pale Sukurta Rugpjūčio 18, 2010 Dalintis Sukurta Rugpjūčio 18, 2010 kasko kaista variklis,ispradziu budavo viena padala pries raudona stovedavo,tai nukrisdavo tai pakildavo,tai galvojau gal termostatas,bet isemiau termostata ir isgreziau pora skiliu jame,tai kaskuri laika lyg buvo jau normaliau,bet ivazevus i purva padrozus pusvalandi uzvire,tai dabar galvoju ar nebus vandens pompa nuejus? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
zygintas Atrašyta Rugpjūčio 18, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 18, 2010 kasko kaista variklis,ispradziu budavo viena padala pries raudona stovedavo,tai nukrisdavo tai pakildavo,tai galvojau gal termostatas,bet isemiau termostata ir isgreziau pora skiliu jame,tai kaskuri laika lyg buvo jau normaliau,bet ivazevus i purva padrozus pusvalandi uzvire,tai dabar galvoju ar nebus vandens pompa nuejus?Galvoju kad reiktų pakeisti tą termostatą.. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ak32 Atrašyta Rugpjūčio 18, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 18, 2010 na manau jei saltam motoreliui per slanga i issipletimo bakeli nebega tada jau pompai kapai,(karstam jau per prievarta varo).. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
landrius Atrašyta Rugpjūčio 18, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 18, 2010 o kaip radiatorius?ar svarus is lauko ir vidaus?jeigu pievomis pasivazinejai turetu buti aptrauktas visokiomis siukslemiso del siurblio vandens tai turetu matyti yra cirkuliacija ar ne Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Rugpjūčio 18, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 18, 2010 Pompai smigus visų pirma nustoja pečiukas pūst karštą orą , na nebent yra papildomas cirkuliacinis siurbliukas. Gal vistik pirmai pradžiai pasikeisk arba bent išmesk termostatą ir pasitikrink ar švarus radijatorius . Dar ir įvertink paskutinių dienų oro temperatūrą , vistik buvo karšta Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
pale Atrašyta Rugpjūčio 19, 2010 Autorius Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 19, 2010 taip buvo karsta,ir radijatorius buvo uzsineses,dabar ismeciau visai termostata reiks pasivazineti paziureti kas bus. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vytis Atrašyta Rugpjūčio 20, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 20, 2010 termostata galima isimti tik tuo atveju, jeigu uzdarytas mazasis cirkulecijos ratas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Rugpjūčio 20, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 20, 2010 termostata galima isimti tik tuo atveju, jeigu uzdarytas mazasis cirkulecijos ratasA va šitu pasakymu drįsčiau suabejot - kuom skiriasi pilnai atidarytas termostatas nuo išimto Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vytis Atrašyta Rugpjūčio 20, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 20, 2010 atsidarydamas termostatas atidaro kanala i radiatoriu ir galu uzdaro ertme i vatikli (trisake sistema) Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dovydas Atrašyta Rugpjūčio 20, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 20, 2010 Pas mus Isuze yra issimtas termostatas ir viskas puikiai veikia Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tomazasd Atrašyta Rugpjūčio 21, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 21, 2010 Sistema ir padaryta taip, kad motoras visada dirbtu savo darbineje temperaturojeNei per salatai nei perkarstai, tam ir reikalingas termostatas ir kaip Vytis sako du ausinimo sistemos ratai...Nes uzkaitus, bet kokiu atveju termostatas atsidaro ir atsiausina jei ne tam yra ventiliatoriusKazkas negerai su sistema apskritai, viska reikia perziureti nuodugniai nes kiek atsimenu tai cia i fronte ikistas motoras? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
DariusII Atrašyta Rugpjūčio 21, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 21, 2010 Isuzui isimti galima. As per karscius islupu. Nes jei tik dumblu kiek apsinesa radiatorius - esant rimtesnei apkrovai kaista. Trasoj, prie 90 km/h, be termostato isyla praktiskai iki normalios temperaturos. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Rugpjūčio 21, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 21, 2010 Baikit vyrai kurt naujas teorijas apie termostato darbą - na toks vaizdas susidaro kad daiktas amžinas ir dirba kaip perjungiantis vožtuvas. Užteka gerai perkaitint variklį ir jau gali pradėt galvot apie ano keitimą ba arba iki galo neatsidaro , arba paaukštėja atidarymo temperatūra, arba išvis neatsidaro. O mažasis ir didysis ratas yra visuose varikliuose nuo tada kai temperatūros reguliavimas patikėtas termostatui. Jei čia turima galvoj kad tą perjungimo mažojo-didžiojo rato funkcija atlieka ta šaiba kur termostato gale tai galiu pasakyt tik tiek kad labai sėkmingai ir be jos tas veiksmas vyksta ir varklyje palaikoma normali darbinė temperatūra. ........................................ P.S. - apšildymo pečiukas tarp kitko irgi pajungtas į mažąjį ratą, tai taip išeina kad metant lauk termostatą ir šitą reikia glušint Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
