Pereiti prie turinio

renault scenis 4x4


Rekomenduojami pranešimai

Minusas.Norint pakeisti kardano pakabinama guoli reikia perpjaut kard.o paskui virinti.Garaze to nepadarysi.

Pliusai. Uzdejus teisingas padangas geras pravazumas,kuro sanaudos apie 10/100km(priklauso nuovaziavimo stiliaus),Varikliukas kantrus kaip ir visu renuskiu.Mano nuomone geresnis varijantas nei Frontera nuo 1999m.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o as pasakysiu geriau nepirkt is vis to varianto nes paskutinis s ....kai iseis pavaru deze suzinosit tada o viena is silpniausiu vietu nei tas pakabinamas guolis ,o jis menkniekis ,o geriausis patarimas pasiteiraut sorte kiek kaina pavaru dazes ir is kar viska pasko apie bedas auto ,o Atoska nepyk ,bet nelygint jos geriau prie frontes .gali pralost ir gailetis

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Renuskes neturejau tik teko pavaziuot.Kur Fronte sedo Renuske laisvai pravaziavo.Ta pacia trasa is paskos vaziavo L-200 su ijungtu galiniu blokatoriu ir ne kazkokius stebuklus parode pries Renault-a.Apie dezes problemas negirdejau nes tik du is mano pazystamu vazineja su siais modeliais.Siaip Subaru arba Honda geresnis varijantas,bet gaila,kad nera dyzeliniu.Bet kokiu atveju pries pirkdamas modeli pasidomek apie ju problemas ir ju issprendimo kainas.O svarbiausia kam bus naudojamas auto.Kai pries 4-turis metus y katik nupirkta Fronte dejau signalke,meistras retoriskai paklause"ir kam zmones tokias masinas perka?" Jis pats vazinejo su kazkokia lengvuske,tada as galvojau,kad man pavydi,bet dabar supratau ka norejo tuo pasakyti.Jei idomi mano nuomone tai,jei isgali perki rimta masina(markes nereklamuosiu ir taip aisku :) )arba vazineji su lengvuske(nes ekonomiska ir greita),o laisvalaikiui turi koki pigu dzipuka su didesniais ratukais ir varineji be baimes,kad veidrodi nulausi ar sparna ilenksi ar pan.Vot :)

  • Like 2
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Renuskes neturejau tik teko pavaziuot.Kur Fronte sedo Renuske laisvai pravaziavo.Ta pacia trasa is paskos vaziavo L-200 su ijungtu galiniu blokatoriu ir ne kazkokius stebuklus parode pries Renault-a.Apie dezes problemas negirdejau nes tik du is mano pazystamu vazineja su siais modeliais.Siaip Subaru arba Honda geresnis varijantas,bet gaila,kad nera dyzeliniu.Bet kokiu atveju pries pirkdamas modeli pasidomek apie ju problemas ir ju issprendimo kainas.O svarbiausia kam bus naudojamas auto.Kai pries 4-turis metus y katik nupirkta Fronte dejau signalke,meistras retoriskai paklause"ir kam zmones tokias masinas perka?" Jis pats vazinejo su kazkokia lengvuske,tada as galvojau,kad man pavydi,bet dabar supratau ka norejo tuo pasakyti.Jei idomi mano nuomone tai,jei isgali perki rimta masina(markes nereklamuosiu ir taip aisku :) )arba vazineji su lengvuske(nes ekonomiska ir greita),o laisvalaikiui turi koki pigu dzipuka su didesniais ratukais ir varineji be baimes,kad veidrodi nulausi ar sparna ilenksi ar pan.Vot :)

auto butu naudojamas kasdieninim vazinejimui man iki gero kelio 5km.kuriuos reikia pravaziuot bet kuriuo metu laiku kiekviena diena.O kas liecia problemas ir ju sprendimus tai as forume ir klausineju

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai va ir yra pagrinde parduodamos su dezes defektu ,nes dzniausiai pripila i dezes priedu,pirkdamas nepajauti sito nieko ,o po kiek laiko islenda , tai geriau ziurek suzuki vitara dyzeline ,daug patikimesnis varijantas nei renault scenic 4x4 ,vat ir yra didziausia problema dezes ,beto ir dauguma servizu i sita renuske ziuri kreivai ,o kas apsiima taisyt tai ir kaina atitinkama ,beto dirzeli paskirstimo yreikalu kl pakeiti ,nes riejimai tai nekas,tai pagalvok gerai ,.Matyt zmonai labai patinka renuske ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Scenikose, meganose ir pan. vidine granata daznai pagal dezes konstrukcija tepasi dezes tepalu (tiksliai pagal modelius galiu klisti, neekspluatavau ju). Ta prasme granatos guma pritvirtinta prie dezes o granata sukasi viduj. O dabar pagalvokit kas atsitinka kaip plista granatos 'pilnikas'... Teisingai dedze iseina saibom be tepalo... Del to dezes turi kaina kaip kosminio laivo dalys :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai va ir yra pagrinde parduodamos su dezes defektu ,nes dzniausiai pripila i dezes priedu,pirkdamas nepajauti sito nieko ,o po kiek laiko islenda , tai geriau ziurek suzuki vitara dyzeline ,daug patikimesnis varijantas nei renault scenic 4x4

kaimynas turi suzuki vitara dyzeli 2,0l tdi per du metus kol ta masina yra pas ji gal kokius du menesius vazinejo nes neislenda is garazo tai tas sugedo tai anas o labiausiai vargsta su kuro padavimu tai kompai stringa,tai siurbliukas bake nueina remontuoja servisuose tai kainos ooooo

