikliai iš išvaizdos vienodi tik japono daviklis įsuktas į ispaną dar nekurtam varikliui parodo 70 laipsnių.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na ne isimt, netaip issireiskiau, skyliu pribadyt. Ir viskas, varo tik mazuoju ratu, kaista. Isuziniam matarui isemus cirkuliacija pasileidzia per didiji.

Šiaip tai yra toks dalykas kaip skysčio debetas - truputį su anuo pažaidus net tokiom žiemą šaltom mašinom kaip Reno Laguna , Megane , Scenic galima padaryt taip kad per šalčius žmogus ne į du megztinius ir kurtkę įsimuturiavęs ir apšalusiais langais važiuotų o kaip žmogus su normaliai šildančia mašina. Kas juokingiausia tas būdas jokių termostatų perstatymų nereikalauja o efektas ryškus - patikrinta praktikoj. Tai gal kolektyvas nereikia apie vandens tekėjimo kryptis ir visą kitą B)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.