DariusII Atrašyta Rugpjūčio 22, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 22, 2010 Jei čia turima galvoj kad tą perjungimo mažojo-didžiojo rato funkcija atlieka ta šaiba kur termostato gale tai galiu pasakyt tik tiek kad labai sėkmingai ir be jos tas veiksmas vyksta ir varklyje palaikoma normali darbinė temperatūra. Pabandyk pvz. ziago varikliui termostata isimt - cirkuliacijos per radiatoriu nulis. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tomazasd Atrašyta Rugpjūčio 22, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 22, 2010 Baikit vyrai kurt naujas teorijas apie termostato darbą - na toks vaizdas susidaro kad daiktas amžinas ir dirba kaip perjungiantis vožtuvas. Cia ne nauja, o labai sena teorija nuo auto sukurimo....O ir siaip normsliai eksplotuojant termostatas keiciasi daznai, taip kad apie senuma cia sneketi....Kaikuriu is gamintoju modeliuose termostatai keiciasi ziemai ir vasarai skirtingi Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Skrynia Atrašyta Rugpjūčio 22, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 22, 2010 auto be termostato,kaip vyras be pasididžiavimo savo,pralupta tapinė po galva,būna kad gilzė trūksta,bet labai retai.Pastatyk kibirą ar bambalį pilną,virš radiatoriaus ir lauk burbulų dvokiančių išmetimo dujomis. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
pale Atrašyta Rugpjūčio 22, 2010 Autorius Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 22, 2010 isemiau termostata bet vistiek kaista,pravaziavau apie 20km ir jau buvo pakile daugiau kaip puse skales,cia iki tiek ir turetu ikaist,bet be termostato nemanau kad taip greitai iki tiek turetu ikaist.bus turbut vandens pompai hana. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Rugpjūčio 22, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 22, 2010 Pabandyk pvz. ziago varikliui termostata isimt - cirkuliacijos per radiatoriu nulis.Įdomu pasidarė kaip žiagui išimt termostata jeigu tas daiktas neardomas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Rugpjūčio 22, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 22, 2010 Niekas nesako kad termostatas daiktas nereikalingas . Dėl termostato keitimo dažnumo irgi nereik sakyt kad anas dažnai keičiamas - išimi 15 metų senumo mašinos termostatą o ten tą pačią datą kaip ir mašinos pagaminimo randi. Kad termostatai vasarai ir žiemai būna skirtingi irgi tiesa tik kad niekas anų nekaitalioja. ...................... Jeigu trūkus galva , tarpinė ar gilzė tai pirmiausai pradeda pūst šlangas , o pasiekus varikliui 85-90 laipsnių temperatūrą pradeda varyt vandenį lauk, o kartais ir visa tai ir prie mažesnės temperatūros prasideda. Kaip požymis tokio gedimo gali būt ir per nuorinimo šlagutę labai tankus garų spjaudynas. Kiek pamenu tai čia vis ta pati mašina kur motoras pakeistas iš bendzo į dyzelį - o kaip reikalai su radijatorium . Jeigu palikai senąjį tai nieko nuostabaus kad užkaista variklis greit. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Rugpjūčio 22, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 22, 2010 Dar vienas dalykas tai temperatūriniai davikliai - juos į naują variklį reikėjo dėt nuo senojo kadangi daviklis ir prietaisas skyde tarpusavį suderinti. Jeigu keisdamas variklį to nepadarei tai nedyvai kad ir rodo bele ką , ir visai gali būt kad čia nei pompa kalta , nei dar kas nors. Tarp kitko; jeigu variklis buvo gerai perkaitintas gali daviklis nušokt nuo proto ir pradėt rodyt pievas. Pvz : NP W 260 2,8td ir NP GR Y60 2,8td temperatūros davikliai iš išvaizdos vienodi tik japono daviklis įsuktas į ispaną dar nekurtam varikliui parodo 70 laipsnių. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
DariusII Atrašyta Rugpjūčio 23, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 23, 2010 na ne isimt, netaip issireiskiau, skyliu pribadyt. Ir viskas, varo tik mazuoju ratu, kaista. Isuziniam matarui isemus cirkuliacija pasileidzia per didiji. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Rugpjūčio 23, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 23, 2010 na ne isimt, netaip issireiskiau, skyliu pribadyt. Ir viskas, varo tik mazuoju ratu, kaista. Isuziniam matarui isemus cirkuliacija pasileidzia per didiji.Šiaip tai yra toks dalykas kaip skysčio debetas - truputį su anuo pažaidus net tokiom žiemą šaltom mašinom kaip Reno Laguna , Megane , Scenic galima padaryt taip kad per šalčius žmogus ne į du megztinius ir kurtkę įsimuturiavęs ir apšalusiais langais važiuotų o kaip žmogus su normaliai šildančia mašina. Kas juokingiausia tas būdas jokių termostatų perstatymų nereikalauja o efektas ryškus - patikrinta praktikoj. Tai gal kolektyvas nereikia apie vandens tekėjimo kryptis ir visą kitą Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
zero Atrašyta Rugpjūčio 24, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 24, 2010 Gal galmėtu sužinoti,kas tai per procesas "skysčio debetas"?,kaip tai daroma?Ačių Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
DariusII Atrašyta Rugpjūčio 24, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 24, 2010 Gal galmėtu sužinoti,kas tai per procesas "skysčio debetas"?,kaip tai daroma?Ačių Cia ne musu issimoklinimo lygiui... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Rugpjūčio 24, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 24, 2010 Gal galmėtu sužinoti,kas tai per procesas "skysčio debetas"?,kaip tai daroma?Ačių Prašom : skysčio kiekis pratekantis per tam tikrą laiką pro tam tikro ploto angą vadinamas skysčio debetu - va ant to ir žaidi kad nukreipi skystį ten kur pačiam reikia Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar