Pereiti prie turinio

atsiliepimai apie niva


Rekomenduojami pranešimai

tai ka daugiau begali jom pasakyt i miska ilindai tai ziurek razdatke pametei ,po kiek laiko reduktorius nukrito nuo variklio ,koks dzipas jai remo neturi :roll: ,parketas kas daugiau belieka

Tai jei taip viską pameti-reikia geriau priveržt, što li... :lol::P :mrgreen:

Cherokee irgi neturi rėmo, o kažkaip važiuoja-ir tikrai ne blogiau už rėminius :)

Įdomu, kuo UŽaZas pranašesnis?Ar, kad razdatkės rankeną reik abiem rankom laikyt, kad neišmestų? Chvastavyko veržlės, kurios pastoviai atsisuka?:lol:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

turejau bent dvi nivas ,viena net is vokeciu parvaryta ,kebulas papuvo razdatke laukan ,paskui dezes prikvirtinimas ,o,jai kardanai su zigulinem kryzmem neduok dieve ,tai is vis is po apacios neislendi,o apie vietos viduj is vis geriau patilet .kad tam ukrainietiskam luazike daugiau, :mrgreen: dar paspaudei tai ziurek ir stabdziu kaladeles priekines pametes :lol::lol:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai geriau metalo guzas ,nei skraboke nuo rusiskos tusonkes :mrgreen:

 

Na ir piktass tu ant NIVOS :D

Mylėt ją reikia ..... MYLĖT !!!!!!

 

3 metus atvarinejau, nieko nepameciau, nieks nenukrito, ir vazinejau ne asfaltu ir vaziavau ne kaip pencinykas Vydas :lol:

 

Jei nemylesi UAZo, jis tau irgi neatnes dziaugsmo.

Daugiau meiles ir viskas bus ok :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

klipas- tai truksta zodziu :puke:

ale "testuotojas"- kuris masinos visai nevaldo,

bandymu trasa - valytos miesto gatves :D

nenustepciau jei niva su plikom vasarinem butu :D

ir siaip toki bandytoja ant muilo :pirat:

 

 

P.S. aisq kad niva nera ir nebus visagalis dzipas, bet ji perpratus atrandi ir jo teigiamas puses, gaila kad kuo naujesnes niva tuo labiau plentinuka is jo daro todel ir byra dumble, bet atstacius pirminius duomenis ir siek tiek meiles :D:liux:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

niva ar sena ar nauja eina tom pačim detalėm :)

Netgi ta nauju kėbulu. vienintėlis realus pakeitimas - vairo kolonkė su el. stiprintuvu ir razdatkė smulkesniais dantračiais.

butent icon_exclaim.gif razdatkes, reduktoriu poros, greiciu dezes dabar daromos "didesniam greiciui" :) , o balose luzta nes joms jau persunku, butu senos butu dzin 8)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kai aš prieš metų 100 turėjau savo pirmą džipą Niva, atsimenu, šaikoj visi standartai išlėkdavo pasivažinėti. Paprastai aš lėkdavau pirmas, o kai dingdavo visa šaika, sustodavau, pasiimdavau kastuvą ir eidavau jų gelbėt. Viskas su ta Niva gerai, važiuodavau su palėtintu purvyne, apsukas palaikydavau apie 5000 ir, kur reikdavo, visur pravažiuodavau :bounce:

o kai prasidėjo masinis džipų tobulinimas: didesni ratai, elektrinės gervės, man, užsidėjus didesnius ratus, nusibosdavo, kad, leidžiantis nuo kalno, nuplėšdavo vairo kolonėlę nuo landžerono. O šiaip mašina - kaip mašina, su šiek tiek meilės ir darbo, turi visai pusėtiną aparatą. Likę geri prisiminimai 8)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.