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

is benzinu geras variantas subaru ,bet senesni ir tera benzininiai ,o pravazumas isbudingas ir plius paletintoja turi,geriau ta renault nesidomek

supratau matyt reiks laukt kol renukas uzaugs iki rimto 4x4
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vitaroi buvo montojami mazdos 2,0l RF dizeliai gaminami nuo 90-tu metu pradzios.Ir Vitarose ejo nuo 96' tik tai su 4-iu begiu automatais. Tie varikliukai gan patvarus. Ir sekanti ju karta buvo su kompresoriais. O jeigu atsirado bedu su jo tai greiciausiai papjautas auto buvo :(

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vitaroi buvo montojami mazdos 2,0l RF dizeliai gaminami nuo 90-tu metu pradzios.Ir Vitarose ejo nuo 96' tik tai su 4-iu begiu automatais. Tie varikliukai gan patvarus. Ir sekanti ju karta buvo su kompresoriais. O jeigu atsirado bedu su jo tai greiciausiai papjautas auto buvo :(

ten pas ji vitara ar grand vitara kazkur mazdaug apie 2000m.kad kuro siurblys ne mecaninis

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tie varikliai buvo daug kartu tobilinani naujasnem kuro sistemom. Bet pagrindas tas pats. Kazkaip praleidau kad beda buvo ne variklije o kuro sistemoje. Siolaikini siurbli papjauti galima labai lengvai , uztenka uzsipilti prastos saliaros. Tokia beda gali atsitikti su betkuriam auto. Ir diezel servisai is to labai gerai gyvena. Praejo tie laikai kai galima buvo pilt bet ka , nera tu senu traktoriniu diezeliu. Hmmm... o jeigu pagrindas tas pats gal gautusi sena mehanini siurbli imest? Mazdu tai dalim dah..a parsidoda... Bet cia tik pamastimai

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na nera negendancio auto. Tarp kitko vitarose buvo montojami ir reno 1,9 TD varikliai. As pats neekspluatavau nei vieno nei kito dizelio vitaroi. Mano vitarka senesne ir benzinine. Paprasciausiai domejausi kaip jinais keitesi su laikais, kuom naujesni auto skiriasi nuo senu. Draugelis turejo mazda su comprecs varikliu, cia tas pats RF dizelis, tai vienam cilindre buvo maza compresija. Jis su ja kokius keturis metus atmine nieko neteisidamas. O po to i savartina pridave, nes kebulo taisiti neapsimokejo o apziuros nenorejo pirkti. Ir visai nesiskunde kad labai stipriai sanaudos padidejo dingus kompresijai.

Ziurek kad auto tau patiktu, butu prie duses. Kai pirkau savo tai atsisedau ,pravaziavau ir iskart supratau kad sitas masiniukas man patunka. As zinojau kad jame varikliuj zopa ir dar yra jame trukumu. Rinkis savo galva, gal ir nebus tavo auto tobulas bet bus malonus tau. O atsibos tai pardosi. Ir kita karta jau zinosi ko tau reikia nuo auto.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Renuškė turi gan gerą suvą - "Reno Fekalos" - viskas padaryta X'trailo bazėje, ir gan patikima. Ir apie sceniką 4x4 irgi šiame forume jau buvo berods diskutuota, o apie fekalosą paieškok Youtube parašęs foresterclub.lt, rasi filmukų kaip renius lipa upeliais ir pan.

Tik kad jis per daug naujas, kad būtų laisvai įperkamas. Kaip ir dyz CRv ir Dyz. foresteris, todėl realiausia išeitis - dujos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Renuškė turi gan gerą suvą - "Reno Fekalos" - viskas padaryta X'trailo bazėje, ir gan patikima. Ir apie sceniką 4x4 irgi šiame forume jau buvo berods diskutuota, o apie fekalosą paieškok Youtube parašęs foresterclub.lt, rasi filmukų kaip renius lipa upeliais ir pan.

Tik kad jis per daug naujas, kad būtų laisvai įperkamas. Kaip ir dyz CRv ir Dyz. foresteris, todėl realiausia išeitis - dujos.

cia gal eina kalba apie Renault Koleos?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 mėnesių...

Renuskes neturejau tik teko pavaziuot.Kur Fronte sedo Renuske laisvai pravaziavo.Ta pacia trasa is paskos vaziavo L-200 su ijungtu galiniu blokatoriu ir ne kazkokius stebuklus parode pries Renault-a.Apie dezes problemas negirdejau nes tik du is mano pazystamu vazineja su siais modeliais.Siaip Subaru arba Honda geresnis varijantas,bet gaila,kad nera dyzeliniu.Bet kokiu atveju pries pirkdamas modeli pasidomek apie ju problemas ir ju issprendimo kainas.O svarbiausia kam bus naudojamas auto.Kai pries 4-turis metus y katik nupirkta Fronte dejau signalke,meistras retoriskai paklause"ir kam zmones tokias masinas perka?" Jis pats vazinejo su kazkokia lengvuske,tada as galvojau,kad man pavydi,bet dabar supratau ka norejo tuo pasakyti.Jei idomi mano nuomone tai,jei isgali perki rimta masina(markes nereklamuosiu ir taip aisku :) )arba vazineji su lengvuske(nes ekonomiska ir greita),o laisvalaikiui turi koki pigu dzipuka su didesniais ratukais ir varineji be baimes,kad veidrodi nulausi ar sparna ilenksi ar pan.Vot :)

 

 

 

piritariu :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.